eitaa logo
عمار۱۱۰
13.3هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.7هزار ویدیو
72 فایل
💖 کانال عمار۱۱۰ رابه دوستان خود در تلگرام و #ایتا با آدرس مشابه معرفی نمایید👇 @ammar110 ❣ارتباط با ادمین کانال عمار۱۱۰👇 https://eitaa.com/yas11000 ارتباط با مدیر 👆👆
مشاهده در ایتا
دانلود
ویدیویی که این روزها با عنوان فوق که در تصویر می‌بینید، دارد دست به دست می‌شود. این ویدیو کاملا دروغ است و مربوط به ایران نیست و با هوش مصنوعی روی آن صداگذاری شده است. لطفا اطلاع رسانی کنید تا کسی در دام این لجن‌پراکنی مجازی دشمن نیفتد 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
🔺افتخار پشت افتخار برای ایران اسلامی... تیم رباتیک ایران در مسابقات جهانی Iwise اول شد... با رتبه اول شدن، خنجر به قلب غرب‌زده‌ها زدن‌.... با بوسه بر پرچم، خنجر به قلب وطن‌فروشان زدن... خرقانی 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 راستی؛ کسی هست توضیح دهد؟ 🔻راستی مگر نمی‌گفتند ۳۶ هزار کشته؟ چی شد تهش؟ چرا حتی یک اسم نتوانستند به فهرست منتشرشده دولت اضافه کنند؟ 🔻مگر نمی‌گفتند بهشت‌زهرا پول می‌گیرد و «حق تیر» می گیرند؟ سخت بود یک فیش یا سند رسمی منتشر کنند؟ 🔻مگر نمی‌گفتند تیر خلاص زده‌اند؟ حتی یک فیلم یا سند معتبر منتشر شد؟ 🔻مگر نمی‌گفتند گور دسته‌جمعی وجود دارد؟ پس عکسش کو؟ مختصاتش کجاست؟ خانواده‌ای نبود که مدعی شود؟ 🔻مگر نمی‌گفتند افراد بی‌نام دفن شده‌اند؟ یک مورد مستند شد؟ یک خانواده پیدا نشد بگوید عزیز ما کجاست؟ 🔻مگر نمی‌گفتند به پرستاران گفته‌اند زخمی‌ها را درمان نکنند؟ یک پرستار حاضر شد شهادت بدهد؟ یک بیمار گفت کدام بیمارستان رفته و درمان نشده است؟ 🔻مگر نگفتند مسئولان با هواپیمای اختصاصی به روسیه فرار کرده‌اند؟ این ادعا چه شد؟ پروازی ثبت شد؟ رفتند و برگشتند؟ روزی در تاریخ خواهند نوشت که چگونه جریانی اهریمنی با دروغ‌های بزرگ ، ۲۴۲۷ خانواده را داغدار کردند. @mahdian_mohsen 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
🔰 مردم! با آرامش، "زندگی" کنید / نزول سکینه الهی در راه است 🔹اگر تهدیدی وجود دارد، دستگاه‌های خنثی‌کننده‌ی تهدید هم به فضل الهی وجود دارد. 🔹مردم ❗️کارشان را بکنند، ❗️زندگی‌شان را بکنند، ❗️درسشان را بخوانند، ❗️محیط کسب و کار را [آرام کنند]، ❗️تجارتشان را بدون دغدغه انجام بدهند. 🔹بایستی در کشور محیط آرامش، محیط اطمینان به نفْس، محیط سکینه حاکم باشد؛ 🔹 فَاَنزَلَ اللهُ سَکینَتَهُ عَلى‌ رَسولِهِ وَعَلَى المُؤمِنین‌؛ 🔹خدای متعال ان‌شاء‌الله‌ آرامش را، اطمینان قلبی را بر یکایک آحاد مردم نازل می‌کند و لطف می‌کند؛ مسئولین را هم موفّق می‌کند تا بتوانند [وظایفشان را] انجام بدهند. ۲۸بهمن۱۴۰۴ 🔻 : 👌 این مهمترین دغدغه رهبری که تحقق آن وظیفه ما جهادگران عرصه تبیین است، این تعابیر از حکیم بزرگ انقلاب اسلامی اسلامی است‌. در مورد این و چگونگی تحقق آن باید راهکار ارائه کنیم نه اینکه در کانال های عمومی مدام از احتمال جنگ و ... بنویسیم و منتشر کنیم. حالا دوستان بفرمایند بر فرض احتمال جنگ الان انتشار اخبار اینچنینی در کانال ها و گروه های عمومی جز التهاب آفرینی و احساس ترس چه دردی را میتواند دوا کند؟!! این موضوع متوجه نهادهای امنیتی و کارشناسان تخصصی است ؛ خواهشاً با روان مردم عادی کمتر بازی کنیم و خلاف خواسته آقا و طبق خواست دشمن حرکت نکنیم! ✍ 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 | ما همچنان طلبکاریم ‼️ 🔻 ۴۰ روز هم گذشت ؛ به لطف نظام و عنایت رهبر انقلاب و برای جلوگیری از مصادره فرزندان ایران توسط منافقین و دشمن، برخی از جوانان فریب خورده شهید معرفی شدند و ما هم علی رغم برخی دلخوری ها ، با احترام تمکین کردیم و حتی در موسم رقص و کف برخی از کاسبان خون ( علی رغم دلخوری والدین متوفیان) ، نجیبانه رفتیم برایشان فاتحه خواندیم چون میدانستیم دشمن تفرقه و دوقطبی سازی در ایران عزیز را میخواهد در برابر خیلی از بهتان ها و دروغ ها نجیبانه روزه سکوت گرفتیم و فریادها را فقط ۲۲ بهمن علیه دشمن زدیم . اما ضمن خداقوت به همه مسئولین و نهادهای اطلاعاتی و مردمی و طلب مغفرت برای همه شهدا ، اکنون موعد شکستن سکوت است. اکنون وقت گلبانگ مطالبه گری است . باید فریاد بزنم که : " حضرات محترم از خون علی آبادی و سبحانی فر نخواهیم گذشت ؛". ما اگر بنا به امر رهبری نجیبانه سکوت کردیم الان هم به امر حضرت شان فریاد میزنیم که : " آقایان ما طلبکاریم " فریاد میزنیم: دوستان عزیز عاقبت شناسایی و برخورد با قاتلان و مباشران داعش صفت شهیدان علی آبادی و سبحانی فر چه شد؟! تا کی بایست منتظر بمانیم برای مجازات؟ مسئولین محترم بدانید هر گونه قصور و ترّحم در مجازات پلنگ های تیزدندان مغول صفت فقط موجب جری تر شدن این جماعت خواهد شد. به روح همه شهدا درود میفرستیم و برای فریب خوردگان هم طلب مغفرت میکنیم و به عموم خانواده های نجیب و بسیار محترم فریب خوردگان بر حسب اخلاق ، صمیمانه احترام خواهیم گذاشت، اما در این داستان همچنان طلبکاریم و هیچ گاه فراموش نخواهیم کرد. چون با سکوت و نسیان ما و عدم مجازات قاطع ، دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. " ما همچنان عزاداریم تا روزی که فرمان اجرای حکم قانونی قاتلان و مباشران شهادت شهیدان علی آبادی و سبحانی فر برسد" 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 لشگر سایبری اغتشاشگران ، به رهام عزیزمان هم رحم نکردند‼️ 🔻جنجال دشمن با چهره معصوم «رهام برجسته» کودک حادثه سقوط نیشابور ‌ 🔹بی‌اعتنایی اکثریت خانواده شهدا و جان‌باختگان به جنگ روانی دشمن، که با هدف حاشیه سازی و آشوب در اربعین عزیزانشان طراحی شده بود، باعث فروپاشی قوای عملیات روانی جبهه معاند گردیده تا جاییکه رسانه های ضدانقلاب را ناچار به سوء استفاده از سوانح شخصی کرده است!😊 🔻در میان انبوه دروغ و جعل، چهره معصوم کودکی به نام «رهام» بیش از همه مورد سوءاستفاده قرار گرفته و رسانه‌های وابسته به دشمن، با ادعایی کذب و تلخ، مدعی جان باختن او در جریان اغتشاشات دی ماه نیشابور هستند. اما حقیقت تلخ و تکان‌دهنده آن است که رهام عزیز، بنا بر تحقیقات موثق و مستند از منابع رسمی و اظهارات خانواده‌ی داغدارش، در تاریخ ۲۰ دی‌ماه، حوالی ساعت ۱۵:۳۰، دچار حادثه‌ی ناگوار سقوط از طبقه چهارم بالکن منزل شده است. بدنبال حضور اورژانس ۱۱۵ متاسفانه تلاش تیم‌ پزشکی برای نجات او بی‌ثمر ماند و این کودک دوست‌داشتنی، بر اثر شدت جراحات وارده، دعوت حق را لبیک گفته است[اسناد پزشکی موجود است] ‌ 👈 ‌برخی کاربران،در حرکتی کاملاً هماهنگ و برای جلب رضایت رسانه‌های معاند،تصمیم به مصادره‌ی عاطفی فوت کودک معصوم کرده و با تحریف روایت این حادثه غم‌بار را دست آویز منافع خود کرده اند! 🔹این تلاش مذبوحانه سندی دیگر بر دروغ پردازی های سریالی متوهمان است. اما ملت بزرگ ایران،فریب این بازی‌های روانی را نخواهند خورد 🌸 :کانال برادر 🟢 ـــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا👇 🆔 |➺@ammar110
🔺صبح تا شب شایعه می‌سازند که رهبر انقلاب در پناهگاه است و بیرون نمی‌آید؛ اما چشمشان را بر این حقیقت می‌بندند که او در میان طوفان تهدیدها، حتی جلسه قرآنش را تعطیل نمی‌کند... بله، او در پناهگاه است اما در پناهگاه ؛ همان‌جا که دل‌ها آرام می‌گیرد و اراده‌ها فولاد می‌شود... 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
42.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| چهار نوجوان...میان آتش و ایمان | 🔻روایتی متفاوت از آتش و استقامت شب متفاوت ۱۸ دی ماه نیشابور روایتی بدیع از زبان نوجوانان... 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بررسی یک دروغ که برای ایجاد جنگ روانی ساخته شد! ✨ با تجربه بیش از ۵۰ کلاس و جلسه در این ۴۰ روز اخیر با مخاطبان مختلف به شما عرض میکنم که این روزها این جملات را خیلی جدی نگیرید. : 🔹من خودم اونجا بودم.. 🔹عروس داییم خودش اونجا بوده 🔹فلانی رفته داروخانه دارو بگیره 🔹سندش هم میخای داریم! 🔹خودم فیلم و عکسش دیدم! 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
عمار۱۱۰
🐑 طرح #فدا چیست؟‼️👆 🔻از آغاز سال ۱۴۰۲ تا کنون با استعانت از خداوند و مساعدت مخلصانه اعضای محترم کان
👆👆 به لطف الهی میزان واریزی دوستان برای قربانی ماه رمضان فعلا از ۷۴ میلیون تومان گذشت. سلامتی امام زمان (عج) ، رهبر عزیزمون و سلامتی همه خیرین طرح فدا و شادی روح اموات شان ، شادی روح امام و شهدا صلوات ان شاء الله جمعه هفته آتی یا دو هفته بعد قربانی خواهیم داشت. فلذا همچنان فرصت واریز و بارش باران محبت شما هست😍 توضیحات بیشتر و شماره کارت در بالای کانال در طول سال سنجاق است .ببینید ضمنا دوستان که قصد یا نذر کامل عقیقه در قالب طرح فدا دارند می توانند و و نحوه مشارکت را در کانال جهادگران فدا به آدرس زیر بخوانند: 👇👇👇 @G_J_FADA https://eitaa.com/g_j_fada/743
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا