✅#برای_قطع_شیر_در_پستان
💠کلم رو بجوشونید له کنید ببندین روی سینه
💠مریم گلی دمکنید بخورید
💠برگ گردو رو بکوبید ببندین روی پستان
⚠️هشدارِ دقیق و جدی⚠️
🔹بر اساس پژوهشهای میدانی، در میان دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر، حداقل یکی از پنج شاخصه زیر در ۸۵ درصد جوانان و نوجوانان ۱۴ تا ۲۵ ساله آشوبگر وجود داشته است:
⛔️1️⃣ تک فرزند بودن
⛔️2️⃣ ارتباطات از هم گسستۀ خانوادگی (طلاق عاطفی و…)
⛔️3️⃣ شاغل بودن پدر و مادر همزمان و عدم نظارت بر رفتار فرزندان
⛔️4️⃣ اعتیاد به بازیهای خشن یا شبکههای ماهوارهای
⛔️5️⃣ زیست و اعتیاد به فضای مجازی
❌ اینکه دشمن در این سالها چقدر برای این چهار موضوع سرمایهگذاری کردهاند که اکنون ثمرهاش را بچیند، نیاز به فرصت مفصل دیگری دارد😔
🇮🇷
قدرتنمایی #عملیاتی ایران در #مرزهای غربی خود
✍️علیرضا تقوی نیا
💥در حالی که طی روزهای اخیر ، گروهک های تجزیه طلب کردی ، در شروع و تداوم اغتشاشات در ایران نقش مهمی را ایفا کردند ، کاسه صبر تهران به سر آمد و امروز با چندین فروند موشک نقطه زن سنگین و پهپاد مقرهای حزب کومله و دموکرات را در خاک عراق هدف حمله قرار داد .
🔸در خصوص این حمله بسیار سنگین که تلفات بالایی را در پی داشت چند نکته ذکر می گردد.
1️⃣ ایران تمامیت ارضی همسایگانش را تا جایی مورد احترام قرار می دهد که امنیت ملی خود را از آنجا مورد تهدید نبیند . در واقع منافع ملی متغیر وابسته ای به امنیت داخلی و خارجی است و هرکجا که اقدام خصمانه ای علیه منافع ملی ایران انجام شود و خطوط قرمز آن نادیده گرفته شود، به طبع نیروهای نظامی این کشور محق هستند تا با آن مقابله کنند .
2️⃣ عراق به علت ضعف حاکمیت مرکزی خود ، عملا تجزیه شده است و بغداد نفوذ و حاکمیت چندانی روی مناطق اقلیم کردستان ندارد و به همین دلیل حمله سنگین امروز سپاه ، هم کمک به دولت مرکزی عراق بود و هم هشداری به خانواده بارزانی که خاک اقلیم کردستان عراق را مامنی برای گروههای مسلح تجزیه طلب ضد ایران کرده اند .
3️⃣ در سال ۱۳۷۵ ، سرتیپ احمد کاظمی از فرماندهان ارشد نیروی زمینی سپاه با نیروهایش ۱۵۰ کیلومتر وارد خاک عراق شد و مقرهای حزب دموکرات را محاصره و آنان را مجبور به امضای قرارداد صلح و تعهد به عدم تهدید ایران نمود.
🔸اما پیشرفت های تکنولوژیکی جمهوری اسلامی باعث شده که دیگر به عامل انسانی جهت انجام عملیات های خطیر ، کمتر نیاز باشد و به عبارت دیگر موشک ها و پهپادها به جای نیروهای زمینی به انجام ماموریت های جنگی می پردازند .
4️⃣ صدای عملیات سپاه ، بدون تردید به باکو هم رسیده و خانواده علیف و سران این جمهوری نیز ملتفت گشته اند که هرگونه اقدامی که منافع ملی و امنیت ایران را تحت تاثیر منفی قرار دهد با واکنش نظامی روبرو می گردد.
5️⃣ سپاه پاسداران ایران در عملیات امروز خود نشان داد که تحت تاثیر حوادث داخلی و آشوب های اخیر قرار نگرفته و می تواند با قدرت تصمیمات شورای عالی امنیت ملی و ستاد کل نیروهای مسلح را اجرا کند.
✅🔴نقش رسانه ملی در جلوگیری از فروپاشی جامعه چیست
#رسانه_اسرارسیاسی
🧩تغییر رویه رسانه ملی نباید محدود در زمانی خاص- آشوبهای اخیر- و چند برنامه محدود باشد. تنها امتداد و استمرار این شیوه میتواند مسیر را برای گفتگو میان طیفهای مختلف برای دستیابی به توافقی جمعی فراهم سازد و از فروپاشی جامعه جلوگیری کند.
