eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
☑️واکنش ایت الله رئیسی به جنایت جدید سعودی ها رئیس جمهوری در رابطه با اعدام ٨٠ تن توسط رژیم سعودی در یک روز گفت: 🔹️سکوت و بی‌عملی کشورهای مدعی حقوق بشر به اعدام بی‌گناهان محکوم است. 🔹️سازمان‌های بین‌المللی و رسانه‌های آزاد و نهادهای ذیربط باید سکوت خود را بشکنند
🔴 چرایی توقف در مذاکرات وین 🔹علیرغم اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی به شدت نیازمند توافق با ایران هستند، اما با کارشکنی، در روند نهایی شدن مذاکرات وقفه ایجاد کردند. 🔹چرایی ایجاد وقفه در مذاکرات را باید در چارچوب جنگ ترکیبی جستجو کرد. واقعیت این است که آمریکا نمی‌خواهد در توافق با ایران دست خود را خالی کند. از یک سو تحریم‌ها را لغو کرده و ازسوی دیگر داده‌هایی را در قالب ضمانت به ایران واگذار نماید. به عبارت دیگر ایالات متحده نمی‌خواهد در شرایط دست برتر ایران، توافق نهایی شود. از این رو آمریکا با ایجاد وقفه در روند مذاکرات و توافق، متوسل به جنگ ترکیبی خواهد شد تا موازنه داده و ستانده را به نفع خود و به ضرر ایران تغییر دهد. 🔹در خلال وقفه در مذاکرات، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی با بهره‌گیری از غربگرایان به عنوان شبکه همکار داخلی خود در ایران، چند اقدام مهم را در دستور کار قرار خواهند داد. آنان در یک جنگ شناختی و ادراکی روسیه را مقصر وقفه در روند مذاکرات و توافق معرفی خواهند کرد تا در دور جدید مذاکرات بین ایران، روسیه و چین شکاف ایجاد کرده و قدرت دیپلماسی و چانه‌زنی جمهور اسلامی را تضعیف کنند. در عین حال با جنگ اقتصادی مجددا سعی می‌کنند تا بازار ارز و... را بی‌تعادل نمایند و روند آن را افزایشی کرده تا افکار عمومی بیش از پیش نسبت به لزوم توافق به هر قیمت ممکن شرطی گردد. در ادامه شبکه همکار داخلی غرب در ایران به همراه رسانه‌های خارجی خواهند کوشید تا معیشت مردم و افکار عمومی را به نقطه فشار به مسئولان جمهوری اسلامی تبدیل نمایند تا در دور بعدی مذاکرات دست برتر ایران را از بین ببرند و توافق بد را به جمهوری اسلامی تحمیل نمایند. 🔹با این تفاسیر و برای خنثی‌سازی این جنگ ترکیبی نیازمند هستیم تا با تنظیم ادراک مردم، دسیسه‌ی تقابل مردم-حاکمیت برای تحمیل توافق به هر قیمت ممکن بی‌اثر گردد.
💢در تصویری که از بازدید مصطفی کاظمی نخست وزیر عراق از محل حمله موشکی در اربیل منتشر شده. ۳ دکل مخابراتی به وضوح دیده می‌شود. سوال:کاربرد سه دکل مخابراتی روی یک مثلاً ویلا چی بوده؟
🔴 بزدلِ زبان دراز !! 🔹مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق گفته است : حمله به اربیل(پایگاه موساد) حمله به امنیت مردم ماست !! 🔸یکی به این آقای ترسو و بزدل(جبان) بگوید اولا موشک های ایران دقیقا پایگاه موساد را شخم زده اند و به مردم آسیبی نزده اند؛ 🔹ثانیا چرا آن روزی که سرزمین کردستان عراق تبدیل به جاسوس خانه موساد علیه امنیت ملی ایران می شد روزه سکوت گرفته بودی و این چنین زبان درازی نمی کردی؟! 🔸یا زمانی که آمریکایی های تروریست به سادگی هرچه تمام تر از آسمان عراق برای ترور میهمانتان مظلوم و فرمانده مردمی خودتان ابومهدی عزیز استفاده کردند ، چرا تو که در پست ریاست دستگاه اطلاعاتی عراق بودی ، خفه خون گرفته بودی ؟! 🔹هرچند دیگر همه از همکاری دیرینه تو با سازمان جاسوسی آمریکا سیا باخبرند و می دانند که با فشار دوستان آمریکایی ات به نخست وزیری رسیده ای اما بهتر است الان هم خفه شوی و کم کم چمدان هایت را جمع کنی که تاریخ مصرفت تمام شده است ...
