eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219.1هزار عکس
58.6هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 تظاهرات میلیونی علیه دولت ماکرون در فرانسه 🔹رسانه‌های بین‌المللی از شروع دور تازه تظاهرات در فرانسه در اعتراض به طرح بازنشستگی و حضور گسترده نیروهای امنیتی در شهرهای «پاریس» و «لیون» و پرتاب گاز اشک‌آور به سوی مردم خبر دادند.
💢چرا حامد اسماعیلیون مجبور به استعفا شد؟ 🔸حامد اسماعیلیون از چهره‌های ضدانقلاب خارج از کشور روز گذشته با انتشار ویدیو و بیانیه‌ای اعلام کرد که از دبیری و سخنگویی انجمن جانباختگان هواپیمای اوکراینی استعفا داده است. 🔹او مدعی شده است که برای حضور فعالانه‌تر در انقلاب زن، زندگی، آزادی از سمت خود کناره‌گیری کرده و نگاهی به قدرت ندارد. 🔸اما به نظر می‌رسد فشارها و انتقادهای خانواده‌های جانباختگان به دلیل سواستفاده سیاسی که وی از جایگاهش می‌کرد، موجب استعفایش شده است. ضمن اینکه برخی می‌گویند او متهم به سواستفاده مالی از این جایگاه نیز است. 🔹تعدادی از خانواده‌های جانباختگان هواپیماهای اوکراینی همچون خانواده‌های جواد سلیمانی، محسن اسدی‌لاری و زهرا مجد در روزها و ماه‌های گذشته در یادداشت‌ها و نامه‌هایی از فعالیت‌های براندازانه اسماعیلیون انتقاد کردند و خواستار استعفای وی از جایگاه دبیری و سخنگویی انجمن شدند.
♦️‌ بیایید به این تیتر روزنامه هم‌میهن که نمیدونم دقیقاً با چه کسانی هم‌میهن‌اند دقت کنیم: 🔹‌ واکنش صریح رهبری به رنگ طوسی متمایل به سفید که خیلی واضح نیست و دیده نمیشود 🔹‌ بعد زده جنایت بزرگ،کنار عکس بالاترین مقام سیاسی مذهبی کشور،عکس هم، عکس رسمی نیست! 🔹‌ آدمی که عبا را در اورده و مشغول به یک کاری بوده و تمامش کرده. و حالا در کنار تیتر «جنایت بزرگ». 🔹‌ نوع عبا حالت حایل داره. انگار پشتش چیزی است.شما را یاد شعار خاصی نمی اندازد؟ من را یاد شعار اصلاح‌طلبان بعد از قتلهای زنجیره‌ای می اندازه که « قاتلین فروهر، زیر عبای رهبر». 🔹‌ هم رنگی کامل تیتر با رنگ عبا که به صورت بصری این دو را به هم وصل میکند. 🔹‌ به سر هم شده و به سمت زمین رهبری هم یک عنایت بکنید! مثل مسی که چشمش را می‌دزده و در دوربین نگاه نمی‌کند! یک گناهکاری ضمنی را القاء میکند. حالا بفرمایید از این تیتر و عکس چه نتیجه ای میشود گرفت؟
💢مهم‌ترین ویژگی‌های بزرگترین بیمارستان تاریخ کشور که با تامین مالی بانک ملت ساخته شد 🔹ابر بیمارستان هوشمند و مدرن حضرت مهدی (عج) که امروز توسط دکتر رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان رسما افتتاح شد، با تامین مالی و مشارکت ۴ هزار میلیارد ریالی بانک ملت در راستای مسئولیت اجتماعی این بانک و حمایت از پروژه‌های پیشران و کلان کشور ساخته شده است. 🔸مهم‌ترین ویژگی‌های این بیمارستان کم‌نظیر عبارتست از: ▫️۱۸ طبقه ساختمان در ۱۰۸ هزار متر مربع مساحت زمین در قلب پایتخت ▫️۳۸ اتاق عمل پیشرفته ▫️اورژانس فوق پیشرفته با ۱۱۰ تخت و مجهز به باند بالگرد ▫️۱۰۰۰ تخت بستری شامل ۵۲۱ تخت عادی، ۲۰۴ تخت بستری ویژه، ۲۷ تخت آنژیو و ۱۳۲ تخت بستری حاد ▫️پارکینگ بیش از ۴۰۰۰ متری ▫️به‌روزترین امکانات پاراکلینیکی، مرکز تصویربرداری، آزمایشگاهی و پزشکی هسته‌ای ▫️حضور پزشکان مجرب با ۳۸۰۰ عضو هیات علمی ▫️معماری و خدمات هتلینگ پیشرفته ▫️۶ ژنراتور برق و به‌روزترین امکانات پشتیبانی ▫️بخش‌های آموزشی و آمفی تئاتر با مساحت ۴۲۰۰ متر
