eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219.1هزار عکس
58.6هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
روسیه: نتیجه مذاکرات وین به رفتار آمریکا بستگی دارد 🔹نماینده روسیه در وین: این‌بار بیشتر از همیشه شانس داریم از خط پایان در مذاکرات وین عبور کنیم. نتیجه نهایی به نحوه واکنش آمریکا به پیشنهادات معقول ایران بستگی دارد.
🚩🏴 چند تن از شهدای کربلا را میتونید نام ببرید و میشناسید؟ 🤔 بچه شیعه باید همه شهدای و مرام شونو بشناسه کانال ما هر شب یک شهید را معرفی میکند با هشتگ 🚩 شهدای امشب: پسران معصوم و ماه پاره امام حسن در کربلا: 3 پسر امام حسن در کربلا شهید شدند (حضرت قاسم، عبدالله و ابوبکر) و یک پسر ایشان (حسن مثنی) مجروح شدند و نسل ایشان از قیام کنندگان معروف سالهای بعد هستند
🔴 وزارت اطلاعات یک تروریست با دامنه فعالیت فرامرزی را دستگیر کرد 🔹 با تلاش سربازان گمنام، یکی از پرسابقه‌ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌ها با دامنه‌ی عملیات تروریستی فرامرزی دستگیر و به زندان منتقل شد. 🔹این عنصر جنایت‌پیشه سوابق فعالیت‌های تروریستی در چها کشور منطقه را دارد و در مقطع اوج بحرانم سوریه، با حضور در آن کشور به عضویت گروهک‌های تکفیری-تروریستی درآمده و همراه با آنها در شهرهای حلب، حماه و ادلب به اعمال جنایتکارانه و شیطانی پرداخته است.
در رد نگاه امثال علی کریمی شکی نیست ؛ ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 عمران خان:سلمان رشدی می‌تواند بگوید بد است؟ 🔹عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان در یک مصاحبه قدیمی: کنفرانس دبی رو بخاطر اینکه فهمیدم سلمان رشدی هم هست کنسل کردم نشستی که سلمان رشدی بود نمیخواستم شرکت کنم 🔹سلمان رشدی ملعون می‌تواند به یهودیان توهین کند؟ سلمان رشدی به توهین کرد که مسلمانان برای آن آماده هستند جانشان را فدا کنند.
💎قدرت جذب سالار آزادگان💎 از صلیب سرخ آمده بودند اردوگاه اسرا پرسیدند: در اردوگاه شما را شکنجه‌تان میکنند یا نه؟ همه به آقا سید نگاه کردند. ولی آقا سید چیزی نگفت. مأمور صلیب سرخ گفت: آقا شما را شکنجه میکنند یا نه؟ ظاهراً شما ارشد اردوگاه هستید. آقاسید باز هم حرفی نزد. پس شما را شکنجه نمیکنند؟ آقا سید باوجود ابهت خاص خودش، سرش پایین بود و چیزی نمیگفت. نوشتند اینجا خبری از شکنجه نیست. افسر عراقی که فرمانده اردوگاه بود، آقای ابوترابی را برد تواتاق خودش گفت: تو بیشتر از همه کتک خوردی، چرا به اینها چیزی نگفتی؟ آقای ابوترابی برگشت فرمود: "ما دو تا مسلمان هستیم. با هم درگیر شدیم. آنها کافر هستند. دو تا مسلمان، هیچ وقت شکایت پیش کفار نمیبرند." فرمانده اردوگاه کلاه نظامی که سرش بود را محکم به زمین کوبید و صورت آقا سید را بوسید. بعدش هم نشست روی دو زانو، جلو آقا سید و به فکر عمیقی فرورفت. او میگفت: شما الحق سربازان🌹خمینی🌹هستید. سید آزادگان🌷مرحوم مغفور خلدآشیان حاج آقا ابوترابی🌷 یاد شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز را گرامی می داریم با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد "صلوات الله و سلامه علیهم اجمعین"🌷 غفرالله لنا و لکم 🌷
سلام خدا بر صبر و استقامت آزادگان عزیز 💞
جانم حسین ❤
 🔴تفاوت گرگ‌ها و موریانه‌ها 🔵 ایستادن در برابر گرگ، می‌خواهد و دفع خطر موریانه ! ✅"" سواد نیست "" است. ☑️بصیرت، یعنی اینکه نگاهت به "شخصیت"ها نباشد، بلکه همواره به "شاخص"ها چشم بدوزی. ☑️بصیرت، یعنی اینکه بدانی حتی مسجد می‌تواند "مسجد ضِرار" باشد .و پیامبر آن را خراب کند. ☑️بصیرت، یعنی اینکه بدانی جانباز صفین می‌تواند قاتل حسین در کربلا باشد! ملاک حال فعلی افراد است. ☑️بصیرت، یعنی اینکه بدانی در جنگ با فتنه نمی‌توانی آغازگر باشی اما وقتی شروع کردید باید آن را از ریشه بدر آورید. ☑️بصیرت، یعنی اینکه" مالک اشتر"ها را به تندروی و "ابوموسی اشعری"ها را به اعتدال نشناسی! ☑️بصیرت، یعنی اینکه بدانی معاویه ها، به سست عنصرهای سپاهِ علی(ع ) دل بسته‌اند!.. ☑️بصیرت، یعنی اینکه بدانی: تاریخ تکرار می شود، نه با جزئیاتش، بلکه با خطوط کلی اش.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 سخنرانی در تبین حکم اعدام 🔻خاتمی: انتشار کتاب یک دارد. آنچه انجام گرفته است ضد آزادی و ضد حقوق بشر است. ✍: عمران خان و دیگر آزادی خواهان میفهمدند که حکم ارتداد و اعدام رشدی دارد ولی باغی انقلاب نمی فهمد و میگوید دارد. فرق این دو مبنا در این است که اگر مبنای دینی مفروض شد دیگر قابل نخواهد بود ولی اگر مبنای سیاسی فرض شد هرجا که مخالف منافع و روابط سیاسی با غرب که آرزوی دیرینه فتنه گران و غرب زدگان است به آسانی میتواند قابل و حتی گردد. 👈و این یعنی تحریف آشکار امام و انقلاب.
مذاکرات تمام شده و روند توافق در حال انجام است 👤مقتدایی نائب رئیس کمیسیون امنیت مجلس: 🔹 آنچه به ما توضیح داده شده این است که مذاکرات تمام شده و روند توافق در حال انجام است و تصمیم سیاسی ایران گرفته شده است. 🔸 طرف مقابل و مخصوصا آمریکا است که باید تصمیم سیاسی خود را بگیرد. آیا بنا دارد که منافع ملت ایران را به تمامه بپذیرد یا مثل قبل می‌خواهند پیمان‌شکنی و بدعهدی کنند. 🔹 یکی از نقدهای امروز در جلسه عدم دسترسی نمایندگان به متن بود که امروز در دسترس نمایندگان است و می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. حتی مفاد متن امروز بعضا در جلسه مورد صحبت و نقد و پیشنهاد قرار گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام و درود خدا بر غیور مردانی که تا پای جان ایستادند و دم نزدند. 😭 😭 😭
⭕️ فاطمی امین، وزیر صمت: واردات خودرو نهایی شده است و شنبه هفته آینده خبر قطعی واردات خودرو را اعلام می‌کنیم.
تفاوت دو مجری صداوسیما مورد واکنش کاربران فضای مجازی قرار گرفت 🔹تصویر بالا مربوط به گوینده خبر العالم است و تصویر پایین مربوط به گوینده خبر نیم روزی شبکه خبر است؛ هردو برنامه در تهران ضبط می‌شود.
🍃🌺🌸🌺🍃 *سلام و تحنیت...؛* *امام خمینی"ره":* *سلام مرا به آزادگان برسانید و بگوئید بیادتان بودم.* *خجسته سالروز بازگشت افتخار آفرین آزادگان عزیز و سرافراز به میهن اسلامی مبارک باد.* *آرزوی بهترین ها برای آزادگان عزیز و امید به اینکه همچنان در این راه استوار و بر این عهد ماندگار و در این بزم اسوه و نماد "مجاهد و انقلابی" باشید.* *ان شاءالله* *به وجود تک تک شما افتخار و به داشتن دوستان بزرگی چون شما که از شهداء زنده انقلاب اسلامی میباشید ؛ مباهات و به خود میبالیم.* *عمرتان طولانی و با عزت ؛ نامتان بر تارک کشور مانا ؛ مهرتان در قلب ما ماندگار باد.* *ان شاءالله* 🌸🌻🌸 ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
☀️ گاهِ ظهر ☀️ خیانت «خاتمی» و تحقق پیش‌بینی امام خمینی ⭕️ کمال خرازی(وزیر امور خارجه‌ی دولت اصلاحات) در پایان نشست خود با وزیر خارجه‌ی انگلیس در حاشیه‌ی پنجاه و سومین مجمع عمومی سازمان ملل در سال ۱۳۷۷ می‌گوید: ⬅️ دولت جمهوری اسلامی ایران تصمیمی ندارد و نمی‌خواهد که هیچ‌کسی را در باره‌ی تهدید جان «سلمان رشدی» تشویق کند و دولت ایران از جایزه‌ای که برای قتل سلمان رشدی (از سوی بنیاد ۱۵ خرداد) تعیین شده است، حمایت نمی‌کند! (روزنامه‌ی اطلاعات، ۴ مهر ۷۷، صفحه‌ی پایانی) ⭕️ محمد خاتمی(رئیس‌جمهور وقت) در سفری در سال ۱۳۷۹ به آمریکا صریحا اظهار کرد: ⬅️ «باید مسئله‌ی سلمان رشدی را تمام‌شده تلقی بکنیم. امام به عنوان یک فقیه نظریه‌ی خودشان را گفتند و خیلی از علمای اسلامی دیگر هم نظر اسلامی خودشان را دارند.» (دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه، هزاره‌ی گفت‌وگو و تفاهم، صفحه‌ی ۱۰۹) 🌻 و اما پیش‌بینی دقیق امام خمینی(قدس الله سره) در اسفند ۱۳۶۷: ⬅️ «ترس من این است كه تحلیل‌گران امروز ده‌سال دیگر بر كرسی قضاوت بنشینند و بگویند كه باید دید فتوای اسلامی و حكم اعدام سلمان رشدی مطابق اصول و قوانین دیپلماسی بوده است یا خیر؛ و نتیجه‌گیری كنند كه چون بیان حكم خدا آثار و تبعاتی داشته است و بازار مشترك و كشور‌‌های غربی علیه ما موضع گرفته‌اند، پس باید خامی نكنیم و از كنار ا‌هانت‌كنندگان به مقام مقدس پیامبر و اسلام و مكتب بگذریم.» (صحیفه‌ی نور، جلد ۲۱، صفحه‌ی ۲۹۲)
جانم حسین ❤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماینده مردم کرج: وزیر بهداشت شفاف بگوید اعضای کمیته علمی کرونا در کدام شرکت تولید یا واردات واکسن یا تجهیزات مرتبط با کرونا رد پا داشته‌اند 🔻مهدی عسگری در جلسه علنی مجلس: 🔹آقای عین‌اللهی! شما وقتی وزیر نبودید نامه‌ای را به همراه ٢۵٠٠ پزشک نوشته و به صراحت اعلام کردید واکسن هایی که به تازگی ساخته شده و وارد شده‌اند دارای عوارض جدی هستند و از استفاده از آنها پرهیز کنید. به ما توضیح بدهید وقتی وزیر شدید چرا به مفاد نامه خودتان عمل نکردید. 🔹آقای وزیر! تعارض منافع کمیته علمی کرونا را به ملت گزارش کنید. شفاف بگویید که اعضای کمیته علمی کرونا در کدام یک از شرکت های تولید یا واردات واکسن یا دارو یا تجهیزات پزشکی مرتبط به کرونا رد پا داشته‌اند. 🔹ما چطور می توانیم به اعضایی که تعارض منافع دارند و کمیته علمی کرونا رو تشکیل می دهند اعتماد کنیم؟
سلام خدا بر صبر و استقامت آزادگان عزیز 💞
🔴 غفلت و ساده لوحی جریان انقلاب و تاخت و تاز لیبرالها در دانشگاه تهران ⏪در سایه نفوذ و ساده لوحی بخشی از مدیران دولت رئیسی عناصر لیبرال و غربزده میدان تاخت تازی پیدا کرده اند تا حیات خود ادامه دهند و فعالیت های مخربشان را بیشتر کنند. ◾️الهه کولایی از تئوریسین های جریان اصلاحات و عنصر فکری نزدیک به جریان فتنه از دستان مبارک مسئولان دولت رئیسی دوحکم جدید در دانشگاه تهران دریافت کرده اند ⏪ریاست مرکز مطالعات اوراسیای مرکزی با امضای رئیس دانشگاه تهران ⏪رئیس هسته پژوهشی مطالعات منطقه امضای معاون دانشگاه تهران این هدیه ناقابل با این توجیه که ما باید در محیط دانشگاه علمی و غیرجناحی برخورد بکنیم تقدیم ایشان شده است. ◾️این در شرایطی هست که در سالیان گذشته بچه های نخبه و عالم تنها به جرم حزب الهی بودن جذب نمیشدند و به آنها مسئولیت داده نمیشد. اما عناصر لیبرال و غربگرا و پیر فرتوتی مانند الهه کولایی همچنان عزیز هستند و دوتا دوتا حکم میگیرند. ◾️در فرایند جذب دانشگاه تهران یک خط نفوذ و ساده لوحی وجود دارد که مانند دو لبه قیچی باعث شده چهره هایی مانند آ.محمدی که سوابق آنها در ضدیت با انقلاب و رهبری و همکاری رسمی با شبکه های معاند و بهائیت و....آشکار است و غیر قانونی در دولت روحانی وارد دانشگاه شده اند همچنان با تعلل مسئولان فعلی دانشگاه تهران به حیات خود در فضای علمی کشور ادامه میدهند ◾️از طرفی تکاپوهایی برای جذب افراد نزدیک به ناصرهادیان در کرسی های هیئت علمی دانشگاه ها دیده میشود . هادیان عنصر شناخته شده لیبرال و مشهور به دلال رابطه ایران و آمریکا می‌باشد...