🌿در خانه یک گلدان گیاه نگهدارید 🔹عطر خوش این گل؛ 🔹بیخوابی را رفع میکند، 🔹استرس و فشار خون را کاهش داده، 🔹ضربان قلب را تنظیم کرده 🔹و عصبانیت و افسردگی را کاهش میدهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽کلیپ... عاقبت این انقلاب... ✨السلام علیک یا صاحب الزمان✨ اللهم عجل لولیک الفرج🤲🌷🌷 🌺🍃🌺🍃🌺🍃
. ♦️موج انفجار موشک ها "شرق" را گرفت! 🔹موشک های نقطه زن ایران، پایگاه عملیاتی موساد در اربیل را بر سر نیروهای حاضر در آن خراب کرده؛ روزنامه غربگرای شرق دردش آمده؛ چرا؟ ♦️مدیران این روزنامه غیر پادویی آمریکا، پادویی رژیم نامشروع صهیونیستی را هم انجام می دهند؟! آیا سر سوزنی غیرت ایرانی در برخی گردانندگان این روزنامه نیست؟ 🔹این رویکرد در حالی است که روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت "ایران با پرتاب موشک‌های بالستیک به مراکز راهبردی اسرائیل، نسبت به واکنش سخت‌تر هشدار داد". ♦️روزنامه آمریکایی واشنگتن پست هم خاطر نشان کرده: "به نظر می‌رسد هدف حمله موشکی سپاه پاسدارانبه اربیل، مقری بوده است که موساد از آن استفاده می‌کرد".
بیانیه ۴۹ سناتور در مخالفت با تلاش آمریکا برای بازگشت به برجام 🔹تمامی سناتورهای جمهوری‌خواه به استثنای یکی (رند پاول) بیانیه‌ای در مخالفت با تلاش‌های دولت آمریکا برای بازگشت به برجام صادر کردند. 🔹۴۹ سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در این بیانیه بر موضع خود در رد هر گونه تلاش از سوی دولت بایدن برای رفع تحریم‌های وضع‌شده علیه ایران به بهانه ادعایی «حمایت از تروریسم» تأکید کرده‌ و گفته‌اند که تلاش خواهند کرد تصمیم‌گیری در خصوص رفع چنین تحریم‌هایی را به کنگره بیاورند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هوالحکیم پایان استراتژی دفاعی 🕯 در محضر استاد حسن عباسی
💚 جا داره روز جوان رو به سید عبدالملک بدرالدین الحوثی تبریک بگیم. 🧡 رهبر شجاع و انقلابی که در این سن یکی از بزرگترین نهضت‌های جهان رو رهبری می‌کنه و با مقاومت شگفت‌انگیز مردم یمن سبب به هم خوردن همه معادلات استکبار شده است. سید جوانی که حالا شده استخوان در گلو و خار چشم آل‌سعود و سبب کابوس صهیونیست‌ها ❤️ روز جوان بر همه جوان‌های انقلابی و مجاهد مبارک باشه.🎉
🔰کاهش دردهای استخوانی ✍ مصرف منظم سیر، پیاز،پیازچه و تره فرنگی موجب کاهش دردهای مفصلی می شود. ✍ زیرا دی آلیل دی سولفین موجود در سیر آنزیمهای آسیب زننده به غضروف را محدود میکند.
🔰درمان یبوست شدید با اسفناج: 🔹️برای از بین بردن یبوست، باید اسفناج را در رژیم غذایی خود قرار دهید. بسته به اینکه چگونه آن را دوست دارید، شما می توانید آن را خام یا پخته مصرف کنید. 🔹️در صورت داشتن یبوست شدید، مخلوطی از یک لیوان آب اسفناج و نیم لیتر آب را دو بار در روز بنوشید. در عرض چند روز بهتر خواهید شد.
🔰اگر ورزش نمی‌کنید، جوانه گندم بخورید ! ✍جوانه گندم را به همراه آبلیمو تازه هر شب میل کنید تا چربی‌های شکم از بین رفته و بدنتان از سموم پاکسازی شود و بدنی اندامی‌تر داشته باشد.
🔰از میگرن رنج میبرید⁉️ 👈مسکن نخورید؛ آلوئه ورا استشمام کنید استشمام ترکیبات موجود در آلوئه ورا موجب تسکین درد عضلات سر و گردن میشود 👈میتوان به صورت موضعی از ژل آلوئه ورا استفاده کرد.
⛑ جوش اصلاح ✨مقداری سفیداب نقره را به همراه عرق بید به صورت ماسک بعد از هر بار اصلاح روی صورت ماساژ داده و قبل از خشک شدن ماسک پوست را شستشو دهید.
