eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219.1هزار عکس
58.6هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 گزارش تصویری جلسه بررسی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور رئیس مجلس و جمعی از وزرای دولت و نمایندگان مجلس 🔹در نشست بررسی اجرای قانون و که دوشنبه ۱۶ آبان ماه با حضور دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، تعدادی از وزرای دولت و جمعی از نمایندگان مجلس برگزار شد، موانع و مسائل پیش روی اجرای قانون مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.
1_2020491245_۱۱۱۱۲۰۲۲(2).mp3
5.39M
🔮اتفاقات جمعیتی ایران در ۱۰۰ سال گذشته تا امروز 💜فرهنگی که به ما تحمیل شد... 💟دکتر مریم اردبیلی (آینده پژوهی جمعیت) 📌نکته: این صوت مربوط به سال ۱۳۹۸ است.
💜به اعتقاد من صبح‌ها به خودیِ خود صبح نیستند... 💜باید دلیلی برایِ آغاز باشد... باید انگیزه و هدفی، این ثانیه‌هایِ مبهم را به سمتِ صبح شدن، هُل بدهد... 💜صبح، دلیل می‌خواهد جانم! گاهی یک هدف می‌شود دلیلِ تو 💜گاهی یک اتفاقِ مبارک و گاهی هم یک آدمِ خوب... 💜و من هر سه را برای ثانیه‌هایِ ارزشمندتان آرزو می‌کنم... 💜هر لحظه‌تان، به زیباییِ صبح... صبحی که از همان ابتدایش، 💜با هزاران امید و انرژی و انگیزه آغاز شود، که روزتان را ضمانت کند! 💜که ... واقعاً "صبح" باشد...!💜
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✖️چی شد که نوجوان‌هامون کف خیابون، به جمع آشوبگرا اضافه شدن؟ ✖️چی شد که بعضی خانوما با اولین تکون فتنه‌ها، حجاب از سر برداشتند؟ 🔺حالا تکلیف ما در نوع رفتارمون با این افراد چیه؟
صبوری بیشتر فرزندان رشد یافته در خانواده‌های چندفرزندی معمولا صبور‌ترند؛ چون در این خانواده‌ها رعایت نوبت و صبوری پررنگ‌تر و بیشتر است. 💜مثلا هنگام آب خوردن، فرزندان بزرگتر صبر می‌کنند تا فرزندان کوچک آب بخورند 💜 و یا اینکه از وسیله‌هایی مثل تبلت و یا گوشی بچه‌ها یاد می‌گیرند که به نوبت استفاده کنند.
💜نامه ای به زوج هایی که در ابتدای پرواز خود هستند💜 💟آن کس که نتوانسته است در خانه خود به سکینه و آرامش برسد ، عملاً تفکر را شروع نکرده و با بی فکری تا انتهای زندگی میرود. 💟انسان ابتدا در خانواده جای می‌گیرد و احساس قرارگرفتن در سکنی را پیدا میکند و سپس انسانیت خود را میسازد. 💟در انگیزه تشکیل خانواده حالتی به نام سکنی گزیدن و پناه یافتن پنهان است که باید سخت از آن مراقبت کرد تا به همجواری با خدای رحمت و مودت نایل شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚺 مراجعه به متخصص تغذیه قبل از بارداری به دلیل اهمیت تغذیه در قدرت و کیفیت باروری 💟 ریشه برخی ناباروری ها در تغذیه نوجوانی و جوانی ست ☂ 🔮خانم دکتر لادن گیاهی (متخصص تغذیه و رژیم درمانی)
☂مسئله ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
46.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باتوجه به شرایط دولت را می‌توان خوب ارزیابی کرد هرچند برخي دستگاه‌ها مثل وزارت رفاه عملکرد بسیار نامناسبی داشته‌اند. 🔹تاکنون بیش از ۱۲۲ هزار خودرو تحویل مادران شده و بیش از ۶۰۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج و ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات فرزند‌آوری پرداخت شده است هرچند متأسفانه بسیاری از متقاضیان هنوز در صف امتیاز هستند که بایستی بانک‌ها در این زمینه سرعت و تسهیلگری بیشتری داشته باشند.
☔️یک حدیث☔️ 💜پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: ☂فرزند بخواهید و آنرا طلب کنید؛ ☂چرا که مایه روشنی چشم و شادی قلب هست. 💟مكارم الأخلاق، ج ۱، ص ۴۸۰، ح ۱۶۶۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
36.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پر بازدیدترین کیلیپی که اینستاگرام ممنوعش کرد☝ بانوان ایرانی،لطفا قورباغه نباشید! از ...... کیم کارداشیان تا برهنگی زنان مسلمان...
هم اکنون سه طرح فعال ایران خودرو برای مادران در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
سلام و اما دو دقیقه دل بدید، اخبار مملکت رو براتون بگم...❗️
✳️ سید محمود نبویان خطاب به عبدالحمید: چرا آشوب‌ها و قتل و جنایت در سیستان‌ و بلوچستان بلافاصله بعد از نماز جمعه شما آغاز می‌شود ؟ 🔻 سید محمود نبویان نماینده تهران: جناب آقای عبدالحمید شما بحث رفراندوم را مطرح کردید، اما: 🔹 ۱_ بر خلاف تمام نظام‌های دنیا چه دموکرات و چه پادشاهی و چه کودتایی، کمتر از دو ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به پیشنهاد خود امام خمینی(ره) برای تعیین نوع نظام حکومتی جدید در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸ در سراسر ایران و خارج از کشور رفراندوم برگزار شد و بیش از ۹۸ درصد واجدین شرایط به جمهوری اسلامی ایران رأی دادند. 🔹 ۲_ جناب آقای عبدالحمید آیا رهبران شما از صدر اسلام تا الان مانند تمام بنی امیه، بنی عباس، عثمانیان و کشورهای فعلی اهل سنت مانند عربستان، قطر، امارات، کویت، اردن، مصر و ... در تمام عمر خود یک و فقط یک انتخابات و رفراندوم برگزار کرده‌اند؟ 🔹 ۳_ راستی اصلاً شما بر مبنای فقهی خود حتمأ مطالعه داشته و به این مبانی آشنا هستید، انتخابات را قبول دارید؟ 🔹 ۴_ نظر فقهی اهل سنت در مورد حکومت موجود در یک کشور چیست ؟ مگر شما قائل نیستید که اگر یک حکومتی حتی با کودتا سرکار بیاید باید به رسمیت شناخته شود، بنابراین کارهای شما و عده‌ای قلیل در ایجاد آشوب و قتل و جنایت در شهرها چگونه توجیه می‌شود؟ آیا خروج از حکومت نیست؟ نظر فقهی شما در مورد کسانی که خروج بر حکومت می‌کنند چیست؟ 🔹 ۵_ نظر شما در مورد کشور اهل سنت عربستان که حامی اغتشاشگران است و داعش را پدید آورده و اینترنشنال را تأمین مالی می‌کند و از سخنان شما و آشوبگران دفاع می‌کند چیست ؟ آیا این کشور نیز باید رفراندوم برگزار کند یا اینکه این امر را فقط برای ایران تجویز می‌کنید ؟ 🔹 ۶_ در روز جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ و فقط در یک روز نزدیک به ۱۰ میلیون مرد و زن مسلمان در دفاع از نظام جمهوری اسلامی و اظهار برائت از آمریکا و اغتشاشگران و حامیان آنها به صحنه آمدند، به نظر شما آیا اینها مردم ایران نیستند و عده قلیل آشوب طلب که امنیت را از مردم سلب کرده‌اند مردم هستند؟ نزدیک به دو ماه است که عده قلیل با پشتیبانی آمریکا، اسرائیل، عربستان و سایر دشمنان این ملت دست به خیانت می‌زنند و از این عده قلیل تمام ظالمین و فساق و حتی فاحشه‌ها هم دفاع کرده‌اند، به نظر شما کسی که از این عده دفاع می‌کند حکمش چیست؟ 🔹 ۷_ نظر شما در مورد زنان و حضورشان در جامعه و حجاب زنان چیست ؟ نظرتان را صراحتأ در مورد کسانی که قرآن و مساجد به آتش کشیده و کشف حجاب کرده‌اند را بیان کنید . 🔹 ۸_ آقای عبدالحمید برای مردم عزیز و مسلمان ایران توضیح دهید چرا آشوب‌ها و قتل و جنایت در سیستان‌ و بلوچستان بلافاصله بعد از نماز جمعه شما آغاز می‌شود ؟ آشوب‌طلبان بر اساس کدام سخنان شما تحریک و تأیید می‌شوند ؟ قاتلین و جنایت کاران چه نسبتی با شما داشته و چرا در نماز جمعه شما شرکت می‌کنند؟ ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