مستندات تصویری👆👆👆👆
#دشمن_شناسی
🔴 علت حسادت بعضی از صحابه نسبت به امیر المومنین علی علیه السلام
✅ علامه محقق #علی_بن_عیسی بن ابی الفتح الاربلی در "کتاب #کشف_الغمة ماجرای حسادت بعضی از اصحاب پیامبر (ص) را نسبت به امیرالمومنین (ع) چنین بیان میکند:
🔺 وعنه ، قال : أخبرنا جماعة ، عن أبي المفضل ، قال : حدثنا محمد بن العباس بن اليزيدي النحوي أبو عبد الله ،
👈قال : حدثنا أبو الأسود #الخليل بن أسد النوشجاني ، قال : حدثني محمد بن سلام الجمحي ، قال : حدثني يونس بن حبيب النحوي ، وكان عثمانيا ، قال. قلت للخليل بن أحمد : أريد أن أسألك عن مسألة فتكتمها علي؟ قال : إن قولك يدل على أن الجواب أغلظ من السؤال ، فتكتمه أنت أيضا؟
👈قال : قلت : نعم ، أيام حياتك. قال : سل. قال : قلت. ما بال #أصحاب_رسول_الله ( صلى الله عليه وآله ) كأنهم كلهم بنو أم واحدة وعلي بن أبي طالب من بينهم كأنه ابن علة ؟ قال : من أين لك هذا السؤال؟ قال : قلت : قد وعدتني الجواب.
👈 قال : وقد ضمنت الكتمان. قال : قلت : أيام حياتك . فقال : إن عليا عليهالسلام تقدمهم إسلاما ، وفاقهم علما ، وبذهم شرفا ، ورجحهم زهدا ، وطالهم جهادا فحسدوه ، والناس إلى أشكالهم وأشباههم أميل منهم إلى من بان منهم ، فافهم.
🔻 یونس بن حبیب نحوی که عثمانی بود گفته است: به خلیل بن احمد گفتم: میخواهم از تو پرسشی بکنم آیا آن را در پرده نگاه میداری؟
👈 او گفت: سخن تو چنین مینماید که پاسخ آن دشوار تر از پرسش تو است، آیا تو هم آن را در پرده نگاه میداری؟ من گفتم: بله تا تو زندهای. آنگاه او گفت: بپرس. من گفتم: چرا #اصحاب رسول خدا (صلی الله علیه و آله) به گونهای بودند که گویا آنان از یک #مادرند و #علی بن ابی طالب (علیهما السلام) از مادری دیگر؟ او گفت: تو را چه به این پرسش؟
👈من گفتم: تو گفتی که پاسخم را میدهی. او گفت: و تو قول دادی که پاسخ مرا نهان نگاه داری. من گفتم: تا تو زندهای. پس او گفت: على علیه السلام در اسلام بر آنان پیشی گرفت؛ در دانش و #بزرگی بر آنان چیره شد و در #پارسایی و جهاد برتری یافت. پس بر او #حسد ورزیدند، که مردمان به همانندان و همسانان خود راغبترند تا به کسی که از آنان جدا است.
📚 کشف الغمة في معرفة الأئمة جلد ۱ ,الجزء الاول , [القسم الاول] , ذکر الامام علی بن ابی طالب علیه السلام - صفحه ۳۹۳
#مستندات_تصويرے
🌹 @shiaAlawi
https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
💢 فراخوان ارسال مقاله به ششمین کنگره بینالمللی علوم انسانی اسلامی
📚 کمیسیون «قرآن و علوم انسانی» ششمین کنگره بینالمللی علوم انسانی اسلامی و با موضوع ویژه «نظام سازی قرآنی» فراخوان مقاله داد.
🔰 ششمین کنگره بینالمللی علوم انسانی اسلامی با فراخوان محورهای میان رشتهای و رشتهای برگزار میشود.
📕 محورهای میانرشتهای این کنگره شامل فلسفه و روششناسی علوم انسانی اسلامی، مدیریت تحول علوم انسانی، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، قرآن و علوم انسانی و سیاست گذاری عمومی و حکمرانی اسلامی است و محورهای رشتهای این کنگره را اقتصاد اسلامی، تعلیم و تربیت اسلامی، ارتباطات و جامعهشناسی اسلامی، روانشناسی اسلامی، علوم سیاسی اسلامی، فقه و حقوق اسلامی، مدیریت اسلامی، شهرسازی و معماری اسلامی و هنر اسلامی تشکیل میدهد.
