eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان در پیامی اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد و این حرکت را نشان‌دهنده شکست جبهه استکبار در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران عنوان کرد. در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٖ وَمِن رِّبَاطِ ٱلۡخَیۡلِ تُرۡهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّکُمۡ...»(آیه ۶۰ سوره انفال) 🔹اقدام وقیحانه و شنیع پارلمان اروپا در قراردادن نام نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست خودساخته که «سازمان‌های تروریستی» نامیده، بار دیگر عجز و استیصال دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم و نیز شکست مفتضحانه جبهه استکبار در جنگ ترکیبی علیه ملت باعظمت ایران اسلامی را آشکار ساخت. 🔹سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یادگار مقدس و ابتکار تاریخی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه)، از بدو تاسیس در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ تا به امروز، در کنار ملت شریف ایران و تمام مستضعفین عالم، منشأ خدمات گسترده، خیرات و برکات فراوان و همواره خاری در چشم دشمنان بوده است و چه زیبا فرمود امام راحل(ره) که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود». 🔹بی‌شک اگر دلاورمردی‌ها و مجاهدت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت به فرماندهی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، قهرمان مبارزه با تروریسم نبود، امروز داعش علاوه بر منطقه، دامن حامیان اروپایی‌اش را نیز گرفته بود. 🔹این اقدام پارلمان اروپا که خارج از ضوابط منشور ملل متحد و شورای امنیت صورت گرفته و غیرقانونی و فاقد الزام است، نه‌تنها نمی‌تواند سپاه عزیز ما را از پیش‌برد اهداف عالیه انقلاب اسلامی متوقف سازد، بلکه باعث خواهد شد جبهه مردمی، به‌خصوص جوانان غیور، دوشادوش پاسداران سبزپوش، مصمم‌تر از گذشته راه مبارزه با مستکبرین و زورگویان عالم را ادامه دهند و تمدن نوین اسلامی را به ثمر بنشانند. 🔹اینجانب به نمایندگی از همکاران بزرگوار فرهنگی و دانش‌آموزان عزیزم در استان اصفهان، این اقدام نابخردانه و وقیحانه پارلمان اروپا را شدیداً محکوم می‌نمایم و به تمام سبزپوشان عرصه دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی درود می‌فرستم و بر پیشانی این عزیزان بوسه افتخار و تشکر می‌زنم. 🔹ان شاالله در ظل توجهات و عنایات یگانه منجی عالم بشریت، امام زمان(ارواحنافداه) و رهبری حکمیانه نائب برحق ایشان، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، شاهد برپایی حکومت صالحان و مستضعفین و انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) و از بین رفتن و برچیده شدن استکبار و جبهه کفر از زمین باشیم. اَلَیسَ الصُّبح بقریب محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان
♦️خوراکی‌های مفید برای آلودگی هوا ‌
🇮🇷 🎥باتوم تنها ابزار دولت فرانسه در مواجهه با اعتراضات است ❄️🌹❄️ ❌ در ۱۴ نوامبر ۲۰۲۲، ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گفت مردم ایران در حال انجام انقلاب هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹اینفوگرافی شهدای فراجا در دی ماه سال 1401 منتشر شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توصیه‌های بختیار به صدام ⭕️ ایران را از پای درآورید، عیب ندارد که یک یا دو میلیون ایرانی بمیرند! 🔰 بخشی از پیام صوتی بختیار، نخست وزیر پهلوی، در خصوص همکاری با صدام در جنگ با ایران
132946_983.pdf
