eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
دکتر شهرام یزدانی کیست؟ 🔹 با دیدن چهره ایشون شاید فکر کنید یه شخصیت روشن فکر یا اپوزوسیون یا از این پزشکاییه که یه پاش خارج از کشوره و یه پاش ایران... 🔹 اما ایشون سخنگوی ستاد دکتر سعید جلیلیه!! 🔹 ایشون به معنی واقعی کلمه اعجوبه و نابغه ست که به گوشه ای از رزومه ایشون قراره بپردازیم: 🔺 مدال طلای المپیاد ریاضی 🔺 رتبه برتر کنکور سراسری و دانش آموخته رشته پزشکی دانشگاه تهران 🔺 متخصص ارتوپدی 🔺 ملقب به Queen of the Shadow که سال هاست بصورت گمنام و بدون هیچ چشم داشت برای وزارت بهداشت پروژه انجام میده و بهشون ایده و مشاوره میده 🔺 نویسنده ۴۰ کتاب 🔺 ۲۱۱ مقاله معتبر 🔹 این ها فقط گوشه از رزومه این اعجوبه بود که قطعا با وجود چنین شخصی در راس وزارت بهداشت، نظام بهداشت و درمان کشور متحول خواهد شد... 🔹 مردم عزیز، تیم واقعی آقای جلیلی چنین افرادین که بر اساس تخصص و لیاقت انتخاب میشن نه بر اساس ریش و چفیه! حواستون باشه با حرفای تکراری گولتون نزنن... آقای جهرمی که تیم آقای جلیلی رو طالبان خطاب کردند منظورشون این افراده؟
🔺کجایند... تشییع کنندگان شهید جمهور مظلوم،رئیسی عزیز و مغتنم که حدود ۱۵میلیون نفر فقط در۴ استان بودند 🔺کجایند... تشییع کنندگان جنازه اربا اربا شده حاج قاسم حدود ۳۵ میلیون نفر فقط در چند استان 🔺کجایند... رای دهندگان به رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی حدود ۱۸ میلیون نفر 🔺کجایند... زجر کشیدگان و ستم دیدگان دوران تاریک رئیس جمهور روحانی که تنها چیزی که از ۸سال ریاست جمهوریش زیبا بیرون آمد،ریش رنگ کرده اش بود! 🔺مردم آگاه و هوشیار یا الان خوب ببینید و خوب تصمیم بگیرید.. 🔺یا فردای انتخابات،توان سختی کشیدنتونو بالا ببرید و این روزها را به خودتان یادآوری کنید.که می توانستید ولی نکردید. اَللّهُمَّ‌‌عَجِّل‌‌لِوَلیِّکَ‌الفَرَجَ‌‌وَالْعافِیَةوَالنَّصْرَ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ رئیس ستاد دکتر قالیباف: با دکتر جلیلی راه شهید رئیسی ادامه پیدا خواهد کرد/ جمعه کار را یکسره خواهیم کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ جلیلی: اجازه نمی‌دهیم رانت‌خوارانی که امروز به هراس افتاده‌اند به منافع ملت دست‌درازی کنند 🔹به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم قدرت ملت ما را محدود کند. هم در برابر فساد داخلی می‌ایستیم هم در برابر فشار خارجی.
حمایت حاج محمود کریمی از سعید جلیلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻جلیلی امشب کار را تمام کرد. حتی منتقدان و هواداران پزشکیان هم اعتراف کردند.
احسنت به تخصص دکتر جلیلی درباره بورس طرح دکتر جلیلی برای بورس 👇 ۱. بیمه سهام ۲. شفافیت خرید و فروش‌ها ۳. ثبات تصميم گیری‌ها ۴. تأسیس شرکت‌های بزرگ پروژه و کوچک پروژه و ....
جلیلی: من واقعا متاسفم اقای پزشکیان شما کشور مارو قفس می نامید!
👈 اسلام قبل از ظهور‼️ 🍀 امام صادق عليه‏السلام فرمودند ؛ إذا قامَ القائِمُ جاءَ بِأمرٍ جَدیدٍ کَمَا دَعا رسول‌ُاللهِ فِی بَدوِ الإِسلامِ إلی أمرٍ جَدیدٍ . [ ارشاد مفید - ص۳۸۴ ] 🔻🔻 🔷 هنگامی که قائم قیام می‌کند ، امری جدید می‌آورد ، همان‌گونه که رسول خدا ﷺ در آغاز اسلام به امری جدید دعوت کرد . 📃 از روایت فوق و روایات مشابه، می‌توان متوجه وضعیت اَسَفبارِ دین، در دوران قبل از ظهور شد، که از دین اسلام به جز ظاهری باقی نمی‌ماند‼️ 🍀 رسول خدا (ﷺ) فرمودند: بین دو جاهلیت مبعوث شدم، که دومى بدتر از اوّلى است. 🔰🔰 ⬅️ از این کلام نورانی حضرت رسول ﷺ ، می‌فهمیم که در آخرالزّمان، مردم دچار ضلالت و گمراهی بسیار سختی می‌گردند ، بدعتها و دین‌گریزی در جان آنان ریشه دوانیده و از طریق حق و عدالت خارج می‌شوند . ❇️ اما به راستی علل این جهالت و گمراهی چیست⁉️ 📌با رجوع به عقل و توجه به سنت الهی می‌فهمیم، که وقتی امام معصوم در رأس جوامع نباشد، تا احکام الهی را به صورت کامل به مردم بیاموزد، قطعاً مردم از مسير اسلام واقعی و انسانیت منحرف می‌شوند . 🔸سؤال : علل عدم اجرای احکام الهی و بروز مشکلات در ممالک اسلامی چیست❓ 1⃣ اجرا نشدن احکام و معارف اصلی دینِ الهی، در جوامع اسلامی و سطحی نگری در دین . 2⃣ ایجاد بدعت در دین، به مرور زمان به طوری که بسیاری از احکام الهی، از یادها رفته و برای مسلمانان جهان ناآشنا است . 3⃣ اصول و احکام فراوانی همچون اصول توحید و ولایت الله ( ولایت معصوم ) ، دچار تحریف و دگرگونی شده و این انحرافها و تأویل‌های غلط ، باورهای اسلام ناب را تخریب کرده ، و ساختهٔ ذهنیِ مدعیان دین، به عنوان اصل دین به خورد جوامع داده شده و مردم جهان در این ظلمت موجود گرفتار شده‌اند . ✅ تنها راه برون رفت از این گرفتاری ، ، و به کارگیری طریق عقلانی، در جهت بر پائی حکومت الهی است که عده‌ای از مؤمنین، با رعایت تقوای تام و کسب اسماءالله و تبعیت تام از حضرت [ یاری امام ] ، جامعه را آمادهٔ پذیرش دین واقعی و توحید ناب کنند .
⚡️علت دوری از امام عصر عجل الله 💥با بررسی احادیث و روایات می‌فهمیم که اعمال و افکار ما بر ما تأثیرگذار است . 🟢 نبیّ مکرم اسلام ﷺ فرمودند : «هر كس گناهى را مرتكب شود عقلى از او جدا شود ، كه ديگر هرگز به او بازنگردد .» {المحجّة البیضاء} ◾️بنابراین هر لحظه که دچار غفلت و شهوت و دنیاپرستی شویم باعث قطع ارتباط ما از عالَم عقل (امام عصر عجل‌الله) می‌شود . ↩️ یک گناه یا یک تفکر حرام ، انسان را از مسیر نورانی منحرف می‌کند و حالی برای عبادت و یاری امام زمان خود ندارد و دچار بی‌تفاوتی نسبت به غربت امام خود می‌شود‼️ 👈 عمری با شیاطین حشر و نشر داشته‌ و آنان را سرپرست خود قرار داده است و مشمول این آیه می‌شود که خداوند می‌فرماید؛ 👇👇👇 🌼 ﴿وَالَّذينَ كَفَروا أَولِياؤُهُمُ الطّاغوتُ يُخرِجونَهُم مِنَ النّورِ إِلَى الظُّلُماتِ﴾ کسانی که کافر شدند (حق را نادیده گرفتند) ، سرپرست آنها طاغوتها (شیاطین) هستند ؛ که آنها را از نور، به سوی ظلمتها بیرون می‌برند . ✅ خوشا به حال آنان که با مراقب اعمال و تفکرات خویش هستند و یک لحظه دچار غفلت نمی‌شوند و حال دائمی حضور باعث باز شدن درب معرفت بر قلوب آنان می‌شود . 