eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید فیلم باز و بسته کردن سلاح با دنبال کردن هشتگ در کانال میتوانید به آموزشهای بیشتری برای بقاء، دفاع در برابر زورگیران و ... دست پیدا کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کنتاکت هم نتوانست به داد لئوپارد برسد یک دستگاه تانک لئوپارد 2آ4 اهدایی به اوکراین که به زره واکنش کنتتاکت هم مسلح شده بود، پس از هدف قرار گرفتن در میدان جنگ رها شده است.
▪️اتحادیه عرب خواستار تحریم 60 سازمان صهیونیستی شد اتحادیه عرب از کشورهای عضو خواست یک لیست شامل 60 سازمان و گروه افراطی صهیونیست حمله‌کننده به مسجدالاقصی و مرتبط با پروژه‌های شهرک‌سازی را در لیست تروریستی ملی عربی قرار دهند. ▫️این بی بخارها وقتی جوگیر می‌شوند و امت عربی امت عربی می‌کنند با هیچ ابزار شناخته شده‌ای نمی‌شود جمعشان کرد اما وقتی پای عمل می‌رسد در بزدلی و ترسویی دست هر چه یهود است از پشت بسته‌اند. معلوم نیست چه باج و خراجی داده‌اند که ارباب انگلیسی‌شان اجازه داده چنین شکری بخورند اما احتمالا بی ربط به ترانزیت کالا از سرزمین‌های اشغالی تا امارات به صورت زمینی نیست.
🔴پایان دوران پادشاهی‌ املاکی‌ها ✅سامانه خودنویس بالاخره راه‌اندازی شد و با اعلام وزارت راه‌وشهرسازی مشاوران املاک از ۲۱بهمن‌ماه باید قراردادهای اجاره را در سامانه خودنویس ثبت کنند. ✅مستاجر و مالک نیز می‌توانند با مراجعه به این سامانه بدون حضور مشاور املاک قرارداد اجاره را بنویسند و بدون پرداخت حق کمیسیون، کد رهگیری بگیرند و قرارداد ببندند. ✅این‌طور که سر و شکل سامانه نشان می‌دهد خود مستاجر و مالک می‌توانند قرارداد بنویسند و دیگر اصلا نیازی به آنها نیست. کیانوش گودرزی، رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران می‌گوید: این سامانه کسب‌وکار سه میلیون مشاور املاک را به خطر می‌اندازد و کم‌کم باعث می‌شود این شغل رسمیت خود را از دست بدهد.
با آغاز رسمی تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان جهت آشنایی اجمالی و‌ کلی تمامی ۱۱ نفر کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در دوره ششم از استان اصفهان به ترتیب حروف الفبا 👇 🔵 آیت الله حمید الهی دوست متولد سال ۱۳۴۳ اصفهان تحصیلات سطح چهار حوزه و خارج فقه اصول کارشناسی فقه و مبانی حقوق دانشگاه نجف آباد استاد حوزه علمیه اصفهان و استاد حوزه علمیه جامعة المصطفی 🔵 آیت الله مصطفی حسناتی نجف آبادی متولد سال ۱۳۳۲ نجف آباد از سال ۱۳۸۰ امام جمعه نجف آباد مدرس حوزه و استاد فقه و اصول حوزه های علمیه موسس مراکز فرهنگی تربیتی حوزوی در نجف آباد 🔵 آیت الله سید سعید حسینی متولد سال ۱۳۵۰ شهر مقدس قم امام جمعه فعلی کاشان امام جماعت مسجد شیعیان در امارات سطح عالی چهار حوزه علمیه و کارشناسی ارشد فلسفه 🔵 آیت الله عبدالامیر خطاط متولد ۱۳۴۴ کربلا معلی اصالتا نایین اصفهان تحصیلات سطوح عالی حوزه و خارج فقه جانشین مدیریت حوزه علمیه اصفهان از سال۱۴۰۱ ۱۲ سال مدیر مدرسه علمیه چهارباغ اصفهان تالیف کتب حوزوی 🔵 آیت الله مرتضی خوشنویس زاده متولد دهه ۵۰ شمسی اصفهان سطح چهار و عالی حوزه علمیه اصفهان معاون اسبق فرهنگی اداره کل اوقاف استان اصفهان مسول اسبق نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای پیام نور و علوم پزشکی استان اصفهان مسول ارشد نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای استان اصفهان 🔵 آیت الله سید یوسف طباطبایی متولد سال ۱۳۲۳ شمسی ظفرقند اردستان نماینده مجلس در دوره های دوم و چهارم نماینده سابق ولی فقیه در سوریه قاضی سابق دادگاههای انقلاب و دیوان عالی کشور عضویت در سه دوره مجلس خبرگان رهبری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان 🔵 آیت الله عبدالمحمود عبدالهی متولد ۱۳۲۶ در اصفهان استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم حاکم شرع در دادگاه انقلاب قم و اهواز نماینده رهبرانقلاب در شورای سیاست گذاری صدا و