eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
کیسه پیاز🧅 ! (گفت🗣 و شنود👤) گفت🗣: تیتر دو هفته قبل 🗞کیهان با عنوان «‌اسب‌ زین🐎 شده زیر پای دولت چهاردهم‌» بدجوری اعصاب🤯 مدعیان اصلاحات🥰🥳🤑🤡👹👩‍🎤🕺 را به هم ریخته است و هنوز دارند علیه آن جیغ😱 می‌کشند! گفتم👤: خب حق دارند چون در گزارش 🗞کیهان با ارائه اسناد و آمار از دستاوردهای فراوان دولت شهید رئيسی یاد شده بود و مدعیان اصلاحات👩‍🎤🕺👹🥰🥳🤑🤡 که از یک‌سو نمی‌توانند این دستاوردها را انکار کنند و از سوی دیگر در دولت ۸ ساله👳‍♂ خود غیر از دو برابر کردن تحریم‌ها⛓🔒🔏 و تعطیلی کارخانه‌ها🏭 و بتن‌ریزی در تاسیسات🏭 هسته‌ای⚛ و باج دادن💰 به آمریکا🇺🇸 و... هیچ دستاورد دیگری نداشته‌اند! باید هم از روشنگری 🗞کیهان دادشان😱 به هوا بلند شود! گفت🗣: وقتی نشان داده‌اند که غیر از خسارت محض و فاجعه‌آوری برای ملت و نظام هیچ هنر دیگری ندارند، برایشان بهتر است که سکوت کنند، چرا جیغ می‌کشند و به جای استدلال ناسزا می‌گویند؟!  گفتم👤: ‌ای عوام اصلاحاتچی‌ها🥰🤑🕺👹🥳🤡👩‍🎤 قرار است بند و بساطشان را برای دولت پزشکیان هم پهن کنند و گزارش‌های مستند 🗞کیهان هشدار به آقای پزشکیان است که به سابقه این جماعت نگاه کند و فریبشان را نخورد. گفت🗣: این جماعت با این کارنامه خسارت‌بار و مدیریت بی‌دستاورد و کارنابلدی و‌... قرار است در دولت چهاردهم چه بکنند؟! گفتم👤: فعلاً که خودشان از خودشان تعریف می‌کنند و بعدش هم برای خودشان کف👏 می‌زنند و تشتک🍾 می‌پرانند! گفت🗣: درباره کارنامه منفی خودشان چه بهانه‌ای می‌آورند؟! گفتم👤: از دانش‌آموزی🧑‍💼 پرسیدند چرا پدرت👨‍🦰 از دیدن کارنامه‌ات🧾،‌گریه‌اش😭 گرفته؟ گفت؛ نمراتم خوب است ولی کارنامه‌ام🧾 را روی کیسه پیاز🧅 گذاشته بودم، به همین خاطر‌، هرکس نگاه می‌کند ‌گریه‌اش😭 می‌گیرد!
