eitaa logo
عمار۱۱۰
13.3هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.7هزار ویدیو
72 فایل
💖 کانال عمار۱۱۰ رابه دوستان خود در تلگرام و #ایتا با آدرس مشابه معرفی نمایید👇 @ammar110 ❣ارتباط با ادمین کانال عمار۱۱۰👇 https://eitaa.com/yas11000 ارتباط با مدیر 👆👆
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 | ما همچنان طلبکاریم ‼️ 🔻 ۴۰ روز هم گذشت ؛ به لطف نظام و عنایت رهبر انقلاب و برای جلوگیری از مصادره فرزندان ایران توسط منافقین و دشمن، برخی از جوانان فریب خورده شهید معرفی شدند و ما هم علی رغم برخی دلخوری ها ، با احترام تمکین کردیم و حتی در موسم رقص و کف برخی از کاسبان خون ( علی رغم دلخوری والدین متوفیان) ، نجیبانه رفتیم برایشان فاتحه خواندیم چون میدانستیم دشمن تفرقه و دوقطبی سازی در ایران عزیز را میخواهد در برابر خیلی از بهتان ها و دروغ ها نجیبانه روزه سکوت گرفتیم و فریادها را فقط ۲۲ بهمن علیه دشمن زدیم . اما ضمن خداقوت به همه مسئولین و نهادهای اطلاعاتی و مردمی و طلب مغفرت برای همه شهدا ، اکنون موعد شکستن سکوت است. اکنون وقت گلبانگ مطالبه گری است . باید فریاد بزنم که : " حضرات محترم از خون علی آبادی و سبحانی فر نخواهیم گذشت ؛". ما اگر بنا به امر رهبری نجیبانه سکوت کردیم الان هم به امر حضرت شان فریاد میزنیم که : " آقایان ما طلبکاریم " فریاد میزنیم: دوستان عزیز عاقبت شناسایی و برخورد با قاتلان و مباشران داعش صفت شهیدان علی آبادی و سبحانی فر چه شد؟! تا کی بایست منتظر بمانیم برای مجازات؟ مسئولین محترم بدانید هر گونه قصور و ترّحم در مجازات پلنگ های تیزدندان مغول صفت فقط موجب جری تر شدن این جماعت خواهد شد. به روح همه شهدا درود میفرستیم و برای فریب خوردگان هم طلب مغفرت میکنیم و به عموم خانواده های نجیب و بسیار محترم فریب خوردگان بر حسب اخلاق ، صمیمانه احترام خواهیم گذاشت، اما در این داستان همچنان طلبکاریم و هیچ گاه فراموش نخواهیم کرد. چون با سکوت و نسیان ما و عدم مجازات قاطع ، دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. " ما همچنان عزاداریم تا روزی که فرمان اجرای حکم قانونی قاتلان و مباشران شهادت شهیدان علی آبادی و سبحانی فر برسد" 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 لشگر سایبری اغتشاشگران ، به رهام عزیزمان هم رحم نکردند‼️ 🔻جنجال دشمن با چهره معصوم «رهام برجسته» کودک حادثه سقوط نیشابور ‌ 🔹بی‌اعتنایی اکثریت خانواده شهدا و جان‌باختگان به جنگ روانی دشمن، که با هدف حاشیه سازی و آشوب در اربعین عزیزانشان طراحی شده بود، باعث فروپاشی قوای عملیات روانی جبهه معاند گردیده تا جاییکه رسانه های ضدانقلاب را ناچار به سوء استفاده از سوانح شخصی کرده است!😊 🔻در میان انبوه دروغ و جعل، چهره معصوم کودکی به نام «رهام» بیش از همه مورد سوءاستفاده قرار گرفته و رسانه‌های وابسته به دشمن، با ادعایی کذب و تلخ، مدعی جان باختن او در جریان اغتشاشات دی ماه نیشابور هستند. اما حقیقت تلخ و تکان‌دهنده آن است که رهام عزیز، بنا بر تحقیقات موثق و مستند از منابع رسمی و اظهارات خانواده‌ی داغدارش، در تاریخ ۲۰ دی‌ماه، حوالی ساعت ۱۵:۳۰، دچار حادثه‌ی ناگوار سقوط از طبقه چهارم بالکن منزل شده است. بدنبال حضور اورژانس ۱۱۵ متاسفانه تلاش تیم‌ پزشکی برای نجات او بی‌ثمر ماند و این کودک دوست‌داشتنی، بر اثر شدت جراحات وارده، دعوت حق را لبیک گفته است[اسناد پزشکی موجود است] ‌ 👈 ‌برخی کاربران،در حرکتی کاملاً هماهنگ و برای جلب رضایت رسانه‌های معاند،تصمیم به مصادره‌ی عاطفی فوت کودک معصوم کرده و با تحریف روایت این حادثه غم‌بار را دست آویز منافع خود کرده اند! 