eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219.1هزار عکس
58.6هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👿حسنک روحانی(فریدون) خواسته خودی نشون بده اومده گفته: در مورد وضعیت اقتصادی به صورت تلفنی و مکاتبه‌ای پیشنهاداتی رو به رهبری منتقل کردم! جا داره ضایع شدن حسن روحانی توسط رهبر انقلاب رو وقتی که خودش رییس جمهور بود و پیشنهاداتی میداد یبار دیگه با هم ببینیم. خودش هم به ریش خودش میخندید :))))))
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺🌿﷽🌺🌿 💞🍃💞 🌻👈🏻 عاقل ترین مرد آن مردیست که؛ 🧡 قلب زن را از عشق لبریز می کند. 🍃👌 تا جایی برای پرسه زدن مردی دیگر باقی نماند.. 🌸🍃🌸🍃🌸 🔴 👈🏻 زن ها دوست دارند از شوهرشان بشنوند که؛ 🧡🍂 پر از صفات مثبت هستند 🧡 🍂و این که همسرشان به دلیل همین صفات به آن ها افتخار می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👿خیانت حسن فریدون(روحانی قلابی)در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در منحل کردن ارتش ‼️ که در پی آن، شهید والامقام دکتر مصطفی چمران، با استدلال قوی خود، توی دهان کثیف حسن روحانی زد و توطئه ی این جاسوس و عامل استعمار را خنثی کرده و از انحلال ارتش جلوگیری نمود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺🌿﷽🌺🌿 🔴 تنفر ممنوع ❣🍃 اگر از همسرتان کار خطایی سر زد، به هیچ وجه از او متنفر نشوید، 🔹👈🏻 بلکه از کارش انتقاد کنید و یا ناراحت باشید. ❣🍃 تنفر از همسر، باعث می‌شود تا خوبیهای او را نبینید و فقط در جستجوی عیبهای دیگر او برآیید. 🔹👈🏻 شیطان نیز به این قضیه کمک می‌کند. ❣🍃 حتما همسرتان رفتارهای خوبی غیر از خطایش دارد که با یادآوری آنها خوشحال می‌شوید و دلتان نسبت به او نرم می‌گردد. 🔴👈🏻 با این روش از 💥کینه‌ورزی💥 جلوگیری کنید
🇮🇷🌸 🍀 💢 یادداشت_کوتاه ✅ ساده ترین راه بررسی اخبار مجازی؟ ✍️ قاسم حبیب زاده 🍃🌻🍃 🔻 در فضای مجازی اخبار درست و غلط به هم آمیخته است و کم نیستند افرادی که بدون تحقیق راجع به صحت و سقم یک خبر، اقدام به بازنشر آن می نمایند و بدون آنکه بدانند یا بخواهند عمله جنگ روانی دشمن علیه ملت خود می شوند. 🔹راه های مختلفی برای بررسی صحت یک خبر وجود دارد که ساده‌ترین آن مراجعه به خبرگزاری های رسمی داخلی و روزنامه‌های معتبر است. 🔸 نمی‌خواهیم بگوییم هر خبری در خبرگزاری ها و روزنامه ها درست است، اما نسبت به اخباری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند از اعتبار بالاتری برخوردارند، چرا آنها باید پاسخگوی صحت و سقم آن خبر باشند. 🔺 لذا توصیه می شود اخبار خاصی را که در شبکه های مجازی دیدید و در پی اعتبارسنجی یا بازنشر آن بودید، ساده ترین راه پیگیری درستی آن خبر، مراجعه به خبرگزاری ها رسمی است، اگر آنها نیز آن را منتشر کرده بودند می توان اطمینان بیشتری به آن خبر کرد و اگر هیچ خبرگزاری با آن نپرداخته بود، احتمال دروغ بودن آن خبر بسیار زیاد است.
🌷 امام صادق علیه السلام: هرگاه کسی ازشما خواست دعایش اجابت شود، درآمدش را حلال کند و از زير بارحقوق مردم بيرون برود. دعای بنده اى كه درشكمش حرام باشد يا حق الناس به گردنش باشد، به درگاه خدا بالا نمیرود. 📗بحار ج۹۳ ص۳۲۱.