eitaa logo
این عماریون
337 دنبال‌کننده
219.1هزار عکس
58.6هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
زمانی که ایشان به جای رئیس جمهور در مقام قاضی بودند باز هم فساد ادامه داشت؟ و شرایط زیر قابل حل نبود؟ به عنوان نمونه ببینید تضییع حق الناس را: ۱- عدم پرداخت سهمیه بنزین به کارت افراد خانواده‌ و در عوض پرداخت سهمیه به کارت سوخت خودروی آنها، مثلا یکی ۵ تا ماشین داره با پنج کارت سوخت و یکی پنج تا بچه داره ولی ماشین نداره. ۲- عدم پرداخت سهمیه به مردم از معادن بزرگ زیرزمینی ۳- برچیده نشدن ربا و نزول از بانکهای دولتی ۴- عدم قطع وابستگی به دلار و جایگزین نکردن آن 5- تزریق پول بی ارزش در جامعه و افزایش قیمت اجناس 6- عمل نکردن به وصیت امام راحل در خصوص بخشیدن زمین رایگان به مردم و عدم جلوگیری از افزایش قیمت مسکن ۷- کوتاهی در رفع فاصله طبقاتی فقیر و مرفه با نظارت نکردن بر حقوقهای نجومی ۸- عدم مجازات روحانی پس از افشای مفساد او توسط آقای رئیسی
واکنش وزارت خارجه به خبر توافق آمریکا با مقامات کردستان عراق برای تسلیح پیشمرگه کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه: 🔻براساس توافق‌نامه امنیتی که میان دو کشور ایران و عراق در ارتباط با اقلیم کردستان و تأمین امنیت مرزهای این منطقه به امضا رسید، انتظار داریم دولت مرکزی این کشور در همین چارچوب به تعهدات و مسئولیت خود عمل کند و به این توافق پایبند باشد. 🔻مقامات اقلیم کردستان عراق هم باید متوجه مسئولیت خود و حساسیت اقداماتشان در ارتباط با امنیت مرزها و رعایت سیاست همسایگی و حسن همجواری باشند.
🌎پوتین: از همه پرسنل نظامی و افسران اطلاعاتی که بر سر راه شورشیان ایستادگی کردند تشکر می کنم. 🔹️من از سربازان و رهبران واگنر به خاطر تصمیمشان برای نریختن خون تشکر می کنم و امروز آنها، این فرصت را دارند که با وزارت دفاع قرارداد ببندند. 🔷پوتین: هرگونه باج گیری و آشوب محکوم به شکست است 🔹 پوتین در سخنرانی امشب خود با تشکر از استقامت، همبستگی و میهن پرستی روس‌ها، خاطرنشان کرد: هرگونه باج گیری و آشوب محکوم به شکست است. پوتین: سازمان‌دهندگان این شورش پای میز محاکمه آورده می‌شوند 🔹غرب خواستار آن بود که سربازان روسیه یکدیگر را بکشند. 🔹سازمان‌دهندگان این شورش پای میز محاکمه آورده خواهند شد. 🔹پوتین: دشمنان می‌خواستند روسیه را وارد درگیری داخلی کنند 🔹همبستگی جامعه روسیه شورش مسلحانه را به شکست کشاند. ما به هر حال بر کودتای مسلحانه فائق می‌آمدیم و کسانی که کودتا را سازماندهی کردند، به وطن و ملت خیانت کردند. 🔹خون‌ریزی میان برادران، تمام چیزی بود که نازی‌ها در کی‌یف به دنبال آن هستند تا روسیه در مسیر خود شکست بخورد. 🔹دشمنان روسیه می‌خواستند کشور طی درگیری‌های داخلی، غرق در خون شود اما آنها مرتکب اشتباه محاسباتی شدند. 🔹نیروهای واگنر افراد میهن بوده که سرزمین‌های وابسته به وطن را آزاد کردند. من از نظامیان و فرماندهان واگنر برای جلوگیری از خونریزی تشکر می‌کنم و امروز این فرصت را دارند که با وزارت دفاع قرارداد امضا کنند. 🔹نیروهای واگنر این امکان را دارند که با وزارت دفاع قرارداد امضا کنند یا اینکه به بلاروس بروند.
