eitaa logo
«امربه معروف و نهی ازمنکر»
870 دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
5.9هزار ویدیو
15 فایل
🔸هرآنچه از اصول و مراحل امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارید! ✅آموزش توسط اعضای تیم آمرین احمدی ارتباط بامدیر: @Hsr34954
مشاهده در ایتا
دانلود
💠درباره‌ی شهیدان، در دو جای قرآن تصریح شده که شهیدان مرده نیستند، زنده‌اند؛ این دیگر با صراحت است. یکی در سوره‌ی بقره است: وَ لا تَقولوا لِمَن یُقتَلُ فی سَبیلِ اللَهِ اَمواتٌ بَل اَحیاء؛ به اینهایی که در راه خدا کشته میشوند مرده نگویید، اینها زنده‌اند. دیگر از این واضح‌تر، روشن‌تر؟ یکی هم در سوره‌ی آل‌عمران: وَ لا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَهِ اَمواتًا بَل اَحیاء؛ تصریح شده. حالا اینکه حیات شهدا چگونه حیاتی است، یک بحث دیگری است؛ یقیناً متفاوت است با حیات زندگی مادّی ما و متفاوت است با حیات برزخی‌ای که خیلی از افراد دیگر هم در برزخ روحشان فعّال است و زنده است به یک معنا؛ این هم نیست؛ یک چیز سوّمی است و به هر حال یک حقیقت مهمّی است که قرآن به آن تصریح میکند.
🌸👇 🦋پیامبراکرم صلی الله علیه وآله وسلم فرمودند: های خود را با تلاوت قرآن نورانی کنید. 🌱منبع: جلد:۲صفحه : ۶۱۰ 🔹:لطفا"حداقل روزی هرنفریک صفحه از قرآن بامعانی به همراه خانواده بخوانیم تاخودو خانواده مون رادرمقابل تهاجمات فرهنگ غرب بیمه کنیم۰۰۰۰ 📺👇 🦋🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34955 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف ونهی ازمنکر🔗بپیوندید۰👇 🔹بزرگواران:لطفا"حداقل به یک نفرارسال فرمائید۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 راهبرد دشمن این است که ما به خودمان بدبین شویم 🍃🌹🍃 🔻رهبر معظم انقلاب در دیدار رمضانی دانشجویان: 🔹مشکلات در داخل حتماً وجود دارد اما اینکه ناامیدی عمدتاً منشاء داخلی دارد را قبول ندارم 🔺مشکلات، جوانِ دانشجوی پرانگیزه را ناامید نمی‌کند. درس می‌خواند و مبارزه می‌کند تا مشکلات را برطرف کند.
انسان‌مصلح ۸.mp3
12.73M
👇 👇 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34955 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
به احترام ماه خدا۱.mp3
12.1M
👇 :لطفا"برای احیاء واجب فراموش شده؛... دوستان وآشنایان خودرا نیز،به نهضت آموزش و احیاء امربه معروف و نهی ازمنکر🔗دعوت نمائید.🌸🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34955 ╚═══💫💎═╝ 📺🌸👇 📡به کانال دانش پژوهان و احیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
لااله‌الاالله ۲۸.mp3
15.78M
مجموعه‌ صوتی ۲۸ بهشت با همه‌ی عظمت بی‌نهایتش، زیبائی‌ها و مراتب و تنوع بی‌نهایت هم دارد. ولی از میان همه‌ی مراتب بهشت، یک بهشت، بالاترین بهشت است و مخصوص عده‌ای خاص ....
28 - TopSeda.ir.mp3
4.05M
🌸👇 تلاوت تحدیر (تند خوانی) صوتی جزء 28 قرآن کریم
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ كَمَا أَرْسَلْنَا فِيكُمْ رَسُولاً مِّنكُمْ يَتْلُو عَلَيْكُمْ آيَاتِنَا وَيُزَكِّيكُمْ وَيُعَلِّمُكُمُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَيُعَلِّمُكُم مَّا لَمْ تَكُونُواْ تَعْلَمُونَ (151): همانگونه (كه براى هدایت شما) رسولى در میان شما از نوع خودتان فرستادیم تا آیات ما را بر شما بخواند و شمارا تزكیه كند و كتاب و حكمت بیاموزد و آنچه نمى‏توانستید بدانید، به شما یاد دهد.كلمه «تلاوت» از واژه «تِلو» به معناى پى درپى است و به خواندنى كه پى درپى، با نظم صحیح و مناسب وبرخوردار از نوعى قداست باشد، اطلاق مى شود. كلمه‏ى «تزكیه» به معناى رشد و نمو و پاك كردن است. تعلیم كتاب، آموختن آیات و احكام آسمانى است و تعلیم حكمت، دادن تفكّر و بینش صحیح است.بعثت پیامبر اسلام، نتیجه استجابت دعاى حضرت ابراهیم است كه از خداوند خواست: «وابعث فیهم رسولاً منهم یتلوا علیهم آیاتك...» [448] خدایا! در میانشان پیامبرى مبعوث كن كه آیات ترا بر آنان بخواند. پیامبر اسلام صلى الله علیه وآله نیز مى‏فرمود: «انا دعوة ابى ابراهیم» من همان استجابت دعاى پدرم ابراهیم هستم. ----بقره، 129. - رهبرى موفق است كه از خود مردم، در میان مردم و هم زبان مردم باشد. «ارسلنا فیكم رسولاً منكم» تزكیه بر تعلیم مقدّم است. «یزكّیكم و یعلّمكم» - آموزش دین، محور اصلى است و آموزش‏هاى دیگر، در مراحل بعد از آن است. ابتدا «یعلّمكم الكتاب و الحكمة» وپس از آن «یعلّمكم ما لم‏تكونوا تعلمون» - انسان براى شناخت بسیارى از حقایق، نیازمند وحى است. بجاى «ما لاتعلمون» فرمود: «مالم تكونوا تعلمون» تا یادآور شود كه اگر انبیا نبودند، انسان براى آگاهى از امورى همچون آینده‏ى خود و جهان، راه به جایى نداشت.
-1629151487_851194198.mp3
20.01M
🎧 صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار رمضانی دانشجویان. ۱۴۰۲/۱/۲۹ 💻 Farsi.Khamenei.ir 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34955 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
07.Araf.103-104.mp3
1.47M
📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34955 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شنیدی بعضیا میگن: ما اول باید خودمونو درست کنیم ، پس امر به معروف نمیکنیم!!!😕 پس این کلیپم بشنو، که بشوره ببره 😁 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34955 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
1_4277927677-AudioConverter.mp3
3.9M
⁉️درزمینه فعالیت های مهدوی پرفضیلت ترین کار برای امام زمان عجل الله چیست ؟ 🎙 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34955 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
🔹آیت‌الله‌العظمی بهجت قدس‌سره: 🌀«دعایی که خیلی مختصر باشد و کار مفصل را بکند است.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اداره آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان در اقدامی تحسین‌برانگیز با نصب بنری با محتوای « اینجا مکان فرهنگی است و بی‌حجابی نوعی بی‌فرهنگی است، از خدمت به افراد بی‌حجاب معذوریم» اعلام کرد از خدمت به افراد بی‌حجاب خودداری می‌کند. طبعا ادارات دولتی نقش مهمی را در سامان‌بخشی به وضع عفاف و حجاب برعهده دارند و اینگونه تبلیغات با محتوای فرهنگی از اقدامات سلبی صرف، اثرگذارتر خواهد بود. 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34955 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
🌸👇 📡:به گروه آمران بالمعروف و منتظران حضرت مهدی موعود...خوش آمدید. ممنون ازحضور فعالتون...🌸🌹🌹🌹👇 https://eitaa.com/joinchat/2107048279C1140ae9b6f 📺👇 🦋🌸🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34955 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
38.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34955 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨ببینید | اگه همین الان به شما بگن یک سمند میخوایم به شما هدیه بدیم ، شما آیا میگید پول بنزین و روغن و تایرش رو چکار کنم؟؟؟ 🤔چی شده که تا اسم بچه میاد سریع میگیم پول پوشک و شیر خشک و اسباب بازیشا چیکار کنم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ رهبر انقلاب به این سوال که وظیفه یک دانشجوی مطلوب و دارای همت بلند و آینده‌نگر چیست ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
✨﷽✨؛ 🕋 | 💠فَلَوْلَا كَانَ مِنَ الْقُرُونِ مِنْ قَبْلِكُمْ أُولُو بَقِيَّةٍ يَنْهَوْنَ عَنِ الْفَسَادِ فِي الْأَرْضِ إِلَّا قَلِيلًا مِمَّنْ أَنْجَيْنَا مِنْهُمْ وَاتَّبَعَ الَّذِينَ ظَلَمُوا مَا أُتْرِفُوا فِيهِ وَكَانُوا مُجْرِمِينَ. 🔸چرا در قرون و اقوام قبل از شما ، دانشمندان صاحب قدرتی نبودند که از فساد در زمین جلوگیری کنند ؟ مگر اندکی که نجاتشان دادیم و آنان که ستم می کردند از تنعم و کامجویی پیروی کردند و گناهکار بودند و نابود شدند . (سوره هود، آیه ۱۱۶) 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34955 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
🔵 بـا بی‌حجـابی چه بایـد ڪرد⁉️ 📺.👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34955 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 اینجوری مسئله حجاب رو برای دخترتون حل کنید! 🔻 لازم است اطلاعاتی به نوجوان داده شود تا دارای نگاهی جهانی و امتی شود. البته به صورت خودکار، نوجوان بسیاری از مرزهایی که ما در عرصه جغرافیایی قائل می‌شویم را قبول ندارد و نگاهی جهانی دارد، اما لازم است آن را هدایت کنیم تا اینطور نباشد که تمام اطلاعاتش را از کانال ها و شبکه های اجتماعی دریافت کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۳ خاطره از آمر به معروف در مقابل خانم‌های بدحجاب 📺.🌸👇 🦋.🌼🌹🌹🌹🌹👇 ╔═💎💫═══╗ 🆔 @RSh34955 ╚═══💫💎═╝ 📡به کانال دانش پژوهان واحیاگران امربه معروف و نهی ازمنکر🔗بپیوندید.