eitaa logo
عمار۱۱۰
13.2هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.8هزار ویدیو
72 فایل
💖 کانال عمار۱۱۰ رابه دوستان خود در تلگرام و #ایتا با آدرس مشابه معرفی نمایید👇 @ammar110 ❣ارتباط با ادمین کانال عمار۱۱۰👇 https://eitaa.com/yas11000 ارتباط با مدیر 👆👆
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 علی آقا دمت گرم 👏👏🌹 🔺پاسخ کوبنده علی لاریجانی به وزیر جنگ آمریکا: آقای هگست! ‌رهبران ما در همه این سالها در بین مردم بوده‌اند و هستند؛ اما رهبران شما در جزیره اپستین! 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینجا خراسان جنوبی و بخشی از زمین های کشاورزی شهرستان بشرویه است. ۲۰ سال است کمتر توفیق حضور در زادگاه دارم و از قدیم همشهریان مخلص و اهل قنوت و قناعت داشته و دارم از جنس نور و ایمان و اخلاص با عطر ولایت این ویدئو سند و گواهی است از ولایتمداری آن دیار. این لولو و مرجان های دریای کویر ، کشاورزان نان حلال خور هستند که به دلیل مشغله و بُعد مسافت در قلب همان کویر و سر همان زمین کشاورزی با همان سادگی و صفا دعوت امام سیدمجتبی خامنه ای عزیز را برای روز قدس لبیک گفته اند. شیران بیشه کویر، از راه دور با افتخار بر دستان پینه بسته تان بوسه میزنم. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 ➺ @ammar110
🔴 خداقوت آقای پزشکیان 🌹 🔻 جنگ یک بخش آشکار دارد و یک بخشِ پنهان. بخش آشکارش نیروهای مسلح هستند که واقعاً گل کاشته اند. اما پشتِ این جبهه، سربازانی هستند که ما نمی شناسیم. سربازی که در نظام توزیع است،نظام توزیعِ انرژی، نظام توزیعِ مایحتاجِ روزانه، نظامِ توزیعِ برق، نظام توزیعِ آب، نان و ... . ✅ در هر کشوری غیر از ایران، چنین جنگی با بزرگترین ابرقدرتِ نظامی دنیا و پادوهایش انجام می شد این نظامِ توزیع یا مختل می شد یا فرو می پاشید. خبرنگاران خارجی این روزها از اینکه قحطی نشده و مردم به جان هم نیفتاده اند در تعجبند. 💠 اینکه در تیتر گفتم «خداقوت آقای پزشکیان» این یک نماد بود، نمادی از صدها هزار نیروهای خدومی که در ادارات و سازمان‌های خدمت رسانی می جنگند و ما نمی بینیم. از اورژانس و اداره برق و گاز و پمپ بنزین و .... . 🌹 البته خداقوت ویژه را به خود آقای پزشکیان بگوییم که بدونِ تَکَلُّف و تشریفات پشتِ ترک موتور نشست، در کوچه و خیابان سلفی گرفت، و با آن روحیه داش مشتی به همه سلام داد و خداقوت گفت. مردم به این امید دادن ها و اینگونه مرام ها نیاز دارند. هر چند جامعه عادی نیست ولی این عادی رفتار کردن ها به مردم جان می دهد. 🌹 خداقوت آقای پزشکیان، دست مریزاد. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
MP3 Recorderبمباران خارگ.mp3
زمان: حجم: 4.6M
بمباران جزیره خارگ با چه هدفی انجام شد؟ کجای خارگ بمباران شد؟ 🔸️هدف ترامپ از بمباران جزیره خارگ چیست؟ / او چه پیامی بعد از بمباران خارگ صادر کرد؟ 🔸️بمباران خارگ توسط آمریکا نشانه چیست؟ 🔸️آیا از بمباران جزیره خارگ نگران باشیم؟ 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 استغاثه بانوی شجاع ایرانی به امام عصر، برای نابودی دشمنان: اللهم عجل لولیک الفرج برای بدن‌های تکه تکه شده هم‌وطنان‌مان 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😘 👆به همین آقای مهربون میگفتن دیکتاتور😭😍 در این چند روز خیلی ها دیدم که از اشتباه بزرگ شون برگشتند. عده ای هم هنوز اسیر شیطان و نفس درون و لجاجت و جنگ شناختی هستند . البته برخی از دوستان که همیشه پای ماهواره نشسته اند مذمت نکنید. برای آنها خیلی دعا میکنم. حالا بی خیال! ؛ انصافاً اگر لذت بردین برای دوستانی که خیلی دوست شون دارید و مطمئنی که زرشناس هستند و قدر زر و گوهر میدونن بفرست 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
