eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 آیا میدانستید تنها نقطه‌ی مرزی میان ترکیه و جمهوری آذربایجان، یعنی ، تا سال ۱۳۱۰ خاک ایران بوده و رضا شاه ملعون اون رو به ترکیه واگذار کرده؟ 🔹قره‌سو و بحرین، دو نقطه‌ی شدیدا استراتژیک که پدر و پسر نحس اون‌ رو از ایران عزیز گرفتند
🚩 من نه شیعه ی اهل کویته پاکستانم که گوشت و خونم به جرم شیعه بودن گاه و بی گاه به در و دیوار شهر بپاشد 🚩 نه شیعه اهل ارومچی هستم که کلاس های درس حوزه و مراسم کفن و دفن برگزاری مراسمات جشن و عزا ی اهل بیت را ممنوع کرده باشند و مخفیانه و به دور از دید حکومت شیعه گری کنم... 🚩 نه شیعه ی اهل جنوبی هستم که حتی یک عالم شیعی در دسترس برایم وجود نداشته باشد و تمام مراجعات دینی ام اینترنتی برطرف شود! 🚩 نه شیعه قطیف که برای فعالیت های دینی سیاسی ام تحت پیگیرد قانونی و در انتظار باشم!؟ 🚩 نه شیعه ی هستم که بریزند وسط های دست جمعی مان و نام و خون در دهانم باهم آمیخته شود... 🚩 نه شیعه منامه ام که در زندان ها حبس شده باشم و حکومت آل خلیفه منتظر که ویروس کرونا را وارد زندان ها کند تا نسل کشی بیولوژیکی در زندان برایم رقم بخورد 🚩 نه شیعه اهل میرزا اولنگ که تکه تکه اعضای بدنم سنگفرش خیابان ها شود آری من ایرانم و حتی یک زخم.! نه تو بگو اصلا یک اخم ..! به خاطر شیعه بودنم متحمل نشده ام همیشه راحت و آسوده در فرم ها جلوی کلمه ی دین ، نوشته ام: اسلام-تشیع.! هر عید و شهادت خاندان مولا علی و فرزندانشان بوده لیست هیات ها بوده که ردیف میشد تا انتخاب کنیم کجا برویم.! من نه حتی یک زخم برداشته ام و نه حتی میدانم شیعه بودن در هرجای این دنیا جز چه هزینه ها و چه رنج هایی بر تن شیعیان گذاشته و اگر برسد آن زمان که بپرسند برای رسیدن تشیع به بعد خود چه کرده ای زبانم بسته است و سرم پایین در مقابل انچه برادران و خواهران شیعه ام در جای جای دنیا به غیر از ایران متحمل شدند تا بماند نسل و راه دوستداران مولا علی و فرزندانش ... پی نوشت: راحت آسوده در مجالس علی و اولاد علی قد کشیدیم و ندانستیم خیلی ها برای شیعه بودن و شیعه ماندن چه خون دل ها خورده اند. به راستی برای رسیدن تشیع به کل دنیا که هیچ برای نسل بعدی همین ایران خودمان چه کار کرده ایم؟
. 🇸🇦 وهابیون سعودی: اگر بیش از دوملیون حاجی وارد خاکشان شود اعلام نارضایتی می‌کند. 🇮🇶 شعیان عراقی: اگر کمتر از بیست ملیون زائر در اربعین داشته‌ باشند ناراحت می‌شود. 🇸🇦 وهابیون سعودی: برای تنظیم امور دو ملیون حاجی وزارت تشکیل داده است. 🇮🇶 شیعیان عراقی: بار اصلی مراسم اربعین روی دوش مردم عراق است. 🇸🇦 وهابیون سعودی: در مقابل خدماتی که ارائه می‌دهد، از حجاج دلار مي‌گيره . 🇮🇶 شیعیان عراقی: تمام خدمات به زوار را کاملا صلواتی انجام می‌دهد. 🇸🇦 وهابیون سعودی: حج برای آنها موسم بهره‌برداری اقتصادی است. 🇮🇶 شیعیان عراقی: ایام اربعین را موسم بخشش و عطا به زوار می‌دانند. 🇸🇦 وهابیون سعودی: با دو ميليون حاجی شهر مکه باعث ایجاد ترافیک و مسدود شدن راه‌ها مي‌شود. 🇮🇶 شیعیان عراقی: حضور دو میلیون رقم طبیعی در هر خیابان منتهی به حرم امام حسین (ع) در کربلاست. 🇸🇦 وهابیون سعودی: شاهزاده‌ها و امرای آنها با لیموزین طواف می‌کنند. 🇮🇶 شیعیان عراقی: رؤسا و ملت‌ها پا برهنه بسوی امام حسین (ع) دوان دوان می‌روند. 🇸🇦 وهابیون سعودی: علاوه بر هزینه هنگفتی که از حجاج می‌گیرد، منت هم بر سرشان می‌گذارد. 🇮🇶 شیعیان عراقی: با این همه خدمات صلواتی، بابت هرگونه کوتاهی و قصور ناخواسته از زائران عذرخواهی می‌کنند.
