eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ دام بلاگر نماهای شیطان‌صفت برای دختران جوان به بهانه مدلینگ! 🔹دستگیری دو بلاگرنمای شیطان‌صفت که در پوشش صفحاتی تحت عنوان مدلینگ، بیش از ۳۰۰ دختر جوان را اغفال کرده بودند، پرده از ابعاد تکان‌دهنده این ماجرا برداشت.
آقای ! این شتر به کوی لیلی نمی‌رود 🔸فقط با یک نیم نگاه به بینش و منش آقای دکتر پزشکیان و مقایسه دیدگاه و باورهای ایشان با شورای راهبری و جماعتی که در اطراف رئیس‌جمهور منتخب خیمه زده‌اند، به وضوح و بدون کمترین تردید می‌توان دید که اطرافیان جناب پزشکیان یعنی کسانی که قرار است اعضای کابینه ایشان را انتخاب و معرفی - یا پیشنهاد- کنند، در بینش و منش و دیدگاه‌های سیاسی و عقیدتی با رئیس‌جمهور منتخب فاصله‌ای پُر ناشدنی و متضاد دارند. 🔹کسانی که در کارنامه و سوابق خود، همراهی با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن، محکومیت‌های امنیتی، آلودگی به فساد، دفاع از همجنس‌گرایی، بی‌اعتقادی به نظام و انقلاب، همسویی و همراهی برملا شده با مثلث آمریکا و انگلیس و اسرائیل در فتنه‌ها و آشوب‌ها‌، ملاقات‌های پنهان با دشمنان تابلودار ایران در آمریکا و دریافت دستورالعمل برای ایجاد فتنه در کشور، درخواست از آمریکا برای اِعمال تحریم‌های فلج‌کننده علیه ایران اسلامی، توصیه به شورای روابط خارجی آمریکا برای مداخله در امور داخلی ایران‌، مخالفت و سنگ‌اندازی در مسیر تقویت تسلیحاتی ایران، برباد دادن ۸ ساله انبوهی از امکانات و ظرفیت‌ها و بیت‌المال برای مقابله با تحریم‌ها و دو برابر کردن آنها، حمایت از سند استعماری ۲۰۳۰ با وجود اطلاع از مضمون و محتوای ضد اسلامی آن و‌... 🔸جناب آقای پزشکیان! آنچه درباره هویت بسیاری از اطرافیان حضرتعالی مورد اشاره قرار گرفت، واقعیاتی غیر‌قابل انکار است و جنابعالی فقط با یک مراجعه گذرا به سوابق و کارنامه آنها می‌توانید از صحت آن اطمینان حاصل کنید. آیا قرار است این جماعت در دولت شما به مسئولیت‌های کلیدی گمارده شوند؟! 🔹اگر چنین است مطمئن باشید که این جماعت با شما همراه نیستند و دیری نمی‌پاید که دولت شما را با مشکلات جدی رو‌به‌رو خواهند کرد. 🔸جناب ، بسیاری از کسانی که اطراف شما خیمه زده‌اند، با جنابعالی و آرمان‌هایتان همراه و همدل نیستند و اگر به ظاهر، همراهی کنند، مانند شتر مجنون، همراهان ناهمدل خواهند بود. آقای ! این شتر به کوی لیلی نمی‌رود.. ✍حسین شریعتمداری، کیهان .
💠 نکات مهم اخلاقی در اربعین جهت تعامل با میزبانان عراقی 🏴در مصرف صرفه‌جویی کنید. در کشور عراق خانه‌های بسیاری از تانکر آب استفاده می‌کنند و این آب محدود است و زود تمام می‌شود؛ بنابراین از حمام کردن غیرضروری، دوش گرفتن طولانی یا شست‌وشوی لباس درحالی‌که لباس اضافه دارید، پرهیز کنید. 🏴میزبان عراقی در ایام اربعین، زائر را صاحب و مالک خانه‌اش می‌داند، پس اگر در کنار جاده شما را به خانه‌شان دعوت کردند و به آنجا رفتید و با خانه‌ای کوچک و فقیرانه مواجه شدید، هرگز چهره‌تان را گرفته یا اخمو نشان ندهید یا قصد بازگشت از آن خانه را نکنید. این خانه‌های کوچک بسیار باصفا هستند و و در آن موج می‌زند. 