«۴تیر لغایت ۳ مرداد ۱۴۰۳ ماه خودمراقبتی» ♦️نکات تغذیه در خودمراقبتی 1_نمکهاي تصفیه شده یددار به دلیل خلوص بالا میزان ید را بهتر و به مدت بیشتري حفظ می نماید. 2_نمک به مقدار کم مصرف کنید و همان مقدار کم از نوع یددار تصفیه شده باشد. 3_نمک را در ظروف سر بسته و مات ( دور از نور و رطوبت ) نگهداري کنید و به منظور حفظ ید موجود در نمک ،آن را در آخرین مراحل پخت به غذا اضافه کنید. 4_مصرف میوه و سبزی از کودکی تبدیل به عادت می شود. 5_مصرف لبنیات از کوتاه قدی کودکان پیشگیری می کند. 6_مصرف لبنیات کم چرب خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش می دهد. 7_مصرف لبنیات خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد. ┈••••✾•🌿🌺🌿•✾••┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥چند سوال و جواب درباره گرمازدگی؛ لب به این نوشیدنی‌ها نزنید
✨ ﴾﷽﴿✨ 🌿اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتي حَلَّتْ بِفِنائِكَ عَلَيْكَ مِنّي سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّي لِزِيارَتِكُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَعَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَيْن🌿
⭕️دعای سلامتی اقا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ✨﴾﷽﴿✨ اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّهِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَهِ وَفی کُلِّ ساعَهٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً 🤲
🔴سطح سواد و میزان کینه رسانه‌های اصلاح‌طلب به حالت بحرانی رسیده امیدوارم جناب ظریف فکری برای رفقای رسانه‌ایی‌اش بکند. 🔹کانال یک میلیون نفری که در انتخابات برای ظریف و پزشکیان سنگ تمام گذاشت، سه ساعت روضه خوانده که وا اسلاما کشور را دریابید که ضریب جینی به پایین‌ترین میزان از ابتدای انقلاب تا کنون رسیده! 🔸ابلهان نمی‌دانند که ضریب جینی پایین آمدنش دستاورد مثبت است و نشانه‌ای از کاهش اختلاف طبقاتی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پزشکیان: به همه می گوییم در تشکیل کابینه کمک کنند اما آدمهای خودشان را معرفی می کنند / نمی دانم باید چه کار کنیم آقای پزشکیان: 🔹وقتی شما مردم را با این شور و شوق می‌بینم بار سنگینی بر دوش‌های خودم احساس می‌کنم. 🔹قدم اول این است که کابینه‌ای که وفاق ملی در آن نهفته است انتخاب کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آیت الله میرباقری چه گفت گه نعره اصلاح‌طلبا بلند شد
📝 اعتراف بزرگ ترامپ به قدرتمندتر شدن ایران در دوران 🔻دونالد ترامپ در اولین سخنرانی خود پس از سوءقصد به جانش گفت: «به چین و کشورهای دیگر گفتم اگر از ایران خرید کنید، اجازه نخواهیم داد که در این کشور هیچ کسب‌و‌کاری انجام دهید و بر هر محصولی که می‌فرستید، تعرفه‌ای ۱۰۰درصدی یا بیشتر اعمال خواهیم کرد... حالا ایران ۲۵۰میلیارد دلار دارد. آن‌ها همه این پول را در دو و نیم سال گذشته به دست آورده‌اند. آن‌ها ورشکسته بودند.» ✅ نکات تحلیلی: 🔹هرجا قدمی از امر ولی فقیه عقب نشینی کردیم ضربه خوردیم، بارها حضرت آقا با تاکید از دولت ((کار رسانه ای)) را مطالبه ی جدی کردند اما دولت شهید رئیسی به این مطالبه جامه ی عمل نپوشانید و متاسفانه به دلیل جنگ شناختی و ضعف در اطلاع رسانی، کارهای بزرگی که در دولت شهید رییسی انجام شد به گوش مردم نرسید! 🔹ترامپ خواسته یا ناخواسته دست به اعترافی بزرگ زد و قدرتمند شدن ایران در دوران شهید رییسی را معترف شد. این اظهارات را نه یک اصولگرا که دشمن ترین دشمنان ایران بیان کرده اند و در نوع خود بی نظیر است. 🔹در آمد ۲۵۰ میلیارد دلار توسط دولت سیزدهم در دو سال و نیم گذشته یک پیروزی بزرگ برای ایران بود، اما حتی نزدیکان دولت سیزدهم هم نتوانستند این پیروزی را به زبان مردم فهم بیان کنند! 🔺ترامپ همچنین معترف است که اقدامات او در زمان دولت حسن روحانی، کشور را با ورشکستگی روبرو کرده بود. اما افسوس که این دستاوردی که دشمن بدان معترف است توسط تیم رسانه‌ای دولت برای مردم تبیین و اطلاع رسانی نشد.