372.2K
📰اخبار و تحلیل های روزانه 🗓 یکشنبه دوم دی ماه 2 🔺هیچگاه از کاه نمی‌توان کوه ساخت 🔺 دعوا بر سر قدرت ایران است 🔺ترس آمریکایی‌ها از مشکلات تانک آبرامز 🔺جزئیاتی از طرح کالابرگ الکترونیکی 🔺از اشتباهات درس بگیرید 🔺قرآن‌سوزی به اسم آزادی 🔺این جنگ اوکراین نیست 🔺 سینما روی ریل آرامش 🔺 مهسا امینی اصلی 🔺 اگر آلوز ایرانی بود 🔺 جاسوس موساد در تور امنیتی لبنان 🔺 نیروی دریایی ارتش در برزیل 🔺چاقو دسته خودش را برید 🔺پا پس کشیدن اروپایی‌ها
🌿‏‏رهرو عشقم و از خرقه و مسند بیزار‏ 🌿‏‏به دو عالم ندهم روی دل آرای تو را 
🔴 ️متن طرح مجلس برای مقابله با مصوبه اتحادیه اروپا علیه سپاه: 🔹‌ ماده (۱): دولت جمهوری اسلامی ایران مکلف است در پاسخ به هرگونه اقدام اتحادیه اروپا و زیر مجموعه‌های آن در تروریستی اعلام کردن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و تشکیلات تابعه و وابسته به آن‌ها، نیروها و فرماندهان نظامی اتحادیه اروپا و سازمان‌ها و نهادهای وابسته و یا زیرمجموعه آن‌ها در غرب آسیا را به‌عنوان اشخاص، گروه‌ها و نهادهای تروریستی مورد شناسایی و تعقیب قضایی قرار دهد. احکام مقرر در قانون اقدام متقابل مصوب ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸ و اصلاحات آن مصوب ۱۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸ به نیروها و فرماندهان نظامی مندرج در صدر این ماده تسری می‌یابد. 🔹ماده(۲): دولت مکلف است متناسب با فهرست اشخاصی که از سوی اروپا و یا کشورهای اروپایی در تحریم قرار می‌گیرند، نسبت به تحریم متقابل و متناظر اقدام نماید. 🔹ماده(۳): در اجرای بند (۱۶) اصل سوم (۳) و اصل یکصدوپنجاه‌و‌چهارم (۱۵۴) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، دولت جمهوری اسلامی ایران مکلف است با همکاری قوه قضائیه، ساز و کار لازم برای دریافت گزارش‌های مستند از اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی برای رسیدگی به موارد نقض فاحش حقوق‌ بشر، حمایت از گروه‌های تروریستی در کشورهای اروپایی و نهادهای مرتبط با اتحادیه اروپا را فراهم ‌سازد تا نسبت به نقض حقوق بشردوستانه، اشغال کشورها و کشتار غیرنظامیان به‌ویژه زنان و کودکان، جنایت جنگی و تروریسم، سرکوب خشونت ‌یا اعتراضات، ایجاد مانع در دسترسی آزاد به اطلاعات و نقض حقوق اقلیت‌ها، زنان و کودکان و روندهای اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی و انواع شکنجه مسلمانان و مستضعفان جهان توسط دولت‌های اروپایی و اتحادیه اروپا را با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بین‌المللی پیگیری، تعقیب و رسیدگی لازم انجام شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پاریس در آشوب و مکرون سرگشته‼️ 🔻 تظاهرات اعتراضی بعد از ظهر شنبه دوازده سازمان مرتبط با جوانان در پاریس که به اصلاحات قانون بازنشستگی در فرانسه معترض بودند به درگیری خشونت آمیز پلیس و تظاهرات کنندگان منتهی شد. 🔻 در تظاهرات عصر شنبه در پاریس شعارهای «مقاومت!» و «ما اینجا هستیم، حتی اگر مکرون نخواهد» بر روی تابلوهایی که اعضای ده‌ها سازمان مرتبط با جوانان در راهپیمایی پاریس در دست‌ داشتند، نوشته شده بود. 🔻 بر اساس برخی فیلم‌های منتشر شده، در برخی نقاط تظاهرات کنندگان اقدام به آتش زدن سطل‌های زباله کرده و چراغ‌های راهنمایی را شکسته و به پرتاب مواد آتش زا به سوی پلیس پرداختند. 🔻 همچنین بنا بر برخی گزارش‌ها، معترضان در برخی نقاط دیگر پاریس نیز شیشه‌های تعدادی از بانک‌ها را شکسته و تعدادی از خودپرداز بانک‌ها را تخریب کردند که سبب شد این اعتراضات به خشونت کشیده شود.