🔹این تلاش مذبوحانه سندی دیگر بر دروغ پردازی های سریالی متوهمان است. اما ملت بزرگ ایران،فریب این بازی‌های روانی را نخواهند خورد 🌸 :کانال برادر 🟢 ـــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا👇 🆔 |➺@ammar110
🔺صبح تا شب شایعه می‌سازند که رهبر انقلاب در پناهگاه است و بیرون نمی‌آید؛ اما چشمشان را بر این حقیقت می‌بندند که او در میان طوفان تهدیدها، حتی جلسه قرآنش را تعطیل نمی‌کند... بله، او در پناهگاه است اما در پناهگاه ؛ همان‌جا که دل‌ها آرام می‌گیرد و اراده‌ها فولاد می‌شود... 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
42.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| چهار نوجوان...میان آتش و ایمان | 🔻روایتی متفاوت از آتش و استقامت شب متفاوت ۱۸ دی ماه نیشابور روایتی بدیع از زبان نوجوانان... 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بررسی یک دروغ که برای ایجاد جنگ روانی ساخته شد! ✨ با تجربه بیش از ۵۰ کلاس و جلسه در این ۴۰ روز اخیر با مخاطبان مختلف به شما عرض میکنم که این روزها این جملات را خیلی جدی نگیرید. : 🔹من خودم اونجا بودم.. 🔹عروس داییم خودش اونجا بوده 🔹فلانی رفته داروخانه دارو بگیره 🔹سندش هم میخای داریم! 🔹خودم فیلم و عکسش دیدم! 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
عمار۱۱۰
🐑 طرح #فدا چیست؟‼️👆 🔻از آغاز سال ۱۴۰۲ تا کنون با استعانت از خداوند و مساعدت مخلصانه اعضای محترم کان
👆👆 به لطف الهی میزان واریزی دوستان برای قربانی ماه رمضان فعلا از ۷۴ میلیون تومان گذشت. سلامتی امام زمان (عج) ، رهبر عزیزمون و سلامتی همه خیرین طرح فدا و شادی روح اموات شان ، شادی روح امام و شهدا صلوات ان شاء الله جمعه هفته آتی یا دو هفته بعد قربانی خواهیم داشت. فلذا همچنان فرصت واریز و بارش باران محبت شما هست😍 توضیحات بیشتر و شماره کارت در بالای کانال در طول سال سنجاق است .ببینید ضمنا دوستان که قصد یا نذر کامل عقیقه در قالب طرح فدا دارند می توانند و و نحوه مشارکت را در کانال جهادگران فدا به آدرس زیر بخوانند: 👇👇👇 @G_J_FADA https://eitaa.com/g_j_fada/743
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
تهدید علی کریمی به سوزاندن قرآن 🔹«هر اعدام مساوی است با سوزاندن یک قرآن» این را علی کریمی در صفحه‌اش در شبکهٔ اجتماعی ایکس نوشته. 🔹این اظهارنظر کریمی در شرایطی است که هنوز قوهٔ قضائیه حکم قطعی اعدام برای هیچ‌کدام از آشوبگران ناآرامی‌های اخیر صادر نکرده است. 🔹او پیشتر نیز محتواهایی در توهین به پیامبر اسلام، واقعهٔ کربلا و ماه محرم نوشته و به‌تازگی نیز خواستار حمله به ایران شده بود. 🔹تا این لحظه، جامعه اهل سنت ایران این اقدام علی کریمی را محکوم کرده و از وکلا خواسته تا در کانادا، محل زندگی او اقدام قانونی انجام دهند. 🔹نفرت‌پراکنی علیه مسلمان در کشورهای اروپایی و آمریکایی جرم تلقی می‌شود. 🔹پیشنهاد کریمی با انتقادات برخی همفکران او نیز مواجه شده و آن‌ها با انتشار تصاویری از محمدرضا پهلوی گفته‌اند حتی او هم به مراسم حج می‌رفته و برای حفظ ظاهر هم شده خود را مقید به اسلام نشان می‌داده است. فارس 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
