eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219.1هزار عکس
58.6هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
فارس من| به فکر استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاهی باشید 🔹 برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاهی‌ها شدند. 🔹این کاربران در پویش خود آوردند:«ابتدا به فکر استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاهی باشید، بعد بیایید و مثلا دانشگاه فرهنگیان را باز کنید. کنکوری‌ها و دبیرستانی‌ها را به رشته‌های مورد نیازی مانند پزشکی و پرستاری هوافضا سوق دهید. 🔹فارغ‌التحصیل دهه شصتی چه گناهی کرده که با وجود زحمت و تلاش زیاد هر سال شاهد این است که افراد کوچک‌تر از او شاغل می‌شوند، بورسیه می‌شوند، ظرفیت‌های دانشگاه‌ها هم که زیاد شده اما او همچنان بیکار است؟ پس ضروری است به فکر استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاهی باشید.» 🔹راحله رسولی سردبیر این پویش سامانه فارس من در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: اگر فارغ التحصیلان زودتر جذب بازار کار شوند، از نظر اجتماعی هم وضعیت بهتر می‌شود، فارغ‌التحصیلان مهارت لازم را دارند و برای استخدام شدن گزینه مناسبی هستند.
ای جونم ایران ،کفنم پرچم ایران🇮🇷🇮🇷🇮🇷🌹🌹🇮🇷🇮🇷🇮🇷
مهاجرانی: جوانان ببینند چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی ما نشسته‌اند وزیر فرهنگ دولت اصلاحات: 🔹آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها نتوانستند خویشتنداری کنند و آشکارا از تجزیه ایران و تغییر نظام جمهوری اسلامی سخن نگویند. 🔹ایران یکپارچه و یگانه و قوی به مصلحت و در جهت منافع آمریکا و اسراییل و هم‌پیمانان منطقه‌ای نیست. برای تضعیف ایران و نهایتا تجزیه ایران می‌بایست ارکان وحدت ملی و اقتدار کشور هدف گرفته شود. 🔹برای اینکه صف مردم به ویژه جوانانی که نسبت به بسیاری از مسائل و موارد اعتراض به حق دارند، از صف تجزیه‌طلبان و آشوبگران، جدا شود؛ مصاحبه جان بولتون در واقع یک شاخص و خط فاصل روشن است. 🔹جوانان ما به ویژه دانشجویان ببینند که چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی و وحدت سرزمینی و ملی ما نشسته‌اند. چنان که درصدد تجزیه سوریه و عراق هم بودند و ناکام ماندند بازهم مهاجرانی🤣☝️
࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐ https://eitaa.com/andishkhadeajtmaysiasidefai 📡 تاکتیک های جنگ نرم (قسمت ششم) 📝 تیترنویسی، ویراستاری و زیباسازی: اتاق فکر اندیشکده ☆ ↔️ آنچه گذشت: همان گونه که در مقدمه آمد؛ فضای مجازی یکی از عرصه های جنگ نرم است. لذا زیست سالم در این فضا مستلزم دستیابی به تاکتیک های جنگ نرم است. به ادامه بحث توجه کنید. 7⃣1⃣تکرار: برای زنده نگه داشتن اثر یک پیام با تکرار زمان بندی شده، سعی می کنند این موضوع تا زمانی که مورد نیاز هست زنده بماند. در این روش با تکرار پیام، سعی در القای مقصودی معین و جا انداختن پیامی در ذهن مخاطب دارند. تکرار از لحاظ روان شناسی در تشکیل «عادت» بسیار مفید است بویژه اگر با دقت توام باشد. بدون تکرار، تثبیت و تقویت دقیق تر، «عادت» میسر نخواهد شد. روش تکرار از قواعد خاصی پیروی می کند زیرا فاصله های تکرار، نباید چنان دراز باشد که سبب محو شدن آثار