🔴 دعای شب اول ماه رجب برای حاجت روایی 🔵 امام جواد عليه السّلام فرمودند: 🔺 مستحب است كه اين دعا را در شب اوّل رجب بعد از عشاء آخر خوانده شود : 🟢 اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِأَنَّكَ مَلِكٌ وَ أَنَّكَ عَلَى كُلِّ شَيْ‏ءٍ مُقْتَدِرٌ وَ أَنَّكَ مَا تَشَاءُ مِنْ أَمْرٍ يَكُونُ اللَّهُمَّ إِنِّي أَتَوَجَّهُ إِلَيْكَ بِنَبِيِّكَ مُحَمَّدٍ نَبِيِّ الرَّحْمَةِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ يَا مُحَمَّدُ يَا رَسُولَ اللَّهِ إِنِّي أَتَوَجَّهُ بِكَ إِلَى اللَّهِ رَبِّكَ وَ رَبِّي لِيُنْجِحَ بِكَ طَلِبَتِي اللَّهُمَّ بِنَبِيِّكَ مُحَمَّدٍ وَ الْأَئِمَّةِ مِنْ أَهْلِ بَيْتِهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَ عَلَيْهِمْ أَنْجِحْ طَلِبَتِی و سپس حاجت خود را از خداوند بخواهید. 📚 مفاتیح الجنان اعمال شب اول ماه رجب 🟡 انشالله که این دعا را امشب با حاجت تعجیل در امر فرج بخوانیم.
🔴 دعای شب اول ماه رجب برای حاجت روایی 🔵 امام جواد عليه السّلام فرمودند: 🔺 مستحب است كه اين دعا را در شب اوّل رجب بعد از عشاء آخر خوانده شود : 🟢 اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِأَنَّكَ مَلِكٌ وَ أَنَّكَ عَلَى كُلِّ شَيْ‏ءٍ مُقْتَدِرٌ وَ أَنَّكَ مَا تَشَاءُ مِنْ أَمْرٍ يَكُونُ اللَّهُمَّ إِنِّي أَتَوَجَّهُ إِلَيْكَ بِنَبِيِّكَ مُحَمَّدٍ نَبِيِّ الرَّحْمَةِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ يَا مُحَمَّدُ يَا رَسُولَ اللَّهِ إِنِّي أَتَوَجَّهُ بِكَ إِلَى اللَّهِ رَبِّكَ وَ رَبِّي لِيُنْجِحَ بِكَ طَلِبَتِي اللَّهُمَّ بِنَبِيِّكَ مُحَمَّدٍ وَ الْأَئِمَّةِ مِنْ أَهْلِ بَيْتِهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَ عَلَيْهِمْ أَنْجِحْ طَلِبَتِی و سپس حاجت خود را از خداوند بخواهید. 📚 مفاتیح الجنان اعمال شب اول ماه رجب 🟡 انشالله که این دعا را امشب با حاجت تعجیل در امر فرج بخوانیم.
🔸سفیر ایران در باکو: اگر ⁧سپاه پاسداران⁩ نبود، اروپایی‌ها در خیابان‌هایشان جنازه جمع می‌کردند. سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با اشاره به حملاتی که سازمان‌های تروریستی از ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۷ از شمال تا جنوب اروپا طراحی و اجرا کردند، گفت: اگر ⁧سپاه پاسداران⁩ نبود، اروپایی‌ها هنوز باید در خیابان‌های خود جنازه جمع می‌کردند.
📣 حلول ماه رجب؛ ماه ولایت و امامت، ماهی که رحمت گسترده الهی بر بندگانش جاری می‌شود، مبارک باد حضرت امام کاظم (ع): 🔺«رَجَبٌ‏ شَهْرٌ عَظِیمٌ یُضَاعِفُ اللَّهُ فِیهِ الْحَسَنَاتِ وَ یَمْحُو فِیهِ السَّیِّئَاتِ مَنْ صَامَ‏ یَوْماً مِنْ رَجَبٍ‏ تَبَاعَدَتْ عَنْهُ النَّارُ مَسِیرَةَ سَنَةٍ وَ مَنْ صَامَ‏ ثَلَاثَةَ أَیَّامٍ وَجَبَتْ لَهُ الْجَنَّةُ» 🔺ماه رجب، ماه بزرگى است که خداوند در آن [پاداش]کار‌های نیک را چند برابر می‌کند و گناهان را در آن می‌آمرزد. 🔺کسى که یک روز در ماه رجب روزه بگیرد، آتش جهنّم به اندازه مسیر یک ساله از او فاصله می‌گیرد، و کسى که سه روز روزه بگیرد، بهشت براى او واجب می‌شود. (من لا یحضره الفقیه ج‏۲. ص ۹۲)
🔴 حلول ماه رجب و میلاد با سعادت امام محمد باقر علیه السلام تبریک و تهنیت باد
