eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
📌پروازهای بدون توقف هواپیماهای باری IL-96 از روسیه به ایران، حامل تجهیزات سنگین نظامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گاف امنیتی مدیر رادیو رژیم صهیونیستی در مورد ترور شهید اسماعیل هنیه و دستپاچگی وی در پخش زنده! منشه امیر: 🔹 اگر گفتم اسرائیل ترور کرده، اشتباه کردم؛ من چنین حرفی نزدم! تکرار می‌کنم من نگفتم، اصلا فراموشش کنید. 🔸چرا هول شدی تروریست؟ مجازات شما قطعی است. رد خور ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨سامانه اَبَر جنگ الکترونیک مورمانسک-بی ان روسی 🔴 سیستم فوق مدرن جنگ الکترونیک روسی موسوم به مورمانسک_بی ان  قادر است تا شعاع ۳ تا ۵ هزار کیلومتری تمام رادارها را کور کند. 🤩این سامانه فقط در اختیار روسیه بوده و بخشی از برنامه استراتژیک و راهبردی روسیه بر علیه ناتو بشمار میرود. خبر تحویل آن به ایران تمام معادلات پدافندی دنیا را عوض خواهد کرد. 🔻 پوتین خطاب به بایدن: همانگونه که شما دشمنان ما را مسلح میکنید ما نیز دشمنان شما را مسلح میکنیم.
. . . 🔸هرگز در تاریخ جنگی وجود نداشته که ٨٠ درصد کشور ویران شده باشد، ١٠٠ درصد ساکنانش آواره شده و ۵٠ درصد کشته شدگان کودکان باشند. آن را به اسمش صدا بزن: نسل کشی.
🔅 این مرد اسطوره صلاح الدین را تعویض می کند! صلاح الدین ایوبی فاتح قدس از چنگ صلیبی هاست. در جنگ جهانی اول که قیمومت فلسطین به انگلیس سپرده و اشغال و نطفه صهیونیزم منعقد شد؛ ژنرال گورو -از فرماندهان فرانسوی جنگ- وقتی وارد دمشق شد با پا به قبر صلاح الدین زد و گفت: صلاح الدین ما بازگشتیم! اسطوره صلاح الدین در ادبیات مقاومت جولان زیادی دارد. الجزیره برای کودکان کارتون صلاح الدین ساخت. برخی سران حماس تأسی به او در آزادسازی قدس را زبان زدند. از طرف دیگر جبهه سفیانی سویه دیگر این اسطوره -یعنی سرکوب شیعیان- را برجسته می کنند! عبدالرحمان السدیس امام جمعه مکه گفت: باید مثل صلاح الدین پیش از مبارزه با یهودیان و مسیحیان با شیعه و ایران بجنگیم! برخی سلفی ها و شعب اخوان المسلمین در سوریه و... هم شیعه و ایران هراسی می کنند. برساخت این خط آن میشود که برخی شیعیان سنتی بپذیرند اینها بعد از پیروزی آن روی دیگر صلاح الدین خواهند شد! لکن این مرد(آیت الله خامنه ای) در ادامه خط روشن عالمان بزرگ شیعه از کاشف الغطاء و شرف الدین و سید ابوالحسن اصفهانی تا امام خمینی، نجات غزه و فتح قدس را نشان گرفته است. به زودی اسطوره صلاح الدین به او و فرماندهان مقاومت در یمن و حزب الله عوض می شود. امروز وقتی او و خیل میلیونی شیعیان بر نماز خواندند، سامح عسکر توئیت کرد که این اتحاد بیشتر از تیرهای جنگی صهیونیست ها را به وحشت می اندازد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ آقای پزشکیان! شک نکنید... سال ۹۶ حسن روحانی از طریق کمپین تبلیغاتی‌اش القا کرد که اگر شهید رییسی، رییس جمهور شود، دلار ۲۵۰۰ تومانی می‌شود ۵۰۰۰ تومان که با اعتماد روحانی به وعده‌های غربی‌ها شد ۳۰۰۰۰ تومان! در انتخابات امسال هم گفتند اگر جلیلی رییس جمهور شود، شک نکنید که بورس سقوط می کند تا جایی که آقای پزشکیان هم آن را تکرار کرد. حالا فقط چند روز پس از انتخاب دکتر پزشکیان بورس سبز و در روزهای بعد تا همین امروز رنگ بورس خونی بود! آقایان به فکر باشید.
. فرمانده اقتصادی پزشکیان چگونه کیش و مات شد؟! 🔹آقای پزشکیان با صدور حکمی، علی طیب‌نیا را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد. آیا آقای ظریف (رئیس دیروز شورای راهبری کابینه و معاون راهبردی پزشکیان) زهر خود را ریخته است؟! 🔻روزی که نام طیب نیا در کنار پزشکیان و ظریف عکس تبلیغاتی گرفت، نشریات وابسته به مدعیان اصلاحات تیتر زدند: "طبیب تورم/ طبیب ایران/ ظهور طبیب نیا/ طبیب اقتصاد ایران/ طبیب تورم آمد/ وزیر اقتصاد موفق دولت روحانی، به عنوان فرمانده اقتصادی پزشکیان می آید/ رهبر برنامه های اقتصادی دولت پزشکیان آغاز به کار کرد/ وزیر ضد تورم، فرمانده اقتصادی پزشکیان شد/ و..." 🔹ابتدا اعلام شد طیب نیا معاون اول می شود تا به جای پزشکیان که می گوید کارشناس اقتصاد نیست، سکان هماهنگی تیم اقتصادی را در دست بگیرد. اما در کمال تعجب، عارف ۷۳ ساله که دو دهه در کار اجرایی نبوده، معاون اول شد. 🔻پیش بینی بعدی و حداقلی این بود که طیب نیا به عنوان فردی که گفته می شد فرمانده اقتصادی دولت می شود، وزیر اقتصاد یا معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه شود. اما نهایتا در کمال تعجب، او مشاور پزشکیان شد؛ تقریبا هیچ! 🔹اما طیب نیا از کجا مسئله دار شد. او یک ماه قبل، سر کلاس درس داشگاه تهران درباره ظریف و پزشکیان گفته بود: 🔻"ایشان فردا رییس جمهور بشود، ظریف را می خواهد به عنوان وزیر خارجه معرفی کند؛ حتما مجلس رای نخواهد داد. بگذریم از اینکه من، ظریف رو ضعیف ترین وزیر خارجه بعد از انقلاب می دانم. 🔻قوی ترین کارشناس، هر چیزی جای خودش را دارد. قوی ترین کارشناس، ضعیف ترین وزیر خارجه! دوره آقای ظریف، روابط خارجی ما افتضاح بود خصوصا روابط منطقه ای! 🔻ایشان اصلا آدم اجرایی نیست. قائم مقامش هم یک آدم خیلی ضعیفی را گذاشته بود". 🔹پس از انتشار این فایل صوتی، ظریف لبخند زد و تظاهر کرد که اتفاقی نیفتاده. اما او رئیس کمیته پیشنهاد دولتمردان و وزیران بود و با حضور برخی عناصر بشدت سیاسی کار و فاقد کمترین تخصص اقتصادی، کسانی را پیشنهاد کردند که به هر کاری می آمدند الّا مدیریت اجرایی و اقتصادی. 🔹گماشتن یک ناکارشناس به نام ظریف در شورای راهبری و معاونت راهبردی، یک پیام جدی داشت و آن این که از متن این فرآیند، تیم اقتصادی دارای صلاحیت بیرون نخواهد آمد. 🔹اکنون در شطرنج سیاسی ظریف، مردی که فرمانده اقتصادی پزشکیان و طبیب اقتصاد و تورم معرفی می شد، حذف شده است. باید دید ظریفِ همه کاره که ادای آدم های زاهد و بی رغبت را در می آوُرد، تا کجا به حساب آقای پزشکیان، بدخرجی می کند.
🌹دقت کردید خداوند چطور شهادت شهید هنیه رو رقم زد ظاهرش اینه که ایشون در یک کشور دیگه و غریبانه شهید شد اما فرض کنید مثل فرزندانشون داخل غزه به شهادت می رسید کجا بر پیکرشون نماز می خوندن؟ چند نفر جمعیت می تونست در تشییع ایشون شرکت کنه و چه کسی بر ایشون نماز می خواند اصلا پوشش خبری چندانی داده می شد؟ باز هم دشمن احمق خواست نور الهی رو خاموش کنه ولی تقدیر الهی اینطور رقم زد : 🔸️کسی که از همه چیز خودش گذشت ♦️در مملکت امام زمان شهید شد 🔸️نایب امام زمان بر پیکرش نماز می خواند ♦️تشییع میلیونی و با شکوه 🔸️با پوشش خبری جهانی لحظه به لحظه ♦️و محل اجتماع تمام آزادی خواهان جهان که با او وداع کنن از این زیباتر هم داریم؟ و از این مقتدرانه تر؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 بازی با امنیت ملی ، در تهران و مسکو چطور برخورد می شود؟ محمدطاهر رحیمی: 🔹 یادتان هست چندی پیش یک نفر در روسیه بابت حمله تروریستی به مسکو، در صفحه مجازی‌اش کمی شوخی کرد؟ 🔹 با پابند و در قفس آهنین او را وارد دادگاه کردند، چرا؟ چون امنیت ملی شوخی بردار نیست. 🔹 آن وقت اینجا خیلی راحت عباس عبدی هم حاکمیت دوگانه را ترویج میکند، هم کل نظام را متهم و هم با فشار برای بی پاسخ گذاشتن تجاوز نظامی-امنیتی-تروریستی به خاک کشور، توسعه ترور به لایه‌های بالاتر و ارتقای ناامنی بیشتر را تئوریزه میکند. 🔹 وی عضو شورای راهبردی دولت هم هست. واقعا برای نجات آقای رئیس جمهور محترم از انحطاط فکری این افراد باید شدیدا دعا و تضرع کنیم. 🔹 عزیزان و زحمت‌کشان دستگاه های امنیتی و قضایی کشور خوب میدانند که امنیت ملی با من بیمرم و تو بمیری و ریش سفیدی و ژست آزادی بیان گرفتن حاصل نمیشود، صریح باید گفت که تأمین امنیت ملی مستلزم اقتدار و برخورد مقتدرانه در خارج و ایضا در داخل در مقابل امثال عباس عبدی‌ها است.
هر مقامی در هر جایی فوت مهسا امینی را قتل نامید، باید تحت تعقیب قرار گیرد معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران: 🔹تویی که همه دنیا را به آتش می‌کشی که یک خانمی در مقر نیروی انتظامی ما فوت کرده و هیچ سندی بر قتل او وجود ندارد و هیچ کسی نمی تواند بگوید این قتل است و هر مقامی در هر جایی این را قتل نامید، باید تحت تعقیب قرار گیرد. شما بیا و در دادگاه جواب بده موضعت در برابر بیش از ۱۳ هزار زنی که در غزه کشته شدند، چیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مذاکره‌کنندهٔ ارشد صهیونیست: ترور هنیه به ضرر اسرائیل خواهد شد 🔹باسکین، مذاکره‌کنندهٔ ارشد اسرائیلی: کشتن هنیه تنها یک دستاورد تاکتیکی برای اسرائیل است. این مسئله به‌طور استراتژیک در موضوع اسرائیل و حماس تغییری ایجاد نمی‌کند. 🔸حسن، مجری مشهور آمریکایی: آیا رؤسای اطلاعاتیِ ما در آمریکا، غرب و اسرائیل از این ایده که نمی‌توانید یک ایدئولوژی را فقط با حذف رهبرانش از بین ببرید، هیچ‌چیز یاد نگرفته‌اند؟ 🔹باسکین: فکر می‌کنم ترور هنیه باعث می‌شود ما امنیت کمتری داشته باشیم. فکر نمی‌کنم کسی در اسرائیل در سطح امنیت ملی، اطلاعاتی و نظامی باور داشته باشد که ترور هنیه چیزی را به‌نفع اسرائیل تغییر دهد. 🔸حسن: برای من جالب است که سرویس‌های اطلاعاتی و نظامیِ اسرائیل می‌توانند مردم را به‌طور دقیق در بیروت و تهران بکشند، اما نمی‌توانند یک فرمانده حماس را در غزه به‌طور دقیق بکشند. آن‌ها به همین منظور ۴۰ هزار نفر از جمله ۱۴ هزار کودک را به‌طور تراژیک کشتند!
🔴ایشون امروز باحکم دکتر پزشکیان رئیس سازمان برنامه بودجه شدند +نشسته ام به در نگاه میکنم.....☹️
🚨سودی که ایران از جنگ روانی قبل از حمله برده است. 🔴سقوط بورس ۳ کشور اروپایی(فرانسه،انگلیس،آلمان) 🔴سقوط بورس آمریکا و اسرائیل 🔴افزایش قیمت نفت به سود ایران 🔴افزایش قیمت سوخت در اروپا و آمریکا در نتیجه افزایش قیمت نفت 🔴ایجاد ترس در مقامات و مردم اشغالگر 🔴ترک هزاران نفر از مردم سرزمین های اشغالی تنها با تبلیغات 🔴آماده شدن برای حمله گسترده و هماهنگی بین جبهه ها اونوقت چنتا متخصص توی خونه و زیر باد کولر میان میگن ایران حمله نمیکنه و پیر شدیم تا حمله کنه.
🔺اسکای‌نیوز: جمهوری اسلامی و حزب‌الله دوشنبه و سه‌شنبه آینده به اسرائیل حمله می‌کنند شبکه خبری عربی‌زبان اسکای‌نیوز امارات متحده عربی به نقل از «منابع اطلاعاتی غربی» که از آنها نام نبرده است در  گزارشی نوشت حکومت ایران و حزب‌الله قصد دارند دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده (٢٢ و ٢٣مرداد) مصادف با روز سوگواری یهودیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ پادگان آمریکا! 🔹 چرا آمریکا نام نیروهای خود در منطقه را سنتکام گذاشته است؟ 🔹اعتراف یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی: ما چهار مبنای امنیتی حصار، دیوار، فن‌آوری و قدرت نظامی داشتیم که همگی در طوفان الاقصی نابود شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ پادگان آمریکا! 🔹 چرا آمریکا نام نیروهای خود در منطقه را سنتکام گذاشته است؟ 🔹اعتراف یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی: ما چهار مبنای امنیتی حصار، دیوار، فن‌آوری و قدرت نظامی داشتیم که همگی در طوفان الاقصی نابود شد
🔹 حسین علایی گزینه وزارت صمت؟ از حسین علایی به عنوان یکی از گزینه های تصدی وزارت صمت دولت چهاردهم یاد می‌شود. علایی از فرماندهان سپاه و وزارت دفاع در دو دهه اول انقلاب بوده اما در دو دهه اخیر بیشتر فعالیت‌های سیاسی داشته است. او در انتخابات سال ۱۳۸۸ از حامیان اصلی میرحسین موسوی بود و از آن پس کاملا به چهره مورد علاقه اصلاح‌طلبان تبدیل شد. حسین علایی در دی ماه سال ۱۳۹۰ مقاله‌ ی سخیفی در روزنامه اطلاعات به چاپ رساند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رژیم پهلوی تشبیه کرد. اعتراضات به این مقاله تا حدی بالا گرفت که روزنامه اطلاعات مجبور به عذرخواهی از چاپ این مقاله شد و اعلام کرد بدون مطالعه آن را چاپ کرده است و اعتراضات گسترده ای هم علیه اعلایی شکل گرفت. او در دولت حسن روحانی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان بود که پس از سقوط یکی از هواپیماهای این شرکت در ارتفاعات دنا و مرگ ۶۵ نفر از مسافران و خدمه هواپیما و به دلیل بی تدبیری ها و قصور صورت گرفته و بدون محاکمه شدن مجبور به استعفا شد.
44.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جناب آقای اژه ای رئیس محترم قوه قضائیه جناب آقای کاظمی رئیس محترم سازمان اطلاعات سپاه جناب آقای خطیب رئیس محترم وزارت اطلاعات اگر سخنان آقای غضنفری نماینده مجلس شورای اسلامی در تهران کذب است، خواهشمندیم با ایشان برخورد قاطع انجام دهید تا درس عبرتی باشد برای کسانی که با دروغ تشویق اذهان عمومی می کنند، آن هم در سطح امنیت ملی! اما اگرسخنان ایشان با سند ومدرک است، پس بفرمایید تا الان برای بریدن دستان یک جاسوس سابقه دار ازمسوولیت های حیاتی ملت ایران که خیانت های بزرگی مرتکب شده،چه اقدامی انجام داده اید ؟!!! آیا جناب غضنفری سخنان کذب مطرح میکنند یا شما در مقابل خائنان سکوت کرده اید و به ادامه دادن جاسوسی وی رضایت داده اید؟ به مردم خود پاسخگو باشید....
🔹 حسین علایی گزینه وزارت صمت؟ از حسین علایی به عنوان یکی از گزینه های تصدی وزارت صمت دولت چهاردهم یاد می‌شود. علایی از فرماندهان سپاه و وزارت دفاع در دو دهه اول انقلاب بوده اما در دو دهه اخیر بیشتر فعالیت‌های سیاسی داشته است. او در انتخابات سال ۱۳۸۸ از حامیان اصلی میرحسین موسوی بود و از آن پس کاملا به چهره مورد علاقه اصلاح‌طلبان تبدیل شد. حسین علایی در دی ماه سال ۱۳۹۰ مقاله‌ ی سخیفی در روزنامه اطلاعات به چاپ رساند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رژیم پهلوی تشبیه کرد. اعتراضات به این مقاله تا حدی بالا گرفت که روزنامه اطلاعات مجبور به عذرخواهی از چاپ این مقاله شد و اعلام کرد بدون مطالعه آن را چاپ کرده است و اعتراضات گسترده ای هم علیه اعلایی شکل گرفت. او در دولت حسن روحانی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان بود که پس از سقوط یکی از هواپیماهای این شرکت در ارتفاعات دنا و مرگ ۶۵ نفر از مسافران و خدمه هواپیما و به دلیل بی تدبیری ها و قصور صورت گرفته و بدون محاکمه شدن مجبور به استعفا شد.
44.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جناب آقای اژه ای رئیس محترم قوه قضائیه جناب آقای کاظمی رئیس محترم سازمان اطلاعات سپاه جناب آقای خطیب رئیس محترم وزارت اطلاعات اگر سخنان آقای غضنفری نماینده مجلس شورای اسلامی در تهران کذب است، خواهشمندیم با ایشان برخورد قاطع انجام دهید تا درس عبرتی باشد برای کسانی که با دروغ تشویق اذهان عمومی می کنند، آن هم در سطح امنیت ملی! اما اگرسخنان ایشان با سند ومدرک است، پس بفرمایید تا الان برای بریدن دستان یک جاسوس سابقه دار ازمسوولیت های حیاتی ملت ایران که خیانت های بزرگی مرتکب شده،چه اقدامی انجام داده اید ؟!!! آیا جناب غضنفری سخنان کذب مطرح میکنند یا شما در مقابل خائنان سکوت کرده اید و به ادامه دادن جاسوسی وی رضایت داده اید؟ به مردم خود پاسخگو باشید....
💫🍃 🔻 | خلاصه عملیات ۳۰۰ روز گذشته حزب‌الله لبنان علیه دشمن صهیونیستی ▫️چند حمله به چه چیزی صورت گرفت - نقاط مرزی: ۱۳۲۸ - پادگان: ۳۹۱ - آبادی: ۴۲۲ - پست‌های مرزی: ۱۹۸ - پایگاه‌های نظامی: ۱۰۲ - جت و پهپاد: ۵۹ ▫️خسارات اسرائیل: - خانه در شهرک ها: ۱۰۵۰ - مواضع پیاده نظام: ۸۲۵ - استحکامات پیاده نظام: ۶۶۳ - تجهیزات جاسوسی: ۴۵۰ - ستاد رهبری: ۱۸۲ - وسایل نقلیه: ۱۲۵ - توپخانه: ۶۱ - قطعات گنبد آهنین: ۱۲ - پهپاد: ۸ - کارخانه های نظامی: ۴ - بالن جاسوسی: ۲ ▫️تسلیحات مورد استفاده حزب‌الله (در دفعات استفاده شده): - راکت: ۹۱۴ - موشک ATGM ضد تانک: ۷۴۲ - توپخانه: ۴۸۵ - اسلحه مستقیم: ۱۷۸ - نیروی هوایی (پهپاد): ۱۴۸ - اسلحه کوچک: ۸۸ - پدافند هوایی: ۶۹ - مهندسی (IEDs): ۲۵ ▫️وضعیت جبهه داخلی اسرائیل: - ۲۳۰۰۰۰ پناهنده - ۳۵ کیلومتر شعاع حمله حزب الله - ۴۳ شهرک تخلیه شد - منطقه نظامی ۵ کیلومتری در اسرائیل تخلیه شد.  | | | | |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا