eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷🇵🇸 📣 استان اصفهان رتبه اول فرماندهان شهید را در کشور دارد. ✅ سردار فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج ) استان اصفهان: 🔹نقش اصفهان در دوران دفاع مقدس بی بدیل است و استان اصفهان رتبه اول تعداد فرماندهان شهید در کشور را دارد. 🔹سردار فدا: سند پا به رکاب بودن مردم اصفهان در دفاع از کشور و نظام، تعداد شهدا و جانبازان و آزادگان آن در دوران دفاع مقدس است. 🔹۲۴ هزار شهید اصفهان یک دهم کل شهدای کشور در این دوران است و اصفهان استانی است که رتبه اول را در تعداد شهدای روحانی، دانش آموزی، کارمندی، کارگری و ورزشکار را در مدت جنگ تحمیلی دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢⭕️💢 ❌️ این زن دانشجو که به دروغ میگوید اطلاعات سپاه در بازداشتگاه ها به زنان تجاوز میکند و به دلیل ایجاد آشوب در محیط دانشگاه از دانشگاه اخراج شده بود با دستور مستقیم و پیگیری ظفرقندی به دانشگاه برگشت. ❌ او در توئیت هایی پیامبران را دیوانه خطاب کرده بود و به نیز گفته بود تروریست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢⭕️💢 👆سیدشهاب‌الدین طباطبایی هستند که به تازگی عضو حقیقی شورای اطلاع‌رسانی دولت شد..!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢⭕️💢 ❌ آقای دکتر انتصابات فامیلی ❌ بازگرداندن سران فتنه بدون اعتراف به دروغ و عذرخواهی از ملت و.... ⁉️لطفاً بگویید کجای نهج‌البلاغه است هرچه می گردم پیدا نمی کنم. 🎙
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ✅ واکنش عباس گودرزی نماینده‌ مجلس به اظهارات اخیر ؛ دیر آمدی برادر، انقلاب صادر شده! ✅ انقلاب اسلامی به اسلام عزت داد
🔺️🔻ابوترابی: باید از هر کلامی که صفوف ما را بر هم می‌زند، پرهیز کنیم خطیب این هفته نماز جمعه تهران: 🔹️وحدت از پرمعناترین و قابل تامل‌ترین واژه‌ها در ادبیات دینی و سیاسی است که کاربرد فراوان دارد 🔹️جامعه‌ی اسلامی نباید قدمی بدون علم و دانش بردارد 🔹️در طول یک قرن اخیر قدرت‌ها تلاش کردند مرزبندی‌های سیاسی بین کشورهای اسلامی را تقویت کرده و مانع از تحکیم پیوندهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی گردند
🔺🔻بودجه سال ۱۴۰۴ در سه بخش به مجلس تقدیم می‌شود رئیس سازمان برنامه و بودجه: 🔹خودمان را مقید به ارائه لایحه بودجه سال آینده در زمان مقرر قانونی می‌دانیم. 🔹تلاش مجدانه‌ای داریم که در زمان مقرر قانونی، لایحه بودجه ۱۴۰۴ را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کنیم. 🔹بودجه سال ۱۴۰۴ در سه بخش به مجلس تقدیم می‌شود که شامل کلیات بودجه در بخش اول، بودجه شرکت‌های دولتی در بخش دوم و اجزای بودجه و جداول آن در بخش سوم است.
🔺🔻وزیر امور خارجه عازم نیویورک شد 🔹وزیر امور خارجه برای حضور در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد عازم نیویورک شد. 🔹رئیس‌جمهوری هم روز یکشنبه آینده برای شرکت در نشست امسال مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر خواهند کرد. 🔹حضور در چندین نشست سازمان ملل و انجام ملاقات‌ها و دیدارهای دوجانبه و چند جانبه از جمله برنامه های عراقچی در نیویورک خواهد بود.
