eitaa logo
الغدیر
2.9هزار دنبال‌کننده
6.3هزار عکس
2.2هزار ویدیو
42 فایل
مرکز فرهنگی،آموزشی الغدیر. با حضور اساتید ومشاوران برجسته کشوری ارتباط با ادمین وبیان پیشنهادات وانتقادات : @alqadir1 http://eitaa.com/joinchat/405602321Ce7a17b0824
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کوچک ترین تکلیف ما 👤 استاد شجاعی 🔸 ما کوچک ترین تکلیفمون چیزست که امام زمان فرمود..... . ❤️اللهم عجل لولیک الفرج❤️
نکاتی برای " رابطه خوب" با نوجوان شنونده خوبی برای نوجوان خود باشید. پس زمانهایی را صرف گوش کردن به صحبتهای نوجوان خود کنید. واقعاً به حرفهای نوجوان خود گوش دهید. مثلا آنچه را که انجام میدهید متوقف کنید، تماس چشمی با او برقرار کنید و صحبتهایش را قطع نکنید. برای نظرات نوجوان خود ارزش و احترام قائل شوید و توجه کنید که او دیدگاهی متفاوت از شما نسبت به دنیا دارد. به جای ضمیر «تو» از ضمیر «من» استفاده کنید. برای نمونه به فرزند خود نگویید که «تو هیچگاه به حرفهای من توجه نمی کنی و برای من توضیح نمی دهی که به کجا می روی» به جای آن بهتر است بگویید: «اگر برای من توضیح ندهی که کجا می روی من نگران تو می شوم» توجه داشته باشید که اگر به حرفهای نوجوان خود گوش نداده و توجه نکنید، او ارتباطش را با شما قطع می کند.
طوری زندگی نکنید که کودکتون، پول رو مایه خوشبختی بدونه. چون درآینده، حتما پول رو به شماترجیح میده! اولین قربانی این تفکر، خود شماهستین.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌙 🎬 مناجات عالی امام خمینی(ره) با خدا نسبت به ماه مبارک رمضان 💠 خدایا ما بندگان ضعیف هستیم، تو ما را به این ماه مبارک وارد کن به طوری که با رضای تو وارد بشیم در آن..
افطارها به‌‌کام دلم زهر می‌شود آقای ما گرسنه و تشنه شهید شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍄ناامیدی از شکست‌های گذشته 🔸 آزمایشی انجام شد در یک آکواریوم، یک طرف ماهی گوشتخوار، و طرف دیگر ماهی معمولی و بین آنها یک شیشه خیلی تمیز فاصله گذاشتند، ماهی گوشتخوار🐋می‌خواست ماهی معمولی🐠 را بگیرد و بخورد، به شیشه برخورد می‌کردو نمی‌توانست، یک مدت این کار را تکرار کرد و بعد بی خیال شد. بعد از مدتی شیشه را برداشتند، دیدند همچنان این ماهی گوشتخوار به طرف آن ماهی برای خوردنش نمی‌رود. 🔸روانشناسان اسم این را گذاشتند: «درماندگی آموخته شده» انسانها بعد از یک مدت شکست، مثل همین حیوانی که رفته و شکست خورده و اقدام نمی‌کند، دچار درماندگی آموخته شده می‌شوند (در ذهنشان گمان می‌کنند که شکست خوردند)، در واقعیت اینگونه نیست. به تعبیری شرطی سازی اتفاق می‌افتد. 🤔ممکن است که شما در گفتگوهای قبلی با نوجوانتان شکست خورده باشید و این شکست باعث بشود که دیگر اقدام نکنید.😕 🍃راه صحیح این است که ما از شکست‌هایی که در گفتگو کردن با نوجوانمان می‌خوریم، ناامید نشویم، باز اقدام کنیم و این مانع ذهنی را از مقابل خودمان برداریم. 🍃 ✅ نکته مهم علاوه بر تلاش برای گفتگوی دوباره با نوجوان، نحوه صحیح گفتگو را بیاموزیم، هیچ وقت برای آموختن دیر نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠حجت الاسلام والمسلمین شجاعی: ※ در شلوغی یازده ماه سال، بخش انسانی ما، با هیولاهای زیادی تهدید، مغلوب و گاهی کُشته می‌شود و ما متوجه‌اش نیستیم! ※ خداوند در یکماه رمضان، یک عملیاتِ دفاعی را برای ما آغاز می‌کند تا هم نجاتمان دهد و هم احیاءمان کند. • منظور از هیولاها چیست؟ • منظور از عملیات دفاعی چیست؟
✨﷽✨ ✅پاداش گـرفتن روزه در ماه رمضان ✍حضرت علی علیه‌السلام از پيامبر اڪرم ﷺ نقل می‌فرماید: هيچ مؤمنی نيست كه ماه رمضان را به حساب خدا روزه بگيرد. مگر آنكه خدای تبارك و تعالی، هفت خصلت را برای او لازم گرداند⇩‌ ❶ هر چه حرام در پيكرش باشد محو و ذوب گرداند. ❷ به رحمت خدای عزوجل نزديك می‌شود. ❸ خطای پدرش حضرت آدم را می‌پوشاند. ❹ خداوند لحظات جان دادن را برای او، آسان كند. ❺ از گرسنگی و تشنگی روز قيامت در امان است. ❻ خدای عزوجل از خوراكیهای لذيذ بهشتی او را نصيب دهد. ❼و بالاخره خدای عزوجل، برائت و بيزاری از آتش دوزخ را به او عطا فرمايد. 📚منبع:من لايحضر صدوق ۷۴/۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دلايل حساس شدن سيستم استرس بچه ها مي تواند : امر و نهي زياد والدين ، خستگي ، گرسنگي ، توقع هاي بيش از توان ، روابط مشكل دار والدين ، بي توجهي به نيازهاي عاطفي ، كلام تند و توهين والدين باشد . براي رفع مشكل، دليل را جستجو و برطرف كنيد.
📣ماه نجات از آتش جهنم 🔸رهبر انقلاب: ماه رمضان را «مبارک» نامیده‌اند؛ علّت مبارک بودن این ماه، این است که راه نجات از آتش و فوز به جنّت است، که در دعای روز ماه رمضان [میخوانیم‌]: وَ هذا شَهرُ العِتقِ مِنَ النّارِ وَ الفَوزِ بِالجَنَّة. آتش و دوزخ الهی و همچنین بهشت و نعیم الهی در همین دنیا موجود است. آنچه در نشئه‌ی آخرت تحقّق پیدا میکند، باطن همان چیزی است که در اینجا است. ⭐️ @khamenei_ir 💻 Farsi.Khamenei.ir
. روزه پنجم ماه آمده و ما زائر می نشینیم سر سفره قال الباقر : اِنَّ الْعَبْدَ لَیُذْنِبُ الذَّنْبَ فَیُزْوی‏ عَنْهُ الرِّزْقُ بنده گناه می‏کند و به سبب آن، روزی از او گرفته می‏شود .