🏴 اگر غذای صاحب‌خانه یا موکبی را نمی‌پسندید، روی‌تان را ترش نکنید و هرطور شده چند لقمه میل کنید. به یاد داشته باشید این غذا حاصل یک ساله آنهاست. 🏴 حتی‌المقدور اجازه ندهید میزبان، کارهایتان‌ را انجام دهد‌، خودتان رختخوابتان را جمع کنید و لباس‌هایتان را بشویید. 🏴تا زمانی که در خانه‌ها و موکب‌های عراقی مهمان هستید، به تمیزی و نظافت محیط اطرافتان اهمیت بدهید و از انداختن زباله در اطراف پرهیز کنید. قبل از خروج از خانه و موکب آنجا را تمیز و مرتب کنید. 🏴به یاد داشته باشید خدماتی که مردم عراق به زوار ارائه می‌دهند، خودجوش است، درباره کمبودهای احتمالی امکاناتشان در خانه‌ها یا موکب‌ها چیزی به روی‌شان نیاورید و طلبکار نباشید. 🏴 عراقی‌ها خادم هستند نه مستخدم! مراقب رفتارتان با آن‌ها باشید، هرچند آن‌ها با بزرگواری چیزی به روی شما نیاورند. 🏴در طول مسیر از انداختن زباله بر روی زمین خودداری کنید. 🏴 به آداب‌ورسوم میزبانان احترام بگذارید. 🏴از گذاشتن حنا کف پا برای جلوگیری از تاول زدن جداً پرهیز کنید. حنا در کشور عراق به‌قصد شادی گذاشته می‌شود. آن‌ها روی این موضوع حساس هستند! 🏴هنگام استراحت دیگران (روز یا شب) از بلند حرف زدن جداً اجتناب کنید. خصوصاً هنگامی‌که زوار غیر ایرانی حضور دارند. 🏴 از بحث‌وجدل با یکدیگر به‌ویژه در برابر عراقی‌ها و زوار دیگر کشورها به‌شدت اجتناب کنید. 🏴خیلی زشت است ایرانی‌ها با هم بر سر گرفتن جای خواب، رفتن به سرویس بهداشتی یا حمام و... در مقابل زوار سایر کشورها بحث کنند. 🏴از شوخی کردن، خندیدن، قهقهه زدن و دورهمی گرفتن به‌شدت خودداری کنید. این کار از نظر میزبان به‌شدت نکوهیده است. به خاطر داشته باشید اصل این سفر به‌قصد حضور در مراسم چهلمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان و اظهار هم‌دردی با امام سجاد و حضرت زینب و سایر اسرای کربلاست. 🏴 مراقب صحبت‌هایی که می‌کنید باشید؛ عراقی‌ها کمابیش به زبان فارسی مسلط هستند. 🏴هم‌وطن گرامی! هر ایرانی نماینده هشتاد پنج میلیون ایرانی دیگر است. لطفاً نماینده‌های شایسته‌ای از طرف ما باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ قدرت خیلی ترسناک شده ...!!! 📌رسماً هوش مصنوعی می تواند با صدای خود شخص به هر زبانی بخواهد دوبله کند ولی الان باگ داره به ریش های سید نگاه کنید 📌صحبت‌های به زبان انگلیسی که با هوش مصنوعی ساخته شده ... ✍حالا فرض کنید یک فیلمی تهیه بشه که در آن سیدحسن، داره به مردم ایران توهین میکنه؛ چجوری می‌خوایم به مردمی که اینقدر راحت همه چیزو قبول میکنن بگیم هوش مصنوعی... مو به تن آدم سیخ میشه
*ما آدمای جالبی هستیم  مرگ بر همه کشورا میگیم... برنج هندی را با گوشت برزیلی در ظروف ایتالیایی روی اجاق گاز آلمانی می پزیم و با قاشق استیل فرانسوی در لباس ترکیه ای و با ژست انگلیسی و دسر مکزیکی، زیر چادر سیاه ژاپنی در منزلی با اجناس چینی، کنار مبل لهستانی و تلویزیون کره ای، با نگاه به بی بی سی میخوریم و دعا را عربی میخوانیم ...