🔴 سخنان مضحک از سوی یک مهره سوخته در مورد بایکوت رسانه ای اربعین 🔰آذری جهرمی، مهره سوخته و وزیر ارتباطات دولت به اصطلاح تدبیر و امید!!! در مورد بایکوت رسانه ای اربعین گفته است که: " ... بازوی اصلی این بایکوت را آن تفکری می دانم که آموزش زبان انگلیسی را منع، شبکه‌های اجتماعی بین المللی را فیلتر و به جای بهره گیری از ظرفیت افراد، موضع و ظرفیت رسانه ای در خدمت اسلام را ضعیف و ضعیف تر می کنند. به جای استفاده از ظرفیت افراد مشهور و محبوب در بین مردم برای ترویج، با راه اندازی کمپین‌های مختلف علیه فوتبالیست‌ها و سلبریتی‌ها آن‌ها را در تقابل با دینداری و نظام قرار می‌دهد ... " ✍️چند نکته: 1️⃣ شهرهای جمهوری اسلامی پر از آموزشگاهها، موسسات و کلاس های آموزش زبان انگلیسی – وابسته به مراکز دولتی و خصوصی – است. دانش آموزان مملکت ما سال ها به صورت رسمی آموزش انگلیسی می خوانند؛ باز هم کم است؟!!! نمی دانم در خود انگلستان هم اینقدر آموزش زبان داریم یا نه؟! 2️⃣ امثال آذری جهرمی، بارها از ناکارآمدی و شکست فیلترینگ سخن گفته اند و یا در بوق و کرنا می کنند که فیلترینگ بی اثر است! چه شد که او حالا می گوید که علت بایکوت اربعین در رسانه ها، فیلتر شبکه های اجتماعی بین المللی است⁉️ 👈 بالأخره، فیلترینگ در استفاده کاربران تأثیر داشته یا نداشته است؟ این تناض را چگونه حل کنیم؟! 3️⃣ زمانی که مثلاً تلگرام و اینستاگرام فیلتر نبود، بایکوت رسانه ای اربعین صورت نمی گرفت؟! 4️⃣ به فرض که جنگ افزارهای مجازی دشمن فیلتر نباشند؛ وقتی امثال اینستاگرام حتی به عکس حاج قاسم که یک شخصیت جهانی و محبوب است، رحم نمی کند، انتظار داریم که پیامرسان حقیقی و واقعی اربعین باشد که بیخ و بن نظام استکبار را از جا می کند؟! 5️⃣ آذری جهرمی، سال ها مسئول ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده و وظیفه داشته که به جای ظاهر شدن در نقش وکیل مدافع تلگرام، اینستاگرام و سایر سکوهای مجازی دشمن و به جای وارداتچی بودن این سکوها، کمک می کرد که پیامرسان و سکوهای ایرانی بتوانند حصر رسانه ای دشمن را بشکنند و در عرصه بین المللی، پیام انقلاب و اسلام را به همه جای دنیا برسانند. امثال این فرد باید به خاطر ترک فعل ها، عقب نگه داشتن ها و سوء عملکرد خود پاسخگو باشند، نه اینکه با و حالت رفتار کنند❗️ 6️⃣ در دولت به اصطلاح تدبیر و امید، مثلاً چند درصد سلبریتی ها اربعین را ترویج کردند؟! واقعاً آنقدر بیچاره شده ایم که برای رساندن صدای اربعین، محتاج چند چهره مشهور شویم؟! اربعین و مفاهیم آن، در ذات خود یک ظرفیت عظیم دارد. در هر صورت، همین سطحی نگری ها است که موجب شد امثال آذری جهرمی ما را به اشغال مجازی دشمن در بیاورند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ولنگاری، نقشه دشمن است پس در اینجا هم باید بشدت جدی باشیم 🔰رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خود فرمودند: « دشمن در دشمنی خودش و در نقشه‌کشی خودش جدّی است، ما هم در مقابله‌ی با دشمن جدّی هستیم. » ✍️چند نکته: 🔻رهبر انقلاب نفرمودند در مقابله با دشمن جدی هستیم، فرمودند بشدت جدی هستیم. 🔻با توجه به اینکه پیش از این، رهبر انقلاب به این موضوع اشاره کرده بودند که آرایش دشمن در فضای مجازی است، چرا فضای مجازی ما به گونه ای است که دشمن در حال تاخت و تاز است و آن را اشغال کرده است؟! این، نشانه ترک فعل های برخی از مسئولین در وسط جنگ است. 🔻دشمن نقشه کشیده است تا ، و مردم را نابود کند؛ حجاب را که یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، از ملت ایران بگیرد. 👈 در فتنه اخیر، نقشه جدی در این زمینه اجرا کرد. متأسفانه برخی از مسئولین ما، در وسط میدان جنگ به جای به هم زدن محاسبات دشمن، دچار مماشات، تساهل و تسامح شدند. ⚠️ وقتی رهبر انقلاب می فرمایند که در مقابله با نقشه دشمن بشدت جدی هستیم، واقعاً این دسته از مسئولین با چه توجیهی در یک سال گذشته، فضا را برای بی بند و بارها باز گذاشتند و به نوعی دستاورد به دست فتنه گران و دشمن دادند؟! ⏪ در حقیقت، این مسئولین با مبانی رهبری زاویه دارند و اطاعت عملی از سخنان ایشان ندارند.
⭕️ سفیانی، زودتر می‌رسد ⬅️نشانه های ظهور و نقش پیاده روی اربعین در آخرالزمان ▪️با اینکه ایرانیان، تمام تلاش خویش را برای «واکنش به‌هنگام» به کار می‌گیرند اما به دلایل متعددی همچون اختلاف در عراق، جریان نفوذ و ...، سرانجام سفیانی زودتر می‌رسد. ▪️لشکر خراسانی در رقابت با سفیانی، همچون دو اسب مسابقه «كَفَرَسَيْ رِهَان‏»، برای رسیدن به مقصد کوفه و نجف هستند؛ و بنا به دلایلی که در آینده ذکر خواهد شد، لشکر ایرانیان بعد از سفیانی، وارد عراق می‌شوند. اما همین که شرایط مهیا می‌شود، منزلگاه‌ها را با سرعت طی می‌کنند. ▪️بنابراین، مشکل از ناحیه ایرانیان نیست بلکه ممانعت ها در عراق وجود خواهد داشت؛ تا اینکه شیعیان کوفه، قتل‌عام می‌شوند: ▪️«يَبْعَثُ السُّفْيَانِيُّ جَيْشاً إِلَى الْكُوفَةِ...فَيُصِيبُونَ مِنْ أَهْلِ الْكُوفَةِ قَتْلًا وَ صُلْباً وَ سَبْياً» ▪️اینجا است که عراقی‌ها، راضی می‌شوند، ایرانیان وارد عمل شده و برای دفع حمله سفیانی، اقدام نمایند: ▪️«فَبَيْنَا هُمْ كَذَلِكَ إِذْ أَقْبَلَتْ رَايَاتٌ مِنْ قِبَلِ خُرَاسَانَ وَ تَطْوِي الْمَنَازِلَ طَيّاً حَثِيثاً» (نعمانی، الغیبة، ص۲۸۰). ⭕️ «زمان» و «مکان» ورود لشکر ایرانیان به عراق، هنگام حمله سفیانی ▪️پیش از این، بیان گردید: «زمان» ورود لشکر خراسانی از ایران به عراق، برای دفع حمله سفیانی و حوادث نزدیک به ظهور، در ماه محرم و صفر، مصادف با عزای شیعیان و «موسم اربعین» خواهد بود. ▪️و اما درباره «مکان» ورود لشکر ایرانیان به عراق، نیز شواهدی در میراث حدیثی، وجود دارد. ▪️سفیانی، بعد از تسلط بر سوریه، به سمت عراق، لشکرکشی می‌کند. سفیانی ابتدا به بغداد حمله کرده و پایتخت، سقوط می‌کند و سپس به کوفه و نجف حمله خواهد کرد. ▪️در این هنگام، سپاه خراسانی از ایران که برخی یاران خاص امام عصر نیز در این لشکر، حضور دارند، با سرعت، منزلگاه ها را طی کرده و وارد عراق می‌شوند: ▪️يَبْعَثُ السُّفْيَانِيُّ جَيْشاً إِلَى الْكُوفَةِ...فَيُصِيبُونَ مِنْ أَهْلِ الْكُوفَةِ قَتْلًا وَ صُلْباً وَ سَبْياً فَبَيْنَا هُمْ كَذَلِكَ إِذْ أَقْبَلَتْ رَايَاتٌ مِنْ قِبَلِ خُرَاسَانَ وَ تَطْوِي الْمَنَازِلَ طَيّاً حَثِيثاً وَ مَعَهُمْ نَفَرٌ مِنْ أَصْحَابِ الْقَائِم (نعمانی، الغیبة، ص۲۸۰). ▪️عبارت «تَطْوِي الْمَنَازِلَ طَيّاً حَثِيثاً» در حدیث فوق که به معنای «‏منزلگاه‌ها را به سرعت می‌پیمایند»؛ بیانگر این است، همه زیرساخت‌ها در طول مسیر از مرزهای ایران تا کوفه و نجف، از مدت‌ها قبل، آماده و مهیا است که لشکر خراسانی با این سرعت، به مقصد می‌رسد. ▪️از این‌رو فرصت پیاده‌روی اربعین و‌ تجهیز مرزها و منزلگاه های طول مسیر از ایران تا کوفه و نجف، در راستای نگاه آینده‌پژوهانه مهدوی، قابل ارزیابی است و به درستی مسئولین از فرصت اربعین، استفاده نموده و زیرساخت ها را مهیا نموده‌اند. براساس روایات اهل بیت ع و علمای دین اهل اهواز کسانی هستند که تبسم بر روی اباصالح المهدی عج در خصوص این روایت خواهند آورد. صراحتا ایرانیانی که به سرعت خودشان را به نجف و کوفه می رسانند جوانان اهل اهواز هستند.
شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) بر عموم مسلمان تسلیت باد🌱🖤
🔺️تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲
🔺وزیر صمت: دو نرخی شدن قیمت خودرو غیرکارشناسی بود علی‌آبادی: 🔹وزارت صمت مسئول مستقیم خودروسازان نیست. 🔹اگر قیمت‌گذاری به درستی انجام نشود و تولیدکننده به زیان برسد، تولید متوقف خواهد شد. 🔹انقباض بازار، سرمایه‌گذار را فراری می‌دهد. 🔹از جمله اتفاقات غیرکارشناسانه که در این صنعت رخ داد، دو نرخی شدن قیمت خودروها بود که خودرو را به کالایی سرمایه‌ای تبدیل کرد. 🔹بازار خودرو باید به قیمت متعادل برسد و رقابتی شود/
🔺 کشف بزرگترین الماس ده سال اخیر در روسیه 🔹در تازه ترین اکتشافات انجام گرفته در کشور روسیه، بزرگترین الماس طی ۱۰ سال گذشته در یاکوتیای روسیه استخراج شد که وزن آن برابر با ۳۹۰.۷ قیراط است. به گفته شرکت آلروسا، یک کریستال سبک با حاشیه زرد مایل به قهوه ای با شکل غیر استاندارد، در تاریخ ۹ سپتامبر و در معدن مایات کشف شده است. 🔹این شرکت در خصوص این رویداد جالب تصریح کرد: “پیش از این، بزرگترین الماس با کیفیت جواهر به وزن ۴۰۱ قیراط، ده سال پیش یعنی در سال ۲۰۱۳ پیدا شده است.”
🔺جان کربی: برای بازگرداندن زندانیان آمریکایی از ایران باید تصمیمات سختی می‌گرفتیم هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید: 🔹آمریکا برای آزادی زندانیان آمریکایی "باج‌دهی" نکرده است و این اموال از مالیات آمریکایی‌ها داده نمی‌شود. 🔹در توافق ایران و آمریکا، پنج زندانی ایرانی نیز آزاد خواهند شد. 🔹بازگرداندن آمریکایی‌ها به خانه نیازمند تصمیم‌گیری‌هایی است. بعضی اوقات این تصمیم‌ها بسیار سخت هستند. بعضی‌ اوقات باید سازش کرد. 🔹آمریکا هیچ تحریمی را علیه ایران رفع نکرده و به اعمال تحریم علیه تهران ادامه می‌دهد.
🔴نقطه آماج دشمن ❇️در جنگ ترکیبی یکی از برنامه‌های دشمن برای رسیدن به اهداف خود، ایجاداغتشاش ،آشوب و ناامنی در سطح جامعه است نقاطی را آماج حملات خود قرار می‌دهد تا بتواند افکار عمومی را مدیریت و به سمت و سویی که خود مد نظر دارد سوق دهد ❇️نقاط مورد آماج دشمن عبارتنداز: ✅حریم ولایت و رهبری جامعه و دروغ پردازی و شایع پراکنی در این مورد ✅مراکز علمیه از:مدارس،دانشگاه‌ها، مدارس علمیه به منظور به تعطیلی کشاندن عرصه علم و دانش ✅نوجوانان و جوانان به منظور تحریک و تشویق آنها به مقابله به علت عدم اطلاعات کافی آنها در زمینه‌های مختلف ✅جامعه زنان و استفاده از مولفه جنسیتی و مظلوم‌نمایی برای آنها ✅گروه‌های ناراضی جامعه برای بهره‌برداری از آنها در ایجاد هرج و مرج و آشوب و تخریب ✅سلبریتی‌ها به منظور تحریک هواداران و استفاده از احساسات و عواطف آنها ✅بازاریان،اصناف به منظور به تعطیلی کشاندن بازار و اختلال در اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم ✅جامعه کارگری به منظور به تعطیل کشاندن کارخانجات و توقف تولید در کشور ✅القاء ناامنی درکشور برای افکار عمومی جهان به منظور توقف سرمایه‌گذاری ✅نیروهای مسلح به منظور دعوت از آنها برای پیوستن و منفعل نمودن آنها ☸️البته به لطف آگاهی آحاد مردم و بی‌اعتنایی به اهداف شوم دشمن کشور از جنگ ترکیبی دشمن در سال گذشته نجات یافت هوشیاری همگان امری لازم و ضروری است تا دشمن در سالگرد اغتشاشات و آشوب ناکام مانده وبرنامه‌هایش نقش بر آب شود
🔴اهداف دشمن در جنگ ترکیبی و حمایت از اغتشاشات ✅ازبین بردن ظرفیت‌های اقتصادی، سیاسی، امنیتی،فرهنگی کشور ✅توقف رشد،پیشرفت وتولید کشور ✅ناامید سازی نوجوانان،جوانان و تضعیف افکار عمومی ✅منفعل ساختن نیروهای انقلابی، حزب‌اللهی ،معتقد و متعهد به نظام و رهبری ✅تضعیف وحدت و انسجام ملی ✅مقابله با گفتمان مقاومت و دستاوردهای عظیم آن ✅مقابله بازندگی اسلامی -ایرانی و گسترش سبک زندگی غربی ✅تضعیف امنیت ملی کشور و ایجاد هرج و مرج ✅منزوی ساختن جمهوری اسلامی در سطح بین الملل با القاء ناامنی در جمهوری اسلامی ✅جلوگیری از گسترش جغرافیای مقاومت ✅ایجاد اختلال در اتحادهای راهبردی ایران با چین، روسیه ✅تحمیل خواسته‌های خود بر جمهوری اسلامی وامتیازگیری ✅ورود به مراکز و ارکان محاسباتی کشور ✅بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های بحران سازمانند: اختلافات قومی،تفاوتهای مذهبی،جنسیتی ✅مهار قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ✅کوچ دادن نخبگان کشور ✅سوریه سازی باهدف تجزیه و نهایتاً فروپاشی نظام
❤️به نام خداوند بخشنده مهربان 🇮🇷
❤️پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند «اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة» 🌹روبه شش گوشه ترین قبله ی عالم هر صبح 🌹بردن نام حسین بن علی میچسبد 🌹اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ 🌹وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ 🌹وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ 🌹وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ 🇮🇷
🌹🌹اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
🏴پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله وسلم) درباره امام حسن ـ علیه السّلام ـ فرمود: ▪️«إبْنِی وَ ثَمَرهُ فُؤادِی مَنْ آذی هذا فَقَدْ آذانیِ وَ مَنه آذانیِ ف‍َقَدْ آذَی اللهُ» ▪️(حسن) فرزند و میوه دل من است هركس او را بیازارد مرا آزرده و هركه مرا بیازارد خدا را آزرده است. 📚احقاق الحق ج 11، ص 63
🌹روی عن الرّضا عليه‌السلام قال:إن ممن يتّخذ مودتنا أهل‌البيت لمن هو أشد فتنة على شيعتنا من الدجّال، فقلت: يابن رسول‌الله بماذا؟ قال: بموالاة أعدائنا ومعاداة أوليائنا، إنه إذا كان كذلك اختلط الحق بالباطل واشتبه الامر، فلم يعرف مؤمن من منافق. ♦️ امام رضا علیه‌السلام فرمودند:همانا از کسانی که مودّت ما اهل‌بیت را دارند، افرادی هستند که ایشان بر شیعیان ما از دجّال بیش‌تر است! ♦️عرضه داشتم: چگونه ای پسر رسول‌خدا ص؟ فرمودند: با دوست داشتن ما و دشمنی با اولیاء ما. چون چنین شود، حقّ به باطل مخلوط می‌گردد، و امر مشتبه می‌شود، پس مؤمن از شناخته نمی شود. 📚بحارالأنوارالجامعه، ج٧٢، ص٣٩١. 🇮🇷
🌹باید مثل پیامبر (ص) در برابر سختی ها مقاوم باشیم و بایستیم. ♦️امام خمینی(ره):ما هم تا آخر،زحمت ها و رنج های توطئه ابرقدرت ها را باید تحمل کنیم.ما مؤظف هستیم تا امر الهی را انجام دهیم.پس از سختی ها نباید هراس داشته باشیم. ♦️آیا پیغمبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در مقابل سختی ها عقب نشینی کردند؟آیا حاضر به تسلیم و سازش شدند؟ ♦️ما هم که کار انبیا و پیغمبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) را انجام می دهیم باید بایستیم،باید مقاومت کنیم تا اسلام استقرار پیدا کند و عدالت برقرار شود و دست ظالم ها کوتاه گردد. 📚صحیفه نور جلد ۱۹ صفحه ۵۸