🔰🔰🔰 🔰و این معرفت چنان آنان را دغدغه‌مند امام خویش می‌کند که به هیچ هدفی جز زمینه سازی ظهور فکر نمی‌کنند . 💢به سمت نور الهی در حال حرکتند و آنان ﴿اللَّهُ وَلِیُّ الَّذينَ آمَنوا يُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النّورِ﴾ می‌شوند و خداوند ، ولیّ و سرپرست آنان‌ می‌شود و آنها را از ظلمتها به سوی نور بیرون می‌برد . ❌❌ آری ، گناه ، غفلت و بی‌توجهی زنگاری ایجاد می‌کند و باعث دوری ما از حضرت بقیة الله الأعظم _ارواحنا لهُ الفداء_ می‌شود ، که قدمی در راه یاری او برنداریم‼️ 👈 پس بگو : ﴿وَ قُل رَّبِّ أَعُوذُ بِكَ مِن هَمَزٰتِ ٱلشَّيَٰطِينَ﴾ « پروردگارا از وسوسه‌های شیاطین به تو پناه می‌برم .» ✅ تنها راه مقابله با این بدبختی و راه جهنمی ، طبق سخن قرآن کریم ، بر پایهٔ یاری امام عصر است . 💫 پس ای منتظر ؛ برای پیوستن به جمع یاران امام غریبت ، باید با ورع پیشه کنی و اسماء الهی [ محاسن الاخلاق ] را در وجودت متجلّی کنی ، در مقام یاری و زمینه‌سازی برای ظهور امام زمانت قرار گرفته و با خودسازی و دیگرسازی ، جامعه را آمادهٔ پذیرش حضرت کنی .
💠 جایگاه و ارتباط آن با یاری امام عصر عجل الله ☘ امیرالمؤمنین علیه‌السلام فرمودند : { اَحیِ قَلبَکَ بِالْمَوْعِظَةِ } روحت را با موعظه زنده کن . [ نهج البلاغه نامه ۲۱ ] ❇️ انسان دچار غفلت می‌شود ، گاهی مشکلات و دلبستگی‌های دنیایی باعث غفلت ما از یاد خدا و همراهی با امام زمانمان است . ✅ و ، همان کلامی است که از ناحیه خداوند متعال و معصومین صادر شده و تفکر در آن باعث زنده شدن دل و رشد عقلی منتظران ظهور می‌گردد . 👈 برای درک همین بس که رسول مکرم اسلام حضرت محمد ﷺ با آنکه جایگاه قاب‌ قوسین را درک کردند ، به جبرئیل می‌فرمودند : (‌ یا جِبرئیلُ عِظْنِی ) ای جبرئیل مرا موعظه کن . [ سفینه البحار ج ۲ ص ۶۶۹ ] ⬅️ اکنون موعظه‌ و کلامی از پیامبر مکرم اسلام ﷺ تقدیمتان می‌کنیم که عمل به آن نهایت سعادت و بندگی و ترک آن غایت گمراهی و شقاوت است . 🟢🟢 حضرت فرمودند ؛ هرکس که بميرد و امام زمانش را (با معرفت) نشناسد ، به مرگ جاهلیت مرده . 📌پر واضح است که منظور این کلام نورانی از کلمهٔ شناخت ، شناختی ظاهری و سطحی نیست ، بلکه منظور از شناخت امام زمان عجل الله، تبعیت و سنخیت با حضرت است . ⁉️شاید بپرسید که ما چگونه می‌توانیم به این موعظهٔ پیامبر رحمت ﷺ عمل کنیم و چگونه باید زمینه ساز ظهور باشیم؟ ⬅️ امام در غیبت است و اکنون در غیاب ایشان ، وظیفهٔ ما ساختن باطن با تقوا ، ورع و آراسته شدن به صفات و اسماء الهی [ سنخیت با امام زمان ] است. ☑️ و البته که فهماندن غربت و مظلومیت ایشان و رفع موانع ظهور از اوجب واجبات است .
🔹🔹بالاترین اضطرار و غمِ امام عصر عجل الله تعالیٰ فرجه الشریف 🌺 امام رضا علیه‌السلام در توصیف امام فرمودند : «الإِمامُ الأَنيسُ الرَّفيقُ ، وَالوالِدُ الشَّفيقُ ، وَالأَخُ الشَّقيقُ ، وَالاُمُّ البَرَّةُ بِالوَلَدِ الصَّغيرِ...» {بحارالأنوارج۲۵/ص۱۲۳} ❇️ برای انسانها مونسی بی‌بدیل و پدری مهربان و برادری همانند است و از مادر ، دلسوزتر به فرزند خردسالش است. ↩️ امام معصوم به عنوان حجت الهی در خیرخواهی و محبتِ به بندگان خدا بسیار دلسوز و مهربان است . ⁉️کدام اضطرار سخت‌تر از اینکه کسی حجت خدا باشد و مسئولیت به توحید رساندنِ انسانها را به عهده داشته باشد ، اما در شرایطی واقع شود که ببیند حکومتهای جور و منافقان روزگار از یک طرف و انسانهای هواپرست و شیطان صفت از طرف دیگر ، احکام الهی را زیر پا می‌گذارند و بندگان خدا را از مسیر سعادت واقعی منحرف کرده و آنان را به بیراهه و جهنم سوق می‌دهند . ⭕️ آری امام به عنوان پدر معنوی انسانها ، هر روز شاهد جهنمی شدن جمع کثیری از فرزندانش است . 📜 امامی که طبق روایات از پدر و مادر دلسوزتر است ، چگونه شاهد گمراهی آنان باشد؟؟ ♻️ درک این مظلومیت و غربت امام نیاز به خاص خود دارد و بیان آن نیز مستلزم جایگاه رفیع‌تری است . ❌❌ اما بالاتر از این غربت و تنهایی ، بی‌وفایی و بی‌تفاوتی شیعیان و عدم درک آنان نسبت به این مظلومیت است که خود ، غمی سنگین بر غمهای حضرت است . 📌حال برای رفع این غربت چه باید کرد ؟ 📃 پاسخ این سؤال و راهکارِ رفع این غربت را خود حضرت در نامه به شیخ مفید بیان فرموده‌اند که قسمتی از آن را خدمتتان عرض می‌کنیم : ⬅️ «اگر شیعیان ما (که خداوند توفیق طاعتشان دهد) در راه ایفای پیمانی که بر دوش دارند (زمینه سازی ظهور) ، همدل می‌شدند ، میمنت ملاقات ما از ایشان به تأخیر نمی‌افتاد...»{بحارالأنوار ج۵۳/ص۱۷۷} ☑️ پس ای منتظران ، ای شیعیان ، با رعایت تقوای الهی در جهت زمینه سازی ظهور ، خود را به صفات حمیده آراسته کنید و با همدلی و کسب اسماءالله ، موانع ظهور را از سر راه حضرت کنار بزنید و جانتان را از این غربت ۱۲۰۰ سالهٔ حضرت آگاه کنید و آنرا در جامعه فریاد بزنید که فرج همین است .
این تصویر یک زودپزِ در حال انفجار نیست، این تصویر آقای در حال مناظره‌ با آقای است..!
39.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎯 اتمام پروژه آبکشی دریا به اصفهان تا دو ماه دیگر با سلام این کلیپ با صدای حقیر است و درستش کردم تا اصلاح طلبان زحمات این دولت را بنام خودشان جا نزنند. من اگر در موارد دیگه کارشناس نباشم؛ حداقل در این مورد دِین به گردنم است. ۱۰۰۰ تن پوشش این پروژه را من دادم؛ حالا بیایند و مردم را ابله فرض کنند و بنام خودشان بزنند. لطفا این کلیپ را تا میتوانید وایرال کنید و اگر کسی خواست شماره حقیر ۰۹۹۱۲۰۵۴۴۸۰ را بدهید تا ببرمش کارخونه را ببیند. ما در قبال خون شهدا مسوول هستیم.