💢دعوا بر سر قدرت ایران است 🔰گزاره خبری: 🔹 روز پنج‌شنبه پارلمان اروپا پیش‌نویس قطعنامه‌ای را که خواستار قرار دادن سپاه در فهرست «گروه‌های تروریستی» است را به تصویب رساند. اقدامی که از میانه‌های اغتشاشات در ایران از سوی برخی مقامات اروپایی و به‌ویژه وزیر خارجه آلمان مطرح و در نهایت تصویب شد. 🔸 پس‌از برگزاری این سیرک تبلیغاتی حسین درخشان از عناصر ضدانقلاب در یک افشاگری قابل ‌توجه نوشت: سال‌هاست همه می‌دانند که پارلمان اروپا توی مشت مجاهدین (منافقین) است. رأی درخواست افزودن سپاه هم به فهرست تروریزم را هم سال‌ها مجاهدین (منافقین) لابی کردند که امروز به ثمر نشست. ولی نمی‌دانم آن تجمع استراسبورگ برای مخفی کردن نقش مجاهدین (گروهک منافقین) در پروژه بود یا مصادره کردنش! 🔰گزاره تحلیلی: 🔹در یک تحلیل مبتنی بر قرائن و شواهد، اقدام اروپا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه کنش بلکه یک واکنش نسبت به شکست غرب در برابر حوزه‌های اقتدار ایران اسلامی است. 🔻اول اینکه، غرب که در هم‌آورد ترکیبی اخیر با به صحنه آوردن تام و تمام ظرفیت‌هایش نتوانست از خلق آشوب‌ها در ایران به نتیجه مطلوب دست یابد سعی می‌کند برای جبران شکست در میدان واقعیت دست به خلق این نمایش‌نامه سیاسی بر روی کاغذ بزند تا شاید مرهمی باشد بر زخم ناکامی‌های پیاپی‌شان در مقابله با انقلاب اسلامی ایران؛ تا شاید روحی تازه بدمد بر کالبد بی‌جان مزدورانش در داخل و خارج از ایران که بعد از فروریختن کاخ آرزوهاشان به شدت افسرده و روان‌پریش شده‌اند و بیراهه نرفتیم اگر بگوییم که یکی از دلایل اصلی صدور این قطعنامه سر دادن عجز و ناله منافقین و معاندین نزد اربابان‌شان بود. 🔻دوم اینکه، این اقدام نامتعارف در حقیقت فرافکنی مشکلات و نابسامانی‌های داخلی کشورهای عضو اتحادیه اروپاست که این روزها به مراتب درگیر اعتراضات و اعتصابات‌ هستند، از فرانسه و انگلیس تا اسپانیا و بلژیک و... و در حالی که خود با به فراموشی سپردن مفهوم آزادی و دموکراسی در حال سرکوب معترضینی هستند که هیچ پشتوانه مالی و رسانه‌ای و حمایت سیاسی از خارج برای‌شان متصور نیست و در خیابان بدون حکم اعدام می‌کنند اما منافقانه درخواست پایان فوری! اعدام قاتلان و آزادی مجرمان در ایران را می‌دهند و جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند! 🔻سوم اینکه، سیبل این اقدام خصمانه اروپا نه سپاه بلکه مردم ایران آنند چرا که محور اصلی فعالیت‌های سپاه در بعد نظامی و دفاعی همانا تأمین امنیت پایدار برای مردم است در جغرافیای مشحون از جنگ، وحشت و ترور که میراث شوم سیاست‌های مافیای بحران‌ساز و بحران زیست غرب در منطقه است و اساس فعالیت‌های سپاه در عرصه اجتماعی حضور خادمانه و جهادی در کنار مردم در مشکلات و بحران‌ها از کرونا تا سیل و زلزله و از انتقال آب تا ساخت مسکن و... است. 🔅نکته پایانی؛ اروپا نه از موضع قدرت بلکه از روی ضعف و سراسیمه و آشفته از یک‌سو سپاه را تروریست می‌نامد و از سوی دیگر گذرگاه مذاکرات برجامی را نمی‌بندد و بر تعلیق آن مهر تأیید نمی‌زند. به واقع غرب در رویارویی تمدنی در برابر انقلاب اسلامی از ایجاد تا استمرار و پیشرفت در ابعاد مختلف وامانده است و این تلاش‌ها همان لاف در غریبی است و بس.
