eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴| با عبور موجی از بامداد یکشنبه تا بامداد دوشنبه به شکل پراکنده در برخی ساعات رگبار باران ، وزش باد متوسط تا نسبتا شدیدلحظه ای ، احتمال رعدوبرق و در ارتفاعات و برخی نقاط سردسیر رگبار برف را داریم که عمده بارندگی ها در های الیگودرز ، ازنا ، دورود ، بروجرد ، نورآباد ، الشتر و خرم آباد پیش بینی می شود . 🔹میزان بارندگی در مناطق مذکور به صورت تخمینی بین ۲ تا ۱۵ و در نقاط سردسیر و مرتفع بین ۲ تا ۱۵ سانتی متر برف برآورد می شود که این امر سبب آبگرفتگی موقتی و اختلال در تردد جاده های کوهستانی خواهد شد . 🔹دمای هوا بین ۲ تا ۷ درجه کاهش می یابد که در نواحی شرقی و شمالی استان این عدد محسوس می باشد.
🔴 جدول لیگ برتر در پایان هفته هفدهم
29.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ بداخلاقان ميدان انتخابات ❌ 🎬 قطب نما 317 تقويم ها از فرارسيدن ماه اسفند خبر مي دهد و کمتر از 10 روز تا برگزاري بزرگترين رخداد سياسي کشور باقي مانده است. مراحل قانوني انتخابات 11 اسفند، يکي پس از ديگري طي شده و نوبت به رقابت نامزدها رسيده است. فهرست مورد حمايت احزاب و گروه‌هاي سياسي مختلف مشخص گرديده، ستادها استقرار يافته، شعارها رونمايي شده و همه تلاش دارند تا نامزد مورد علاقه شان که او را بهترين مي‌دانند، بر صندلي قدرت بنشانند! در اين ميان آنچه اهميت دارد، آداب رقابت سياسي است! و طرح اين سوال که در چارچوب کدام الگو و مرام مي‌توان رقابت سياسي را شکل داد؟!
🖇🌿| السلام‌علیڪ‌یا‌رسول‌الله 🖇🌿| السلام‌علیڪ‌یا‌امیـر‌المؤمنینو 🖇🌿| السلام‌علیڪ‌یا‌فاطمه‌الزهـرا 🖇🌿| السلام‌علیڪ‌یاحسـن‌ِبن‌علے 🖇🌿| السلام‌علیڪ‌یاحسـین‌ِبن‌علے 🖇🌿| السلام‌علیڪ‌یا‌علےبن‌الحسین 🖇🌿| السلام‌علیڪ‌یا‌محمدبن‌علے 🖇🌿| السلام‌علیڪ‌یا‌جعـفربن‌‌محمـد 🖇🌿| السلام‌علیڪ‌یا‌موسےبن‌جعـفر 🖇🌿| السلام‌علیڪ‌یا‌علےبن‌موسی‌الرضاالمرتضے 🖇🌿| السلام‌علیڪ‌یا‌محمد‌بن‌علےِ‌الجـواد 🖇🌿| السلام‌علیڪ‌یا‌علے‌بن‌محمـدالهادی 🖇🌿| السلام‌علیڪ‌یا‌حسن‌بن‌علیِ‌العسـڪری 🖇🌿| السلام‌علیڪ‌یابقیه‌الله،یاصـاحب‌الزمان 🖇🌿| السلام‌علیڪ‌یا‌زینب‌ڪبری 🖇🌿| السلام‌علیڪ‌یا‌ابوالفضل‌العبـاس 🖇🌿| السلام‌علیڪ‌یا‌فاطمه‌المعصومه ''السلام‌علیڪم‌و‌رحمه‌اللهِ‌و‌برڪاته'' •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 💜 الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج 💜
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗳 🗳 🔴 اظهارات شنیدنی نجاح محمدعلی، تحلیلگر سرشناس عراقی: ✅ ایرانی‌ها، شرکت پر شور شما در انتخابات تیر خلاصی است به قلب آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی؛ آن‌ها با تمامی امکاناتشان می‌خواهند ایران را ضعیف کنند اجازه ندهید این اتفاق بیفتد! 💢 این جنگ است به خدا جنگ است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤 استاد حسن رحیم پور ازغدی: 💡 اولویت برای رای دادن، "شناخت شخصی" رای دهنده از نامزدهاست 🔍 خود من از "ترکیب لیست‌ها" نامزدها را انتخاب می‌کنم، نه فقط یک لیست ✅ تحقیق برای رای دادن در حد توان، واجب است