☑️ ایستادگی ایران بر موضع خود؛ مسیر زنگزور به ضرر ارمنستان است 🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در دیدار آقای نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و هیأت همراه، سیاست قطعی و ثابت جمهوری اسلامی ایران را گسترش روابط با همسایگان به‌ویژه ارمنستان دانستند و تاکید کردند: ما جداً معتقد به توسعه روابط با ارمنستان هستیم و همکاری‌ها میان دو کشور بر اساس منافع تعریف شده و بدون در نظر گرفتن سیاست‌های دیگران، با قوت ادامه خواهد داشت. 🔹رهبر انقلاب اسلامی ضمن تشکر از حضور آقای پاشینیان در مراسم تحلیف آقای پزشکیان رئیس جمهور و همچنین مراسم تشییع شهید رئیسی، بر حفظ تمامیت ارضی ارمنستان تاکید کردند و گفتند: جمهوری اسلامی ایران مسیر زنگزور را به ضرر ارمنستان می‌داند و همچنان بر این موضع خود ایستادگی دارد. 🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه بیگانگان نباید برای روابط کشورها با همسایگان خود محدودیت ایجاد کنند، افزودند: آن چیزی که امنیت و صلاح کشورها را تامین می‌کند، اتکاء به خود و نزدیکان خود است و اقدامات برخی‌ها که از راه دور می‌آیند و در امور دیگر کشورها دخالت می‌کنند به ضرر آنها تمام می‌شود. 🔹رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به ارتباطات خوب مردم ایران با ارامنه کشور، خاطرنشان کردند: ارامنه ایران در دوران جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی زیادی داشتند و من شخصاً تاکنون به منازل تعداد زیادی از ارامنه رفته‌ام. 🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای احترام به حضرت مسیح(ع) را یک موضوع مسلّم و قطعی میان مسلمانان دانستند و گفتند: این اهانت‌هایی که به بزرگان ادیان الهی از جمله حضرت مسیح(ع) می‌شود از نظر ما محکوم است. 🔹در این دیدار که آقای عارف معاون اول رئیس جمهور نیز حضور داشت، آقای نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان با ابراز خرسندی از روابط رو به گسترش دو کشور، گفتگوهای خود با آقای پزشکیان رئیس جمهور را سازنده و مثبت خواند و گفت: ارمنستان بارها اعلام کرده است که هیچ مسیر فرامنطقه‌ای را در داخل کشور خود نمی‌پذیرد. 🔹آقای پاشینیان روابط ایران و ارمنستان را راهبردی خواند و از گسترش روابط دو کشور و متنوع شدن آن ابراز خرسندی و استمرار این روند را مهم ارزیابی کرد.
🔰خط و نشان اردوغان علیه تل آویو تا چه حد جدی است؟/ ۳ پیشنهاد به رئیس جمهور ترکیه 🔹اردوغان به رژیم صهیونیستی گفته است: «همانطور که وارد قره باغ و لیبی شدیم ممکن است وارد فلسطین شویم». اگر دولت آنکارا واقعا قصد دارد دست رژیم صهیونیستی را در منطقه قطع کند و به فریاد مردم غزه برسد نیاز نیست حتما وارد سرزمین های اشغالی شود. به‌جای آن کافیست این ۳ اقدام پیشنهادی را پیگیری کند: 🔹۱. پایگاه کورجیک و انجیرلیک که در ظاهر محل فعالیت نظامی ناتو است اما در واقعیت تبدیل به پایگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شده است را تعطیل کند. 🔹۲. در حالیکه صادرات نفت آذربایجان به اسرائیل همچنان از مسیر ترکیه (بندر جیهان) ادامه دارد، شایسته است در دومین اقدام عملی ترکیه مانع از این صادرات شود. 🔹۳. شنیده ها حاکیست صادرات ترکیه به سرزمین های اشغالی از طریق کشورهای ثالث همچنان ادامه دارد. این چنین تجارت تفاوت خاصی با تجارت مستقیم ندارد و بهتر است در سومین اقدام عملی، آنکارا گامهای لازم جهت قطع تجارت مستقیم و غیر مستقیم با رژیم صهیونیستی را بردارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: این اهانت‌هایی که به بزرگان ادیان الهی از جمله حضرت مسیح(ع) می‌شود از نظر ما محکوم است.
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🖼 میراث شهید رئیسی برای 🍃🌹🍃
