ممنونم از دغدغه هایی که باعث شدن «تنها» بمونم...
ولی در عوضش باعث شدن «آدم» بمونم.
“ lost mind
[ 0:10 ]
هیچ جایی ندیدم اون خنده زیبارو نمیشنید شکستن بغضمو کسی.. قبلنا با تو چقد آرزوهام فرق داشت=)
همه کسانی که به شما نزدیک میشوند شمارا دوست ندارند، بعضیها نمیتوانند از دور شلیک کنند.
“ lost mind
[ 0:11 ]
آه، عروسکم.. هر دومون دقیقا میدونیم من به چی فکر میکنم، هفته ها گذشته و من اصلا خسته نشدم..