🔴 جمهوری اسلامی امانت شهدا به ما است فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان: 🔹 جمهوری اسلامی امانتی است که از سوی شهدا به ما سپرده شده و به فرموده امام خمینی (ره)، حفظ جمهوری اسلامی اوجب واجبات است و باید از آن محافظت کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب، امروز: آزادگان غیر مسلمان جهان هم عزادار مردم مظلوم غزه هستنند
30M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 رهبر انقلاب، امروز: دنیای اسلام نابودی غده سرطانی صهیونیسم را شاهد خواهد بود
🔴 رهبر معظم انقلاب: مردم باید دنبال انتخاب باشند 🔹 البتّه در درجه‌ی اوّل حضور مردم است، در درجه‌ی بعد انتخاب اصلح است. 🔹 «انتخاب اصلح» یعنی آن کسانی که مطرح میشوند، چون از زیر نگاه شورای نگهبان گذشته‌اند، همه صالحند، منتها بین آنها صالح‌تر را باید انتخاب کرد؛ این حکم عقل است. 🔹 اصلح را از کجا بشناسیم؟ ملّت ایران آنجایی که میتوانند، بروند تشخیص بدهند، تحقیق کنند؛ آنجایی که نمیتوانند، به کسانی که اعتماد دارند اتّکاء کنند؛ آنها معرّفی میکنند، از معرّفی آنها استفاده کنند و اصلح را بشناسند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اجرای قطعه دلنشین حب‌الحسین(ع) در حضور رهبر انقلاب ‌‌
♨️میدونید از نماینده های فعلی که مجدد کاندیدا شدن چی باید بپرسید؟ بپرسید دلیلش چی بود که توی ۲۰ ماه ابتدایی مجلس یازدهم ۲۴ مورد تحقیق و تفحص مطرح شده بود اما هیچ‌کدوم به مرحله «قرائت گزارش» در صحن مجلس نرسید؟ بپرسید شماها که با وعده شفافیت آرا وارد مجلس شدید چرا توی این ۴ سال پشت گوش انداختید و در پایان عمر مجلس یازدهم بهش پرداختید؟ بپرسید چرا حدود یک سال و نیم لایحه حجاب و عفاف رو معطل گذاشتید و در حال حاضر هم هنوز این طرح رو به شورای نگهبان نفرستادید؟ بپرسید چرا نسبت به بروز کردن قانون تامین اجتماعی هیچ کاری نکردید که کارفرما و کارگر مجبور باشن برای سال بعد بیش از ۳ میلیون حق بیمه بپردازن و نتیجش بشه اخراج کارگر؟ بپرسید در زمینه لایحه جامع ارتباطات و فضای ولنگار مجازی چه کردید؟ _ بپرسید چرا خلا قانونی مربوط به مالیات شرکتها در مناطق آزاد رو رها کردید که منشا فرار مالیاتی و بی عدالتی شده؟ بپرسید در مورد ساماندهی کارکنان دولت و نیروهای شرکتی چه طرحی و پیشنهادی ارائه دادید؟ بپرسید در مورد قوانین گمرکات چه کردید که اجناس ‌کمتر از یک‌ماه حتی از آمریکا به گمرک میرسه اما همون کالا در گمرکات ما بیش از یک‌ماه معطل میمونه! بپرسید در مورد قانون بازار سرمایه و بورس و مالیات بر دلالی و سفته بازی و طرح ممنوع الخروجی مسئولان نظام و قوانین متناقض که ترمز حرکت کشور شده و صیانت از حقوق زنان چه کردید؟ بپرسید در این مجلس برای جلوگیری از تورم در قیمت مسکن و اجاره بها چه طرحی پیشنهاد دادید؟ اگه بجای شرمندگی و سر به زیر انداختن، دیدید داره توضیح میده بدونید داره دروغ میگه و بهش رای ندید چون این وعده ها و دهها وعده دیگه هیچکدوم عملی نشد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد شجاعی بریدم از همه چی! دیگه توان ادامه دادن ندارم! (چند بار تا حالا به این لحظه رسیدید؟)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ چرا زنان باید مطیع مردان باشند؟ آیا این تبعیض جنسیتی نیست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ شایعه: اموال بابک زنجانی هم برگشت و رفت جیب آقازاده ها 🎥 رئیسی: اموال بازگردانده شده بابک زنجانی به عنوان پشتوانه پولی کشور به خزانه بانک مرکزی باز می‌گردد
💯 ⁉️آیا با تصویب «قانون اقدام راهبردی»، روند احیای برجام در دولت قبل با مشکل مواجه شد؟ 🔹برخلاف ادعای دروغی که بارها مطرح‌شده، مجلس یازدهم نه‌تنها در مسیر احیای برجام سنگ‌اندازی نکرد، بلکه با «قانون اقدام راهبردی»، ابزار چانه‌زنی کافی برای لغو تحریم‌ها را در اختیار گروه مذاکره‌کننده قرار داد. از آثار و دستاوردهای این قانون، اولاً همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز تصریح کردند، این بود که کشور را از «سرگردانی» نجات داد، ثانیاً هدف آن بهره‌مندی اقتصادی همۀ مردم از توافق احتمالی هسته‌ای بود، ثالثاً با پایان دادن به اجرای یک‌طرفه و بیهودۀ برجام از سوی ایران پس از خروج آمریکا از این توافق، عملاً تولید قدرت کرد و دست گروه مذاکره‌کنندۀ ایران برای احیای برجام پر شد. 🔸تا قبل از این قانون، با وجود اینکه آمریکا از برجام خارج‌ شده بود، اما اجرای این توافق ادامه داشت و مذاکرات احیای برجام در حالی در شرف آغاز بود که گروه مذاکره‌کننده، هیچ دستاوردی برای عرضه در پای میز مذاکره نداشت. این قانون زنجیرهایی را که به دست و پای سازمان انرژی اتمی بسته‌شده بود، باز کرد و به گفتۀ مقامات ارشد این سازمان، موجب جهش در صنعت هسته‌ای کشور شد. فارغ از اینکه آیا مجلس با مذاکرات دورۀ آقای ظریف یا آقای باقری موافق است یا خیر، اما اگر توافق اولیه را بررسی کنیم، می‌بینیم هر آنچه طرف ایرانی به‌عنوان اقدامات ایران در برابر اقدامات لغو تحریم‌ها داده است، همه نتایج اجرای قانون مجلس است و اگر این قانون اجرایی نشده بود، عملاً ایران چیزی برای مذاکره و گرفتن امتیاز لغو تحریم‌ها نداشت. 🔹با اجرای این قانون ایران مجدداً تولید و ذخیره‌سازی غنی‌سازی ۲۰درصد برای راکتور تهران را آغاز کرد. در اجرای این قانون بود که پس از خرابکاری عوامل رژیم صهیونیستی در شبکه برق تأسیسات نطنز، دولت مجوز غنی‌سازی ۶۰ درصدی، یعنی سطحی از غنی‌سازی را که قبلاً ایران تجربه نکرده بود، اجرایی کرد. در اجرای این قانون، ایران غنی‌سازی با ماشین‌های پیشرفته سانتریفیوژ نسل ۴ و ۶ را تجربه و اشکالات محتمل این نمونه‌های جدید را رفع کرد. در اجرای این قانون بود که ایران، با توقف نظارت‌های فراپادمانی، از جمله دوربین‌های مبتنی