eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
🔷 پشت پرده های اصلی شبکه های قمار چه کسانی هستند؟ ⏪میلاد حاتمی: من یک مهره بودم 🔹میلاد حاتمی در سومین جلسه دادگاهش گفت: من در دایرکت اینستاگرام با سعدالله امیرشقاقی که سرشاخه شبکه قمار است آشنا شدم. او گفت برای ما تبلیغات کن به تو درصد می‌دهیم و خانه و ماشین در اختیارت می‌گذاریم. بعد از آشنایی قرار شد هر تبلیغاتی که می‌کنم، به من ۵۰ درصد بدهند. 🔹من قربانی سوءاستفاده اشخاصی هستم که از من به عنوان ویترین نمایشگاه ناصواب خود بهره بردند. تمامی نمایش‌ها، لایوها و چالش‌های من دیکته شده از سوی بازیگران اصلی و پشت پرده بود که از بلندپروازی و نادانی من سوءاستفاده کردند.
فاطمه معتمد آریا :من مامانمو می‌خواااام 😭 😂😂😂 یه کانال اوردم براتون که اخبار روز رو تو قالب طنز برات میذاره، جوری که نمیدونی بخندی یا گریه کنی 😂😂 اینم یه نمونشه
🚨بسته ۷۲۵ میلیون دلاری جدید سلاح آمریکا برای اوکراین شامل مهمات هیمارس ۲۳۰۰۰ خمپاره ۱۵۵ ۵۰۰ پرتابه ۱۵۵ نقطه زن ۵۰۰۰ سیستم ضد تانک موشکهای هارم AGM-88 ۲۰۰ خودروی زرهپوش هاموی مهمات و سلاح سبک 🔻اینها خوب است، روسیه چند شاهد از طریق کشورهای واسطه خریده، خیلی بد است، ایران خیلی بد
🔷سرلشکرباقری: پایگاه‌های آمریکا در کردستان را زیر نظر داریم رییس ستاد کل نیروهای مسلح: 🔹ما به مقامات اقلیم گفتیم دو راه وجود دارد یا اینها باید تبدیل به یک گروه غیرنظامی شده و خلع سلاح شوند با اینکه اقلیم کردستان باید گروهک‌های ترویستی را از این منطقه اخراج کند.
🚨مهار آتش سوزى اتوبوس زائران ايرانــى 🔹 اتوبوسى كه ايرانى را از به منتقل مى كرد، به دليل اتصال برق دچار آتش سوزى شد. 🔸اين آتش سوزى خوشبختانه مهار شده است. 🔹تا اين لحظه اطلاعى از تلفات احتمالى ناشى از اين آتش سوزى منتشر نشده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا قسمت دوم سخنان رهبر انقلاب دیده نمی‌شود؟ ⭕️ اگر حضرت آقا گفتند پذیرای دختران کم‌حجاب باشید در ادامه فرمودند البته هم کنید با زبان خوش! نه با ایجاد نفرت! 👈 پس نفرمودند رهاشون کنید و بی‌تفاوت از کنارشون رد بشید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥یک تلنگر هم به حاج محمود کریمی عزیز 🔷اینکه دیدگاه شما راجع به حجاب چیست یک بحث است؛ اینکه ادعا دارید دیدگاهتان همانی است که حاج قاسم و رهبری دارند هم بحثی دیگر که نیاز به بررسی و اثبات دارد! 🔷اما اینکه درست وسط جنگ حامیان اجرای شریعت با دشمنان اجرای شریعت، حرفی بزنید در جهت تایید بدحجابی و جواز صادر کنید برای عدم مقابله حکومت با بدحجابی و در صف مخالفان اجرای شریعت بایستید قطعاً و یقیناً نه در قاموس حاج قاسم می گنجد و نه در سیره رهبری و نه هیچ انسان مومنِ قائل به شریعتی!! 🔷نمیدانم چه بر سر برخی خواص آمده!! اما بدانید که امروز با این حرف‌ها و مواضع کفه مخالفان حجاب و شریعت را سنگین می کنید! به هوش باشید که چه می کنید. آقای کریمی عزیز! چیزی که با عقل خودمان می‌سنجیم را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار دل‌ها نسبت ندهیم.
🔴 دعوت حسن روحانی در بیت رهبری چه وجهی دارد؟ در دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی چه میگذرد؟ 🔷تا زمانی که عامل وضع موجود، حسن روحانی اینجور در مراسمات دعوت میشه و صف اول می نشینه، آیا مردم می‌توانند امیدی به اصلاح وضع موجود داشته باشند؟!؟! 🔷رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان به این مضمون فرمودند دفتر بنده تشکیلاتی مثل تشکیلات دیگر در نظام اسلامی است و آن را مورد مطالبه قرار دهید و قرار نیست دفتر رهبری از اشتباه مبرا باشد. 🔷مگر آنکه کسی اثبات کند این مورد از قبیل 100 شتری است که پیامبر با هدف تألیف قلوب از غنائم به ابوسفیان داد، و اما اثبات این مطلب مشکل است و بنابراین اصل مطالبه از دفتر رهبر معظم مادامیکه حجتی برایمان حاصل نشده موجه است. 📢 ↩️ صدای انقلاب را از پایگاه خبری تحلیلی بشنوید ➖➖➖➖➖➖➖➖ 👈 اینجا خــــــــ قرمزـــــط سیاسے معنایے ندارد. ✅ از انقلاب و دردِ مستضعفین و پابرهنگان و مظلومان جهان میگوید نه از سیاست بازی‌های سیاسیون معلوم الحال
اگه لخت بودن نشانه آزادی و دموکراسیه، پس جنگل دموکرات ترین منطقه‌یِ روی زمینه...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری که هیچ وقت از بی بی سی روباه پیر ، سعودی نشنال ، من و تو جیره خوار و صدای آمریکای شیطان پخش نخواهد شد اما آرزوی جنگ داخلی و دو دستگی در را قطعا به گور خواهند برد ! با تشکر از نیروی انتظامی فردیس کرج بابت این کار زیبا 👏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ارزش دیدنُ داره 🔴 رمز گشایی از ۲۰۳۰ و نفوذ توسعه پایدار تا عمق اقتصاد! ‼️ پروژه از دوره ریاست و عبدالناصر همتی شروع شد. ‼️ بستر رمز ریال نرم‌افزار هایپرلجر فابریک است، که برخاسته از بنیاد IBM است، توسعه این نرم‌افزار بر عهده امریکا و اسرائیل است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراض بانوان در بلژیک به بی‌حجابی اجباری 🔹 بیش از یک دهه است که در کشورهایی چون انگلستان، فرانسه، ایتالیا، بلژیک و . . . بخشی از بانوان حتی غیرمسلمان با جدیت علیه بی‌حجابی اجباری قیام و اعتراض می‌کنند، آنوقت در نظام اسلامی با عربده‌کشی مشتی چهره سینمایی و ورزشی در حمایت از برهنگی و فحشا، به حیثیت حجاب و عفت زن بی‌احترامی و جسارت می‌کنند. 🌐 با خبر از همه‌جا در «خبردار» ⇩⇩
🔴تأسف بار است که پول مردم ایران را به طراحانی دادند تا در این دیوارنگار، بجای انبوه زنان افتخار آفرین عرصه های علم و هنر و دانش این سرزمین، چهره برخی سلبریتی بی هویت و عناصر ضد مردم و فرهنگ و هویت ملی را بر دیوار بنگارند؟ 🎋واقعا چرا عظمت مادران چند شهید در این دیوارنگار منعکس نشده است؟ 🇮🇷مگر میتوان چهره های وطن خواه را در کنار چهره های بیوطن نشاند؟ ⁉️ این چه خط فکری علیل و ناسالمی است که بر این اقدام سایه افکنده است؟ 🔲واقعا چرا چهره کسی که بجرم تبلیغ علیه نظام و افترا علیه نهادهای انتظامی و قضایی باید مورد تعقیب و محاکمه قرار گیرد در داین دیوارنگار نقش بسته است؟😭 ⁉️چرا چهره عناصر بی هویت و بی مایه ای که در زمان ها و بزنگاه های مختلف امتحان بدی داده اند در کنار زنان سربلند و سرافراز این مرز و بوم پر گهر نهاده شده است؟ 🔴 و خط دهنده و این طراحی باید مورد سوال و قرار گیرد و هزینه این کار از او دریافت شود تا دیگر برای نظام مسأله سازی نکند.⁉️ طراح که برای پول سفارش گرفته است مسئول اصلی را بگیرید که چنین دستور داده است. 🔔 سفارش این کار در این موقعیت برای مطرح سازی برخی از چهره‌هایی که به دین و فرهنگ و هویت و انقلاب این ملت بزرگ دهن کجی کرده اند، نمایانگر بی دقتی و یا حضیض و است!📌
🔴جامعه‌شناس انگلیسی: سازمان‌های تروریستی خارجی در اغتشاشات ایران دست دارند دیوید میلر، جامعه شناس و کارشناس مسائل سیاسی در انگلیس: 🔹به نظر من کلیدی‌ترین نکته‌ این است که اساس اعتراضات در ایران به یک روایت اشتباه درباره مرگ یک دختر کُرد به نام مهسا امینی نسبت داده شده است. ادعا می‌شود که او در ون پلیس مورد آزار واقع شده و سرش آسیب دیده است و این‌ها باعث مرگ او شده است. 🔹اما این مسائل بی ارتباط است و توسط جریاناتی سرهم‌بندی شده که برای تحقق این حادثه منافع ژئوپلیتیک دارند، علی‌الخصوص آمریکا، صهیونیست‌ها و گروه‌های تروریستی مانند مجاهدین خلق، لذا از نظر من شروع این ماجرا بر اساس یک روایت غلط بود و بازیگران ژئوپلیتیک دکمه شروع را فشار دادند. 🔹وی اغتشاشات اخیر را به عناصر وابسته به قدرت‌های خارجی در داخل و خارج از ایران نسبت داد و تصریح کرد که سرویس‌ها و نهادهای جاسوسی که در این زمینه فعالیت می‌کنند از جمله بنیاد سوروس دارای سابقه آشوبگری و براندازی نظام‌های سیاسی در سایر کشورها هستند.
✍با شاهکارهای شاهد ۱۳۶ در اوکراین مشتریهایش در جهان خواستار دریافت آن شده‌اند. 🔹یک روز همه کشورهای جهان منهای سوریه فروش سلاح نظامی به ایران ممنوع کردند... اما نمی‌دانستند که روز دیگر کشورهای جهان برای دفاع از خود، مجبور به خرید سلاح از ایران می‌شوند 🇮🇷در حال حاضر ۵۳ کشور در جهان مشتری سلاحهای نظامی ایران هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴نظر ولی فقیه توجه کنید بعضی ندانسته همان خط دشمن رو طی می‌کنند که دشمن با اونهمه خرج نتوانسته😏‼️ حالا باز یه عده مهربان‌تر از خدا مدعی هستن به بدحجابی کاری نداشته باشید حتی سر سفره اهل بیت😡 آنقدر همه جا منتشر کنید تا همه ببینند گوشتان به دهان رهبر باشد چون گوش ایشان به دهان حضرت حجت است .
🌿🌹🌿 مجموعه پنج نعمت در اغتـشاشات اخیر