💢قرآن‌سوزی به اسم آزادی 🗣سخنگوی پلیس سوئد در اقدامی اسلام‌ستیزانه گفته است: 🔸که به رهبر اسلام‌ستیز یکی از احزاب افراطی اجازه داده تا در راهپیمایی مقابل سفارت ترکیه، قرآن را بسوزاند. 🗣وزیر خارجه ترکیه در واکنش به این موضوع گفته: 🔹هیچ‌کسی نمی‌تواند نفرت‌پراکنی را آزادی عقیده بداند. سوئدی‌ها اجازه آتش زدن کتاب دیگری را نمی‌دهند اما آتش زدن قرآن را آزادی بیان و آزادی عقیده می‌نامند.
🔆❤️خواندن"قل هو الله احد"در ماه رجب 🔅سید بن طاووس در اقبال فضیلت بسیار از حضرت رسول اکرم صلوات الله علیه نقل کرده برای خواندن"قل هو الله احد" 1️⃣ده هزارمرتبه 2️⃣یا هزار مرتبه 3️⃣یا صد مرتبه در ماه رجب 🌕وجود مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: هرکس سوره توحید را هزار مرتبه قراءت کند، در روز قیامت با اعمال هزار پیامبر و هزار فرشته محشور میشود و هیچ کس از او نزدیکتر و مقرب تر به خدای تعالی نیست،مگر کسی که بیش از او سوره ی توحید خوانده باشد و این پاداش در ماه رجب دو برابر میشود.۰۴ قال رسول الله صلی الله علیه وآله؛من قرا قل هوالله احد الف مره،جاء یوم القیامة بعمل الف نبی و الف ملک و لم یکن احد اقرب الی الله الا من زاد علیه و انها لتضاعف فی شهر رجب. اقبال الاعمال ج 3 ص217 🌕مرحوم آیت الله کشمیری ره سفارش می فرمودند : در ماه رجب خواندن سوره مبارکه توحید (قل هوالله احد) 10000  مرتبه بسیار نافع و خوب است {در کل  یک ماه رجب 10000 و تقسیم تعداد  خواندن روزانه  به عهده ذاکر} ❇️جهت سهولت قرائت ده هزار بار سوره ی توحید در این ماه ، می توانید روزانه ۳۳۳ بار این سوره ی شریف را قرائت نمایید تا در پایان ماه ۱۰ هزار بار تکمیل گردد.
رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه‌ای به مولوی عبدالحمید این پرسش را مطرح کرده است که چرا وی در مقابل اعدام علمای شیعه و سنی در عربستان سکوت کرده است بسم الله الرحمن الرحیم رَحِمَ اللّه ُ امرَءً عَرَفَ قَدرَهُ وَ لَم یَتَعَدَّ طَورَهُ خدا رحمت کند مردی را که اندازه اش را بشناسد و از حدّ و اندازه خویش تجاوز نکند «مولا علی علیه السلام» جناب آقای عبدالحمید اسمعیل زهی امام جمعه محترم اهل سنت زاهدان جمهوری اسلامی ایران در طول چهل و اندی سال که از عمر پربرکتش می‌گذرد فراز و نشیبهای فراوانی دیده است و در این فراز و نشیبها چه بسیار افرادی که در بالاترین سطح نظام قرار داشتند و در آزمون مسئولیت خویش در برابر ملّت بزرگ ایران و خون پاک شهدا و ارزشهای والای نظام مردود شدند و نتوانستند این بار سنگین مسئولیت را به سر منزل مقصود برسانند. ماجرای قائم مقام رهبری و تذکرهای مکرر حضرت امام (رض) به ایشان و ادامه ایرادهای بنی اسرائیلی وی و حذف قائم مقام رهبری توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی گرچه قیاس مع الفارق است ولی واقعیتی است آموزنده برای کسانی که عبرت آموز باشند"فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ" همه می‌دانند در بحران اخیر، اطاق فکر و طراحی آن با سوء استفاده از زمینه‌های داخلی بویژه در بعد اقتصادی خارج از مرزهای کشور بود و به همین دلیل رؤسای کشورهای آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس خبیث و تعدادی دیگر از کشورها دخالت مستقیم و آشکار نمودند و شبکه تلویزیونی اینترنشال عربستان در کنار رسانه تصویری آمریکا و انگلیس خبیث موتور محرک نا آرامی بودند؛که جنابعالی یک بار هم برای دفاع از امنیت و منافع ملی کشور به آن حمله نکردید. به فضل الهی و توسط مسئولین امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز مردم شریف سراسر ایران اسلامی از نعمت امنیت کامل برخوردارند. سئوال