📊 با توجه به عملکرد موفق در صنعت هوا فضا آیا موافق ورود به صنعت خودرو سازی هستید ؟! ۱-خیر█████20% ۲-بله█████████80% 🌸 انشاءالله با توجه به عملکرد مطلوب ورود سپاه به تمامی عرصه های مختلف و موفقیت و سرافرازی در هر مسئله ای ،امید است با توجه به تجربه طولانی مدت در عرصه ساخت موتورهای ادوات نظامی و تحقیقاتی بتواند در زمینه تولید خودرو های سواری ،به مافیای پشت پرده این صنعت پایان داده و خودرو وهایی با کیفیت و قیمت مناسب جهت استفاده ملت سربلند ایران اسلامی طراحی و تولید کند ما میتوانیم
دلار با سکته ناقص در حال مرگ است ⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️ 🏴☠🏴☠🏴☠🏴☠🏴☠🏴☠ ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ آیا دلارامریکا با دلاراسترالیا و دلارکانادا و دلاربین المللی و ۲۷ کشورجهان متفاوت است؟؟؟؟؟ اگر تفاوت آنها را نمی دانید لطفا جستجو کنید. آیا میدانید دلاربین المللی با دیگردلارها چه فرقی دارد؟ آیا از پشتوانه دلاربین المللی مطلع هستید؟ آیا میدانید دلار ازسال ۱۷۸۵ پول رایج امریکا شده است؟ آیا میدانید اولین دلار درسال۱۹۱۴ چاپ شد؟ آیا میدانید شصت سال بعدازچاپ اولین دلار، دلارتبدیل به پول بین المللی شد؟ آیا میدانید ۱ اونس طلا معادل چند دلار است؟ آیا میدانید ۲۵ سال بعداز جنگ جهانی با تعهد و تضمین آمریکا دلار بجای پوندانگلیس پول بین المللی شد؟ آیا میدانیدتفاوت کاغذدلار با پول دلارچیست؟ آیا از بریکس اطلاعاتی دارید؟ آیا میدانید پیمان شانگهای چیست؟ آیا نام ۶کشورعضوشانگهای را می دانید؟ آیا میدانید چند ابرقدرت عضو پیمان شانگهای می باشند؟ آیا میدانید چندکشور عضوبریکس هستند؟ آیا میدانیدبین اعضای بریکس چندابرقدرت وجوددارد؟ آیا میدانیدجمهوری اسلامی ایران عضوپیمان شانگهای وبریکس است؟ آیا میدانید کشورهای عضو بریکس وشانگهای بعنوان قدرت‌های اقتصادی نوظهور وموفق درجهان شناخته می‌شوند؟ آیا میدانید اهمیت عضویت در این دوپیمان برای جمهوری اسلامی ایران چیست؟ آیا میدانید اهمیت عضویت جمهوری اسلامی ایران برای دیگر اعضای این دوپیمان چیست؟ آیا شرایط عضویت دراین دوپیمان رامیدانید؟ آیا میدانید پیمانها دونوع عضو ناظر وعضورسمی دارند؟ آیا میدانید ایران عضورسمی این دوپیمان است؟ آیا میدانیدهدف ازتشکیل این دوپیمان چیست؟ آیا میدانید چنددرصد ازجمعیت و اقتصاد جهان مربوط به اعضای این دوپیمان است؟ آیا میدانید بیش از ۲۸کشورمهم جهان جزو این دوپیمان هستند؟ آیا میدانید اعضای این دوپیمان بدون دلاربایکدیگر مراوده تجاری واقتصادی دارند؟ آیا پس ازاطلاع یافتن از پاسخهای قبلی ازسکته ومرگ زودهنگام دلارمطمئن شدید؟ آیا می دانید دلاربدون پشتوانه، کاغذپاره ای بیشتر نیست؟ اگر به اهمیت سوالات و پاسخها پی بردید لطفا برای همه ارسال فرمایید. باورکنیدکه دلارسکته کرده ودرحال مرگ است برای نابودی دلاردرایران وجهان وتقویت ریال بایدکاری کردکارستان لطفا ثانیه شماربدهی های دلاری آمریکا را ببینید.
❌ هشدار ایران درخصوص حضور اسرائیل در قفقاز ♦️وزیر امور خارجه در آنکارا:درباره اهمیت تداوم دسترسی ایران به آب رودخانه ارس اتفاق نظر داریم. کارگروه مشترک در این خصوص کار خود را پیش می‌برد تا مردم مناطق غربی ایران بتوانند از آن بهره مند شوند. ♦️ معتقدیم تروریسم خوب و بد نداریم. تروریسم در هر لباسی شوم است و امنیت ترکیه را امنیت خود می‌دانیم. ♦️حضور اسرائیل در قفقاز یکی از موضوغات مهم است و ایران به همه طرفها هشدار می‌دهد که درباره اسرائیل با هوشمندی عمل کنند و پای اسرائیل را به قفقاز باز نکنند. ♦️هرجا صهیونیست‌‎ها پا گذاشتند ثمره‌ای جز ناامنی و ایجاد بحران نداشتند.
در ی باغچه اگر علف های هرز، وجین نشه خیلی طول نمیکشه که تمام سطح باغچه رو پر میکنه گناه دقیقا مثل علف هرز میمونه اگر انسان همون اول مقابل اون وایسته و از رشدش جلوگیری کنه مشکل حل میشه وگرنه کل زندگی انسان رو خواهد گرفت +استغفار و توبه همون وجین کردنه که اگر اتفاق نیفته، گناه کل زندگی انسان رو در بر میگیره ‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‌‎‎‎‌‌‎‌‎‌‎‌‎‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 از فردا معاملات سپرده شمش طلا در بورس آغاز می‌شود 🔹مدیر بازارهای مالی بورس کالا: هر گواهی سپرده معادل ۰.۱ گرم و هر فرد برای دریافت یک شمش باید ۱۱۰۰۰ اوراق داشته باشد. هزینه انبارداری هر گواهی شمش طلا روزانه ۳۲ ریال است و این بازار معاف از مالیات بر درآمد و ارزش افزوده است و معاملات آن آنلاین خواهد بود. 🔹معاملات هم شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۵ انجام می‌شود
⭕️‌ آشنایی با پروژه بیمارستان مهدی کلینیک 🔹‌ ️این کلینیک بزرگترین پروژه نظام سلامت بعد از انقلاب است که در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) واقع شده و امروز توسط رئیس‌جمهور افتتاح شد.
❤️ جشن نیمه شعبان و رونمایی از سرود سلام فرمانده ۲ با عنوان « صبح امید» صبح چهارشنبه (۱۷ اسفند ۱۴۰۱) با حضور جمعی از کودکان و خانواده ها در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴تروئیکا خواستار اجرای سریع و کامل توافقات آژانس اتمی و ایران شد 🔹سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان موسوم به تروئیکا با صدور بیانیه‌ای مشترک در نشست شورای حکام خواستار اجرای سریع و کامل توافقات صورت گرفته میان ایران و اژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حل‌وفصل مسائل پادمانی شدند.
