قبول کنید که همتون یه ورژن بهتر دیگه ای هم دارین، اما فقط حوصله نشون دادنش به هر بنی بشری رو ندارین.
“ lost mind
[ 0:31 ]
مهتاب ای مونس عاشقان،روشنایی آسمان آه مهتاب.. ای چراغ آسمان روشنی بخش جهان.. کو ماهم نظر چه شبها با او در آنجا بودیم=)
“ lost mind
[ 0:08 / 2:39 ]
میخوام برگردم، شاید یه روز عاشق شی..
همون آدم سابق شی .. تصمیمتو زود نگیری