eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺 مجیزگویی به سبک حسن خمینی 💢 امسال هم در سالگرد فوت هاشمی رفسنجانی، مجیزگویان به میدان آمدند! ✅ سیدحسن خمینی در چهارمین سالگرد فوت گفت: «آقای هاشمی بر ارادتش بر امام خمینی(ره) ایستاد. ایشان انقلاب را همچون فرزندش می‌دانست و برای انقلاب ایستادگی کرد». البته حسن خمینی نگفت که چرا هاشمی در سال 88 تا پای نابودی انقلاب که به قول او در حکم فرزندش بود، پیش رفت؟ ✅ او در ادامه گفت: «ایشان احساس دِین به مردم و معیشت‌شان می‌کرد». اما نگفت که هاشمی اولین کسی بود که را مطرح کرد و با سیاست های لیبرالی اش فاصله طبقاتی را افزایش داد و تورم 49 درصدی را در سال 74 رقم زد! ✅ حسن خمینی در پایان گفت: «درست است که اسوه، پیامبر (ص) است اما کسانی که استقامت دارند هم اسوه هستند» ولی نگفت که چرا هاشمی رفسنجانی را با مقام شامخ پیامبر اکرم(ص) تشبیه کرده است؟ و اینکه استقامت هاشمی در مسیر حفظ انقلاب بوده یا مسیر از بین بردن انقلاب؟ ✅ جناب حسن خمینی! براستی دقت کرده اید که رهبر انقلاب در طی این چهارسال، چندان از هاشمی یاد نکرده اما در هر سخنرانی از یاد می کند؟ 💥 چه زیبا گفت آن پیر جماران: آن قدر که اسلام از این مقدسین روحانی نما ضربه خورده، از هیچ قشر دیگری نخورده است! 🖊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥قالیباف: توزیع میلیاردها دلار ارز مانع گران شدن کالاها نشد؛ دلال ها و رانت خوارها را چاق تر کرد 🔸رئیس مجلس در نطق پیش از دستور: 🔹توزیع میلیاردها دلار ارز نه تنها مانع گران شدن کالاها نشده بلکه مستقیما جیب و سفره مردم را هدف گرفت. منابع ارزی کشور که می توانست مستقیما موجب بهبود معیشت مردم شود؛ دلال ها و رانت خوار ها را چاق تر کرد.
🔴احتمال حضور آیت الله رئیسی در انتخابات قوت گرفت 🔴رفت و آمدهای سیاسیون به محل دفتر آیت الله رئیسی و همچنین جنس جلسات اطرافیان. ودر خواست ها از ایشان نشان میدهد ریاست قوه قضاییه باید نیم نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری داشته باشد. ♦️تحلیل اطرافیان آقای رئیسی بر این است که در صورت عدم شرکت ایشان در انتخابات بیش از ده نامزد از طرف جبهه انقلاب وارد انتخابات می شود و احتمال شکست جبهه انقلاب افزایش پیدا می‌کند. ♦️در صورت عدم نهی صریح آیت الله رئیسی از شرکت در انتخابات توسط رهبرمعظم نقلاب، ایشان می توانند نامزد ریاست جمهوری شوند‌.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ محمدجواد لاریجانی ادعای کسانی را که می‌گویند «نگذاشتند سند برجام خوب اجرا شود» نادرست دانست. نا فرجام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روح الامینی، مسئول پیگیری واکسن از سوی مجلس: 🔹نهایی شدن واکسن حداقل ۵ سال زمان می برد 🔹به بهانه دوگانه ارتباط با آمریکا و واکسن می خواهند ما را مجبور کنند امنیت، منافع و ژنتیک نسلمان را به خطر بیاندازیم 🔹تاکنون یک پروژه ایرانی به نتیجه رسیده و دانشمندان ما ۵، ۶ پروژه دیگر هم درباره خانواده های دیگر واکسن را پیگیری می کنند.
تجمع سهامداران بورس در مقابل مجلس 🔹سهامداران بورس در اعتراض به ریزش‌های اخیر بورس مقابل مجلس تجمع کردند و خواستار استیضاح وزیر اقتصاد و محاکمه مدیران متخلف بورس شدند. 🔹روز گذشته نیز سهامداران با تجمع مقابل ساختمان بورس در سعادت‌آباد به این ساختمان تخم مرغ پرتاب کردند.
📸 تصویری از تزریق واکسن آمریکایی به اسیر ویتنامی عکس یادگاری سرباز آمریکایی در حال پاره کردن شکم یک اسیر ویتنامی جنایات_غرب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 اقتصاددان آمریکایی: آمریکا از درون در حال متلاشی شدن است! 🎥 ریچارد ولف، اقتصاددان و استاد دانشگاه ماساچوست: 🔸 آمریکا از درون در حال متلاشی شدن است؛ ترکیب خطرناک کرونا با مشکلات ساختاری اقتصاد آمریکا به زودی شرایط بحرانی شگفت آوری را رقم خواهد زد. 🔹 ازرهر ده نفر امریکایی یک نفر امنیت غذایی ندارد 🔹 سیاستمداران چه حزب دمکرات وچه حزب جمهوریخواه فقط به فکر منافع خودهستند
فائزه هاشمی: احیای رابطه ایران و عربستان با سفر مامان به عربستان آغاز شد! دختر هاشمی رفسنجانی: 🔹احیای رابطه ایران و عربستان از روابط خانوادگی و با سفر مامان به عربستان شروع شد و به سمت دیپلماسی خانواده رفت. 🔹وقتی مهمان برای بابا می‌آمد همه کنجکاو بودیم؛ مامان نفر اول بود و جدی دنبال می‌کرد که چه مباحثی بین بابا و مهمان‌ها مطرح شده است. 🔹سیاست و روش بابا این بود که در موارد بسیاری اعتراض هم می‌کرد ولی علنی نمی‌شد، خیلی از مسایل را با لابی دنبال می‌کرد. 🔹محسن در بین ما از همه محافظه کارتر است یا به قول خودش عاقل‌تر است، خیلی دلش می‌خواهد ما را کنترل کند. 🔹به محسن گفتم این اشتباه را نکند که کاندیدای ریاست جمهوری شود و بی گدار به آب نزند.
تندیس زیبای حاج قاسم ، اثر حمید کنگرانی، از آثار ماندگار ایران خواهد شد. ماشاءالله به این هنرمند مجسمه‌ساز
اموال و دارایی‌‌های نامشروع شناسایی و پس گرفته می‌شوند 🔹رئیس قوه قضائیه با ابلاغ دستورالعملی، دادستانی کشور را موظف کرد با همکاری دستگاه‌های نظارتی و امنیتی و سازمان‌های مردم نهاد هرگونه مستنداتی که حاکی از سوء‌استفاده احتمالی مسئولین از موقعیت شغلی یا جایگاه مدیریتی و کسب اموال نامشروع شده را پیگیری نموده و اموال را به بیت‌المال بازگردانند.
نمکی: آمریکا ماسک و دارو را دریغ کرد، واکسن سالم بدهد؟ 🔹وزیر بهداشت: وقتی می‌خواستیم تست کرونا را از کره که پول ما آنجا بلوکه شده بیاوریم ۱۰ بار ما را سرکار گذاشتند، امروز و فردا کردند. 🔹آمریکایی که برای بیمار ما اجازه واردات و گردش پول برای دارو نمی‌داد امروز می‌خواهد برای مردم سالم ما واکسن اهدا کند! کدام عقل سلیمی باور می‌کند؟
فائزه گفته مگر حضور حاج قاسم به سوریه چه دستاوردی برای ایران داشته ؟ سرکارخانم یکی از دستاوردهاش این بود که شما را از اسیر وگرفتار شدن دست داعشیهای وحشی که زنان سوریه ای رو میگرفتند قلّاده به دست میزدن ومیبردن توبازارهای موصل عراق میفروختند نجات داد ونگذاشت این بلا سرشما بیاد . وقاحت تاچه اندازه ؟
🔸سی‌ان‌ان: کامیونی پر از بمب و اسلحه نزدیک ساختمان کنگره کشف شد 🔹شبکه سی‌ان‌ان به نقل از دادستان‌های فدرال گزارش داد یک مرد آلابامایی روز چهارشنبه ساعت‌ها قبل از اینکه مقامات مسئول متوجه شوند، یک کامیون حامل ۱۱ بمب دست‌ساز، یک قبضه تفنگ تهاجمی و یک اسلحه دستی را در نزدیکی ساختمان کنگره پارک کرده بود. 🔹بر اساس جزئیات مربوط به انبار سلاح در کامیون که در اسناد فدرال وجود دارد، لونی لروی کافمن، از شهر فالکویل ایالت آلاباما، هم‌اکنون به ارتکاب تخلفات فدرال متهم شده است.