🔺🔻رئیس‌جمهور روسیه: غرب خواستار آن بود که سربازان روسیه یکدیگر را بکشند. سازمان‌دهندگان این شورش پای میز محاکمه آورده خواهند شد. 🔺پوتین از نقش‌آفرینی اوکراین در شورش اخیر خبر داد رئیس‌جمهور روسیه گفت اوکراین به نوعی در این شورش دخیل بود. او این شورش را «انتقام آنها بابت شکست در پاتک آنها» خواند 🔺 ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خطاب به شهروندان این کشور: از استقامت، همبستگی و میهن پرستی شما قدردانی می کنم وضعیت نشان داد که هرگونه باج گیری و آشوب محکوم به شکست است مردم، احزاب، سازمان های مذهبی و کل جامعه در حمایت از نظم قانون اساسی موضع قاطعانه ای اتخاذ کردند در هر صورت شورش مسلحانه سرکوب می شد شهروندان روسیه از خود وحدت نشان دادند و همه در خصوص سرنوشت سرزمین مادری متحد شدند سازمان دهندگان شورش با خیانت به کشور به کسانی که با آنها بودند هم خیانت کردند شورشیان به دنبال آن بودند که سربازان همدیگر را بکشند، کی یف نیز خواستار چنین نتیجه ای بود تصمیمات به دستور مستقیم من برای جلوگیری از خونریزی گرفته شد از همه نیروهای نظامی تشکر می کنم، آنها از خود شجاعت نشان دادند من از آن سربازان واگنر که در آخرین لحظه توقف کردند و به سوی خونریزی نرفتند تشکر می کنم
🔴عراق: بدهی گاز ایران به صندوق اعتباری واریز شد 🔹سخنگوی وزارت برق عراق: وزارت برق تمام بدهی‌های عراق به ایران برای واردات گاز را پرداخت کرده است. 🔹این بدهی‌ها در یک صندوق اعتباری به بانک تجارت عراق پرداخت شده، اما این بانک به دلیل تحریم‌های آمریکا در انتقال آن به دولت ایران با مشکل مواجه است.
🔴 ساعت کاری کارمندان به روال عادی بازمی‌گردد ولی پایان کار کارمندان همان ساعت 14:45 خواهد بود 🔹سخنگوی کمیسیون اجتماعی: با توجه به مصوبه دولت که بر اساس آن مقرر شده بود کارمندان از 15 خرداد لغایت 15 شهریور از ساعت 6 صبح تا 14:45 در محل کار خود حاضر شوند و مشکلاتی را برای خانواده‌ها در پی‌داشت با پیگیری‌ رئیس مجلس این موضوع توسط کمیسیون اجتماعی و مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی و در قالب پیشنهاد در جلسه سران قوا طرح و مورد موافقت رئیس جمهور قرار گرفت. 🔹با این تصمیم که به زودی از طرف هیأت دولت ابلاغ خواهد شد ساعت کاری کارمندان و کارکنان دولت که برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی به ساعت 6 تغییر کرده بود به روال عادی باز می‌گردد اما پایان کار کارمندان همان ساعت 14:45 خواهد بود و 44 ساعت مابه التفاوت در قالب دورکاری محاسبه خواهد شد.
📈 کاهش ۹۶ درصدی تعداد زندانیان چک از سال ۹۶ تاکنون
🔺حسن : حداقل یکبار هم شده برای دو، سه سال صداوسیما را ملی کنند. از همه گروه‌ها و جناح‌ها دعوت کنند تا نظراتشان را بیان کنند.... شما دردتون دعوت از همه گروه‌ها و جناح‌ها نیست! وگرنه از پاسخ به چنتا سوال در برنامه جهان‌آرا حتی به صورت تک مهمان فرار نمیکرد!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جنگ بشدت ترکیبی است.... 📢در جنگ ترکیبی اگر یک راهبرد درست با رویکرد مقابله‌ی ترکیبی اتخاذ نکنی ، خواهی دید که دشمن نه تنها در عرصه‌ی ترویج بی‌حجابی تلاش میکند ، بلکه سعی میکند حجاب و محجبه‌ها را هم منزوی کند و اینجاست که تو دو باخت داده‌ای ؛ هم نتوانسته‌ای جلوی رشد بی‌حجابی را بگیری و هم محجبه‌ها آرام آرام کم میشوند! ✅عزیزانی که ماهیت اتفاقات اخیر کشور حول محور را فقط فرهنگی میبینند ، لطفا هر چه زودتر از خواب غفلت برخیزند...