976.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰درخواست حلالیت برخی شهروندان و لبخند شهید شمخانی! بی توجه به هیاهوها کوتاه قامتان سیاست باز ، ذهن استراتژیک و صبر انقلابی شمخانی را خیلی دوست داشتم. او مرد بسیار بزرگی بود و برای دور زدن تحریم ها و آبروی ایران پس از خروج ترامپ از برجام، گمنام ولی مردانه خیلی زحمت کشید و البته خیلی زخم زبان از جماعت ناآگاه به پشت پرده ها شنید ولی باز هم سکوت کرد. در یک جمله : دشمن و آقای ر ! خیلی بیشتر از دوست او را میشناخت. بارها گفته بودم آخر الامر اسرائیل یا منافقین او را ترور خواهند کرد. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
سلام بزرگواران. یه نکته: همگی از خبر هلاکت نتانیاهو قطعا خوشحال می‌شویم اما تا پیش از تایید رسمی مسئولان و رسانه های معتبر زمان و فکر خودتون را درگیر این اخبار نکنید. دشمن با فیلم ۶ انگشت و ۱۰۰ تا دندان نتانیاهو فکر ما را مشغول میکند امیدها دردل ایجاد می‌کنیم بعد ناگهان نتانیاهو با حضور در رسانه و بازدید میدانی از تل آویو کل امیدها و خوشحالی ما را ناامید و به روحیه خدشه وارد می‌سازد. من نه رد میکنم نه تایید‌ خبر هلاکت این شیطان را. ولی حرفم این هست اجازه دهیم اطلاعات ایران جهت تایید رسمی تکمیل شود بعد شادمانی کنیم. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
و دو بزنگاه پیش رو... 🔻خب؛ لیالی قدر و روز قدس گذشت. دم همه مسئولین و مردم گرم 🔹حالا دو بزنگاه حساس در نیشابور پیش رو داریم که موعد تدبیر و تصمیم امروز است و نه فرداها! ۱. چهارشنبه سوری ۲.موعد سال تحویل 🔻در خصوص مورد اول به نظر میرسد خارج از تدابیر هیجانی و افراط و تفریط چند اقدام عاجل شکل بگیرد: ۱. آگاه سازی : ما مردم بسیار خوب و فهیمی داریم. اگر شرایط توسط مردم و حلقه های میانی [ نه دیکته های کارگزارانی ] تبیین شود بخش زیادی با درک شرایط همراهی خواهند کرد. فلذا با زبان احترام و تکریم بزرگان محل میبایست آگاه سازی کنند. درک شرایط بیانگر شخصیت والای خود افراد می باشد و قطعاً یقین دارم عموم انسان و خانواده های کما فی السابق همراهی خواهند کرد‌ ۲. مردم دشمن دیده نشوند. واقع بینانه بایست گفت برخی جوانان حتی از کنترل والدین هم خارج هستند. فلذا با حداکثر مدارا میتوان فضایی مدیریت شده خارج از محدوده داخل شهر برای آن جماعتی که اصرار بر برگزاری دارند با ابلاغ ضوابط و برخورد با خاطیان در نظر گرفته شود. ۳. رژه خودرویی مردمی با شکوه بیشتر و با رقص پرچم های خوشرنگ ایران کماکان ادامه داشته باشد. ۴. تذکرات لازم در بستر شاد جهت پیشگیری از تکرار حوادث تلخ چهارشنبه سوری سالهای قبل داده شود. ۵. ایست و بازرسی به صورت محدود و رعایت ملاحظات در برخی مکان های خاص پیش بینی شود. ۶. فعال نگه داشتن ستادهای آگاه سازی و امنیت محله و مسجد محور ۷. برپایی موکب های پذیرایی و فرهنگی در حاشیه برگزاری نماز عید فطر همراه با پخش آهنگ های شاد و ملی ۸. موارد دیگر که در جلسات بایست طرح و تصمیم گیری شود ✨ اما در خصوص مورد دوم: لحظه تحویل سال نو: نکته مهم این است که اینکه انتظار داشته باشیم همه بایست مثل من فکر کنند و رفتار کنند انتظار درست و بجا نیست. اما اینکه از آن سو بخواهند لحظه تحویل سال مثل ابتدای سال جاری ( کنار بقعه خیام ) بهانه ای برای هنجارشکنی کنند و ما دست رو دست بذاریم و فقط افسوس بخوریم مخصوصا در این شرایط اصلا پذیرفته نخواهد بود. ✨پس چه کنیم؟ برخورد قانونی جدی با خاطیان گر چه گاهی به ناچار یک ضرورت است اما همیشه پیشگیری بر پیگیری مقدم است. مسلماً اگر مثل سال جاری، ما سنگر را خالی کنیم هنجارشکن جولان خواهد داد. مسلماً اگر مثل سال جاری با بدسلیقه ای محض دقیقاً لحظه سال تحویل تریبون دست عزیزی باشد که روضه قتلگاه میخواند ما ضربه خواهیم خورد. البته الحمدالله امسال دو عید همزمان داریم فطر و نوروز و همین فرصتی است که از الان اولاً فضاسازی میدانی با توجه به اقتضائات میدانی با همکاری دوستان میراث فرهنگی و توسط جوانان صاحب نظر و خوش سلیقه [ مثل بسیج هنرمندان یا خواهران خوش ذوق ] انجام بدهیم ، برای ساعات بعد از اعلام سال نو برنامه هایی پیش بینی شود و اگر شرایط و مقدورات پاسخگو باشد نماز فطر را در جوار امام زاده محروق و بقعه حکیم عمر خیام بزرگ برپا گردد و .... 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 گزارشی از وضعیت جزیره خارک بعد از حمله امریکا 🔻ساعتی پیش جزیره خارک هدف حملات هوایی دشمن قرار گرفت. منابع میدانی اطلاع دادند که در جریان این حملات صدای بیش از ۱۵ انفجار در جزیره شنیده شده است. 🔹دشمن تلاش کرد در جریان این حملات به پدافند ارتش، پایگاه دریای جوشن، برج مراقبت فرودگاه و آشیانه بالگرد قرآن قاره آسیب وارد کند. 🔹مشاهدات میدانی نیز از بلند شدن دود غلیظ از جزیره حکایت دارد. 🔹این منابع اعلام کردند هیچ یک از زیرساخت‌های نفتی در این حملات آسیبی ندیده است؛ ایران درباره پیامدهای حمله به زیرساخت‌های انرژی کشور هشدار داده بود که در این صورت همه زیرساخت‌های نفت‌وگاز منطقه که آمریکا و هم‌پیمانانش در آن ذی‌نفع هستند، به آتش کشیده می‌شود و نابود خواهد شد. 🔹ترامپ پس از این حملات مدعی شده است تمام اهداف نظامی را در جزیره خارک هدف قرار دادم. 🔹دشمنان پیشتر از نابودی کامل سامانه‌های پدافندی جزیره نیز خبر داده بودند که فعالیت مجدد پدافند در جزیره ساعتی پس از آن دور حملات به خارک، ادعای آنان را باطل کرد. 🔹ترامپ همچنین پیشتر بارها مدعی انهدام کامل توان موشکی ایران شده است اما موج حملات موشکی و پهپادی به دور چهل و هشتم رسیده است. فارس 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔰 توهم ترامپ در جزیره خارگ 🔹 ترامپ دیشب توییت زد که در جزیره خارک غوغا کرده است، قبلاً گفتم که او نیاز دارد بگوید برنده هر پرونده ای است لذا عادت دارد قُمپُز در کند. اما درباره ی خارک دو سناریو می تواند مد نظر باشد: ▪️سناریوی اول: تلاش برای هلی بُرن در خارک و در اختیار گرفتن تاسیسات نفتی، ▪️سناریوی دوم: تلاش برای انهدام تاسیسات نفتی خارک، 🔹 با اطلاع عرض می کنم که : ▪️در سناریوی اول تمهیدی اندیشیده شده که هیچ مزدور آمریکایی نتواند به خارک نزدیک شود ، ولی اگر پای کسی به خارک رسید عمودی می آیند ولی افقی بر می گردند، ▪️ در سناریوی دوم هم هر چند بعید میدانم دشمن جرأت ضربه زدن به تاسیسات را داشته باشد ولی مبنا همان چشم در مقابل چشم است. اگر خارک ضربه بخورد تاسیساتی در منطقه سالم نمی ماند. 🔹 بنظرم حماقت ترامپ می تواند فرصت خوبی برای یک ضربه کاری و تاریخی به ارتش آمریکا باشد که در تاریخ بخوانند و بنویسند. ربیعی 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110