رشد ۲۷۴ درصدی وصول درآمدهای نفتی در دولت شهید رئیسی 🔹وصول درآمدهای نفتی ایران در سال ۱۴۰۲ در حالی به بیش از ۲۸ میلیارد دلار رسید که ایران همچنان با شدیدترین تحریم‌های نفتی دست‌وپنجه نرم می‌کند. این در حالی است که وصول این درآمدها در سال ۱۳۹۹ براساس آمار بانک مرکزی ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار بوده و نشان‌دهنده رشدی حدود ۲۷۴ درصدی در دولت سیزدهم است. 🔹با روی کار آمدن دولت سیزدهم و با وجود تداوم تحریم‌های پیشین و اعمال دور تازه تحریم‌ها، تولید و صادرات نفت ایران با افزایش همراه شد و از محل همین افزایش، درآمدهای نفتی نیز در این دولت در مقایسه با سال پایانی دولت دوازدهم رشدی حدود ۳ برابری را به ثبت رساند. 🔹دولت شهید رئیسی توانست بدون تکیه بر عوامل خارجی و با اعتماد به توان و تخصص ایرانی، تولید نفت را بیش از ۶۰ درصد افزایش دهد، ۵۰ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز اضافه کند، ظرفیت تولید پالایشی کشور را ارتقا بخشد و درمجموع با رشد صادرات، درآمد بیشتری برای کشور ایجاد کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قالیباف: نه با واداداگی و نگاه لیبرالیستی و نئولیبرالیستی به جایی می‌رسیم، نه با تحجر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ جناب آقای دکتر پزشکیان بزرگوار! این چند عضو شورای راهبری را می‌شناسید؟ 🔹از روزی که محمدجواد ظریف فهرست اسامی اعضای شورای راهبری کابینه مسعود پزشکیان را اعلام کرد، نگاه‌ها روی این شورا متمرکزتر شد. با بررسی اولیه، شاهد افرادی با مواضع و نظریات ضد دین، ضد نظام، رفاقت با محکومان اقتصادی و امنیتی هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تو دهنی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای به کثیف تند رو کیست ؟ نبینی از دستت رفته پس زودتر بازش کن وببین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨⚡️میپرسند اگر دولتی قصور کرده و خزانه را غارت کرده و نهادهای نظارتی حکومتی فقط نگاه کردن، قطعا مسئولیتشون بیشتر از دولتی هاست! و اینکه چرا روحانی محاکمه نمیشود ؟!
        👇تقویم نجومی سه شنبه👇     ✴️ سه شنبه 👈2 مرداد / اسد 1403 👈17 محرم 1446👈23 ژوئیه 2024 🕌 مناسبت های دینی و اسلامی. 🔥🐘 نزول عذاب بر اصحاب فیل در وادی محسر بین صحرای مشعر و منا. 🌙⭐️ احکام دینی و اسلامی. ❇️روز مناسبی است برای امور زیر. ✅امور ازدواجی. ✅خرید کردن. ✅امور زراعی و کشاورزی. ✅آغاز بنایی و خشت بنا نهادن. ✅ختنه نوزاد. ✅مشارکت و امور شراکتی. ✅عقد قرارداد مضاربه. ✅و دیدار دوستان و روسا خوب است. 🚖سفر : مسافرت همراه صدقه خوب است. 👶مناسب زایمان و نوزاد هرگز فقیر نشود و مبارک و خوشبخت است. 🤕 بیمار امروز زود خوب شود. 🔭  احکام نجوم. 🌓 امروز قمر در برج دلو است و برای امور زیر خوب است: ✳️امور زراعی و کشاورزی. ✳️آغاز بنایی و خشت بنا نهادن. ✳️کندن چاه و کانال و جوی. ✳️و ختنه نوزاد و نام گذاری نیک است. 📛ولی جابجایی را نشاید. 🔵نوشتن حرز و سایر ادعیه و نماز و بستن آن برای اولین بار مناسب است. @taghvimehamsaran 👨‍👩‍👧‍👦مباشرت امشب شب چهارشنبه : مباشرت کراهت دارد. 