🇮🇷 🖼 حامیان FATF چگونه می خواستند مردم را فریب دهند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 از جهاد تبیینِ داعش تا ماجرای مسخ‌شدنِ مادر کیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 لحظه کنترل پهپاد رژیم صهیونیستی توسط جنگ الکترونیک و نشاندن روی زمین توسط حزب الله لبنان -
🔻فرش‌های سعدآباد باید پیدا شود، نفیس و غیرنفیس ندارد 🔹سیدعزت‌الله ضرغامی درباره پرونده فرش‌های مفقودی سعدآباد (ساختمان حافظیه) گفت:‌ پرونده مفقود شدن فرش‌های ساختمان حافظیه در سعدآباد به وزارت میراث‌فرهنگی ارتباطی ندارد، اما موضوع اموال عمومی است، فرش و غیرفرش، نفیس و غیر نفیس ندارد، بیت‌المال یک ریال هم اهمیت دارد باید پیدا شود و حفظ شد. 🔹وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار داشت:‌ این اتفاق در این دو سال در دوره مسئولیت ما نیفتاده است، این مدت نه فرشی دزدیده شده نه فرشی جابه‌جا شده است، همه چیزهایی که می‌شنویم برای پیش از دولت سیزدهم است.
♦ایجاد سد زیرزمینی اولین بار در استان اصفهان 🔹طرح سد زیرزمینی برای اولین بار در استان اصفهان در شهرستان اردستان برای مقابله با تبعات ناشی از خشک‌سالی ایجاد می‌شود. 🔹طرح ایجاد سد زیرزمینی اردستان در حال حاضر در مرحله مطالعاتی قرار دارد باید مطالعات ژئوفیزیکی برای این طرح انجام شود مراحل برآورد و تامین هزینه در مرحله‌های بعدی خواهد بود.
♦️چرا غذای تند بخوریم؟ ▫️غذاهای تند، سبب طول عمر می­شود ▫️به کاهش وزن کمک میکند ▫️باعث تمیز کردن سینوس­ها میشود ▫️برای قلب سودمند است ▫️از زخم معده جلوگیری میکند ▫️همچنین مشخص شد که مصرف غذاهای تند توسط زنان به کاهش بیماری‌های قلبی و تنفسی می‌انجامد + فلفل تازه سرشار از ویتامین C، کپسایسین و مواد معدنی است، کپسایسین اثرات ضد چاقی، ضد التهاب و خواص ضد سرطانی دارد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌
♦️موج گرما استان اصفهان را فرا می‌گیرد امینی،سرپرست پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان: 🔹 از فردا بعدازظهر تا پایان هفته‌جاری روند افزایش دما را در استان خواهیم داشت. 🔹بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رها سازی آب زاینده رود در دشت برخوار روشنی بخش چشمان کشاورزان حاجی آباد تا شاهین شهر، گرگاب و کمشچه شد
🔴دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه با رهبر انقلاب در آستانه هفتم تیر ماه سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران شهیدش و روز قوه قضاییه، رئیس، مسئولان و جمعی از قضات و کارکنان دستگاه قضا صبح امروز (سه‌شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب هم‌اکنون در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه: حفاظت از امنیت روانی جامعه یکی از موارد احیای حقوق عامه است ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: اینکه یک عده با استفاده از فضای مجازی یا غیرمجازی روی اعصاب مردم راه بروند و امنیت ذهنی مردم را بهم بزنند و مردم را بترسانند، این خلاف مقتضی احیای حقوق عامه است. قوه قضائیه باید با برنامه‌ریزی، انضباط و با قاعده وارد بشود. ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
📸 | تصاویری از دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه با رهبر انقلاب اسلامی. ۱۴۰۲/۴/۶