قبلی شود و نه چندان کوتاه باشد که ملال انگیز و خسته کننده شود. به عبارت دیگر، تکرار مثل ضربه های پیاپی چکش است که سرانجام میخ را می کوبد و به داخل می راند. بنابراین فرستنده پیام امیدوار است که این شکلی از ضربه زدن مداوم، باعث دریافت نکات پیام شود. القاء «دروغ بزرگ» تقلب در انتخابات و تکرار آن ذیل این تاکتیک تعریف و توجیه می شود. هزاران سایت اینترنتی همزمان با دهها شبکه تلویزیونی غربی ، با «تکرار» «دروغ بزرگ، تقلب در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم ، سعی در مخدوش کردن ذهنیت عمومی جامعه ایرانیان و تضعیف اعتماد ملی داشتند. ادامه دارد ═✧❁🌸❁✧═ ☆ اتاق فکر اندیشکده علوم اجتماعی، سیاسی و دفاعی
فارس من|داروی بیماران SMA تحت پوشش بیمه سلامت است 🔹مدیرکل نظارت بر خدمات سازمان بیمه سلامت در خصوص توزیع داروی مورد نیاز بیماران SMA ، اظهار داشت: اخیراً بر اساس مصوبات صورت گرفته بیماران مبتلا به SMA تحت پوشش صندوق بیماران خاص قرار گرفتند و دو قلم داروی مورد نیاز آنها تحت پوشش بیمه قرار دارد. 🔹بر همین اساس بیماران به سامانه RDA وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی محل زندگی مراجعه کرده و تشکیل پرونده می‌دهند، لذا پس از ریجستری انتصاب نشان در سامانه نسخه الکترونیک انجام می‌شود، بنابر این در سطحی که پزشکان متخصص و فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان به صورت الکترونیکی تجویز کنند برای تایپ ۱ و ۲ فرانشیز دارو صفر می‌شود. 🔹تاکنون برای تایپ یک، ۷۲ بیمار و برای تایپ دو، ۲۷۰ بیمار شناسایی شده اند. البته تعداد بیماران در تایپ ۳ بیشتر بوده و تعدادی بیمار نیز پرونده فعالی ندارند. بدون تردید اثر بخشی دارو را وزارت بهداشت تعیین می‌کند و بیمه سلامت تنها بحث حمایت‌های مالی را دارد.
🚨 راجع به خوانندگی زن چون کاربران زیادی سوال پرسیدند نکاتی را عرض می‌کنم. البته پس از مشورت با اساتید حوزه: 👈 فتوای رهبر انقلاب: بطور کلی گوش دادن به صدای زن اگر به صورت باشد یا موجب یا دیگری شود جایز نیست. ⭕️ چند نکته: 🔰 نکته اول: قیدهایی که در فتوای رهبر انقلاب وجود دارد یعنی: 1⃣ غنا بودن 2⃣ موجب تهییج شهوت 3⃣ مستلزم مفسده قیدهایی است که لازم نیست همگی باهم وجود داشته باشند تا گوش دادن صدای زن را حرام کند. بلکه یکی از قیدها هم وجود داشته باشد گوش دادن به صدای زن را حرام می‌کند. 🔰 نکته دوم: تشخیص غنا بودن چون بحثش مفصل و تخصصی است از آن می‌گذریم و فرض را می‌گذاریم بر اینکه مثلاً صدای یک زن، غنا نداشته باشد. برای قید دوم یعنی تهییج شهوت هم ممکنه کسی بگوید گوش دادن صدای این زن برای من تهییج شهوت ندارد. اما تا اینجا هنوز جواز گوش دادن به صدای زن صادر نشده است. ⭕️ قید مستلزم مفسده بودن چیست؟ جوابهای زیادی داده شده مثلا فرض کنید این فرد اگر با نبودن دو قید اول صدای زن را گوش دهد اما این گوش دادن زمینه‌ای شود برای عادی شدن گوش دادن به صدای خواننده زن و همین، قدمی برای ورود به مرحله‌ی گناه شود در چنین صورتی یقینا گوش دادن مشکل دارد چرا که به تدریج این گوش دادن، مقدمه ای برای مرحله‌ی گناه اصلی است. و مثال‌های دیگری که میتواند مصداق مفسده باشد ولو مفسده در حال حاضر ایجاد نشود و در آینده محقق گردد. 