🔺🔻زمین موقتا دارای ۲ ماه می‌شود! 🔹طبق مطالعۀ جدید دانشمندان، سیارۀ زمین به مدت کوتاهی شاهد دومین قمر در آسمان خواهد بود. این ماه موقت، سیارک کوچکی است که سامانه «هشدار نهایی برخورد با سیارک‌ها» آن را کشف کرده است. 🔹سیارکی که نام آن ۲۰۲۴ PT5 گذاشته شده برای لحظه‌ای کوتاه وارد مدار زمین می‌شود. محققان می‌گویند گرانش زمین، این سیارک را به سمت سیاره ما می‌کشد و فقط برای ۲ ماه (از ۸ مهر تا ۵ آذر) به شکل نعل اسبی به دور زمین می‌چرخد. 🔹درحالی‌که این رویداد توجه زیادی را به خود جلب کرده و نسبتاً نادر است، اما به‌دلیل کوچکی، این سیارک با چشم غیرمسلح یا حتی با تلسکوپ‌های معمولی قابل مشاهده نخواهد بود. گفته می‌شود این سیارک حدود ۱۰ متر قطر دارد و به اندازۀ یک اتوبوس است.
🔺🔻 رئیس دفتر رهبر انقلاب با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه: انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت رژیم صهیونیستی داده شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بلند ترین آبشار ایلام آبشار زیبای (کل ویز) واقع در ۲۷ کیلومتری پهله و ۴۵ کیلومتری دهلران/ روستای کاور
❇️ پیمان آخال ( رکورددار بیشترین میزان جدایی از خاک ایران) 🔸🔸🔸 👈 امروز سالروز عقد پیمان آخال، رکورددار بیشترین میزان جدایی از خاک ایران که بین ایران قاجار ناصری و امپراتوری روسیه منعقد و باعث‌ شد آسیای میانه، خوارزم، خیوه، شرق مازندران و مرو، سمرقند و بخارا (شامل ترکمنستان و بخش‌های بزرگی از تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان و قزاقستان امروزی با بیش از ۱میلیون و ۲۲۶ هزار کیلومترمربع ) از ایران جدا شود. 🔹 محمود محمود در کتاب تاریخ روابط ایران و‌انگلیس  به پیمان آخال اشاره می‌کند: اشتباه طرف ایرانی «اعتماد بیش از حد» به وعده‌های روسیه بود. 🔹در جریان مذاکرات، تیم ایرانی به تصور اینکه روس‌ها در قبال امتیازاتی که می‌گیرند، دیگر به سمت تصرف بیشتر اراضی ایرانی نخواهند رفت، با شرایط روسیه موافقت کرد. در حالی بود که روسیه پس از معاهده آخال به نفوذ خود در مناطق شمالی ایران ادامه داد و معاهده‌ مانع توسعه‌طلبی روس‌ها نشد. منطقه‌ای که پس از پیمان آخال و خارج از مفاد آن مورد دستبرد روس‌ها قرار گرفت روستای فیروزه بود. منطقه‌ای ییلاقی و تفریحی در ترکمنستان امروز که تا دوران‌پهلوی برای بازگرداندن آن تلاش شد اما سرانجام، ایران از دنبال کردن بازگرداندن مالکیت آن دست کشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میلاد حضرت رسول اکرم (ص) 🌹 ولادت امام جعفر صادق (ع) 🌹 به تمام مسلمانان جهان تبریک عرض می‌نمائیم ...
🔴هدر رفتن پول بیت المال مسلمین🔴 🔴 مسئولان ادامه دارد🔴 ❌برگزاری مسابقات مختلط بدون رعایت حجاب❌ 📌مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند چگونه از پول بیت المال هزینه مسابقات ضد اخلاق و ضد شرعی را می پردازند که کوچکترین احترامی به قوانین جمهوری اسلامی گذاشته نمی شود. ⚠️تمام مستندات در پیج اینستاگرام خانم عظیمی موجود می باشد.
جزئیات تدابیر ترافيکی رژه ۳۱ شهريورماه در اصفهان 🔹️رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان: با توجه‌ به برگزاری مراسم رژه ۳۱ شهریورماه در راستای رفاه حال شهروندان، پليس راهنمایی‌ و رانندگی اصفهان نسبت به اعمال محدودیت‌های ترافيکی اقدام خواهد کرد. 🔹️براین‌اساس از ساعت یک بامداد روز شنبه مورخ ۳۱ شهريورماه توقف و پارک هرگونه وسايل نقليه در طول خیابان‌های آزادگان، خيابان امام سجاد(ع) و روبروی گلستان شهدا ممنوع است در صورت توقف هرگونه وسيله نقليه اعم خودرو و موتورسيکلت، این وسایل توسط یدک‌‌کش به خیابان‌های مجاور انتقال داده خواهند شد.
تصویری زیبا از جایی که کویر و دریابه هم می‌رسند روستای درک، سیستان و بلوچستان