🔴 #شُل_مغزیسم‼️
در این روزها یادی کنیم از تفکر امثال این دوستان غافل و جاهل یا برخی احمق های معاند که سالها تو مملکت هرکی اعم از اداره برق، اداره گاز، جنگلداری، آب و فاضلاب، شهرداری، دهداری و ... کار نمیکرد، در فضای مجازی و حقیقی یه لگد به صنعت موشکی میزدند! و بدتر اینکه روی این حماقت داخل گروه هاشون پُز هم میدادند!! و فضاحت بیشتر اینکه چند بیسواد یا چند دوست به خاطر دردهای معیشتی پُست طرف را لایک میکردند
این روزها با بلوط هات میخواستی جلوی آمریکا و اسرائیل وایسی جناب....؟
🌸 #عمار۱۱۰: کانال برادر #سلطانزاده
🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ
🔻 پاتوق #نخبگانی در ایتا 👇
🆔 |➺ @ammar110
اعضاء کانال رهبر عزیز انقلاب تا ثانیه هایی دیگر ، در کمتر از دو روز به ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار عضو خواهد رسید😍
شما هم عضو بشین👇
@rahbar_enghelab_ir
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیر نبینند حسودا ؛ قد و بالات نظر خورد
😭😭😭
🌸 #عمار۱۱۰: کانال برادر #سلطانزاده
🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ
🔻 پاتوق #نخبگانی در ایتا 👇
🆔 |➺ @ammar110
حاج محمود کریمینماهنگ بسم الله.mp3
زمان:
حجم:
3.4M
🔉 نماهنگ بسم الله
عصا را از پدر برگیر عزم نیل کن اینک
بسم الله بسم الله
تقاص خون او را مرگ اسرائیل کن اینک
بسم الله بسم الله
🎙 #حاج_محمود_کریمی
🌸 #عمار۱۱۰: کانال برادر #سلطانزاده
🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ
🔻 پاتوق #نخبگانی در ایتا 👇
🆔 |➺ @ammar110
محمد حسین پویانفرمثلی لا یبایع مثل یزید.mp3
زمان:
حجم:
4.1M
🔉 مثلی لا یبایع مثل یزید
فرمود آن رهبر مظلوم و شهید
مثلی لا یبایع مثل یزید
تشنه اگر بمیرم ننگ نمیپذیرم
راه حسین زهرا راه من و مسیرم
🎙 #محمد_حسین_پویانفر
🌸 #عمار۱۱۰: کانال برادر #سلطانزاده
🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ
🔻 پاتوق #نخبگانی در ایتا 👇
🆔 |➺ @ammar110
زمان:
حجم:
1.2M
اندر حکایت:
مأموریت نجات اسراییل!!!!!
💫@safavali
🔹متاسفم افرادی که مهندسی عقل و ادراکات شان را به امثال قدیری ابیانه ها و..... می دهند.
🔹 اگر عاقلی در بین افراد هست بزنید توی دهان این افراد.
🔹قبلا گفته ام صاحب این تفکرات صرفاً موجوداتی خطرناک و بدون فهم اجتماعی می بینم که در یک حباب اطلاعاتی برکه ای گرفتار شده و ماموریت شان صرفاً تولید نفرت و استهزاء علیه بچه های انقلاب است. شاید در نگاه اول خود گویند و خود خندند ولی نمیدانند خود و دیگران و بچه ها و مرغان پخته هم خندند.
🔹برای خودم شنیدن این اراجیف ولو برای کنجکاوی حرام سیاسی و شرعی میدانم.
🔹از راه های شناخت این جماعت استفاده زیاد از واژه هایی مثل " نفوذی، خائن ، ملعون و.... " در ادبیات و گفتمان این دوستان است. به نام انتقاد و بدون توجه به منافع و مصالح ملی ، از بدبین کردن و بی اعتمادسازی و تخریب و تکفیر مسئولین لذت می برند. کاملاً خلاف گفتمان رهبر شهیدمان.
🔹بهترین کار ورود به پی وی این افراد و دادن تذکر جدی به این عزیزان و محدود کردن این مخاطبان و لفت دادن از کانال هاست
#سلطانزاده
🌸 #عمار۱۱۰: کانال برادر #سلطانزاده
🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ
🔻 پاتوق #نخبگانی در ایتا 👇
🆔 |➺ @ammar110
17.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬قطب نما جنگ احزاب در رمضان
🔻 پس از چهارده قرن، بار ديگر دشمنان اسلام جمع آمدهاند تا در توهمات خود کار تنها نظام اسلامی را براي هميشه تمام کنند! در روزگاری که جمهوری اسلامی در اوج قدرت خويش قرار دارد به نزديکی قله رسيده است و همين امر به شدت دشمنان را نگران کرده است! اين بار نيز همه چيز با يهود آغاز می شود و آتش فتنه روشن می گردد. رژيم غاصب صهيونيستی که در جنگ 12 روزه ناکام مانده بوده، در جنگی جديد برادر بزرگتر و حامی اصلی خود را جلو انداخته است تا انتقام شکست پيشين را بگيرد!
یادتونه یه زمانی میگفتن: «چرا ایران نباید مثل امارات و عربستان باشه؟»
عجب روزگاری شده. این جنگ که تموم بشه، تازه وقتش میرسه که برای تاریخ درس بنویسیم.
هی میگفتن ببینید دوبی چه شده، ریاض چه شده، آسمانخراش، برج، مال، برق و بوق… چرا ما نه؟
حالا خبرها رو ببینید؛ دیگه بعد موشک های ایران، این امارات، اون امارات نمیشه. .
اونهایی که همیشه حسرت می خوردن، خوبه این روزها رو با دقت نگاه کنن.
کشورهایی که حالا با دهان باز فقط تماشا میکنن.
مسلوبالاراده.
نه جرئت پاسخ دارن، نه توانش رو.
حتی زبان اعتراض هم ندارن.
وقتی کشوری عاریتی و بادکنکی رشد کنه و مدیریت ش از واشنگتن باشه، نتیجهاش همین خفت میشه.
کشوری که عملاً مستعمره ارباب آمریکایی شده
آخرش فقط میایسته ونگاه می کنه.
وقتی بهجای توسعه حقیقی، فقط به برندسازی با مال و برج و ویترین فکر کردی،
وقتی فکر کردی با چند تا آسمانخراش میشه «کشور» ساخت،
حالا میرسی به همین بنبست.
وقتی مردم رو انقد بی ارزش دیدی که فقط خریدار و مصرفکننده هستن،
دیگه حتی نمیتونی روی اعتراض مدنی مردمت هم حساب کنی.
وقتی کشورتو تبدیل به پارک تفریحی پولدارهای جهان کردی،
نه وطن مردمت،
آنوقت کسی نیست برات هزینه بده.
سرمایه هم با سرمایه دارش با اولین سوت موشک پر میکشه میره.
وقتی رسانه رو خفه کردی، سرکوب کردی و اجازه نفس کشیدن ندادی،
حالا خودت هم بیزبان میشی؛
کتک می خوری و باز مجبوری سانسور کنی.
از همه بالاتر وقتی کشورت رو عملاً تقدیم آمریکاییها کردی،
حالا باید هزینه خوار شدن پایگاههای آمریکا رو هم از جیب بدی.
پایگاههایی که حتی برای خود آمریکا هم مصونیت نیاوردن، چه برسه امنیت برای این کشورها.
این همون زندگی ویترینی و حیوانیه که بعضیها میگفتن خیلی جذابه.
همون دنیایی که میگفتن چرا ایران با آمریکا کنار نمیاد تا بشه مثل امارات و عربستان.
خب البته مردم ایران فرق دارند. عزت دارند. برای دو لقمه بیشتر، خفت نمی کشند.
مهدیان
🌸 #عمار۱۱۰: کانال برادر #سلطانزاده
🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ
🔻 پاتوق #نخبگانی در ایتا 👇
🆔 |➺ @ammar110
🔴 فرمانده کجا آرام گرفت؟
مخاطبین عزیز کانال از اراک تصاویری از مراسم تشییع و خاکسپاری سردار اسلام سپهبد شهید محمد پاکپور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهدای جنایات تجاوزکارانه آمریکایی و صهیونی به میهن اسلامی را ارسال کردند که در روستای دهسد از توابع شهرستان خنداب برگزار شد.💔
♦️مزار ایشان نیز در کنار برادر شهیدشان رضا پاکپور قرار دارد.
واقعا باور کردنی نیست....ای کاش به سادگی عبور نکنیم از این نامها..اسامی که هر کدام قهرمان و اسطوره هستند..🇮🇷🇮🇷🇮🇷
شادی روح شهید و ملکوتی اش صلوات
شادمانی
🌸 #عمار۱۱۰: کانال برادر #سلطانزاده
🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ
🔻 پاتوق #نخبگانی در ایتا 👇
🆔 |➺ @ammar110