♻ اولین دستاورد فرمایشات مقام معظم رهبری بعد از اینکه فرمودند : ما به واکسن امریکایی وانگلیسی اعتماد نداریم . رئیس سازمان غذا وداروی امریکا اعلام کرد؛ ما تائیدیه این واکسن را بزور کاخ سفید گرفتیم یعنی؛ کاخ سفید به ماگفت یا تایید کنید یا کار را متوقف کنید . نکته مهم این است که جایگاه ایران از نظر استراتژیک در دنیا در چه سطحی است که یک واکسن در ایران توسط رهبر ایران زیر سوال می رود وبلافاصله بت وغولی که از این واکسن ساخته بودند در همانجا شروع میکند به شکستن ومتزلزل شدن. با انتشار این خبر اعتبار این واکسن چقدر پایین می اید. هوشمندی رهبر انقلاب در سطحی است، که وقتی اعلام می کنند ما به این واکسن اعتماد نداریم ، ان کاخ پوشالی وعظمت واعتباری که برای این واکسن درست کرده بودند از هم پاشیده می شود وبسا این فرمایش رهبری این واکسن را از صحنه بین المللی خارج بکند چون ضرر وزیان فوق العاده زیادی بر امریکا وارد شد . تمام کسانی که دوستدار نظام اسلامی ودوستدار مقام معظم رهبری هستند طبیعتا از این دارو مصرف نخواهند کرد وفرمایشات ایشان فقط مصرف داخلی نداشت هم مصرف جهانی داشت برای مستضعفان جهان و هم کاخ پوشالی که برای ان واکسن ساخته بودند اولین شکاف وترک در ان ظاهر شد . کسانی که در فضای سایبری کار می کنند باید این نکته واین سخنان را پوشش داده وروی این نکته کار کنند. نکته دیگر باید توطئه های دشمن را خنثی کرد اگر توطئه ای از بین میرود دشمن کوتاه دوباره انرا بروز رسانی می کند وتوطئه ای دیگر ایجاد می کند که ما هم باید همیشه هوشیار باشیم واین توطئه ها را از بین ببریم.
⭕️ محسن هاشمی خطاب به فائزه: عذرخواهی کن! 👤محسن هاشمی در نامه‌ای به خواهرش: ترامپ کاری جز تحریم، ترور و توهین علیه ایران انجام نداد؛ عذرخواهی کن و مانع تخریب پدر شو 🔸فائزه هاشمی در گفت‌وگویی اظهار کرده بود که دوست داشته ترامپ برنده انتخابات آمریکا شود تا با فشارهای او، ایران تغییر روش دهد
🌸بسم الله الرحمن الرحیم🌸 ♦ فراز بیست و هشتم وصیت نامه امام خمینی رحمت الله علیه🌸 ✴️ی از اموری که اصلاح و تصفیه و مراقبت از آن لازم است قوة اجراییه است. گاهی ممکن است که قوانین مترقی و مفید به حال جامعه از مجلس بگذرد و شورای نگهبان آن را تنفیذ کند و وزیر مسئول هم ابلاغ نماید، لکن به دست مجریان غیرصالح که افتاد آن را مسخ کنند و بر خلاف مقررات یا با کاغذ‌بازیها یا پیچ و خمها که به آن عادت کرده‌اند یا عمداً برای نگران نمودن مردم عمل کنند، که بتدریج و مسامحه غائله ایجاد می‌کند. ✴️وصیت اینجانب به وزرای مسئول در عصر حاضر و در عصرهای دیگر آن است که علاوه بر آنکه شماها و کارمندان وزارتخانه‌ها بودجه‌ای که از آن ارتزاق می‌کنید مال ملت ، و باید همه خدمتگزار ملت و خصوصاً مستضعفان باشید، و ایجاد زحمت برای مردم و مخالف وظیفه عمل کردن حرام و خدای نخواسته گاهی موجب غضب الهی می‌شود، همة شما به پشتیبانی ملت احتیاج دارید. . با پشتیبانی مردم خصوصاً طبقات محروم بود که پیروزی حاصل شد و دست ستمشاهی از کشور و ذخائر آن کوتاه گردید. ♦️🔆🔆♦️🔆🔆♦️ ✴️ و اگر روزی از پشتیبانی آنان محروم شوید، شماها کنار گذاشته می‌شوید و همچون رژیم شاهنشاهی ستمکار به جای شما ستم پیشگان پستها را اشغال می‌نمایند. بنابر این حقیقت ملموس،باید کوشش در جلب نظر ملت بنمایید و از رفتار غیر‌اسلامی ـ انسانی احتراز نمایید. ✴️و در همین انگیزه به وزرای کشور در طول تاریخ آینده توصیه می‌کنم که در انتخاب استاندارها دقت کنند اشخاص لایق، متدین،‌ متعهد، عاقل و سازگار با مردم انتخاب نمایند، تا آرامش در کشور هرچه بیشتر حکمفرما باشد. ♦️🔆🔆♦️🔆🔆♦️ ✴️ و باید دانست که گرچه تمام وزیران وزارتخانه‌ها مسئولیت در اسلامی کردن و تنظیم امور محل مسئولیت خود دارند لکن بعضی از آنها ویژگی خاص دارند؛ مثل وزارت خارجه که مسئولیت سفارتخانه‌ها را در خارج از کشور دارند. ✴️اینجانب از ابتدای پیروزی به وزرای خارجه راجع به طاغوتزدگی سفارتخانه‌ها و تحول آنها به سفارتخانه‌های مناسب با جمهوری اسلامی توصیه‌هایی نمودم، لکن بعض آنان یا نخواستند یا نتوانستند عمل مثبتی انجام دهند. و اکنون که سه سال از پیروزی می‌گذرد اگر چه وزیر خارجة کنونی اقدام به این امر نموده است و امید است با پشتکار و صرف وقت این امرمهم انجام گیرد. نامه خوانی امام خمینی رحمت الله علیه🌸
♻️ منطق ممنوعیت استفاده از واکسن آمریکایی 🔹 بازخوانی یک جنگ بیولوژیک علیه سرخپوستان 🔰 حمید رسایی: رهبر معظم انقلاب که در پیام نوروزی سال ۹۹ و در ابتدای شیوع کرونا با مساله سلامت داروها و واکسن‌های آمریکایی با تردید برخورد کرده بودند، در سخنان چند روز قبل، با صراحت و قطعیت به دلیل عدم اطمینان به نتیجه و سابقه سوء این کشورها در این موارد، استفاده از واکسن‌های آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی را ممنوع اعلام کردند. برخی جریانات و چهره‌های سیاسی که پیش از این هم در نقش پادو و پیاده نظام در خدمت سیاست‌های استعماری نظام سلطه عمل کرده‌اند، پس از این تصمیم جمهوری اسلامی، شروع به تشکیک در این تصمیم کردند و آن را رفتار سیاسی دانستند. در حالی که کارشناسان باتجربه و دانشمندی مانند دکتر کرمی به طور کاملا علمی و تخصصی این " واکسن های ژنی " را نقد کرده و درباره عوارض مصرف آنها هشدار داده اند. درک چرایی این تصمیم گیری عاقلانه در مقیاس کلان به تخصص خاصی نیاز نداشته و اندک بهره ای از عقل و دانش تاریخ کفایت می کند. اما تاریخ و حقیقت به ما چه می‌گویند: انگلیسی‌ها آمریکای شمالی را اشغال نموده و به مرور زمان و به آرامی ( ساکنان اصلی آن قاره) را به وسیله و کاملا قتل‌عام کردند. استراتژیست و فرمانده انگلیسی "لرد جفری امهرست" و همکارش "هنری بوآکیه" از طراحان اصلی این جنایت وحشیانه بودند. آنها خوراکی و به انواع ها و باکتری های مهلک مانند وبا، حصبه، سل، طاعون و خصوصا ملحفه‌های آلوده به ویروس آبله را در قالب بین سرخپوستان توزیع کردند. yun.ir/ud6uf9 تا جمعیت سرخپوستان از حدود 300 میلیون نفر به تنها چند ده میلیون نفر کاهش یابد و به دست انگلیسی‌ها و با استفاده از رقم بخورد. این فاجعه تلخ و ده‌ها نمونه شبیه به آن و سایر حقایق مرتبط، برای ذهن‌های هوشیار مایه هشدار و یک حساب است تا نسبت به واکسن‌های کرونای انگلیسی و آمریکایی کاملا بی اعتماد و مشکوک باشیم خصوصا وقتی دانشمندان خودمان به دانش ساخت واکسن این بیماری دست یافته‌اند.
♻️ بازخوانی یک جنگ بیولوژیک علیه سرخپوستان 🔰 رهبر معظم انقلاب که در پیام نوروزی سال ۹۹ و در ابتدای شیوع کرونا با مساله سلامت داروها و واکسن‌های آمریکایی با تردید برخورد کرده بودند، در سخنان چند روز قبل، با صراحت و قطعیت به دلیل عدم اطمینان به نتیجه و سابقه سوء این کشورها در این موارد، استفاده از واکسن‌های آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی را ممنوع اعلام کردند. درک چرایی این تصمیم گیری عاقلانه در مقیاس کلان به تخصص خاصی نیاز نداشته و اندک بهره ای از عقل و دانش تاریخ کفایت می کند. اما تاریخ و حقیقت به ما چه می‌گویند: انگلیسی‌ها آمریکای شمالی را اشغال نموده و به مرور زمان و به آرامی ( ساکنان اصلی آن قاره) را به وسیله و کاملا قتل‌عام کردند ...
🌠🍁 🍁 🌀 یادداشت روز 💠 مقابله با ویروس خطرناک‌تر از کرونا 🔹🌺🔸 🔻 در سخنرانی روز جمعه (۱۹ دی‌ماه) نکاتی را درباره واکسن کرونا خاطرنشان کردند؛ ازجمله تأکید بر حمایت از واکسن ایرانی و ممنوعیت واردات واکسن از آمریکا و انگلیس. 🔹واکسنی که در حال حاضر در تمام دنیا خبرساز شده، واکسن آمریکایی-آلمانی «فایزر-بیوان‌تک» است. 🔸1- فایزر سال ۱۹۹۶ به بهانه شیوع شدید وبا، سرخک و مننژیت در شمال نیجریه، آزمایش‌های مخفیانه‌ای را در «کانو»، دومین شهر بزرگ این کشور، آغاز کرد تا آنتی‌بیوتیک جدیدش یعنی «تروان» («تروافلوکساسین») را روی دویست کودک بین یک تا سیزده‌ساله امتحان کرد و باعث مرگ و فلج تعدادی از کودکان شد. 🔹2- حکومت آلمان، اولین کشوری بود که در طول جنگ صدام علیه ایران، بیشترین مواد شیمیایی را به عراق صادر کرد که از آن‌ها برای تولید مرگ‌بارترین گاز‌های شیمیایی استفاده می‌شد. اتفاقاً آلمان یکی از تولیدکنندگان اصلی ماسک و فیلتر مقابله با گاز بود که به ایران می‌فروخت! زمستان سال ۱۳۶۴ در زمان عملیات « ۸»، به رزمندگان ماسک همراه با فیلتر نوی آلمانی تحویل دادند، اما فیلترهای ماسک‌ها خراب بود. جالب‌تر اینکه آلمان، اولین کشوری بود که مجروحان و مصدومان شیمیایی را به بهانه درمان می‌پذیرفت؛ علت این کار، نه حس انسان‌دوستی آلمان، بلکه تکمیل تحقیقات پزشکی‌شان بود تا بفهمند که شدت تأثیر گاز‌های تولیدشده در کارخانه‌های آلمان بر روی انسان چقدر است؟ دوام آن در بدن چه مدت است؟ و با این کار تحقیقات خود را برای خطرناک‌تر کردن گاز‌های شیمیایی کامل می‌کردند. 🔸 3- انستیتو مریو فرانسه در سال‌های دهه هشتاد میلادی، فاکتورهای انعقادی خون را برای استفاده بیماران هموفیلی، علاوه بر خودِ کشورِ فرانسه، به برخی کشورها ازجمله آلمان، ایتالیا، آرژانتین، عربستان، عراق، ایران و یونان صادر کرد. این فاکتور در کمک به انعقاد خون بیماران مبتلا به هموفیلی مصرف می‌شود. درنتیجه مصرف این فاکتورها، تعدادی از بیماران هموفیلی کشورهای دریافت‌کننده، به بیماری ایدز و هپاتیت مبتلا شدند. مطابق آمار تنها در کشور فرانسه 4700 بیمار هموفیلی در اثر تزریق خون آلوده، به ایدز مبتلا شدند که از میان آن‌ها 300 نفر در اثر این بیماری جان باختند. در آمریکا بین 6 تا 10 هزار نفر و در ایران نیز ۱۹۳ نفر به دلیل خون‌های آلوده به ایدز مبتلا شدند. 💠نکته پایانی: 🔺با توجه به سابقه شرکت‌های دارویی کشورهای بیگانه در جنایت علیه بشریت، این نکته آشکار است که آن‌ها نه‌تنها خیرخواه ملت ایران نیستند بلکه به دنبال نقشه‌های خطرناکی برای ژنوم ایرانی هستند تا جهش‌های این ویروس در ایران را قدرت بخشند. در روزهای گذشته جریان رسانه‌ای غرب که در مقابل تحریم‌های دارویی غرب به بیماران هموفیلی، ، انسولینی، سرطانی و... سکوت کرده بود، اکنون به طرز مشکوکی خواهان خرید واکسن است تا طرح‌های ناقص خود را در ضربه زدن به ملت تکمیل کنند و حتی با یک جنگ شناختی، رهبری و ملت را در مقابل هم قرار دهند، این در حالی است که رهبر معظم انقلاب با تکیه بر استنادات پزشکی، از گرفتاری ملت در دام یک ویروس خطرناک‌تر از کرونا جلوگیری کردند.