💇💇‍♂ اصلاح سر و صورت: طبق روایات، (سر و صورت) در این روز از ماه قمری ، میانه است. 💉💉حجامت خون دادن فصد. 🔴 یا در این روز از ماه قمری ، باعث صحت بدن می شود. ✂️ ناخن گرفتن سه شنبه برای ، روز مناسبی نیست و در روایتی گوید باید بر هلاکت خود بترسد. 👕👚 دوخت و دوز. سه شنبه برای بریدن،و دوختن  روز مناسبی نیست و شخص، از آن لباس خیری نخواهد دید( به روایتی آن لباس یا در آتش میسوزد یا سرقت شود و یا شخص، در آن لباس مرگش فرا رسد)(خرید لباس اشکال ندارد)(کسانی که شغلشان خیاطی است میتوانند در روزهای خوب بُرش بزنند و در روزهای دیگر آن را تکمیل کنند) ✅ وقت در روز سه شنبه: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۲ ظهر و بعداز ساعت ۱۶ عصر تاعشای آخر( وقت خوابیدن) 😴😴 تعبیر خواب تعبیر خوابی که امشب شبِ چهار شنبه دیده شود طبق ایه ی 18 سوره مبارکه "کهف "  است. و تحسبهم ایقاظا و هم رقود... و از معنای آن استفاده می شود که کسی که دوست یا دشمن خواب بیننده باشد و به وی برسد. ان شاءالله. و شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید. کتاب تقویم همسران صفحه 115 ❇️️ ذکر روز سه شنبه : یا ارحم الراحمین  ۱۰۰ مرتبه. ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۹۰۳ مرتبه که موجب رسیدن به آرزوها میگردد . 💠 ️روز سه شنبه طبق روایات متعلق است به و و سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد .
🔰 آقاتهرانی: مردم درخصوص شرایط پایتخت به شدت امیدوار باشند 🔹نمایندۀ تهران در حاشیۀ بازدید از پروژه‌های عمرانی تهران گفت: دید ما نسبت به مسائل شهر مثبت بود چراکه آقای زاکانی مردی فعال و اهل تلاش و جهاد است. 🔹امیدوارم بیش‌ازپیش رفت‌وآمد داشته باشیم تا در جریان امور قرار بگیریم. شهروندان امیدوار باشند چراکه همکاران پای کار هستند و روز به روز شرایط بهتر می‌شودasa
🔴نامه جوانان بلژیکی خطاب به رهبر انقلاب اسلامی 🔻جمعی از جوانان بلژیکی در نامه‌ای به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ضمن قدردانی صمیمانه از نامه چندی پیش ایشان در حمایت از تظاهرات همبستگی با مردم غزه در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، نوشتند: ما عمیقاً تحت تاثیر پیام دعوت شما به عدالت‌خواهی و جستجوی حقیقت و همچنین تعهد تزلزل ناپذیر شما به آرمان فلسطین و ستمدیدگان جهان قرار گرفته‌ایم. 🔻در نامه جوانان بلژیکی خطاب به رهبر انقلاب آمده است: تلاش‌های خستگی ناپذیر شما برای درک متقابل،عدالت و همبستگی در پرداختن به چالش‌های پیچیده‌ای که با آن رویرو هستیم از اهمیت اساسی برخوردار است و ما مصممم هستیم درک خود را نسبت به اسلام تعمیق بخشیم. 🔻در این نامه، حرکت دانشجویان اروپایی و آمریکایی برای حمایت از فلسطین، نشان دهنده اگاه شدن جوانان غربی نسبت به بی‌عدالتی‌ها در جهان دانسته و تاکید شده است: مشتاقانه منتظر ادامه این تبادل پربار روحیه گفتگو و همکاری سازنده هستیم. 🔻این نامه در نسخه‌هایی به زبان‌های فارسی، انگلیسی، فرانسه و عربی و با هشتگ LETTER4LEADER منتشر شده است.