ای دشمنان : ازما بترسید ،طایفه ای پر اراده ایم یاران‌ حاج قاسم مثل کوه پشت علی ایستاده اند ازما بترسید ،شیعه سرسخت حیدر کراریم جان برکفان لشگر سردار خیبریم ازجمعه ای بترسید ،که روز سوارهاست پشت سرامام زمان‌، ذوالفقار هاست فرخنده روز پرظفر انتقام ماست ازجمعه ای بترسید ،که پولادمی شویم ازهرم عشق ،مالک ،مقداد می شویم فرخنده سالروز میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت ،قائم آل محمد ،مهدی موعود حضرت حجت بن الحسن العسگری امام زمان ارواحنا له الفدا برهمه مریدان وعاشقان‌ ولایتمدار جهان تشیع مبارک وخجسته باد . 💐🌸🏵🌹🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🏵🌸🌹🌼🌺🌸🌹🏵🌸💐🌺🌷🌻💐🌹🌸🌺🌹🏵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 اولین تصویر ماهواره خیام از مسجد مقدس جمکران ❄️🌹❄️ 🔹سازمان فضایی ایران به مناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی(عج)، اولین تصویر ‎ماهواره خیام از مسجد مقدس جمکران را منتشر کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 📸 حضور حاج محمود کریمی، محمدحسین پویانفر، سیدمجید بنی فاطمه با لباس محلی سیستانی در روستای گمشاد شهرستان هیرمند نقطه ی مرزی سیستان و بلوچستان همزمان با ولادت منجی عالم بشریت امام مهدی(عج)
🔴 «نیره» ها و ماجرای مسمومیت دانش آموزان ایرانی «امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل آمریکا» 🔹در سال 1990 زمانی که جورج هربرت واکر بوش، رییس جمهوری وقت ایالات متحده در تدارک حمله به عراق به دلیل تجاوز این کشور به کویت بود، به ناگاه سرو کله نوجوانی 15 ساله که خود را با نام کوچک «نیره» معرفی می کرد، پیدا شد. 🔹این دختر در مقابل نمایندگان کنگره آمریکا شهادت داد که در هنگام حمله ارتش صدام به کویت، شاهد بوده است که نظامیان عراقی، نوزادن نارس را از دستگاه های  انکوباتور بیرون می آوردند و در حیاط بیمارستان پرت می کردند تا بمیرند. 🔹شهادت این دختر نوجوان کویتی، موجی از انزجار و نفرت را نه فقط از صدام و حزب بعث که از کل ملت عراق به همراه آورد. 🔹در این فضای احساسی، بوش توانست صدها هزار سرباز را به منطقه خلیج فارس گسیل دارد تا با آزادسازی کویت، ارتش صدام را نابود نماید و تا پشت دروازه های بغداد پیشروی کند. 🔸️با پایان جنگ دوم خلیج فارس که اثرات آن تا سه دهه بعد و تاکنون نیز ادامه داشته است، مشخص شد «نیره» دختر سفیر وقت کویت در آمریکا بوده و اظهارات وی را یک شرکت روابط عمومی آمریکایی برای اثرگذاری بر ذهن افکار عمومی آمریکا و جهان طراحی کرده بود. 🔹گرچه بعدها ثابت شد که «نیره» دروغ گفته بود، اما این نمایش احساسی، به قیمت نابودی یک کشور و مرگ صدها هزار انسان و آوارگی چند میلیون انسان دیگر تمام شد که ظهور داعش فقط یکی از پیامدهای ناخواسته حمله آمریکا به عراق در سال های بعد بود. 🔹مراقب باشیم از دل موضوع «مسمومیت دختران دانش آموز ایران» یا موضوعات مشابه که البته باید به جد از سوی مسوولین ایرانی پیگیری و با عوامل آن قویا برخورد شود، «نیره» هایی ظهور نکنند تا جاده صاف کن حمله نظامی به ایران شوند. 💢«نیره» ها بخشی از جنگ روایت ها هستند؛ جنگی که نه فیزیکی، بلکه روانی، طرف مقابل را هدف قرار می دهند. در جنگ روایت ها باید بیش از سربازان اسحله به دست، مراقب «نیره» ها بود.