46.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن نیشابور 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هنوز هم نفهمیدیم او که بود😍 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 رقاصی در قبرستان و چاقوکشی در دانشگاه‼️ 🔻فیلم‌های رقص بالای سر قبر جان‌باختگان را که دیدم، بیش از هر چیز دل‌نگران خود عزاداری شدم؛ و از آن هم بیشتر دل‌نگران متوفی. هرچقدر می‌خواهید برقصید، اما متوفی ـ هر که باشد ـ حرمت دارد. حرمت او امروز دعاست، قرآن است، صلوات است. نیازش خیرات است؛ وگرنه هرچقدر خواستید برقصید. 🔻فیلم‌های فحاشی و چاقوکشی در دانشگاه را هم دیدم و همان حس به من دست داد. اینجا مگر دانشگاه نیست؟ مکان علم حریم ندارد؟ دانشگاه اگر حرمت نداشته باشد، چه چیزی در این سرزمین حرمت خواهد داشت؟ 🔹واقعیت این است که دشمن اولین چیزی را که می‌گیرد، «هویت» است. هویتِ خودمان. خاک‌مان. دین‌مان. ریشه‌مان. بی‌هویتی است که به توهین به پرچم و قرآن و دعا و مسجد می‌انجامد. انسان وقتی از هویت تهی شد، مرزها فرو می‌ریزد؛ تا آنجا که دیگر نه حرمتی می‌ماند و نه خط قرمزی. 🔹جریان ضد‌وطنیِ خارج‌نشین را ببینید. اگر دست به هر کاری می‌زند ـ از دعوت به تحریم اقتصادی گرفته تا استقبال از فشار نظامی علیه کشور خودش ـ ریشه در نداشتن هویت دارد. تعلقی به این خاک و این مردم ندارد. طبیعی است که تا لبالب از شیادی شود. 🔹و یا به اربابان همین انسان‌های حقیر نگاه کنید. یک سو کودک‌کشی در غزه را رقم می‌زنند و سوی دیگر تعرض به کودک در اپستین. فاصله خون‌ریزی در غزه تا خون‌خواری در اپستین را «بی‌هویتی» پر می‌کند. بی‌هویت شدی، هویتت شیطان می‌شود. اصلاً سبک اهریمن این است که تو را تهی از خود کند تا خودش پر کند. چنین جریانی همان گسست را اینجا هم تبلیغ و ترویج می‌کند. 🔹خاطرتان هست اولین صحنه‌های آغاز آن اغتشاشات چه نمادی داشت؟ همان عکس معروف در کف بازار. تصویری که با سرعت قهرمان‌سازی شد و به عنوان «پسر شجاع ایران» دست‌به‌دست گشت. بعدها مشخص شد پشت پرده ماجرا و فرد قهرمان، یک شیطان‌پرست تمام‌عیار است. 🔹جمع بی‌هویت خاصیت مسخ‌کنندگی دارد؛ به‌ویژه وقتی هدایتش در دست جریان‌های مزدور و نفوذی باشد. اما دقت کرده‌اید هرکس را از آن جمع بیرون بیاورند، اغلب می‌گوید: «نفهمیدم چه شد.» به هویتش که برمی‌گردد، تازه خودش را می‌بیند. 🔹اینجا همان‌جاست که رهبر انقلاب می‌گویند فرزند ماست؛ چون هویت دارد. وارد پروسه بی‌هویتی‌اش می‌کنند که سنگ بزند و فحش دهد. 🔹در برخی صحنه‌های آشوب دیدیم که عده‌ای مسکرات و مواد مصرف می‌کنند. چرا؟ برای اینکه بی‌خود شوند. بی‌هویت شوند. از «خود» فاصله بگیرند. 🔹اما حقیقت این است که این بی‌خودی فقط با ماده آغاز نمی‌شود؛ از ذهن شروع می‌شود. از رسانه‌های اجتماعی. 🔻پس راه چیست؟ راه، فریاد زدن هویت است. یادآوری مرزهاست. حفظ حرمت‌هاست. بازگرداندن انسان به «خودِ» اصیلش؛ به خاک، به عقل، به ایمان، به حرمت. اگر هویت بماند، حرمت هم می‌ماند. و جامعه‌ای که حرمت دارد، سقوط نمی‌کند. اینجاست که چه باید کرد در فریاد زدن هویت در شبکه اجتماعی است. اینکه نظام حکمرانی چه نقص‌هایی دارد به کنار، اما نقش من و ما در کمک کردن به فرزندان این خاک، فریاد هویت است. ✍ مهدیان 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110