🔴 ابتکار سه مرحله‌ایِ چین برای غزه چیست؟ 🔻سخنگوی وزارت خارجهٔ چین یک روز بعد از نشست گروه‌های مقاومت فلسطینی در پکن اعلام کرد که چین یک ابتکار سه مرحله‌ای را درباره بحران غزه پیشنهاد کرده است. 🔸اولین مرحله مربوط به دستیابی به آتش‌بس جامع و دائمی و اطمینان از دسترسیِ آسان مردم غزه به کمک‌های بشردوستانه است. 🔹گام دوم پایبندی بر اصل «فلسطینی‌ها بر فلسطین حکومت می‌کنند» استوار است و بر همکاری برای تقویت این حکومت پس‌از جنگ غزه تأکید می‌کند. 🔺گام بعدی تشویق فلسطین به عضویت کامل در سازمان ملل و آغاز اجرای فرایند راه‌حل ۲ دولتی است.
🔴 | جو بایدن اختیارات مختلف ریاست جمهوری را به وزیر خزانه داری و وزیر امور خارجه آمریکا داده است ♦️همچنین قرار ملاقات پنج شنبۀ وی با نتانیاهو کنسل شد. ♦️شایعاتی در آمریکا در حال پخش است مبنی بر اینکه بایدن در حال حاضر با وضعیت مریضی نامعلومی در بیمارستان بستری استebr
🔹عباس عبدی در آبان ۱۳۸۱ به اتهام جاسوسی دستگیر شده بود، نهایتاً در دادگاه به اتهام فروش اطلاعات به خارج و تبلیغ علیه نظام به ۸ سال زندان محکوم شد. عباس عبدی در کارنامه خودش جاسوسی و همکاری با باری روزن، جاسوس آمریکایی (آن‌هم در اوج درگیری ایران و آمریکا) و سرویس‌های بیگانه و مؤسسه گالوپ، وی ام و زاگبی رو هم داره. البته زندان ایشون از ۸ سال به ۵/۵سال تقلیل پیدا کرد و بعد از تحمل ۲ سال بنا به دلایلی که هم سن های ما یادشونه از این اتهام تبرئه شد. گفته می‌شود یکی از افرادی که اطلاعات فعالیت هسته ای ایران رو به غرب فروخت این مردک بود اما اثبات نشدvije
♨️محمدرضا جلایی پور یکی دیگه از اعضای شورای راهبردی ظریف هست که در سال ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ به دلیل فعالیت‌های ضد امنیتی در فتنه ۸۸ سه بار بازداشت شد. این جوان در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ مجدداً در تهران بازداشت شد و در تاریخ ۱۳ تیر ۱۳۹۷ پس از ۷۷ روز بازداشت با تودیع وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی از زندان اوین آزاد شد. جلایی پور مجدد در مهر ۱۴۰۱ و هم‌زمان با اغتشاشات سراسری ۱۴۰۱ به جرم اتهام و تبانی و اقدام علیه امنیت ملی و همچنین فعالیت تبلیغی علیه نظام مجرم شناخته شد و برای بار چندم بازداشت شد. 📌 معرفی کردن کسانی که ظریف برای وزرات ها معرفی کرده
♨️یکی دیگه از اعضای شورای راهبردی ظریف فیاض زاهد هست که ایشون هم در فتنه سال ۸۸، به واسطه فعالیت‌های ضدامنیتی توسط دستگاه اطلاعاتی بازداشت شد. زاهد به مدت ۸۰ روز در بازداشت بود و با قرار وثیقه یک میلیارد ریالی آزاد شد.
🔴برای اینکه به ماهیت واقعی شورای راهبری پزشکیان که توسط ظریف مدیریت می شود پی ببرید کافیه بدانید یکی از مسئولین اصلی این شورا سمیه توحیدلو متهم امنیتی است که بابت فعالیت در راستای براندازی جمهوری اسلامی در سال ۸۸ به شلاق و زندان محکوم شده است