📆 مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه کنگره تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ و اصل مقالات تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ است. همچنین زمان برگزاری کنگره، آبان ۱۴۰۰ خواهد بود.
💻 علاقهمندان میتوانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی nezamsazi@quran.ac.ir ارسال کنند.
کانال فلسفه دین اسلامی
@Islamic_Philosophy_of_Religion
اداره پژوهش
@bouresearch
https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
* #رمضان #زمان
💠 پیوند با زمان و استفاده از برکات ماه رمضان
🔻در ماه مبارک رمضان، سفره احسان الهي بهگونهاي پهن شده است که اگر انسان از اينکه اين زمان در حال سپري شدن است، بسيار غصهدار باشد، شايسته است. واي بر آن کسي که قائل است زمان موهوم است.
🔸زمان ظرفي است که عامل و عمل صالح در آن قرار ميگيرد و انسان هيچگاه حتي در بهشت هم از زمان و مکان خارج نيست، آيه شريفه «ما دامَتِ السَّماواتُ وَ الْأَرْضُ» اشاره به اين معناست.
🔹انسان چه پيوندي با زمان ميتواند داشته باشد؟ خداي متعال بهتر از اين طبقهبندي کند؟! در طول سال، شهر الله هست ، ايامالله هست، ليالي خاص هست، ليله مبارکه نیز هست؛ «إِنَّا أَنْزَلْناهُ في لَيلَةٍ مُبارَکةٍ» اما هر فصلي، يک بار، اين پرونده بسته ميشود و دوباره باز ميشود.
🔸خداي متعال توفيق مراقبتهاي ويژه، تلاوت قرآن، و روزه را نيز به دوستان داده است؛ اين نعمتي است که عِدل(همتا) ندارد. خداي متعال ثبات قدمي براي بعد از اين ماه عطا فرمايد.
(منبع: نرمافزار الهادی← مراقبات ماهرمضان)
┄┅═✧❁••❁✧═┅┄
🔺حجتالاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری:
https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
بهترین هدیه برای ماه شعبان و رمضان"کتاب جذاب و خواندنی اسرار آفرینش اهل بیت"از کتب استقبال شده درکشور در مورد شگفتیها و عجایب عصر ظهور، علائم و اتفاقات هنگام ظهور، اهل بیت اولین مخلوق خدا و .... جهت تهیه،ارسال کلمه (اسرار) به
09133620432
🔰سنت حسنه نگارش
🎙 گفتگویی با حجت الاسلام علیرضا بشیری، محقق حوزه علوم اجتماعی و علوم دینی و نویسنده کتاب «اصول ارتباطات اجتماعی از دیدگاه اسلام»،
درخصوص اهمیت پژوهش در اسلام
🔹قرآن چه نگاهی به مسئله پژوهش دارد؟
در دین اسلام و به تبع آن معجزه جاوید پیامبر ختمی مرتبت که درود خداوند بر او و خاندان پاکش باد، اصالت هر آنچه مهم خوانده شده است، بر مبنای پژوهش استوار شده است. هنگامه تولد دین مبین اسلام در غار حرا آنچه خداوند به رسولش امر فرمود، خواندن بود. جبرئیل، فرشته وحی از طرف خداوند بر پیامبر صلی الله علیه و آله نازل شد و پس از بسم الله که شروع هر چیزی است فرمود اقرء. یعنی بخوان و خوانش مبنا و اساس هر پژوهشی است.
اساساً در قرآن کریم حتی پذیرش دین بدون تحقیق و پژوهش مورد قبول خداوند نیست. در قرآن کسانی را که دینی را پذیرفته اند صرفا به علت اینکه دین پدران و اجداد ایشان بوده است به شدت مورد سرزنش قرار می دهد
اساساً در قرآن کریم حتی پذیرش دین بدون تحقیق و پژوهش مورد قبول خداوند نیست. در قرآن کسانی را که دینی را پذیرفته اند صرفا به علت اینکه دین پدران و اجداد ایشان بوده است به شدت مورد سرزنش قرار می دهد و آنان را کورانی می داند که از دیدن واقعیت عاجز هستند و دعوت آنان به سوی حق و حقیقت را همچون بانگ بر چهارپایان می داند. (سوره مبارکه بقره آیات شریفه ۱۷۰ و ۱۷۱.)
