eitaa logo
🇵🇸 . آماج .
31هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
917 ویدیو
309 فایل
. ﷽ - ‌ ______ * 🤍 رسانہ‌ي‌‌‌‌‌‌‌‌ فرهنگۍاجتماعۍِآماج‌‌ ؛ ‌‌. • وابسته به موسسهٔ رسانه‌‌ای ِ آدینه ، [ فارس ] - ‌‌ ‌‌• این‌‌جا را بِکاوید. _ ‌_ @AmajReply . . • حتماً رسانه‌‌ها رو نشر بدید، اما با حفظِ لوگو. ‌‌ آماج : نشانہ .
مشاهده در ایتا
دانلود
🍬 ؛ خورشید و ماھ بینِ دو دستـ تو، دل خوشند.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
_ _ امانتۍست‌ از جانبِ او ◠◠ ! @Amajha
‌ــ ــ نابینایانِ عزیز؛ قدر قوای جسمي خود را بدانید. باوجود اینکہ از بینایي برخوردار نیستید، توجه کنید راھ ترقۍ همواره به روۍ شما باز است. مبادا کسانی به دلیل اینکہ خلقتاً این گونه بوده‌اند خیال کنند کہ راه‌ترقی علمي و عملی برای آنها بسته است. به یارۍ خداوند افرادی که در هر زمینه‌ای ناتوانی دارند توانایۍ‌های خود به‌کار گیرند و خود را بہ‌صورتـ انسان‌های مفید و بخصوص عالمۍ درآورند و برای همگان مفید بشوند. || آیت‌الله‌العظمي ؛ سیدعلی‌خامنہ‌ای.
ــــ چشم دل بُگشا و در جان‌ها نِگر .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ــ به دلیل فقدان قوه‌بینایی و نبود امکاناتی ویژه برای نابینایان این افـراد ، بھ سختۍ می‌تـوانند در جامعه تردد داشته باشند. ــ یکۍ از مهم‌ترین فـضاهاۍ تعاملات اجتماعی، فضای بیرون از خانه‌ست نابینایان به‌دلیل عدم‌عملکرد وسایل مسیریابی نمی‌توانند شلوغی معابر و خیابان‌ها را تاب بیاورند و ترجیح مي‌دهند کمتر دراجتماع حضور یابند یا با کـمک افراد دیگر از خانھ خارج شوند این بر روحیہ‌ي استقلال‌طلبیِ این افراد تأثیر منفی می‌گذارد. ــ نبودن امكان استفاده از وسایل نقلیہ عمومی و نیز عبور از خیابان یكی از مهمترین معضلات روشندلان است و باوجود قانوني شدن حق‌تقدم عصای سفید، ولي همچنان كمترین توجھ به این موضوع صورت می‌گیرد.  ــ ــــــ ــ 🤍 ..
وقتی‌که شما مثلاً غذا می‌خورید، قصدتان این است که من این غذا را می‌خورم تا بدنَم نیرو پیدا کند و بتوانم بھ وظایف زندگی برسم چون خُدا این‌را خواستہ است در اینجا غذا همان غذا و همان مـواد غذایی‌است که بہ بدن‌شما می‌رسد و همان لذتـ در ذائـقہ است، و اما علاوه بر اینھا، خدایِ‌‌ متعال ثوابـ هم می‌دهد چرا؟ چون شما با این کار غیراز اراده جسم خویش، دل و روح خودتان‌را هم اراده و برای او جھت معین کرده‌اید. • رهبر معظمِ انقلاب.
. شُکر او مي‌درخشد از جبینِ لفظ من !'
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا