eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عمارت شمس الملوک_شیراز ؛ (موقوفه محمد کاظم حمیری) به مساحت ۵۲۰ متر مربع با چهار طرف ساختمان مربوط به دوره قاجاریه می‌باشد که دارای ۱۱ اتاق است. این بنا توسط جناب آقای حمیدرضا جهان بکام مرمت گردیده است.
💠🔸💑🔹💠 خجالت و شرم حیا زنان در رابطه جنسی گاهی خانم ها می ترسند که راحت بودن با شوهر و بیان فانتزی های جنسی شان باعث شود که مورد قضاوت منفی از طرف شوهر خود قرار گیرند.  استفاده از زبان بدن راهی مناسب برای انتقال خواسته هایتان است مانند : 1_علائم چشمی :لذت بردن یکی از نشانه هایی که تحریک پذیری و لذت در زن و مرد را نشان می دهد تغییرات در حالت چشمان نشانه تشویق به ادامه و رضایت شما به انجام آن کار  است. 2_ استفاده از دست ها :اگر حین رابطه جنسی، رفتاری که شوهر انجام می دهد برایتان لذت بخش و تحریک کننده است با استفاده از دست ها او را تشویق کنید تا این حالت را ادامه دهد. اگر از لمس ناحیه ای از بدن خود لذت می برید با دست هایتان او را هدایت کنید. 3_ سر و صدا :اگر هنگام انجام رابطه صدایی برگرفته از لذت جنسی از شما شنیده شود این یک امر طبیعی است پس جلوی آن را نگیرید. با این صداها می توانید میزان لذت خود را به همسرتان نشان دهید. همچنین به او بفهمانید که از  کدام  رفتار جنسی بیشتر  لذت می برید. ‌⁣⁣ ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
💠🔸💑🔹💠 روان‌شناسان دانشگاه هاروارد: اگه شما معادل این جمله‌ها رو روزانه ‌به پارتنرتون میگین، شما ازنظر روانشناسی یه رابطه موفق دارین: ۱- مرسی از تلاشت ۲- ازت خوشم میاد ۳ -کمکم کن اینو بهتر بفهمم ۴- گوش میدم ۵- متاسفم ۶- من میبخشمت، تو منو میبخشی؟ ۷- من بهت متعهدم ۸- بیا خوش بگذرونیم ۹- عاشقتم ‌⁣⁣ ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
نمایش ۲ نسخه‌ی نسبتا جدید از لانچرهای اختفایافته‌ی موشک‌های بالستیک و نیمه‌بالستیک در راهپیمایی امروز تهران اولی مربوط به لانچر سابق موشک بالستیک سوخت‌جامد "سجیل" هست که با افزودن تیرک‌هایی به اطراف تریلر ، تونستن پوشش چادری براش اضافه کنن تا حداقل از تصاویر ماهواره‌ای قابل تشخیص نباشه (اما بدلیل شکل خاص تایرها و بزرگ بودنشون برای کسانی که تو جاده می‌بینن به‌راحتی قابل تشخیصه) دومی هم لانچر جدید موشک "حاج قاسم" روی کفی ۲ محور با پیکربندی و رنگ‌آمیزی کاملا تجاری هست که با بستن چادر و استفاده از پلاک قلابی غیرنظامی میتونه انتقال امن و بی سر و صدای موشک رو تامین کند
غار قوری قلعه کرمانشاه بزرگ‌ترین غار آبی خاورمیانه بوده و ۶۵ میلیون سال قدمت دارد. زیبایی این غار با وجود تالارهای عروس، مریم، بلور مسیر برزخ، کوهان شتر بسیار چشمگیر بوده و قابل توصیف نیست.
🍃🌹🍃 💯راهپیمایی بیست و دوم بهمن بهترین فرصت برای فعال سازی حلقه میانی است. 📌درسته آنهایی که راهپیمایی میآیند خودشان رای میدهند اما آنها باید مبلغ باشند. 🔹راهکار هایی جهت فعال سازی حلقه میانی در بستر راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱. هنگام راهپیمایی با هر چند نفری که اطرافتان هست صحبت کنید و دغدغه فعالیت برای حضور حداکثری بدید باید بدانند تنها رای دادن خودشان کافی نیست. ۲. فعالین فرهنگی باید نفراتی که دغدغه مند هستندو نمی‌دانند چه کاری باید انجام دهند شناسایی کنند و ارتباط ایجاد کنند ۳. از دغدغه های مردم فیلم بگیرند و پخش کنند تا بقیه برای فعالیت انگیزه بگیرند. ۴. تراکت هایی برای آنهایی که دغدغه دارند آماده کنند تحت عنوان ( کار هایی که میشود انجام داد تا انتخابات) و پخش کنند. ۵. هرچقدر توانستید شبهاتشان را برطرف کنید تا با اطمینان قلبی از نظام دفاع کنند . امروز حلقه میانی باید به میدان بیایند.
در شرایط بحرانی می‌توان افراد پا به رکابِ حق و حقیقت را شناخت!!! 📖 یکی از داستان‌های قابل تامّلِ قرآن برای شناخت نقشِ اساسیِ صبر و استقامت در مسیر حق ، داستان طالوت و جالوت است. [آیات ۲۴۶ تا ۲۵۲ سوره بقره] ما در جریان این مقابله‌ی حق علیه باطل میبینیم افرادی پای کار حق ایستادند که صبر نمودند و تشنگی را تحمل کردند و پای کار طالوت ایستادند ، در حالی که می‌توانستند خود را سیراب کنند! ⛔️ملت شریف ایران هم از این قاعده مستثنی نیست و در حالی که در یک قدمی بزرگترین تاریخ سازیِ جهان ایستاده است ، باید بداند برای رسیدن به این هدفِ مقدس و آرمانِ اصلی انقلاب اسلامی ‌، یعنی ایجاد زمینه برای حکومت عدل جهانیِ حضرت حجت [ارواحنافداه] ، باید سختی‌های زیادی تحمل کرد. ✅مردم باید بدانند حتی اگر همه‌ی آنها بخاطر شرایط نامطلوبِ اقتصادی و اجتماعی انقلاب را رها کنند و دست دشمن را در تسلط بر انقلاب باز بگذارند ، ریشه‌های انقلاب در زمان و مکان دیگری از این عالم هستی سر از زمین بر خواهد آورد و راه خود را پیدا میکند و افرادِ پا به رکابی هستند که پای آن بایستند و کم نیاورند! 👈نکته‌ای که تک تک افراد باید بدانند این است که پیروزی انقلاب قطعی‌ست و ما اگر دست از انقلاب بکشیم و کم کاری کنیم ، این باختِ انقلاب نیست بلکه باختن ماست!!!
🍃🌹🍃 💢۲۲ بهمن و ریل‌گذاری جدید 🔹مسئله اساسی و پرتکراری که این‌ روزها مطرح می‌شود، این است که آیا رویکردهای دوران پهلوی در بخش‌های گوناگون سیاست داخلی، سیاست خارجی، اقتصادی، امنیتی و نظامی و فرهنگی می‌توانست جامعه ایرانی را در مسیر توسعه پایدار و مستمر قرار دهد یا خیر؟ معمولاً این پرسش مطرح می‌شود که اگر حکومت پهلوی هم مانده بود، ایران لاجرم به سمت پیشرفت و توسعه حرکت می‌کرد! همچنین مسئله دیگر آن است که انقلاب اسلامی در خصوص جهت‌گیری‌ها و رویکردهای یادشده چه تفاوتی با دوران پهلوی دارد؟ 🔸سخن اساسی در اینجا آن است که اگر کشوری رویکردش در حوزه امنیت به جای استحکام مؤلفه‌های درونی امنیت، در فکر تعریف کردن خود در ذیل ابرقدرت‌ها باشد، چنین نظامی قادر نیست امنیت پایدار و مطلوب را برای ملت خود به ارمغان آورد؛ اگر یک نظام سیاسی در عرصه سیاست داخلی، رویکرد سرکوب و مشت آهنین را در پیش گیرد و اعتقادی به آزادی‌های سیاسی و حق تعیین سرنوشت برای مردم خود نداشته باشد، دچار فقدان مقبولیت و پایگاه مردمی خواهد شد؛ اگر یک حکومت در زمینه سیاست خارجی رویکرد تابع قدرت‌های بزرگ بودن را ایده خود بداند و منطبق با منافع ملی نتواند تصمیم بگیرد، در بزنگاه‌ها حتما گرفتار و تنها خواهد شد؛ اگر دولتی در عرصه فرهنگ و اقتصاد به جای الگوهای بومی و ملی، در فکر نسخه‌ها و تجویزهای وارداتی و تقلیدی باشد، فرهنگ و اقتصاد آن، رنگ ارتقا و پیشرفت به خود نخواهد دید. 🔹بنابراین، رویکردهایی که ایران پیش از انقلاب در زمینه سیاست داخلی و خارجی، الگوی امنیت و مدل توسعه اقتصادی و فرهنگ در پیش گرفته بود و نقشی که برای ایران در نظام تقسیم کار جهانی تعریف کرده بودند، هیچ گاه نمی‌توانست ایران را از حیث رویکردها در مسیر پیشرفت و توسعه واقعی، عمیق، پایدار و مستمر قرار دهد و از قضا آن رویکردها کاملاً ضد توسعه عمل می‌کرد. 🔸نکته مهم در اینجا آن است که اصل پدیده انقلاب اسلامی نقطه‌ای بود که زنجیرهای اسارت و توقف را از دست و پای ملت ایران زدود و راه را برای پیشرفت باز کرد؛رویکردهای انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های یاد شده، منطبق با اصول و قواعدی است که یک نظام سیاسی برای پیشرفت خود به آن محتاج است؛ هر چند در اینکه این رویکردها تا چه اندازه به اقدام و عمل تبدیل شده است، ممکن است محل اختلاف باشد؛ اما در این نقطه اشتراک نظر تقریباً فراگیر است که انقلاب اسلامی یک مسیر روشن و تاریخی را پیش روی ملت ایران برای پیمودن راه پیشرفت و رسیدن به آرمان‌هایش هموار کرده است.
💢بچه های انقلاب | آینده از آن حزب‌الله است