بسیار مهم و امر بسیار عجیب این است که جنابعالی که تریبون مقدس نماز جمعه را در اختیار دارید بجای شکرگزاری از درگاه الهی و تشکر از مسئولین امنیتی و انتظامی که دهها شهید برای برقراری امنیت تقدیم کردند ، در این آتش می‌دمید و افکار عمومی را تحریک می‌کنید و بجای پرداختن به دشمنان اسلام در سراسر جهان اسلام از رژیم پلید صهیونیستی گرفته تا جنایات آمریکا در عراق، عربستان، سوریه، لبنان و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان مظلوم یمن و فلسطین و اهانت نشریه پلید فرانسوی به مقدسات اسلامی و ده‌ها مسئله مهم جهان اسلام چرا از تریبون مسجد مکی صدایی بر نمی‌آید مگر نه اینکه پیامبر عظیم الشآن (صلی الله علیه وآله سلم) فرمودند :"الساکت عن الحق شیطان أخرس" چرا در برابر زندانی نمودن و اعدام صدها عالم برجسته اهل سنت و شیعه عربستان سکوت می‌کنید ؟ همین کارنامه است که منجر می‌شود یک متفکر فرهیخته جامعه ما آن را مسجد ضرار بداند و مسجد ضرار یک نماد است که در هر مقطعی از تاریخ می‌تواند تکرار شود . آیا می دانید جمهوری اسلامی برای مسجد مکی بخاطر حضور صدها طلبه غیر قانونی خارجی مورد اعتراض رؤسای جمهور این کشورها قرار گرفته و هزینه سیاسی پرداخت کرده است؟ جناب آقای عبدالحمید به شهادت ده‌ها عالم برجسته اهل سنت ایران، وضعیت اهل سنت کشور قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست و تعداد مساجد و حوزه‌های علمیه ده ها برابر شده است. آیا بر اساس دستور الهی"لَئِن شَکَـرتُم لَاَزیدَنَّکُم "نباید یکبار هم که شده زبان را در کام به تشکر از مسئولین ذیربط جمهوری اسلام بچرخانید وسپاس گذاری کنید. سخن فراوان است و انشاءالله اَلعاقلُ تکفیهِ الاشاره. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. وَالسَّلَامُ عَلَی مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَی علاءالدین بروجردی نماینده پنج دوره مجلس شورای اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴زمان روحانی و آذری جهرمی هم اینترنت اختلال داشت و هم قطعی اینترنت در روزهای کنکور مردم اینقدر معترض نبودند، چون اونایی که مغرضن و فقط مدعی انقلابی گرین دنبال یه بهانه نبودن که دولت رو تخریب کنند و مردم رو بفریبند و ناامید کنند.... اما الان دولت مانند حذف ارز ترجیحی هم برای قطعی اینترنت در مناطق حوزه کنکور از هفته های قبل چندین بار اطلاع داد هم وزیر ارتباطات هم وزیر و علوم و.... چند مسئول توضیح دادن چطور ما نشر دادیم شما به ظاهر انقلابی نماها نه تنها نشر ندادید اتفاقا از همان موقعه که خبر شدید شروع به تخریب کردید واروانه نمایی کردید تا مردم اطلاع صحیح پیدا نکنند فقط از روز اول سنگ گرفتید دست و هر برنامه و اقدام دولت و هم این اقدام رو که صحیح بود زدید و تخریب کردید بعد خودتون بدتر از دشمنان جو دادید حالا اومدید میگید دولت اطلاع رسانی نکرد ای بی انصافهای ناعادل منافق صفت.... همه ی برنامه های دولت رو عمدی میزنید و تخریب میکنید بعد هم باز به دروغ دولت رو محکوم میکنید اطلاع رسانی نکرد چطور ما اطلاع رسانی های دولت رو در رسانه ملی و خبرگزاری های رسانه های رسمی مجازی دیدیم و نشر و اطلاع دادیم شما ندیدید؟! شما مگر مدعی انقلابیگری ندارید چرا نشر ندادید و فقط تخریب میکنید وای بر شما عیب سازان، دروغگو و اتهام زن.... این دولت و دکتر رئیسی حکایت همان شهید علی وردی است که همه باهم چه دشمن چه منافق به ظاهر مدعی انقلابی به ناحق میزننش با اینکه به فکر مردم و خدمت ب همین مردم بوده و در جنگ ترکیبی هم هستیم اقدامات مثبتش رو وارونه جلوه میدن و تخریبش میکنید وای بر شما که خوب و بد را نمیفهمید....