“ lost mind
[ 0:59 ]
آخر ای محبوب زیبا بعد از آن دیر آشنایی.. آمدی خواندی برایم قصه ی تلخ جدایی
مانده ام سر در گریبان بی تو در شب های غمگین.. بی تو باشد همدم من یاد پیمان های دیرین
اگه یه زمانی حس کردی که ممکنه خیلیا ازت بدشون بیاد یادت باشه همه که قرار نیست خوش سلیقه باشن.
“ lost mind
[ 0:19 ]
اون همیشه عاشقم بود،همیشه مال من بود..بالو باز کرد پر کشید رفت
شده کاملا دور..بگید آدما فال من کو=)
ممنونم از دغدغه هایی که باعث شدن «تنها» بمونم...
ولی در عوضش باعث شدن «آدم» بمونم.