🔰 نکته سوم: در سوالی که از رهبر انقلاب شده فقط سوال از گوش دادن صدای زن است و حکم مشاهده‌ی حرکات بدن و حالات چهره زن حکمش جداست که نباید مورد غفلت قرار گیرد. یعنی ممکن است گوش دادن صدای زن برای فرد مشکلی نداشته باشد اما نگاهش اثر تهییج شهوت را به همراه داشته باشد و یا برعکس. 🔰 نکته چهارم: در سوال از رهبر انقلاب حکم‌ صدای خواننده زن سوال شده است اما از حکم آن سوال نشده است. درست مثل حکم موسیقی که رهبر انقلاب قیدهایی را برای حرمت آن ذکر می‌کنند اما با مخالف هستند و می‌فرمایند: "ترویج موسیقی با اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی سازگار نیست." 👈 یعنی یک‌حکم شرعی فردی داریم و یک حکم اجتماعی که ترویج آن موضوع در سطح جامعه است. و این‌طور نیست که اگر مثلا فلان کار با تشخیص فرد جایز بود پس صددرصد ترویج آن هم اشکال ندارد. 🔴 نتیجه: ممکن است گوش دادن به صدای خواننده زن و یا یک موسیقی برای فردی به خاطر عدم تحقق قیدهایی که در فتوای مرجع هست ایراد نداشته باشد اما دقت شود که آیا آن مستلزم هست یا خیر. آیا خوانندگی زن، جاده صاف کن و مهر تایید برای جوانهایی که میل به گوش دادن صدای خواننده زن دارند نیست؟ یقینا صدای خواننده زن برای عده‌ای ممکنه تهییج شهوت نداشته باشد اما صددرصد برای عده‌ای تهییج شهوت دارد و شارع مقدس به خاطر حراست از آن افرادی که در جامعه ممکن است با صدای این زن به گناه بیفتند و به احترام آنها آن را ممنوع کرده است تا جامعه سالم بماند. چرا که به گناه افتادن آنها، مفاسد دیگری را دومینووار در سطح جامعه تولید می‌کند. پس ترویج صدای زن خواننده همان عدم سازگاری با است که رهبر انقلاب به آن اشاره فرمودند. 👈فراموش نشود که چنین اموری، تبعات سنگین دارد که جمع کردنش در آینده به شدت سخت می‌شود. گرچه ممکن است فلان سرودی که یک زن خواننده اجرا کرده محتوای عالی دارد اما چالش آن چندین برابر چالشِ عدم ترویج آن است.
💢سند منتشر شده در کتاب شون دولین در دیدار هاشمی رفسنجانی با هنری کیسینجر 🔹هاشمی در قبال حمایت غرب و آمریکا از وی قول پایان جنگ، خروج افراطی‌ها از کشور و رابطه با غرب را داد. در کتاب شون دولین در مهرآباد، سند مذاکره محرمانه اکبر هاشمی رفسنجانی و هنری کیسینجر در ژاپن منتشر شده است. 🔹در این کتاب آمده است که طی سفر همزمان «کیسینجر» و «هاشمی» به ژاپن در تیرماه ۱۳۶۴، هاشمی رفسنجانی با هنری کیسینجر دیدار و گفت و گو کرده و این دیدار به طور «سری» صورت گرفته است. 🔹بر اساس سند منتشر شده در کتاب شون دولین در مهرآباد، اکبر هاشمی رفسنجانی در این ملاقات به هنری کیسینجر تاکید کرده است: وی قدرتمندترین مهره جمهوری اسلامی است و چنانچه ایالات متحده آمریکا از وی حمایت کند، حاضر است به نحوی آبرومندانه به جنگ جمهوری اسلامی و عراق پایان دهد. 🔹در این ملاقات هاشمی رفسنجانی به هنری کیسینجر اطمینان داده است که در صورت برخورداری از حمایت آمریکا، مذهبیون افراطی و چپ گرا را سرکوب خواهد کرد و به کلیه فعالیت‌های جمهوری اسلامی در خارج از مرزهای ایران پایان خواهد بخشید. هاشمی رفسنجانی در این ملاقات که بیش از یک ساعت به طول انجامید- یادآور شد در صورتی که از غرب اطمینان حاصل کند، به تدریج نیروهای افراطی را از صحنه بیرون خواهد کرد و رابطه عادی با غرب و به ویژه آمریکا را مورد تجدید نظر قرار خواهد داد.
࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐ https://eitaa.com/andishkhadeajtmaysiasidefai 📡 تاکتیک های جنگ نرم (قسمت پنجم) 📝 تیترنویسی، ویراستاری و زیباسازی: اتاق فکر اندیشکده ☆ ↔️ آنچه گذشت: همان گونه که در مقدمه این مجموعه آمد؛ فضای مجازی یکی از عرصه های جنگ نرم است. لذا زیست سالم در این فضا مستلزم دستیابی به تاکتیک های جنگ نرم است. در ادامه با چند تاکتیک دیگر آشنا می شویم. 5⃣1⃣ ایجاد تفرقه و تضاد: ازجمله اموری که در فرآیند جنگ نرم مورد توجه واقع می‌شود، تضعیف از طریق تزریق تفرقه در جامعه هواداران و حامیان حریف است. ایجاد و القاء وجود تضاد و تفرقه در جبهه رقیب باعث عدم انسجام و یکپارچگی شده و رقیب را مشغول مشکلات درونی جامعه حامیان خود می‌کند و از این طریق از اقتدار و انرژی آن کاسته و قدرتش فرسوده شود. 6⃣1⃣ ترور شخصیت: در جنگ نرم بر خلاف جنگ سخت، ترور فیزیکی جای خود را به ترور شخصیت داده است. در زمانی که نمی‏توان و یا نباید فردی مورد ترور فیزیکی قرار گیرد با استفاده از نظام رسانه‌ای و انواع تاکتیک‌ها از جمله بزرگ نمایی، انسانیت ‏زدایی و اهریمن سازی، پاره حقیقت گویی و... وی را ترور شخصیت می‌کنند و از این طریق باعث افزایش نفرت عمومی و کاهش محبوبیت وی می‌شوند. دشمنان انقلاب و نظام اسلامی نیز با استفاده از این تاکتیک و بهره گیری از ابزار طنز، کاریکاتور، شعر، کلیپ‌های کوتاه و... که عموماً از طریق اینترنت و تلفن همراه، پخش می‌شود به ترور شخصیت برخی افراد سیاسی و فرهنگی موجه و معتبر در نزد مردم می‌پردازند. ادامه دارد... ┄┄┅═✧❁🌸❁✧═┅┄┄ ☆ اتاق فکر اندیشکده علوم اجتماعی، سیاسی و دفاعی
💎نکات طلایی استاد‌قرائتی درباره‌حجاب 🔰کرامت و قداست لباس 🔷️لباس کرامت است،  🔸️خدا به حیوان لباس نداده ولی به انسان لباس داده است.  🔸️شما یک چیزی را که همینطور عادی و معمولی تلقی می کنید در پارچه نمی پیچید اما جنس مرغوب و یک چیزی را که ارزش دارد در کاغذ کادویی میبندید، طلا و جواهرات را ساده در دسترس قرار نمی دهید.  🔸️خداوند مهربان برای چشم هم که ظریف است و خطرات آن را تهدید می کند حجاب قرار داده است.
چهره های تجزیه طلبی که به تریبون سعودی اینترنشنال وصل هستند
📊 نظم جدید جهان 🔻 توجه به «نظم جدید در آینده جهان» مسئله‌ای است که رهبر انقلاب بارها مورد تأکید قرار داده‌اند.
📸 آیا ما در ایران حجاب اجباری داریم؟ حجاب تعریف دارد؛ حجاب یعنی آن چیزی که اسلام مشخص کرده است، یعنی یک لاخ موی یک زن نباید بیرون باشد، مچ دستش و ساعد دست نباید دیده شود، حال اگر خانم ایرانی کمی از مویش دیده شد آیا پلیس او را می‌گیرد؟! در کشور ما حجاب اجباری نیست بلکه پوشش اجباری است. بین حجاب اجباری و پوشش اجباری تفاوت زیادی وجود دارد. جالب اینکه در تمام دنیا پوشش اجباری است. پس این یعنی در هر کشوری به یک اندازه‌ای پوشش اجباری وجود دارد. ما نیز در ایران حدی برای پوشش داریم که حجاب اسلامی نمیتوان به آن گفت... با توجه به مطالب بالا شعارهای دشمن در راستای حذف قانون پوشش است نه حجاب
امام هادی علیه السلام: مَنْ هَانَتْ عَلَيْهِ نَفْسُهُ فَلاَ تَأْمَنْ شَرَّهُ هر كه براى خود شخصيّت و ارزشى قائل نشود از گزند او خاطر جمع مباش تحف العقول جلد۱ صفحه۸۸۱
بخشی از وصیتنامه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به کوری چشم اونجائیکه نمی‌خوان ببینند از تمام مشکلات بیرون خواهیم رفت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حکایت زیبا از فرق بین زنان محجبه با زنانی که حجاب ندارند ✌️🇮🇷✌️