eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219.1هزار عکس
58.6هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا چالکندی دزفول جایی که به تفریحات آبی توی تابستون معروفه ولی این همه زیباییش توی زمستون و بهار ناشناخته مونده ...
▪️معرفی سلاح گلنگدنی مدل SSG 3000 کالیبر 7.62 میلیمتر مهمات مصرفی 308 7.62×51 خشاب 5 تیری وزن بدون دوپایه و دوربین 3300 گرم طول لوله 600 میلیمتر طول 1180 میلیمتر سرعت دهانه 800 متر بر ثانیه برد مؤثر 900 متر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ببینید فیلمی از سلاح zastava m70 که در این مدل ضامن تیر آخر وجود دارد و نحوه کارکرد آن را مشاهده می‌کنید.
▪️حمله به مقر ارتش اوکراین در جنوب دونتسک ثبت لحظه رها شدن بمبهای FAB-500 با کیت هدایت UMPC که توسط جنگنده بمب افکن سوخو 34 انجام شد
▪️برگی از تاریخ امروز این تصویر را به طور تصادفی دیدم و نظرم را جلب کرد، در این تصویر که مربوط به سال 1971 ترسایی است ولادمیر ولادمیرویچ پوتین 19 ساله است، این تصویر در باشگاهی واقع در لنینگراد حین تمرینات جودو گرفته شده است. امروز ولادمیر یکبار دیگر به عنوان ریاست جمهوری روسیه رسید و رئیس جمهور کشورمان هم انتخاب مردم روسیه را به ایشان و کشورشان تبریک گفت.
▪️هواپیمای ترابری نظامی آنتونف AN22 روسیه این هواپیما نخستین پرواز خود را در سال 1965 انجام داد؛ آنتونف از چهار موتور توربوپراپ مدل NK12ma استفاده میکند که حداکثر سرعت این غول 114 تنی را به 740 کیلومتر بر ساعت می‌رساند. آنتونف 22 طولی برابر با 57.9 متر و ارتفاع 12.53 متر و طول دو سر بال 64.4 متری دارد. این پرنده غول پیکر برای تیک آف به یک باند 1300 متری نیاز دارد و برای فرود هم به مسافتی حدود 800 متر نیازمند است. این هواپیما می‌تواند 80 تن بار را جابجا کند و بزرگترین هواپیمای ترابری جهان با موتور پراپ فن به شمار می‌رود.
▪️معرفی سلاح سلاح SVDS تاکتیکال ساخت روسیه کالیبر 7.62 میلیمتر مهمات مصرفی 7.62×54 R خشاب 10 تیری و 5 تیری طول لوله 565 میلیمتر طول 875 - 1135 میلیمتر با قنداق جمع - باز وزن 4.2 کیلو سرعت دهانه 825 متر بر ثانیه با مهمات با گلوله های 152 گرین 7n1 و با دیگر گلوله ها 810 متر بر ثانیه برد 900 متر مهمترین راه تشخیص اس وی دی اس از اس وی دی شکل قنداق مدرن و جمع شونده یا تاشو و شکل شعله پوش آن است. همچنین این اسلحه تغییرات مهم دیگری هم نسبت به اس وی دی داشته است که در آینده در پست و فیلمی مجزا به آن اشاره خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید لذت تیراندازی با تفنگ m16 ام16 به نوعی اولین ارتش ایالات متحده بود توسط شرکت ساخته شد و در دوران جنگ ویتنام وارد خدمت شد. اما ضعف های بسیار بالای این سلاح در شرایط آب و هوایی مختلف، پس دادن گاز باروت از سمت هندل مسلح سازی و گیرهای مکرر باعث شده بود تا سربازان آمریکایی هنگامی که کلاشنیکفی به غنیمت میگرفتند سلاح خود را دور بیاندازند و از آن استفاده کنند. پلاتفرم ar-15 بعد از پلاتفرم ak، سلاح های سری ماوزر 98، موسین ناگانت پر تیراژترین در تاریخ بشریت است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید تیرتندازی با سایگا-308 سلاح در ویدیو نسخه لوله بلند تفنگ سایگا-308-1 است که عموما با نام سایگا مارک-106 شناخته میشود. این تفنگ که برای مهمات 51×7.62 و 308. طراحی شده است تا قبل از تحریم شرکت توسط آمریکا از طریق شرکت کلاشنیکف-یو‌اس‌آ مونتاژ و به بازار غیرنظامی عرضه میشد. مشخصات ساخت روسیه وزن 4.2 کیلوگرم طول لوله 415 میلیمتر مهمات مصرفی 7.62 ناتو/ 308. وینچستر برد موثر 550 متر خشاب استاندارد 8-10-20 تیری سرعت دهانه 862 متر بر ثانیه نواخت آتش در نسخه های تمام خودکار 700 تیر بر دقیقه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ببینید نحوه نصب دوربین pso-1 روی ریل بغل "ریل داکتر" سلاح تکتیرانداز SVD با دنبال کردن هشتگ در کانال می‌توانید به آموزش‌های بیشتری برای بقاء، دفاع در برابر زورگیران و ... دست پیدا کنید.