بر پروتکل الحاقی، دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را مجبور به مذاکره برای چارچوب حل‌وفصل موارد پادمانی باقی‌مانده کرد. در اجرای این قانون ایران کارخانه تولید اورانیوم فلزی در اصفهان را تکمیل کرد. اهمیت این دستاورد به حدی بود که در همه مراحل مذاکرات بعدی، طرف‌های غربی نگران تولیدات این کارخانه بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💯 سربازان گمنام و سنگرهای خالی 🔹روزهای نزدیک به میلاد امام عصر (عج) را هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان نامیده اند و به همین مناسبت از خدمات«واجا»به نظام اسلامی تقدیر می کنیم . 🔹 مثل روز روشن است که طی سالهای ۱۳۸۸ تا امروز چند سرویس اروپایی در طرحی هماهنگ (و با محوریت سرویس فرانسه) خط نفوذ سنگینی روی سینما و تئاتر ایران ایجاد و بخش عمده ای از اهالی سینما() را زیر چتر خود گرفته اند و در عمل زمام سینما و تئاتر(و تا حدود قابل توجهی محصولات نمایشی سیمای ج.ا.ا) را به دست آورده و با این ابزار به اجرای سناریوهای ضد امنیتی خود علیه«وحدت ملی و باورهای اعتقادی» جامعه ایران مشغولند. 🔹 اما این خطر بزرگ به علل مختلف در چشم جامعه اطلاعاتی ما کوچک جلوه کرده و عملا سنگر از وجود سربازان و دیدبانان خالی مانده و دشمن با فراغ بال از این رخنه گاه مشغول زدن ضربات اساسی به پیکره انقلاب و جمهوری اسلامی است!! 🔹 متأسفانه چند سالی است که این مهم را گوشزد کردیم و جز غفلت و تعلل دستگاههای اطلاعاتی چیزی ندیدیم ! امیدواریم حاج آقا خطیب به این پرونده ورود جدی کنند تا هنرهای تصویری و نمایشی مملکت بیش از این جولانگاه گرگهای غربی نباشد! ▪️ساخت فیلمهای سینمایی بدون مجوز( مثلا نمونه های فوق)در ایران نمونه کوچکی از سناریوهای فوق الذکر است! ▪️متاسفانه وزارت ارشاد دولت سیزدهم در حد و اندازه برخورد با این روند خطرناک و ضد امنیتی ظاهر نشده و به همین دلیل، مخاطب این متن قرار نگرفته است!
📸 اينفوگرافی/ صفر تا صد فرآيند انتخابات مجلس دوازدهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 جمهوری اسلامی جایگزینی ندارد ❇️ مصطفی تاج‌زاده از مخالفین جمهوری اسلامی: محتمل‌ترین آلترناتیو(جایگزین)جمهوری اسلامی، هرج‌ومرج است. 📌 حتی مخالفین جمهوری اسلامی هم اعتراف دارند که با رفتن این نظام، جایگزین بهتر و قابل اعتمادی نخواهد آمد. پس اصلاح امور و بهتر شدن اوضاع در بستر همین نظام تحقق پیدا می‌کند. یکی از بهترین راه‌ها برای اصلاح امور، مشارکت پرشور در انتخابات و برگزیدن افرادی متعهد و کارآمد در عرصه قانون گذاری کشور است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر فردای قیامت میتوانید جواب همین یک شهید را بدهید تو انتخابات امسال شرکت نکنید... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 خصوصیات منتخب 💠بیانات امام خامنه ای 🎥 🔹 انتخابات اساسی ترین مسئله کشور است.
🎥 عمود این خیمه ایم ...🇮🇷✌️ تا زنده ایم رزمنده ایم ❤️❤️