🧩چند روز پس از شروع اعتراضات و سپس آشوبهای خیابانی در واکنش به فوت مهسا امینی، صدا و سیما اقدام به برگزاری چند مناظره زنده در شبکههای سیما و پخش برنامه گفتگومحور اختصاصی در شبکه چهار کرد. مهمانان برنامههای پخششده برخلاف رویه سابق سیمای ملی، تقریبا بدون ملاحظه سخنانی بر زبان آوردند که احتمالا تا پیش از این مشمول ممیزی میشد؛ از دفاع از ادعای کشته شدن خانم امینی تا سخنانی در خصوص انسداد سیاسی در جمهوری اسلامی و حتی ظالمانه خواندن حصر میرحسین موسوی و دعا برای رهایی او!
🧩فارغ از محتوای این برنامهها، مشاهده آنها در شرایط فعلی بهجای آنکه موجب دلگرمی دلسوزان شود، بیشتر به دلآزردگی و حسرت میانجامد. چرا که به زعم برخی، التهاب شدید وضعیت اجتماعی و دوپارگی جامعه بهگونهای که کار طرفین از گفتگو گذشته و به زد و خورد رسیده، نتیجه رویکردهای سابق در مواجهه با اختلاف نظرها و چشمپوشی از تکثر فرهنگی و سیاسی در دل جامعه است. حتی امروز که ممکن است پخش برنامههایی مثل «شیوه» در صداوسیما نشاندهنده تغییر این رویکرد باشد، کماکان بیم آن میرود که با آرام شدن اوضاع خیابانها، دوباره دستفرمان قبلی در پیش گرفته شود. اما چرا ضروری است همین رویکرد در صدا و سیما ادامه پیدا کند و گسترش یابد و با آرام شدن خیابانها متوقف نشود؟
🧩جامعه محل همزیستی خردهفرهنگهای متفاوت در کنار یکدیگر است. در دنیای جدید، از آنجا که نهادهای متکثر و بعضا متعارضی جهان ذهنی افراد و سبک زندگی آنان را تحت تأثیر قرار میدهند، دیگر نمیتوان یک سبک زندگی واحد که برپایه نهادی واحد و مشترک بنیان نهاده میشود را مشاهده کرد. چشمپوشی بر این تفاوتها و تعارضها، به تعارض میان خردهفرهنگهای مختلف، چندپارگی جامعه و در نهایت فروپاشی آن میانجامد و به رسمیت شناختن تفاوتها، میتواند منجر به گفتگو درباره تفاوتها و در نهایت توافقی جمعی که متضمن حقوق همه طرفهاست شود.
🧩منطق حکمرانی مردمسالارانه علاوهبر حاکمیت نظر اکثریت، به رسمیت شناختن نظر اقلیتها و میدان دادن به آنها برای کنشگری در چارچوب ارزشهای جامعه است. مسئله حق اعتراض نیز در همینجا مطرح میشود؛ اساسا حق اعتراض برای گروههایی مطرح است که چیزی خلاف نظر آنان اعمال میشود. حق اعتراض، نه فقط به معنای حق برگزاری تجمعات خیابانی که به معنای حق بیان مخالفت و شنیده شدن این صدا و پاسخگویی نسبت به آن از طرف صاحبان قدرت است؛ این پاسخگویی میتواند شامل ترتیب اثر دادن به آن اعتراض یا توضیح و تبیین دلیل ترتیب اثر ندادن به آن باشد.
🧩یکی از نهادهایی که پیش از کشیده شدن کار به اعتراض خیابانی میتواند بستر شنیده شدن صدای مخالفان و ضامن تحقق حق اعتراض باشد، رسانه است. در این میان نقش رسانه ملی از چند جهت قابل توجه است.
🧩اول اینکه این رسانه از آنجا که خصوصی نیست و از بیتالمال ارتزاق میکند باید صدای همه گروههای جامعه را نمایندگی کند و برای حفظ مصلحت بزرگ حفظ یکپارچگی و انسجام جامعه، باید مهمترین بستر ایجاد گفتگو میان خردهفرهنگهای مختلف در راستای ایجاد توافقی جمعی باشد.
🧩دوم اینکه از آنجایی که این رسانه وابسته به حکومت است، ضروری است در میدان تهاجم همهجانبه رسانههای وابسته به دولتهای متخاصم، بهترین عملکرد را در جهت اعتمادآفرینی برای آحاد جامعه داشته باشد.
سوم اینکه باز از آنجا که این رسانه وابسته به حکومت است و حکومت طبق ارزشهای اسلامی و قانون اساسی «جمهوری» نامیده شده است، ضروری است بستر مشارکت همهجانبه آحاد مردم در عرصههای مختلف را فراهم کند.
🧩بر اساس آنچه گفته شد، تغییر رویه رسانه ملی که سالهاست مورد مطالبه مردم و نخبگان سیاسی و فرهنگی است، نباید محدود در زمانی خاص- آشوبهای اخیر- و چند برنامه محدود باشد. تنها امتداد و استمرار این شیوه- بهصورت خاص در صدا و سیما و بهصورت عام در همه شئون حکمرانی- میتواند مشارکت مردم و مصالح جامعه را تضمین کند و مسیر را برای گفتگو میان طیفهای مختلف برای دستیابی به توافقی جمعی فراهم سازد و از فروپاشی جامعه جلوگیری کند.
#غواص #شهید دفاع مقدس مهدی دباغ
🍃🌷🍃
در #شهریورماه 1349# و همزمان با #سالروز #ولادت #امام زمان (عج)♡در خانوادهای متدین و مذهبی در شهرستان «قوچان» به دنیا آمد، به خاطر همین نام ایشان را #مهدی گذاشتند.
🍃🌷🍃
در ۶#سالگی به #مهد کودک و در ۷ سالگی نیز به دبستان رفت و تحصیلاتش را تا اول دبیرستان ادامه داد.
🍃🌷🍃
ایشان در سال ۱۳۶۱#وارد #بسیج شد. در بهار سال ۱۳۶۴# کپی شناسنامهاش را دستکاری کرد و سال ۱۳۴۹# را به ۱۳۴۷# تغییر داد و موفق شد بعد از اتمام دوران آموزشی به #کردستان و شهر «بانه» اعزام شود.
🍃🌷🍃
ایشان #برادر #شهید هم هست.
#حمید برادر بزرگترش که متولد سال 1343# بود در #عملیات «علی ابن ابیطالب (ع)🌷» که در #اسفندماه 1360# صورت گرفت به #شهادت رسید.
🍃🌷🍃
⭕️ وجه اشتراک داعش با آشوبگران وطنی
👈هر دو وحشی و بی رحم هستند، حد وحصری در وحشیگری ندارند از آتش زدن افراد لذت می برند
👈هر دو به دنبال هوسرانیند: داعشیان جهاد نکاح، اینان تعرض به همدیگر
👈هر دو دست به هر جنایتی می زنند، تابع هیچ قانونی نیستند حتی حمله به مجروحین و آمبولانس ها
👈هر دو به شدت ضعیف کُشند
👈هر دو تحمل مخالف را اصلا و ابدا ندارند، مخالفین از هر قشری و سنی که باشند، نیست و نابود می کنند حتی زن محجبه
👈هر دو از مقدسات شیعه متنفرند: قرآن، اهل بیت علیهم السلام، مساجد و...
👈هر دو از ارتباط قوی شیعه با امامزاده ها و حضرات معصومین سلام الله علهیم به خصوص حضرت اباعبدالله الحسین سلام الله علیه به شدت خشمگین هستند و هر جا بتوانند مکان ها و یادمان آن ها را نابود می کنند، حتی امام زاده ها و پرچم امام حسین را به آتش می کشند
👈هر دو به دنبال زدن محکمات اساسی عقاید شیعه هستند
👈هر دو از شیعیان به شدت متنفرند، هر کجا فرد معتقدی بیابند، اگر بتوانند او را حتما تکه تکه می کنند حتی اگر صرفا شباهتی باشد!!!
🔺همه این شباهت ها اتفاقی نیست بلکه علت خاص دارد
👈هر دو طرح یهود است با چندین واسطه به آنان رسیده.
🔸 بقول یمنی ها، الموت لأمریکا، الموت لإسرائیل، اللعنة علی الیهود
👈گرچه یمنی ها هشت سال است با آل سعود می جنگند اما هیچگاه مرگ بر آل سعود نگفته اند، چون می دانند تمام این فتنه ها فقط زیر سر یهود است: لتجدن اشد الناس عداوه للذین امنوا الیهود (82 مائده)
☑️انتقام این فتنه را باید کف خیابان های اسرائیل گرفت.
❀🕊🍃🌺🍃🕊❀
اتفاقا نیش عقرب نه از ره کین است
بلکه اقتضای طبیعت ش این است
والا به خدا این ضرب المثل هم حیف بود براش مثال بزنند چون این موجود پلشت عامدانه از روی کینه و دشمنی باتفکر جوانان وطن بازی میکند و به آشوب فرامیخاند
اما عقرب طبیعت ش نیش زدن وباکسی دشمنی نداره
لعنت خدابرقوم ظالمین و عناد ورزان
🔻هدف، «رهاسازی حجاب» است
🖋 مهدی جمشیدی
۱. ملاک مواجهۀ پلیس امنیت اخلاقی، حتّی "قدر متیقنهای بیحجابی" نیز نبوده است، چه رسد به "بیحجابیهای مرزی". در عمل مشاهده میکنیم که پلیس امنیت اخلاقی با زنانی که "فاصلۀ آنچنانی" و "زاویۀ زیاد" با حجابِ معیار دارند، برخورد میکند، نه بیشتر؛ یعنی "سطوح فروتر از این"، به اخلاق و دیانت خود شخص واگذار شده است و نوعی "انتخاب ایمانی" است. پلیس امنیت اخلاقی با "کمحجابها" یا "شلحجابها"، مواجههای ندارد و تمرکزش بر روی زنانی است که وضع پوشششان، "انگشتنما/ جیغ/ رسوا/ قبیح" است، نه هر کسیکه "حدود شرعیِ حجاب" را رعایت نکرده است. فرض کنید زنی که در جامعه، "آرایش متوسط" انجام داده باشد، مرتکب منکر شرعی شده است، امّا با این حال، پلیس امنیت اخلاقی با او برخورد نمیکند. یا زنی که "بخش اندکی از موی سرش" بیرون است. اینچنین مواردی، "مشروع" نیستند، امّا برخوردی نیز با آنها صورت نمیگیرد. این یعنی حدی از "مدارا" در مقام اِعمال قانون، روا شمرده میشد. "مسألۀ اصلی" نیز این است که آیا باید با اندک زنانی که بهشدّت کمحجاب و بدحجاب هستند و گاه حتّی کشف حجاب کردهاند، مواجهۀ قانونی صورت بگیرد یا خیر؟ اینان زنانی هستند که حتّی چشمهای زنان شُلحجاب را نیز به خود خیره میکنند. این یعنی وضع پوشش آنها، در "مرحلۀ قرمز" قرار گرفته است. آیا این عدّه باید مشمول برخورد قانونی قرار بگیرند یا خیر؟ چنانچه معتقد به "حجاب اختیاری" باشیم، نباید مواجهۀ قانونی را شامل هیچ لایهای از بیحجابی بدانیم.
۲. هر چند "بگیروببند"، راهحلِ "اوّل" و "آغازین" نیست و باید "سازوکارهای فرهنگی و معرفتی" را در پیش گرفت، امّا برای آن دسته از بیحجابها که "اثر فرهنگی و معرفتی" نمیپذیرند و "عامدانه" و "لجوجانه"، فضای جامعه را آلوده به ولنگاری میکنند، "تنها راهحل" است. اینان "معتقد" به حجاب نیستند، امّا برای مصالح جامعه، باید "ملزم" به آن باشند. فرض کنید زنی با "تذکّر"، حاضر به رعایت حجاب نشود و همچنان برهنگی را ترجیح بدهد. در این حال، میتوان با این استدلال که نباید او را "لجوج" کرد، او را منع نکرد؟! آری، شکلگیری لجاجت در او نسبت به دین و انقلاب، مفسده است و باید در حد امکان، از آن پرهیز داشت، ولی چنانچه او به رعایت "مصلحت جامعه" تن در نداد، باید مصلحت او را نادیده گرفت. در واقع، "حقوق جمع" بر "حقوق فرد"، تقدّم دارند. کسانی در داخل، به محض اینکه احساس کنند معیارها و ضوابط ارزشی، "سست" و "رقیق" شدند و میتوان در سایۀ مخالفت با تکصدایی و تکارزشی و انسداد و اختناق، کنشگری داشت، ره صدساله را "یکشبه" خواهند رفت. گویا خواستۀ نهفتهای در پشت "سد" قرار داشته که در انتظار فضای ولنگار و بیبندوبار برای رهاشدن بوده است. در اینجا دیگر عبور از ارزشها، "تدریجی" و "گامبهگام" نخواهد بود؛ بلکه "ناگهان"، همۀ سرمایۀ "رفتارپردازیِ جنسی" به صحنه خواهد آمد.
۳. پلیس امنیت اخلاقی در این سالها، بیش از "دو هزار عملیات" داشته است. از میان این رقم، چه تعداد خطا رخ داده است؟! در این مدّت، چند فیلم دیدهاید که نشانگر "رفتار غیرقانونی" بودهاند؟! بعید میدانم که به ده فقره برسد. فرض کنید یکی از نیروهای پلیس امنیت اخلاقی، تخلف کرده است. در این حال، باید بیحجابی را "منکر" قلمداد نکرد و "حکم جزایی" برای آن مقرّر نکرد، یا باید "فرد خطاکار و قانونشکن" در پلیس امنیت اخلاقی را که به نام دین، "برخلاف دین" عمل کرده، مجازات نمود؟! از هر قانونی میتوان سوءاستفاده کرد. آیا باید خودِ "قانون" را انکار کرد؟! نیروهای جبهۀ انقلاب، همۀ "مواجهههای غیرقانونی و غیراخلاقی" با بیحجابان را - که البتّه اندک هستند - نفی و تخطئه میکنند، امّا از آن سو، "بیحجابی" را نیز "قانونشکنی" و "حرام شرعی" میانگارند. نه "برخورد غلط مأمور"، رواست و نه "برهنگیِ بیحجابان". کسانیکه موافق الزام حکومتی برای حجاب در عرصۀ عمومی هستند، معتقد به "اجرای قانون" هستند، نه "قلعوقمع"."درستبودن قانون" و "اجرای درست قانون"، یک حرف هست، و "رهاسازی حجاب در عرصۀ عمومی"، حرف دیگر. حتّی خود "دین" نیز عرصۀ عمومی را به "وجدان اخلاقیِ متدیّنان" وا نمیگذارد، بلکه "منعها" و "مجازاتها"یی را برای متخلفان از شرع در نظر میگیرد که از جهت "قدرت بازدارندگی" نسبت به مفاسد، مفید و مؤثّر هستند و علّت تشریع آنها نیز همین امر است.
🔴 حجاب در کشور ما سه جنبه داره:
👈جنبه قانون بودن :
این مربوط به حکومت و مامور قانون هست که مانند سایر قوانین باید و باید اجرا بشود و هرکس از قانون سرپیچی کرد باید با او برخورد شود .
در اینجا مومن بودن یا نبودن اهمیتی ندارد باید راعیت شود و تذکر دهنده نیز فقط باید مامور قانون باشد و دیگران حق دخالت ندارند.
مسولین باید خودشان روش مناسب پیاده کردن این قانون را پیدا کنند .
👈جنبه فرهنگ بودن:
این جنبه مربوط به مسولین فرهنگی مانند وزارت ارشاد ، صدا و سیما ، آموزش و پرورش می باشد ، این نیز مربوط به مسولین فرهنگی کشور می شود بنشینند اساسنامه درست کنند ، برنامه ی پنج ساله بنویسند و طبق آن عمل کنند.
👈جنبه معروف بودن و حکم خدا بودن:
این جنبه مربوط به همه ی مومنین می شود و امر به معروف جایش اینجاست ، دلسوزان و مومنین و هیئات بنشینند راه درست مبارزه با بدحجابی را پیدا کنند که نه زدگی بیاورد و نه بهانه دست دشمن دهد.
نادرستی روشهای دست به یغه شدن و توهین الحمدلله خیلی وقت است که فهمیده شده است اما باز هم باید روی جذابیت روش کار کرد .
هر چند این #عملیات در ظاهر موفقیتی در برنداشت، اما عمدهترین فایدهاش این بود که توانستند خودشان را بشناسند».
🍃🌷🍃
ایشان در #عملیات کربلای ۵# بر اثر #اصابت #ترکش خمپاره مجروح شد و پس از ۵#ماه، #دوباره در #تیرماه سال ۱۳۶۶# عازم #جبهه شد.
🍃🌷🍃
اما به علت #جراحتی که ایشان از #مجروحیت داشت، دوباره به عقب برگشت و در #زمستان همان سال به #جبهه رفت. اینبار پس از گذراندن #آموزش #تخصصی #اطلاعات - عملیات #عازم منطقه «حلبچه» شد.
🍃🌷🍃
سرانجام #شهید مهدی دباغ هم درتاریخ ۱۳۶۷/۱/۲۳# در حین #شناسایی منطقه، بر اثر #سقوط از ارتفاع به آرزویش که همانا #شهادت در راه #خدا🤍 بود رسید.
🍃🌷🍃
#مزار#شهید:
در زادگاه ایشان ،قوچان(خراسان رضوی)
🍃🌷🍃
شادی ارواح طیبه ی شهدا،امام شهدا،شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس،شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت، شهدای مدافع سلامت،شهدای هسته ای
و علی الخصوص شهید سرفراز
💠 شهید مهدی دباغ💠
🌷 صلوات 🌷
✨ التماس دعای فرج وشهادت✨
یاعلی مدد