🍀🌸🍀🌸🍀🌸 چگونه بعد از افشای خیانت،رابطهٔ زناشویی‌مان را بازسازی کنیم؟!!! ⁣بعد از افشای خیانت، نگرانی‌ها و تردیدهای زیادی به سراغ همسران دربارهٔ حفظ ازدواج یا طلاق می‌آید. ✅ اگر همسری آسیب‌دیده از خیانت، تصمیم به ادامهٔ زندگی گرفت و خواست رابطه زناشویی را بعد از خیانت از نو بسازد، راهکارهای زیر به او کمک می‌کنند: 🔸⁣ شروع دوبارهٔ رابطهٔ زناشویی 🔸⁣ گفت‌و‌گو دربارهٔ اتفاق پیش‌آمده 🔸⁣ بازنگری در وقایع سرنوشت‌ساز زندگی 🔸⁣بازنگری در «خود» و تعارضات شخصی 🔸⁣ برگرداندن اعتماد توسط همسر پیمان شکن 🔸⁣ بازنگری در ازدواج و بررسی نقاط ضعف رابطه ‌‌‌ ‌ ┈┈•°.⤳❁ ♥️ ❁⬿.°•┈┈
🌷 12 کارممنوعه زوج ها در مشاجرات ➤ جوری رفتار نکنید که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده. ➤ نگذارید مشکل‌تان مدت زیادی حل نشده بماند. ➤ یکدنده نباشید و عذرخواهی همسرتان را بپذیرید. ➤ در مورد دعوای‌تان به دیگران چیزی نگویید و در شبکه‌های اجتماعی آن را جار نزنید. ➤ بعدها دوباره این دعواها را پیش نکشید. ➤ نگویید که منظوری نداشته‌اید. ➤ برای دعوای‌تان بهانه نتراشید. ➤ رابطه‌ جنسی را به عنوان جبران دعوای‌تان استفاده نکنید. ➤ بابت دعوایی که داشته‌اید خودتان را سرزنش نکنید. ➤ بعد از دعوا قهر نکنید. ➤ از کلمات آزار دهنده استفاده نکنید. ➤ روی علت دعوا خیلی متمرکز نشوید. ‌‌‌ ‌ ┈┈•°.⤳❁ ♥️ ❁⬿.°•┈┈
👈 ریشه بیشتر اضطراب ها و استرس ها بخاطر متوقع بودن از دیگران است. - چرا همسرم برام هدیه نخرید، - چرا فرزندانم من را حمایت نمیکنند، - چرا دوستانم به من کمک نمی کنند، - چرا همکارم به من سلام نکرد، - چرا فلانی  من را دعوت نکرد…. داشتن اینگونه تفکرات بدلیل داشتن توقع از اطرافیانمان است، که برمیگرده به فاکتورهای بیرونی زندگی ما. همه ما این را میدانیم که کنترل فاکتورهای خارجی بسیار سخت و مشکل و در بسیاری از موارد غیرممکن است و دقیقا بدلیل این مسئله است که ما دچار استرس و اضطراب می شویم. بهترین روش برای داشتن زندگی راحت تر این است که بجای تمرکز بر روی چیزهایی که تحت کنترل ما نیستند، تمرکزمون را بگذاریم روی مواردی که تحت کنترل ما هستند. کنترل افکارمان! اگر سعی کنید انتظار و توقعمون را از آدما ، حتی اونهایی بهمون خیلی نزدیک هستند و دوستشون داریم به صفر برسونیم، خبر خوب اینه که زندگی جدیدی را همراه با خوشی و خوشحالی شروع خواهیم کرد. شاید انجامش در ابتدا یخورده سخت بنظر برسه، ولی قطعا امکان پذیر استم ‌‌‌ ‌ ┈┈•°.⤳❁ ♥️ ❁⬿.°•┈┈
کرمان، باغ شاهزاده ماهان
کرمان - دره راگه در دشت رفسنجان با عمقی معادل ۷۰ متر و وجود چشمه ساران متعدد در عمق زمین از جمله بکرترین و زیباترین مناطق کویری کشور محسوب می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دشتِ تماشاییِ هِلِن منطقه حفاظت شده هلن در شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری حدود ۴۰ هزار هکتار وسعت دارد و شامل مجموعه‌ای وسیع از دره‌ها، دشت‌ها، ارتفاعات، روستاها و آبادی‌ها، رودخانه‌ها، انبوه پوشش‌های گیاهی و جانوری و در نهایت عشایری است که روح زندگی را در پهنای این دشت زنده نگه داشته‌اند. دشت هلن که به عروس ایران و این استان معروف است، یکی از بهترین و بکرترین مناطق برای استراحت و طبیعت‌گردی ایران است. منطقه هلن آب‌وهوای نیمه مرطوب دارد و در تابستان گرم و خشک و در زمستان‌ سرد است؛ در نتیجه، بهار بهترین فصل سفر به این منطقه به حساب می‌آید. منطقه حفاظت شده‌ی هلن از آن جهت به این نام مشهور است که گفته می‌شود پرستاری آمریکایی به نام هلن جفریز بختیار (Helen Jeffreys Bakhtiar) با یک پزشک ایرانی بختیاری ازدواج می‌کند و در سال ۱۹۳۱ به ایران می‌آید و به‌همراه همسرش با ایل بختیاری کوچ می‌کند و به مداوای مردم می پردازد با اینکه او سال‌ها بعد از همسر ایرانی خود جدا شد؛ اما عشقش به ایران تمامی نداشت و در نهایت در شهر طوس و در نزدیکی آرامگاه شاعر نامی ایران، ابوالقاسم فردوسی به خاک سپرده شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طبیعت زیبای خوزستان در بهار 📍قلعه شاداب، دزفول