eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
تشرف جبرئیل خدمت حضرت زهرا (1).mp3
3.87M
🎙بشنوید | بغض رهبر انقلاب هنگام تعریف ماجرای تشرف مکرر جناب جبرئیل به خدمت حضرت زهرا سلام الله علیها. این کلیپ صوتی را با 🎧 بشنوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📙سو استفاده های جنسی و خارج کردن رحم زنان از طرف مسعود رجوی و حرمسرایی که به نام ذوب در آرمانها و رهبر ایدئولوژیکی راه انداخته بود ▪️چگونه سالهای متمادی بسیاری از اعضای سازمان مجاهدین خلق را فریب داده و با روح و عاطفه ی آنها بازی کرده است و همچنان ادامه دار است. ▪️در منطق رهبر سازمان مجاهدین خلق ازدواج حرام است الا با شخص مسعود رجوی!!! چنین اشخاصی میخواهند رهبر ایران باشند و برای آزادی زنان تلاش کنند!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♨️تزویر و دورویی شعارها جناب آقای شفاف بگوئید: 📍سکوت شما در قبال قتل مسلحانه و تهمت مهدور‌الدمی ، به قصد تحقق شعار زن،زندگی،آبادی بود؟ یا 📍تقلای شما برای دادن حق‌السکوت و باج ۸میلیاردی به برادر مرحومه، به قصد تحقق شعار مرد،میهن،آبادی؟
✔️ ســرانجــــــــام انتــــــــــظار --------------------------------------------------- 🌤نامه حضرت ولی عصر (ارواحنافداه)، خطاب به شیخ مفید :   اگر شیعیان ما با دلهای متحد و یکپارچه بر وفای به عهد و پیمان خویش اجتماع می کردند؛ ملاقات ما از آنها به تاخیر نمی افتاد و سعادت دیدار و مشاهده با معرفت برای آنها حاصل می شد و زودتر از این به دیدار ما نائل می شدند، آن چیزی که ما را از آنان دور کرده (و باعث طولانی شدن غیبت شده) گناهان و خطاهایی است که مرتکب می شوند و ما چنین انتظاری از آنها نداشتیم. 📚بحار الانوار ؛ ج۵۳، ص ۱۷۶ --------------------------------------------------- ✍️ سرنوشت انتظار يوسف گمگشته باز آيد به کنعان غم مخور  کلبه‌ی احزان شود روزی گلستان، غم مخور سرانجام، دوران انتظار و نهان بودن آخرين منجی، به سر می رسد و سپيدی صبح بر سياهی شب چيره خواهد شد و آن زمان دور نيست. اين ما هستیم که با انتخاب خود و فراهم آوردن زمينه‌ی ظهور با تلاش مستمر و رفتارهای شايسته‌ی خود، می توانیم امر ظهور را نزدیک و نزدیک تر گردانیم --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- اللهـــم عجــل لولیــک الفــــرج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
؛﷽ 🟣 در اثر کمبود دارو در اروپا تاکنون ۹ کودک جان باخته‌اند بریتانیا و فرانسه در بحبوحه شیوع عفونت‌های باکتریایی زمستانی مانند استرپتوکوک «ای» با کمبود یک آنتی‌بیوتیک کلیدی مواجه هستند. بریتانیا در شرایطی با کمبود «آموکسی‌سیلین» مواجه شده که این کشور این روزها با شیوع مخملک و عفونت‌های باکتریایی استرپتوکوک «ای» درگیر است که تاکنون ۹ کودک به دلیل ابتلا به این بیماری‌ها جان‌باخته‌اند. از همین رو انجمن داروخانه‌های مستقل بریتانیا کمبود آموکسی‌سیلین را «بسیار نگران‌کننده» عنوان کرد.
؛﷽ 🟣 این روزها پرچم در زیاد دیده می‌شود 📸 عکس دسته‌جمعی بازیکنان تیم ملی مراکش با پرچم فلسطین بعد از پیروزی ناباورانه اسپانیا و صعود به مرحله یک چهارم نهایی 🇵🇸 🇲🇦
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
؛﷽ 🟣 واکنش فرمانده ارتش به رزمایش رژیم صهیونیستی و آمریکا 🔹سرلشکر موسوی: اقدامات رژیم صهیونیستی مانند آواز خواندن در تاریکی برای توجیه و یا مقابله با ترس است. 🔹رژیم صهیونیستی براساس سنت الهی رو به زوال است، اما اگر می‌خواهد از ترسِ مرگ زودتر خودکشی کند ما مانعش نمی‌شویم.
🔸اين يك شاهكار هنری است كه فقط در ايران ميبينيد! سقف عمارت تاريخی شترگلو در ماهان كرمان كه در واقع به عنوان سازه آبی سنتی برای انتقال آب بوده است.
🇮🇷 📝 | واکنش ایران به دخالت های مقامات غربی در امور ایران 🍃🌹🍃 🔻وزارت امور خارجه ایران: 🔹ایران در مقابله با اغتشاشات، نهایت خویشتنداری را به خرج داده و بر خلاف بسیاری از رژیم‌های غربی که حتی معترضان مسالمت‌جو‌ را نیز بدنام و با خشونت سرکوب می‌کنند، از روش‌های متناسب و استاندارد ضداغتشاش بهره گرفته است. همین امر برای روند قضایی نیز صادق است. اما امنیت عمومی، خط قرمز است. 🔹حمله مسلحانه و تخریبگری قابل تحمل نیست، حتی برای آن دسته از رژیم‌های غربی که فرصتی یافته‌اند تا ریاکارانه برای ایران خطابه بخوانند. 🔺غرب باید به جای نمایان کردن عدم صداقت خود، از میزبانی، پشتیبانی و تشویق تروریست‌ها دست بردارد. |
37.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 🎥 برای داعش 🍃🌹🍃 🔹روایتی از ضربه به شبکه داعش در ایران و اعترافات عوامل حادثه (ع) برای اولین بار |
🇮🇷 🖼 | کی‌یف در خاموشی مطلق 🍃🌹🍃 ❌ پایتخت اوکراین که در پی جنگ با روسیه زیرساخت‌های برقش هدف حملات موشکی قرار گرفته، مدت‌‌هاست با خاموشی گسترده مواجه است.
به نام خدا در استانه فاطمیه س وسالروز ارتحال عالم ربانی حضرت ایت الله العظمی گلپایگانی ره مراسم دعای ندبه پخش زنده شبکه استانی مسجد جامع شهر گوگد گلپایگان در مورخ ۱۸ اذر برگزار گردید روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام استان اصفهان