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 📝 یک ششم شهدای کشور مربوط به استان اصفهان است 🍃🌹🍃 🔻فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان: شهدا بیانگر اقتدار نظام‌اند. امروز جمهوری اسلامی فرهنگ ایستادگی و مقاومت را به مردم فلسطین و جهان صادر کرد. باید در قالب هنر و تولید آثار فاخر هنری و جریان‌ساز، کنگره شهدای دانشجو را برگزار کنیم چرا که هنر ماندگار است. 🔺۸۹۱ شهید دانشجو داریم که ۵۵۵ نفر از آنان دانشجویان اصفهانی هستند، تنها خانواده با ۷ شهید در کشور مربوط به استان اصفهان است و یک ششم شهدای کشور مربوط به استان اصفهان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 فتنه ۸۸ آمریکایی در ونزوئلا..! | تصاویری از آشوب و اغتشاش در ونزوئلا 🍃🌹🍃 🔻پس از آن که هیئت انتخاباتی مادورو را به طور رسمی برنده انتخابات روز یکشنبه اعلام کرد، با دخالت آمریکا اعتراضات در چندین شهر در سراسر ونزوئلا از جمله کاراکاس آغاز شد. 🔸عادت غرب و غربگرایان است که همیشه نتایج انتخاباتی که به سود آنها نیست را نپذیرند و فتنه انگیزی کنند ! 🔺یقینا باز هم شاهد شکست و زانو زدن آمریکای خبیث در برابر مادورو و مردم ونزوئلا خواهیم بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 پزشکیان: من عادی‌سازی روابط اقتصادی و تجاری ایران با جهان را حق مسلم ایران می‌دانم و برای رفع تحریم‌های ظالمانه از پای نخواهم نشست 🍃🌹🍃 🔹دولت من با ایجاد تعادل و توازن در روابط خارجی منافع ملی را پیگیری خواهد کرد. ما قدر دوستان روزهای سخت را خواهیم دانست. 🔸کشورهای غربی را به درک واقعیت‌ها و ایجاد روابط مبتنی بر احترام متقابل و جایگاه برابر فرامی‌خوانیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 پزشکیان: نمی‌شود اسم خود را انسان گذاشت و در برابر این همه جنایت صهیونیست‌ها سکوت کرد 🍃🌹🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 پزشکیان: دولت من هرگز تسلیم زورگویی، فشار و استانداردهای دوگانه نخواهد شد. 🍃🌹🍃
اللهم الرّزقنا توفیق زیارة قبر الحسين في الدّنيا و شفاعة الحسين في الآخرة
✍🏻آیت الله بهجت: هرگونه که با نماز رفتار کنیم بازتاب آن را در زندگیمان خواهیم دید، در همه ابعاد _اگر نماز اول وقت خواندی زندگیت منظم و مرتب می‌شود.. _اگر مقدمات و تعقیبات نماز خواندی و برای ادب نماز هر قدر تلاش کردی،سختی های زندگیت آسان تر می‌شود.. _اگر وقتی وارد نماز شدی،همه مشکلات را فراموش کردی .. مشکلات بیرون نمازت حل می‌شود.. این یعنی بازتاب نماز در زندگی به همین دلایل آیت الله قاضی (ره) فرموده اند : اگر نماز را حفظ کنی همه چیز برای شما محفوظ می ماند روی نماز خالصانه کار کنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آقای ! این شتر به کوی لیلی نمی‌رود 🔸فقط با یک نیم نگاه به بینش و منش آقای دکتر پزشکیان و مقایسه دیدگاه و باورهای ایشان با شورای راهبری و جماعتی که در اطراف رئیس‌جمهور منتخب خیمه زده‌اند، به وضوح و بدون کمترین تردید می‌توان دید که اطرافیان جناب پزشکیان یعنی کسانی که قرار است اعضای کابینه ایشان را انتخاب و معرفی - یا پیشنهاد- کنند، در بینش و منش و دیدگاه‌های سیاسی و عقیدتی با رئیس‌جمهور منتخب فاصله‌ای پُر ناشدنی و متضاد دارند. 🔹کسانی که در کارنامه و سوابق خود، همراهی با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن، محکومیت‌های امنیتی، آلودگی به فساد، دفاع از همجنس‌گرایی، بی‌اعتقادی به نظام و انقلاب، همسویی و همراهی برملا شده با مثلث آمریکا و انگلیس و اسرائیل در فتنه‌ها و آشوب‌ها‌، ملاقات‌های پنهان با دشمنان تابلودار ایران در آمریکا و دریافت دستورالعمل برای ایجاد فتنه در کشور، درخواست از آمریکا برای اِعمال تحریم‌های فلج‌کننده علیه ایران اسلامی، توصیه به شورای روابط خارجی آمریکا برای مداخله در امور داخلی ایران‌، مخالفت و سنگ‌اندازی در مسیر تقویت تسلیحاتی ایران، برباد دادن ۸ ساله انبوهی از امکانات و ظرفیت‌ها و بیت‌المال برای مقابله با تحریم‌ها و دو برابر کردن آنها، حمایت از سند استعماری ۲۰۳۰ با وجود اطلاع از مضمون و محتوای ضد اسلامی آن و‌... 🔸جناب آقای پزشکیان! آنچه درباره هویت بسیاری از اطرافیان حضرتعالی مورد اشاره قرار گرفت، واقعیاتی غیر‌قابل انکار است و جنابعالی فقط با یک مراجعه گذرا به سوابق و کارنامه آنها می‌توانید از صحت آن اطمینان حاصل کنید. آیا قرار است این جماعت در دولت شما به مسئولیت‌های کلیدی گمارده شوند؟! 🔹اگر چنین است مطمئن باشید که این جماعت با شما همراه نیستند و دیری نمی‌پاید که دولت شما را با مشکلات جدی رو‌به‌رو خواهند کرد. 🔸جناب ، بسیاری از کسانی که اطراف شما خیمه زده‌اند، با جنابعالی و آرمان‌هایتان همراه و همدل نیستند و اگر به ظاهر، همراهی کنند، مانند شتر مجنون، همراهان ناهمدل خواهند بود. آقای ! این شتر به کوی لیلی نمی‌رود.. ✍حسین شریعتمداری، کیهان .