سیما عضو مجلس خبرگان رهبری در دوره های چهارم و پنجم 🔵 آیت الله محمد عمومی متولد سال ۱۳۴۳ اصفهان تحصیلات عالی فقه و اصول در حوزه علمیه قم و اصفهان همکاری علمی با پژوهشکده باقرالعلوم(ع) تدریس در دانشگاه های اصفهان و قم 🔵 آیت الله سید محمد علی فقیهی متولد سال ۱۳۴۲ اصفهان محله برزان استاد سطح عالی فقه و‌ اصول حوزه  همکاری علمی با نهادهای فرهنگی عضویت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم 🔵 آیت الله مرتضی مقتدایی متولد ۱۳۱۴ اصفهان ( محله مسجد حکیم) اصالتا خوراسگان اصفهان سابقه ریاست دیوان عالی کشور سابقه دادستانی کل کشور  چهار دوره حضور در مجلس خبرگان رهبری ریاست شورای عالی حوزه های علمیه کشور عضو مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم 🔵 آیت الله سید ابوالحسن مهدوی متولد سال ۱۳۴۱ اصفهان استاد سطح عالی فقه و اصول حوزه علمیه اصفهان نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر استانهای مرکز کشور عضویت در سه دوره مجلس خبرگان رهبری امام جمعه موقت اصفهان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢 فوق العاده مهم و بصیرتی... حتما" ببینید... ✅ کسانی که مخاطب دارند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رقابتی ترین انتخابات مجلس در کدام کشور است؟ انتخابات مجلس ایران یکی از رقابتی ترین انتخابات دنیاست، با وجود هجمه شدید رسانه ای بر عدم رقابتی بودن انتخابات در ایران ، به ازای هر صندلی مجلس کشور ما بیش از ۵۱ نفر رقابت می کنند ، درحالی که در آلمان به ازای هر صندلی کمتر از ۹ نفر، انگلیس ۶ نفر، ژاپن ۵ نفر، کانادا ۴نفر، و در آمریکا ۳ نفر رقابت دارند . جالب اینجاست انتقاد ما به این است که چرا در ایران این حجم ثبت نام صورت می گیرد، اما دشمن با وجود این حجم تائید صلاحیت وکاندیدا ها ، انتخابات ایران را غیر رقابتی می داند.
🔴عدم شرکت رمز فتنه ❇️از هر لفظی که دشمن معاند وهمراهی مخالفین و غرب‌گرایان داخل در وقایع سیاسی کشور استفاده می‌کنند باید مراقب بود که پیش درآمد یک آشوب واغتشاش نباشد با آمادگی و هوشیاری می‌توان توطئه دشمن را خنثی کرد ✅در سال ۸۸ لفظ تقلب باعث فتنه‌ای فراگیر و پیچیده و زمینه خسارت‌های جانی و مالی فراوان شد ✅در سال ۹۸ وقایع بنزین باعث زمینه آسیب‌های اجتماعی فرهنگی و سیاسی شد ✅در سال ۱۴۰۱ شعار زن، زندگی،آزادی زمینه آشوب و یک جنگ ترکیبی را برای نابودی نظام اسلامی ایجاد کرد ☸در انتخابات پیش رو لفظ "عدم شرکت" در انتخابات با ایجاد شبهات فراوان پیرامون انتخابات مانند(درانتخابات تقلب می‌شود ،هرکس را بخواهند از صندوق در می‌آورند،حضور شما پای صندوق بی‌تأثیر است و اثری ندارد) و مواضع بعضی از مسئولین سابق ردصلاحیت شده که می‌گویند مردم پای صندوق حضور نمی‌یابند می‌تواند زمینه آسیب به کشور شود ☸باطل السحر این مواضع،مطالب و یاوه گوئیهای دشمن خارجی وداخلی، حضور و مشارکت همگانی و پرشور مردم پای صندوق رای است
حدود ۲ هفته تا انتخابات تعیین‌کننده اسفندماه سال‌ ۱۴۰۲ باقی مانده است تا طی آن نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین مجلس خبرگان رهبری تعیین شده و فصل جدیدی از فعالیت‌های این نهاد‌های مهم آغاز شود و مردم از نتایج حضور شکوهمندانه خود در انتخابات بهره‌مند شده و نتیجه این ادای تکلیف سیاسی و شرعی را در بهبود شرایط و تحولات رو به رشد در عرصه‌های مختلف مشاهده کنند. تب و تاب انتخابات جامعه را فراگرفته و ستاد‌های انتخاباتی در سراسر کشور مقدمات معرفی برنامه‌های خود و کارناوال‌های تبلیغاتی را استارت زده اند تا با ابزار‌های تبلیغی مختلف و شعار‌های انتخاباتی ایده‌های خود را مطرح کنند و با اقناع افکارعمومی، آرای مردم را به نفع خود جهت دهند. دراین میان به نظر می‌رسد که ضرورت ورود رسانه‌های سالم و صالح برای معرفی کاندیدا‌های اصلح در این زمانه نقش مهمی را در هدایت مردم به سمت شایسته‌سالاری دارد تا آن‌ها با شناخت مولفه‌های اثربخش، بتوانند کاندیدای اصلح و مورد نظر خود را انتخاب کرده و در دام اخبار و تبلیغات بعضا غیرواقعی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی نیفتند و در پس انجام تکلیف، نتیجه قابل دفاعی را رقم بزنند تا منافع حاصل از این مشارکت سیاسی نصیب همه مردم و اعتلای کشور شود. ان شاالله گروه جهادی اشتغال و کارآفرینی مهر ولایت ((برگرفته از دیدار و سخنان مقام معظم رهبری))
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سعید محمد، دبیر پیشین شورای عالی مناطق آزاد در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین از تلاش برخی نمایندگان برای دخالت در عزل و نصب ها در مناطق آزاد روایت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید محمد که یک سال دبیری شورای عالی مناطق آزاد را برعهده داشت در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین از فشارهای برخی کمیسیون ها و نمایندگان مجلس برای دخالت در انتصابات در این منطقه روایت کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بدون تعارف | مسئولین جمهوری اسلامی حق ندارن فقیر بیان تو حکومت، و‌ثروتمند و سرمایه دار برن بیرون… امیرالمومنین فرمودن: هرکس میاد تو‌ حکومت وقتی میاد بیرون و حسابی سرمایه دار شده، بدون اون دزد و خائنه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 دختر ابوبکر البغدادی: پدرم اجازه نمی‌داد کارتون تماشا کنیم/ موقع اعلام خلافت پدرم در تلویزیون همه شوکه شدیم «أمیمه البغدادی» دختر ابوبکر البغدادی: 🔺️پدرم شب ها همسر مشخصی داشت اما روزها با همه بود و با قرعه کشی با همسرانش رابطه جنسی داشت و قرعه کشی برعهده من بود اما هیچ وقت اسم مادرم را در قرعه کشی نمی‌نوشتم. 🔺️وقتی پدرم را در تلویزیون دیدم که خلافت داعش را از مسجد النوری در موصل اعلام کرد، بسیار شوکه شدم. او یک هفته پس از این خطبه به خانه بازگشت. 🔺️پدرم وقتی ١٢ساله بودم مجبورم کرد تا با منصور، محافظ شخصی‌اش ازدواج کنم. منصور در بمباران رقه کشته شد. 🔺️نزدیک‌ترین شخص به پدرم برادرم حذیفه بود؛ او هم عقاید پدرم بود و خودش را منفجر کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹خاطره جالب سردار حاج قاسم سلیمانی از شهید حسین یوسف‌الهی 🔹امروز سالگرد شهادت شهید محمدحسین ‌یوسف‌ الهی است. کسی که شهید سلیمانی درباره او گفته بود «دوست دارم پس از مرگ مرا در کنار او به خاک بسپارید» ‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نقش رستم، مرودشت، فارس یادرگاری از دوره هخامنشی و ساسانی
کاخ هشت بهشت در دوران صفوی ساخته شد و برای مدت طولانی «زیباترین کاخ جهان» نامیده می‌شد. در سال ۱۳۴۳ این باغ به وزارت فرهنگ و هنر ایران واگذار شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سوباتان _ تالش _ گیلان ییلاق سوباتان یکی از زیباترین مناطق ییلاقی کشور است که در ۲۲ کیلومتری شهر لیسار از توابع شهرستان تالش و ۲۱ کیلومتری جنوب شرقی دریاچه نئور واقع شده است که از شرق به جنگل‌های انبوه تالش، از غرب به ییلاقات اردبیل و دریاچه زیبای نئور، از شمال به رودخانه خروشان لیسار و ییلاقات خطبه سرا و از جنوب به مناطق ییلاقی آسبومار جوکندان متصل است این شهرک زیبای ییلاقی محل سکونت صدها خانوار لیساری است که در فصول بهار و تابستان و بخشی از پائیز، در آن مسکن می گزینند. این محل از چشمه های پر آب و بسیار خنک و هوای عالی برخوردار بوده و دارای زمینهای سرسبز پوشیده از چمن است. صدها خانوار دامدار و عشایر بصورت سنتی و با حفظ فرهنگ بومی در سیاه چادرها و خانه های کاهگلی و کلبه های چوبی در روستاهای اطراف سوباتان به شغل شریف دامداری مشغول هستند ییلاق سوباتان به دلیل ویژگیهای خاص طبیعی مورد توجه توریستهای طبیعت گرد قرار گرفته و سالانه هزاران توریست داخلی و خارجی از این منطقه زیبا بازدید میکنند. سوباتان هتل و اقامتگاه رسمی ندارد و مردم خونگرم منطقه در خانه های خود از این مسافران پذیرایی می نمایند.
تهران، زعفرانیه، موزه زمان