eitaa logo
🇵🇸 . آماج .
27.7هزار دنبال‌کننده
3.5هزار عکس
977 ویدیو
331 فایل
. ﷽ - ‌ ______ * 🤍 رسانہ‌ي‌‌‌‌‌‌‌‌ فرهنگۍاجتماعۍِآماج‌‌ ؛ ‌‌. • وابسته به موسسهٔ رسانه‌‌ای ِ آدینه ، [ فارس ] - ‌‌ ‌‌• این‌‌جا را بِکاوید. _ ‌_ @AmajReply . . • حتماً رسانه‌‌ها رو نشر بدید، اما با حفظِ لوگو. ‌‌ آماج : نشانہ .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
~ سبك زندگی اسلامی، توجه بہ اجرای اسلام با همه ابعاد آن در تمام عرصہ‌های زندگی آدمۍ است و می‌توان با ملاحظه در ارتباطات سہ‌گانه انسان با خدا، خود و خـلق، زندگۍ پرهیزگارانه‌ای ساخت و با تکیہ بر سخن و سیرهٔ‌معصومان شیوه زیستن را مشق کرد.
گذر‌فرهنگ³.jpg
233.7K
ـ ⁕ ـــ ـــــــ ‌‌‌‌‌‌‌‌٫ پرسش چشمم بشُستـ دفترِ فرهنگ را ؛
• درد ما را در جھان درمانْ مبادا بي‌شما !'
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌ پس‌از شنیدن فریادهایی در حرم‌سید‌الشهدا، ‌مردم دختربچه‎ فلجی را مشاهده‌کردند که‌به ‌برکت امام حسین علیه‌السلام شفا یافته بود. ‌پدر و مادرش در توضیح نحوه‌ۍ شفا یافتن ‌دخترشان گفتند: پس از زیارت حرم حضرت ‌علے علیه‌السلام، برای طلبـ شفای او به سمت ‌حرم حضرت سیدالشھـدا علیه‌السلام حرکت ‌کردیم، هنگامی‌که دخترم‌نگاهش به گنبد گره ‌خورد، به گریه افتاد و به حضرتـ امام حسین ‌علیھ‌السلام گفت که بہ سویت آمدم اي آقایِ من، به‌سویت آمدم ای‌‌سیّد جوانان بهشت، و ‌همین‌طور سخن می‌گفت . . وقتی وارد حرم سیدالشهدا علیه‎السلام شدیم ، ناگھان دختر فلج‌مان از روۍ ویلچـر برخاست و شروع به ‌حرکتـ به‌سمت ضریح سید‌الشهدا علیه‌السلام کرد. ‌+ بہ نقل از مسئول بخشِ راهنمایۍ شرعی عتبه مقدسہ .
صد مردھ زنده مي‌شود از ذکر یاحسین ارباب ما شِفاۍ مسیح از خدا گرفت ◠◠ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌ . قصه‌ای دیـگر !' ‌‌ ∽ در مسیر بھشت " نجف به کربلا "حرکت ‌می‌کردیم تا به حرم برسیم کہ‌ناگهان پرچم ‌کشور فرانسه توجه همه‌را به خود جلبـ کرد ‌زنی مسیحۍ و فرانسوی این پرچم را حمل ‌می‌کرد. برایمان جالب بود که چرا به اینجـا ‌آمده، پس دلیل را جویا شدیم. گفتن: زمانی فردی را دیدم که با اشتیاق پیاده به حرم ابا‌عبدللّٰھ مۍرفت و از او پرسیدم ؛ از اینکه پیاده سفر می‌کنی، خسته نمی‌شوۍ ؟! گفت:« حاجتی دارم و می‌روم تا زیر گنبد حرمِ ‌‌امام حسین از خداوند بخواهم و یقین دارم که ‌خدا حاجتم را خواهد داد. » ادامه دارد
وقتی دلی شکست، یقیناً بھا گرفت ‌‌‌‌‌‌‌‌ در سرسرای عرش ِ معلا سَرا گرفت ⋆⋆ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌ زن ادامه داد از این اعتقاد قلبی عمیق شگفت‌زده ‌بودم. من آن‌زمان دچار سرطان سینه شده‌بودم و ‌پزشکان به من گفتند که باید تن به عملِ برداشتن ‌سینه بدهم آن‌روز نذر کردم که اگر شفایابم با پای ‌پیاده از نجف به کربلا بروم و به برکتـ امام حسین ‌وقتے به فرانسه رفتم معاینهٔ دوبارهٔ پزشکان نشان ‌می‌داد که در کمـال حیـرت اثری از بیمارۍ نیست ! ‌و اینک که شما مرا اینجا می‌بینید آمده‌ام که نذرم را ادا کنم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یادم نمی‌رود کہ بھ اعجاز تربتت ִֶָ وقت اذان صبح، مریضي شفا گرفت ..
🟣 سلام. از طریق این ویدیوها، با آماج آشناتر بشید. ‌‌ طيِ چند روز آینده کارگاه‌‌هاي رایگان، برای آموزش و ورود به‌‌آماج دوبارھ فعال می‌شن و اگر علاقه‌مند به کارِ تشکیلاتی هستید، قدم‌تون رویِ چشمان‌‌ ماست. ☁️
‌ ‌•. مدافعان حرم نماد واقعـي انسان کامل در ‌مکتب اسلام هستند که با ایستادن در مقابل ‌ظلم داعش، منطقہ‌ۍ خاورمیانھ را از وجود ‌پلید داعش پاک‌کردند. در‌واقع شھدای مدافع ‌حرم کھ تحت تربیت ولایت‌ فقیہ بودند یڪ ‌مدل جدید از انسان را بھ دنیا معرفۍ کردند کہ حاضر بودند برای آسایش و آرامش همہ‌ی مردم‌جان خودشان را کہ‌ ارزشمندترین ثروت بود فدا کنند برعکس داعش و تمدن غرب که براي راحتی خودشان انسان‌ها را می‌کشتند. ـ ༅ ⚘ مجاهدان في سبیل الله !
~🕊 چگونھ دم بزنم از مدافع حرم عشق چگونھ وصف کنم آن حماسہ‌هاۍ عیان را.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا