هدایت شده از عماریار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 مستند #بی_مرز_بی_انتها
🎥 اگر مانوس با شهدا باشی، هدف ات هم مثل آنها میشود آنوقت یادمانی هم که برایشان میساز مانند قدس شریف است
🔴 این اثر را در عماریار ببینید
🌐 ammaryar.ir/product/بی-مرز-بی-انتها/
✅ @AmmarYar_IR
🔺محمود شهبازی، کارگردان مستند #دریابست:
🔸 در اثر ساخت مستند و رسانهای شدن مسئله پای خیلی از نهادهای بزرگ و رسمی کشور به این مسئله باز شد. موضوع حتی به #شورای_عالی_امنیت_ملی هم رسیده بود و نماینده رهبری در شورا، برای همین موضوع به #بندرعباس آمدند.
#گفتگو
#محمود_شهبازی
📌مشروح گفتگو:
📍AmmarFilm.ir/23562 👈
✅ @AmmarFest
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ انیمیشن #این_ده_مرد | شهید #مهدی_باکری
🔸️۲۵ اسفند، سالروز شهادت غیور مرد خطه آذربایجان سردار #شهید مهدی باکری گرامی باد
✅ @AmmarFest
جشنواره مردمی فیلم عمار
🔸حضور حجت الاسلام #ماندگاری در #سینما_سنگر #یادمان_هویزه ✅ @AmmarFest
🔸دست نوشته حجت الاسلام ماندگاری در #سینماسنگر #یادمان_هویزه
✅ @AmmarFest
📺مستند «اوفا؛ غریبه آشنا» جدیدترین #مستند_ثریا
🔻قسمت پنجم از مجموعه مستند «همسایه شمالی۲»
🔹روایتی جذاب از شهر اوفا پایتخت جمهوری باشقیرستان روسیه
🔸چند هزار کیلومتر دورتر از ایران، در شهری که صد سال پیش زبان فارسی رایج بود و امروز غریبه ای آشناست!
🔻ماجرای آشنایی با محمد گالیموف، پزشک متخصص شهر اوفا که عاشق ایران است
🔹علاقه عجیب مسلمانان #باشقیرستان روسیه به ایران و زبان فارسی
🔸ظرفیتهای مغفول فرهنگی و اقتصادی باشقیرستان روسیه برای ایران
🕚امشب، ساعت ۲۰ #شبکه_مستند سیما
✅@AmmarFest
🔺 چه کسانی به هنر و سینمای ایران خیانت میکنند؟
🔸وحید جلیلی؛ مسئول شورای سیاستگذاری #جشنواره_عمار در گفتگو با #روزنامه_کیهان؛
🔹انقلاب اسلامی جدا از مضامین دراماتیک که به سینما تقدیم کرد یک مخاطب چند میلیاردی جهانی برای سینمای ایران فراهم کرده است. کسی سینمای ایران را نمیشناخت، کسی در دنیا متوجه این سینما نبود و عددی محسوب نمیشد. این انقلاب اسلامی بود که ایران را در چشم مخاطب جهانی جذاب کرد.
🔹شما میبینید یک فیلم که از نظر سینمایی ضعیف یا حداکثر متوسط است به جشنوارههای اروپایی راه پیدا میکند و برایش فرش قرمز پهن میکنند و برای کارگردانش صندلی خالی میگذارند و… آیا هدف آنها سینماست؟ پس چرا فیلم «بازمانده» مرحوم سیف الله داد را به جشنوارهها نمیبرند؟ جایزه که نمیگیرد هیچ، حتی نمایش هم داده نمیشود! دغدغه آرمانی و محتوایی را کنار بگذاریم، اصلا از نظر فنی و سینمایی، سیفالله داد در نسبت با جعفر پناهی خیلی فیلمساز بزرگتری است. اما چرا پناهی آنقدر در جهان مشهور میشود اما اسمی از سیف الله داد در خارج از مرزهای ایران نمیرود؟ مگر اینکه کسی سرش را زیر برف کرده باشد که بخواهد برخورد دوگانه و سیاسی و ایدئولوژیک با سینمای ایران را انکار کند. اینها نکات مهمی است که منتقدین غربزده سینمای ایران باید به آن جواب بدهند، اما پاسخی ندارند.
🔹انقلاب اسلامی یکی از کارهایی که کرد این بود که یک فرصت تنفسی به سینماگران ایرانی داد. اگر این سیاستگذاریها اعمال نمیشد قطعا سینمای ایران تا این حد پیشرفت نمیکرد. ما هرگز در تاریخ سینمای قبل از انقلاب، بازیگرانی، به خصوص خانمهای بازیگر به این قدرت نداشتیم، چرا؟ به خاطر اینکه انقلاب اسلامی ارزش افزودههای غیرمجاز را از سینما گرفت. گفت که خانمی اگر میخواهد در سینما به موفقیت برسد باید حتما هنرمند باشد و ارزش بازیگری داشته باشد نه اینکه جاذبههای جنسی خود را به نمایش بگذارد. وقتی آن حاشیهها را از متن سینما دور کردیم، سینما تقویت شد، رشد کرد و امروز چنین سینمایی داریم.
🔹ظرفیت بالایی برای آینده داریم. نسل جدید سینماگران انقلاب هم اعتماد به نفس خیلی بالایی از خود نشان دادند. اینها مثل مخملباف آنقدر خام نیستند که دو سفر خارجی بروند و برگردند و کل ایدئولوژی شان ۱۸۰ درجه بچرخد و یا آنقدر از نظر شخصیتی حقیر نیستند که تا یک مقدار پولدار شوند به یک نوکیسگیاشمئزاز آوری برسند. نسل جدید انقلاب اسلامی الگوها و عبرتهای زیادی از این ۴۰ سال را ذخیره کرده و تلاش میکند تا با تکیه بر همه داشتهها سینمای ایران را به اوج برساند.
📌 مشروح گفتگو:
📍AmmarFilm.ir/23582 👈
✅ @AmmarFest
هدایت شده از عماریار
📽 آغاز اکرانهای نوروزی #تهران_دمشق
💢 با ۵۰% #تخفیف
💠 حکایت توطئهای مشترک برای تهران و دمشق
🔴 ثبت نام اکران از #عماریار
🌐 AmmarYar.IR
✅ @AmmarYar_IR