“ lost mind
[ 0:19 ]
اون همیشه عاشقم بود،همیشه مال من بود..بالو باز کرد پر کشید رفت
شده کاملا دور..بگید آدما فال من کو=)
ممنونم از دغدغه هایی که باعث شدن «تنها» بمونم...
ولی در عوضش باعث شدن «آدم» بمونم.
“ lost mind
[ 0:10 ]
هیچ جایی ندیدم اون خنده زیبارو نمیشنید شکستن بغضمو کسی.. قبلنا با تو چقد آرزوهام فرق داشت=)
همه کسانی که به شما نزدیک میشوند شمارا دوست ندارند، بعضیها نمیتوانند از دور شلیک کنند.