✅🌸✅چرایی پیچیده شدن تصمیم آمریکا در مسیر احیای برجام!؟ ◀️ مدتی است که عمده مسائل مانده در خصوص احیای برجام حل شده و 1+5 و ایران به توافق نزدیک شده اند اما آمریکایی ها همچنان به بازی پیچیده خود و اخلال در مسیر توافق جدید اصرار می کنند. برای درک دلیل این رفتار باید به چند نکته تحلیلی توجه کرد: 1⃣ اول اینکه برای آمریکایی ها توافق با ایران در وضیت ضعف و انفعال بسیار سخت است. آنها طی یک دهه گذشته عادت داشتند از موضع بالا وارد مسیر توافقات هسته ای با ایران بشوند اما این بار اوضاع کاملا متفاوت است و آمریکا در وضعیتی نیست که بخواهد از جایگاه بالا توافق امضا کند. 2⃣ نکته دوم به نیاز شدید آمریکا به توافق با ایران باز می گردد؛ جنگ در اوکراین، وضعیت متزلزل در غرب آسیا و شرایط خطرناک در شرق آسیا، آمریکایی ها را در وضعیت اضطرار سیاسی قرار داده و دولت بایدن برای مصارف داخلی نیازمند یک برگ برنده سیاسی است. توافق با ایران می تواند این برگ برنده باشد. 3⃣ نکته سوم به وضعیت نابسامان بازار نفت و افزایش بی سابقه تورم در آمریکا باز می‌گردد. شدت دادن تنش با ایران یعنی خرابتر شدن اوضاع بازار نفت. توافق با ایران می تواند بر کاهش تنش در بازار نفت مؤثر باشد. 4⃣ نکته چهارم عدم همراهی عربستان و امارات با آمریکا برای افزایش تولید نفت است. اساسا رابطه عربستان با جمهوری خواهان بهتر از دموکراتهاست و بایدن دموکرات گزینه مورد علاقه سعودی ها نیست و بدشان نمی آید کمی فشار به آمریکا وارد کنند. 5⃣ نکته پنجم موضع روسها و درخواست تضمین مکتوب از کاخ سفید برای تبادلات اقتصادی با ایران است. این امر با توجه به تحریم های ضد روسی یک مشکل جدید در مسیر تصمیم گیری آمریکایی هاست. 6⃣ نکته ششم سنگ اندازی جمهوری خواهان کنگره در مسیر توافق جدید با ایران است. برای قلدرهای زورگوی جمهوری خواه عقب نشینی مقابل ایران بسیار سخت است. 🔺اکنون این متغیرها در کنار یکدیگر تصمیم گیری را برای کاخ سفید بسیار سخت کرده است. از یکسو به شدت نیازمند یک توافق با ایران هستند و از سوی دیگر به دلیل قرار گرفتن در شرایط انفعال، مجبورند امتیازات بزرگی به ایران بدهند و این یعنی قرار گرفتن در شرایط تضاد منافع! 🔻اکنون ایران با درک شرایط انفعال آمریکایی ها، محکم بر موضع خود ایستاده و روسها هم تضمین می خواهند، بنابراین آمریکا در بحران تصمیم گیری قرار گرفته است. طی روزهای آینده مشخص خواهد شد که رژیم آمریکا در کدام سو خواهد ایستاد؛ عقب نشینی مقابل ایران و دادن امتیازات اقتصادی یا بحرانی تر شدن وضعیت بازار انرژی و تشدید تورم و رکود در آمریکا!؟ ظاهرا سرعت افول رژیم آمریکا خیلی بیش از آن چیزی است که برخی تصور می کنند.
✅🌸✅مکانی که سپاه در اربیل عراق آن را موشک باران کرد، کجا بود؟! 🔹 همانطور که عصر امروز شبکه ماهواره ای المیادین به نقل از منابع خود در تهران اعلام کرد ، این مکان علاوه بر اینکه مرکز تجسسی دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در شمال عراق بوده ، یک مکان کاملا نظامی و در واقع یک پادگان مخفی عملیاتی بود که به مرکز خرابکاری علیه کشورمان تبدیل شده بود. 🔹تصاویر ماهواره ای قدیمی که از این مکان در دسترس است نشانگر آن است چند سوله نیز در محوطه ساختمان اصلی وجود دارد و با توجه به اینکه گفته شده پهپادهایی که آشیانه پهپادی ایران در کرمانشاه را هدف قرار دادند از این مکان پرتاب شده بودند ، پس ما با یک انبار بزرگ تسلیحات دپو شده در این مرکز روبرو بودیم. 🔹 یک دقیقه پس از اصابت ۴ فروند موشک ، یک انفجار بزرگ و مهیب ثانویه رخ میدهد که بدون شک ناشی از انفجار سوله مهمات این مقر بوده است. 🔹 دقیقا آنجایی که رسانه های محلی هیچ تصویری از آن منتشر نکردند اما با گذشت یکی دو روز و انتشار تصاویر ماهواره ای خواهیم دید چه بلایی بر سر این مرکز خرابکاری موساد آمده است. 🔹نکته دیگر اصابت موشک ها در دو زمان متفاوت است. با اینکه سپاه تعداد دقیق موشک های شلیک شده را اعلام نکرده اما طبق اخبار غیررسمی که از گوشه و کنار شنیده میشود احتمالا تعداد موشک ها ۱۲ عدد بوده است. اگر این عدد صحیح باشد ، اصابت ها در دو تایم جداگانه بوده است. موج اول در ساعت ۱:۰۳ و اصابت ۵ موشک و موج دوم در ساعت ۱:۲۰ با اصابت ۶ موشک