از طرفی قرآن میان آنکه بهره ای از علم و دانش دارد و آنکه از دانش و علم بی بهره است تفاوت قائل است (سوره مبارکه زمر آیه شریفه ۹.) البته در همین آیه نشانه علم را دو چیز می داند؛ یکی عبودیت است و دومی پند پذیری؛ به عبارتی علم و عبودیت خداوند می بایست با هم باشند و گرنه این علم از منظر اسلام چندان دارای ارزش نیست و البته پندپذیری که خود از صفات انسان متواضع است نیز می بایست در فرد دارای علم هویدا باشد. (تفسیر نور؛ ذیل آیه ۹ سوره مبارکه زمر.)
دلیل دیگری که در قرآن کریم آن را دلیل بر ضرورت پژوهش معرفی می نماید، نیاز به پرهیز از ظن و گمان است. در آیه شریفه ۳۶ سوره مبارکه اسرا آمده است :«و لا تقف ما لیس لک به علم ان السمع و البصر و الفواد کل اولئک کان عنه مسئولا» یعنی از چیزی که به آن علم نداری [بلکه برگرفته از شنیده ها، ساده نگری ها، خیالات و اوهام است] پیروی مکن؛ زیرا گوش و چشم و دل [ که ابزار شناخت علم واقعی اند] مورد بازخواست اند.( ترجمه بر اساس ترجمان شیخ حسین انصاریان)
قرآن میان آنکه بهره ای از علم و دانش دارد و آنکه از دانش و علم بی بهره است تفاوت قائل است
البته پژوهش در دین اسلام همانند تمامی موضوعاتی که دین بدان توجه نموده است، اسلوب و شیوه خاص خود را دارد. در قرآن اولین عنصر در پژوهش تفکر است. بارها و بارها در قرآن کریم بشر چه صراحتا و چه به صورت غیر مستقیم به تفکر دعوت شده است. برای مثال آیه ۱۹۰ و ۱۹۱ سوره مبارکه آل عمران را ببینید:« ان فی خلق السموات والارض واختلاف اللیل و النهار لایات لاولی الالباب الذین یذکرون* الله قیاما و قعودا و علی جنوبهم و یتفکرون فی خلق السموات والارض ربنا ما خلقت هذا باطلا سبحانک فقنا عذاب النار» ( سوره مبارکه آل عمران آیات شریفه ۱۹۰ و ۱۹۱)معنای آیه اینچنین است:« یقینا در آفرینش آسمان ها و زمین، و آمد و رفت شب و روز، نشانه هایی [بر توحید، ربوبیت و قدرت خدا] برای خردمندان است * آنان که همواره خدا را ایستاده و نشسته و به پهلو آرمیده یاد می کنند و پیوسته در آفرینش آسمان ها و زمین می اندیشند [و از عمق قلب همراه با زبان می گویند] پروردگارا! این [ جهان با عظمت] را بیهوده نیافریده ای ، تو از هر عیب و نقصی منزه و پاکی، پس ما را از عذاب آتش نگاه دار» در روایات نقل شده است که پیامبر صلی الله علیه و آله پس از نزول این آیات و دو آیه بعدی آن از طرف خداوند آنقدر شب را گریه نموده اند تا اینکه جلوی لباس ایشان و سجده گاه ایشان همگی مرطوب شده بود و زمانی که بلال حبشی علت را جویا می شود حضرت آیات ۱۹۰ تا ۱۹۴ سوره مبارکه آل عمران را قرائت می نمایند و می فرمایند وای بر کسی که این آیات را بخواند و فکر نکند.
نکته حائز اهمیت در این آیات این است که مهمترین تفکر در این آیات فکر کردن در مورد آفرینش است. دقت در راز و رمز آن، ظرافت آن و در نهایت خالق آن و در نهایت تأکید می نماید که تفکر در آفرینش موجب رستگاری همه نمی گردد بلکه نتیجه گیری در تفکر در مورد آفرینش نیازمند خردمندی است و تا خردمندی در انسان نهادینه نگردد، این تدبر و تفکر نیز منجر به نتیجه ای شگرف نمی گردد.
آیات قرآن مملو از تشویق انسان به تدبر و تفکر است و آیات بسیاری که به سوالات مومنان بسیار اهمیت داده شده است. در بیش از هزار و پانصد آیه، از موضوعاتی مانند علم، معرفت، تعقل، تذکّر، وتدبّر سخن به میان آمده است، حال اینکه کلّ آیات قرآن حدود ۶۴۰۰ آیه است
https://eitaa.com/alzahranasrpajohesh
🔰سنت حسنه نگارش
🔹نگارش صحیح نتیجه در مقاله
✍سعیدی
🔹نتیجه گیری در مقاله، در واقع پاسخ به سوال اصلی است. مخاطب در این قسمت متوجه میشود، که شما در مقاله چه کاری انجام داده اید.
نوشتن نتيجه بسیار ساده است؛ چون شما چند ماه روی پژوهشی کار می کنید، وبه سوالات فرعی خود پاسخ داده اید، در نتیجه پاسخ به سوال اصلی برایتان آسان است.
آسیبی که در مقاله وجود دارد این که در برخی موارد، محقق فراموش می کند باید به آنچه در مقاله به آن رسیده را در بخش نتیجه گیری ذکر کند. یا مطالبی را ذکر می کند که در مقاله نیست. یا، برخی مطالبی که در مقاله به آن دست یافته، در نتيجه ذکر نمی کند و اگر به چندین مطلب رسیده باسد، دو مطلب را ذکر می کتد و علامت((...)) و یا واژه ((و غیره)) می گذارد. و این ها باعث خدشه به مقاله می شود. و باید دقت کرد که فقط پاسخ به سوال اصلی داده شود، نه کم و نه زیاد.
نکته؛ اگر در «نتیجه» فقط پاسخ به سوال اصلی را بنویسید، «نتیجه» شکل زیبایی پیدا نمیکند، به همین جهت بهتر است اول مقدمه چینی کنید. مقدمه چینی، کاری سلیقهای است می توانید بیان مسئله یا ضرورت را تکرار کنید، یا ترکیبی از بیان مسئله یا ضروت را مطرح کنید، و سپس پاسخ به سوال اصلی وبه مقاله خود پایان دهید.
با توجه به مقدمه چینی که می کنید، نتیجه گیری در مقاله، باید دو پاراگراف باشد، یک پاراگراف برای مقدمه چینی، ویک پارگراف برای نوشتن نتيجه اصلی مقاله. اما بخش نتیجه گیری در تحقیق پایانی یا پایان نامه شاید تا دو صفحه هم برسد.
فاضل، 1396،ص71
#سنت_حسنه
#نتیجه
https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
#عنوانتحقیق
#مقولهسازی
#بسیار_کاربردی
اهمیت عنصر مقولهساز در عنوان تحقیق
اولین کلمه عنوان مقاله و پایاننامه شما مهم است و باید تنها با یکی از #مقولاتعشر، هماهنگ باشد.
در تبیین مسئله نیی بر همین کلمه اول باید تأکید بیشتری داشته باشید.
این کلمه اول، منجی شماست.
همین عنصر اول، شما را از موضوعمحوری، نجات میدهد و به مسئله محوری، نایل میسازد.
به طور قطع، مهمترین نکتهای که تمام تحقیق شما را تحت الشعاع قرار میدهد، همین نکته است.
پس بگویید: (درود بر کلمه مقولهساز)
ــــــــــــــــــــ
کلمات حاکی از مقولات در اول عنوان
#مقولاتعشر
#فعل:
نقشِ،عملکردِ،کاربردِ،تأثیرِ،آثارِ،فوایدِ، برکاتِ،پیامدهایِ،عوارضِ،دلالتِ،تهدیداتِ، اثرِ،کنشِ، آسیبهای ناشی از... .
#انفعال:
آسیبهای(مثلا آسیبهای پژوهش)، موانعِ،عللِ،ادلّهِ،مستنداتِ،تبیینِ، تأثیرپذیریِ،اثباتِ،لوازمِ،عواملِ،زمینههایِ، ریشههایِ.
#کم:
میزانِ،حدودِ،اندازه،گستره،دامنه،مراتبِ، قلمرو،گستره،حیطه،حجم،تعدادِ، شماره.
#کیف:
ویژگیهای،خصوصیاتِ،روشِ،شیوه، ممیزاتِ،صفاتِ،راهکارهای،راهبردهای، شاخصههای،الگوی،فرایند،طبقهبندی، گونهشناسی،تطورات،سیره،راههای، سبک، نحوه،نمودهای،چگونگی،کیفیت، شایستگی،صلاحیت.
#أین:
محلِ،مکانِ،مجاری(مثلا مجاری قاعده ید)
#متی:
زمانِ،تاریخِ،تاریخچه،عصرِ،روزگارِ.
#وضع:
شرایطِ( مثلا شرایط فعلی اقتصاد اسلامی)،وضعیتِ(مثلا وضعیتِ پژوهش در حوزههای علمیه)،حالات(مثلا حالات روحی و روانی زنان در دوران یائسگی)، مهندسیِ،وضعِ،جایگاه،موقعیت.
#اضافه:
نسبتِ،رابطه،تفاوتهای،مقایسه، شباهتهای،وجوه تشابهِ، مناسباتِ( مناسبات بین علم و دین)، مشترکاتِ،بررسی تطبیقی.
#جوهر:
مفهوم شناسی(اگر از چیستی، هویت، تعریف و ماهیت چیزی سؤال شود)، حقیقتِ، معناشناسیِ.
#جدّه:
مؤلفههای،ارکانِ،اجزای،عناصرِ، حقوقِ( مثلا حقوق زن و شوهر)
📚برگرفته از جزوه روش تحقیق حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن اسلامپور کریمی
ــــــــــــــــــــ
@Pajouheshyar
〰〰〰〰〰〰
https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
دولت کریمه ج1.pdf
2.43M
📕 #معرفی_کتاب
💠 کتاب دولت کریمه ( جلد اول )
🔰 کتابی که با خواندن آن، هم تاریخ انبیاء و ائمه (ع) را یاد می گیرید، هم تاریخ معاصر ، هم مباحث دینی ، و هم مباحث سیاسی روز و تطبیق وقایع تاریخی با مسائل دینی و سیاسی که در این سبک، کتابی جدید می باشد
👈 ان شالله جلدهای بعدی هم ادامه دارد. ( متن کتاب نسبت به سخنرانی های دولت کریمه، اضافات و اصلاحات بیشتری دارد و نسبت به سخنرانی ها، کامل تر است)
✍️ تالیف : احسان عبادی
👈 نشر و تکثیر کتاب ، حلال و قانونی می باشد، ان شالله به زودی نحوه خرید نسخه چاپی کتاب اعلام خواهد شد
🔰 منتظر نظرات خوب شما عزیزان درباره این کتاب هستیم.
@ma_va_o
https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا حوزه⁉️
🎞 قسمت دوم : طلبگی شنا در دریای بیکران معارف ناب و یافتن دُرّ حقایق
🎤مصاحبه با فعالان آموزشی،فرهنگی و پژوهشی مدرسه علمیه الزهراء علیهاالسلام
🔸خانم : مائده کاملی، نخبه المپیاد ریاضی که حوزه را به جای دانشگاه بدون کنکور برای ادامه تحصیل انتخاب کرد
🔸فعال حوزوی و مبلغ دانش آموزی
🔸 پژوهشگر عرصه کودک
🔸 دارای رتبه برتر کشوری تحقیق پایانی
⁉️ خانم کاملی شما با این سیر نخبگی چرا حوزه را برای ادامه تحصیل انتخاب کردید....
✨خاطرات و انگیزه های این طلبه فعال عرصه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی را از زبان خودشان بشنویم و ببینیم .....
❇️ مدرسه علمیه الزهراء علیهاالسلام
انجمن هنر و رسانه
🔅پذیرش سراسری حوزه علمیه خواهران🔅
🌸🍃سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰🍃🌸
✨🌷مدرسه علمیه الزهراء علیهاالسلام✨🌷
🍀 در مقطع: سطح دو (کارشناسی )
🍀 شروع ثبت نام: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
🍀 آدرس سایت
www.paziresh.whc.ir
Www.znac.ir
کسب اطلاعات از طریق شماره تلفن :
۸۸۲۴۱۴۹۱
۸۸۲۶۱۳۸۵
🔸#مدرسه_علمیه_الزهرا_علیهاالسلام🔸
https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
مسایل بٰژوهشی حضرت آقا.pdf
1.5M
📕 موضوعات مهم پژوهشی کار نشده یا کمتر کار شده از منظر مقام معظم رهبری
♻️موضوعات در مباحث:
♤فقهی،اصولی و رجالی
♤حیات سیاسی اجتماعی ائمه اطهار (علیهم السلام)
♤تفسیر و تدبر قرآنی
♤کلام ودین پژوهی
👈 مسئولان پژوهش حوزه ها و دانشگاه ها به این فایل توجه کنند.
👈 طلاب و دانشجویان و جوانان عزیز می توانند از این فایل، هرقدر دوست دارند موضوع برای مقاله و پایان نامه انتخاب کنند
#موضوعات_پژوهشی
@ma_va_o
https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
🌺طرح ویژه ارسال رایگان🌺
📚 #ترجمه_تفسیر_جوامع_الجامع
مولف:علامه شیخ فضل بن حسن طبرسی (ره)😍
قطع:وزیری/شومیز
تعداد مجلدات:۶
آکبند/نو
نشر:پژوهشکده اسلامی
👈 #ویژگی:علامه طبرسی در این تفسیر از تفسیر خود، #مجمع_البیان و تفسیر #کشّاف زمخشری بهره برده است؛ گاه مطالبی نقل کرده و بیان کرده است که تفصیل آن در مجمع البیان وجود دارد. مانند تفسیر آیات ۵۵ و ۵۶ سوره مائده کهشان نزول آیات را به اختصار در #جوامع_الجامع آورده و برای تفصیل آن به مجمع البیان ارجاع داده است. وی در مباحث ادبی نیز به کشّاف زمخشری ارجاع داده است. مانند ترکیب نحوی آیۀ ۶ سوره بقره. ولی در موارد متعددی آراء زمخشری را نقد و ردّ کرده است؛ مثلاً در تفسیر آیۀ ۶ سوره مائده پس از نقل قول زمخشری، آن را رد کرده است.
👈این کتاب از بهترین ترجمه های تحقیقی موجود در بازار میباشد.✅
قیمت بوستانی ها:145.000تومان.😍
آی دی جهت سفارش کتاب👇
🆔 @sefareshe_ketab
خرید کتاب از غرفه باسلام🔰
https://basalam.com/bostan_ketab_tollab/product/1494950?ref=YAL7k
•┈┈••✾❀✿❤️✿❀✾••┈┈•
☑️ @boostan_ketab_toolab
#تفسیر
💢تعداد کاملا محدود💢
https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
#معصومین
#حضرت_زهرا
📚 فاطمه (علیهاالسلام)، حلقه وصل رسالت و امامت
✍ مجموعه بیانات آیت الله العظمی وحید خراسانی
✅ کاملا نو
💰 25 هزار تومان
🎁 1 عدد کتاب مفید هدیه این خرید
سفارش 👇
🆔 @Mojtaba73birjand
📲 +989105864404
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 http://eitaa.com/joinchat/961609751Cbeaa029bbb
〰〰〰〰〰〰〰〰〰
کانال کتب ناب در تلگرام 👇
https://t.me/ketabenab110
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
📚 #کتابخانه_دیجیتال
📌این #کتابخانه دارای 44956 رکورد کتاب،
پایان نامه دانشگاهی 40386،
#پایان_نامه حوزوی 19775 رکورد ،
#پایاننامه کشورهای عربی 9406،
#مقالات فارسی 4597 رکورد،
از این تعداد، 35 هزار رکورد دارای منبع دیجیتال می باشد که به مرور در حال افزایش است.
📎لینک های دسترسی کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی👇
dl.islamicdoc.com
dl.islamicdoc.org
dl.isca.ac.ir
💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼
🍃🌺🍂
🌿🍂
🌸
https://eitaa.com/myganj
🌸 https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
🌾🍂
🍃🌺🍂
💐🍃🌿🌸🍃🌼