eitaa logo
کانال عصر ظهور
907 دنبال‌کننده
31.4هزار عکس
14.4هزار ویدیو
286 فایل
💫 #مهدی_جانم https://eitaa.com/amtewi 🔹هرروز را از تو سرودن عشق است 🔸در هر غزلی تو را ستودن عشق است 🔹زنده ایم به عشق شهادت در رکابت 🔸در صبح ظهور باتو بودن عشق است ادمین کانال @Nava_70
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴علی کریمی روز تولد مجیدرضا رهنورد (عامل قتل دو بسیجی مشهدی) رو تبریک گفته! 🔺اینم جواب مجیدرضا رهنورد خطاب به علی کریمی!
⚠️همه چیز از برداشتن روسری آغاز می شود! (۳) 🖼 میلاد خورسندی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ربات هوش مصنوعی که رسید جعلی میسازد! ✅مواظب باشید ،هر رسیدی رو هر چقدر هم طبیعی، با پیامک بانک و یا موجودی گرفتن چک کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تلاش برای عوض کردن جای شهید و جلاد همچنان با قدرت ادامه داره‼️
🔺مهمترین اخبار خوب و امیدوار کننده‌ی ۲۴ساعت گذشته=۱۴۰۲/۰۳/۲۵ 🖼تصویر : تپه های رنگین کمانی 📣انتشار به هر شکلی=جایز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨الگوی شناختی را در این ویدئو بشناسیم... ♦️مهمترین چالش کشور ما یک چالش ذهنی است. ذهن ما درست شود همه چیز درست میشود! 🎙محمد جوانی
🌹 سلام 🌸✨در آخرین شنبه بهـار 💓✨از خدا براتون تمنا دارم 🌷✨لبی پر از لبخنـد 🌸✨دلی پر از شـادی 💓✨جسم و جـانی 🌷✨مملو از سـلامتی 🌸✨رزق و روزی پراز برکت 💓✨زندگی پر از موفقیت 🌷✨و شادیهـای بي نهایت 🌸✨نصیبتون بشـه ... 💓✨اول هفته تون زیبا و درپناه خـدا
♨️امام رضا علیه السلام: همانا یاد مرگ برترین عبادت است. 📚بحارالأنوار ج۷۵ص۳۴۶
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨پاسخ امام به علیمی و هم فکرانش که معتقدند روحانیت حق دخالت در سیاست ندارد!
           ‍      ✨﷽ ✨ 🏴ضمن تسلیت شهادت امام جواد علیه السلام گروه گفتمان بسوی ظهور برگزار میکند : 🗞تحلیل مسائل سیاسی روز 🔳 باحضور : 🎤 🔰 مدرس دانشگاه 🕑 ساعت 21 🗓 روز یکشنبه ۱۴۰۲/۳/۲۸ ✔️ابر گروه گفتمان بسوی ظهور لینک گروه: https://eitaa.com/joinchat/2778660876Cb817fb5993 دوستان خودرا معرفی کنید . 🛑 کنفرانس را در کانال دنبال بفرمایید. 👇👇👇 https://eitaa.com/amtewi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺اظهارات شهیدی که توسط رژیم سرکوب گر سعودی در خون خود غلطید! 🔴شهید باقر النمر: تا سرنگونی تاج و تخت ظالمان میجنگیم
میخواید بریم دست هنجارشکنان رو به گرمی بفشاریم بابت هنجارشکنی⁉️ ✍میلاد خورسندی
♻️امام خمینی : با ضوابط شما من هیچ نمی دانم و بهتر که ندانم‏ ⭕️‏‏سؤال خبرنگار : ‏‏[‏‏شما زندگی خیلی منزوی داشتید، شما اقتصاد جدید و حقوق روابط‏‎ ‎‏بین المللی را مطالعه نکرده اید. تحصیل شما مربوط به علوم الهی است، شما در‏‎ ‎‏سیاست و گرفتن و دادن یک زندگی اجتماعی درگیر نبوده اید. آیا این در ذهن شما این‏‎ ‎‏شک را به وجود نمی آورد که ممکن است عواملی در این معادله باشد که شما نمی توانید‏‎ ‎‏درک کنید؟‏‏]‏ ✅‏‏جواب امام : ما معادلۀ جهانی و معیارهای اجتماعی و سیاسی ای که تا به حال به واسطۀ آن‏‎ ‎‏تمام مسائل جهان سنجیده می شده است را شکسته ایم. ما خود چارچوب جدیدی‏‎ ‎‏ساخته ایم که در آن عدل را ملاک دفاع و ظلم را ملاک حمله گرفته ایم. از هر عادلی دفاع‏‎ ‎‏می کنیم و بر هر ظالمی می تازیم، حال شما اسمش را هرچه می خواهید بگذارید. ما این‏‎ ‎‏سنگ را بنا خواهیم گذاشت. امید است کسانی پیدا شوند که ساختمان بزرگ سازمان‏‎ ‎‏ملل و شورای امنیت و سایر سازمانها و شوراها را بر این پایه بنا کنند، نه بر پایۀ نفوذ‏‎ ‎‏سرمایه داران و قدرتمندان که هر موقعی که خواستند هرکسی را محکوم کنند، بلافاصله‏‎ ‎‏محکوم نمایند. آری با ضوابط شما من هیچ نمی دانم و بهتر است که ندانم.‏ 📚صحیفه امام؛ ج۱۱، ص۱۶۰.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻انگیزه‌های حزب خلق کُرد در اوایل انقلاب که این روزها هم از زبان «مهتدی» رئیس حزب کومله و دیگر تجزیه‌طلبان شنیده می شود. 🔻بخشی از سریال «سوران» که این روزها می‌توان آن را از تجزیه‌طلبان کومله پرسید: ➕شما چرا نمی‌توانید مثل آدم زندگی کنید؟ ➖براندازی قدم اوله... قدم آخر خودمختاری کردستانه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فتوشاپ نیست!!❌ هوش مصنوعی هم این فیلم را تولید نکرده!!❌ خود اعلی حضرت همایونی ، محمد رضا شاه پهلوی از روی کاغذ میزان تورم و گرانی ها را قرائت میفرمایند!!😏 ❔پس فرمودید در زمان شاه گرانی نبود و همه در رفاه و اسایش بودند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨نظر یک متخصص هوافضای ساکن لندن درباره فتاح، موشک فتوشاپی جدید سپاه پاسداران: 🔰مقامات ایران اعلام کردند موشک‌هایشان نقطه زن است و نهایتا میتواند در حد یک نقطه تخریب کند که میشود با بتونه و قلم ِخش جایش را درست کرد!
📌پست جالب توجه یک روزنامه‌نگار انگلیسی: 🔹مادر از فرزندش می‌پرسد که مدرسه چطور بود؟ 🔸فرزند آموزه‌های کثیف همجنسگرایی را بالا می‌آورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️افول غرب را از اینجا میشود فهمید که وقتی این اقا میفهمد پدر واقعی بچه‌ی خود است به این شکل خوشحالی میکند و گویا دنیا را به آن داده اند و از همسرش تشکر میکند که به او خیانت نکرده است! ⚠️ایستگاه پایانی جنبش اینجاست ، جایی که آنچه برای ما ایرانی‌ها پدیده‌ای عادی است [حلال زادگی فرزند] برای غربی‌ها تبدیل به یک آرزو شده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡️تناقضات ربع پهلوی باز هم برملا شد! ♨️ «حسن داعی» تحلیلگر سیاسی در واکنش به اظهارات ربع پهلوی که گفته بود باید از هتاکان دوری جست، گفت: بهانه‌ای پیدا شده هر کار بدی که اتفاق می‌افتد، می‌گویند سایبری‌ها هستند؛ افراد بنامی مانند یاسمین پهلوی و مشاورین نزدیک پهلوی سردمداران شعارهای مرگ و هتاکی هستند اما عده‌ای آن را گردن سایبری‌ها می‌اندازند!
🔰اثر مقایــــــــــــــــــــــــــــسه 🔺در این تصویر، دو دایره وسط به یک اندازه هستند. اما به نظرمان می‌رسد دایره وسطی سمت راست بزرگتر باشد. 🔺اگر ما یک دستمان را در آب سرد، و دست دیگرمان را در آب گرم قرار دهیم و پس از حدود ۳۰ ثانیه دو دستمان را وارد آب ولرم کنیم، دستی که در آب سرد بوده است، آب ولرم را گرم احساس کرده و دستی که در آب گرم بوده است، آب ولرم را سرد احساس می‌کند. 🔺یا هنگامی که یک جعبه سنگین را بلند می‌کنیم و بلافاصله بعد از آن یک جعبه سبک‌تر را بلند می‌کنیم، جعبه دوم به نظرمان سبک‌تر از وزن واقعی آن به نظر می‌رسد. 🔺علت چنین برداشت‌های غلطی این است که مغز ما تمایل به سنجش و ارزیابی چیزها بر مبنای مقایسه دارد؛ حتی اگر استانداردهای مشخص و ثابتی برای ارزیابی آن ها وجود داشته باشد. زیرا مقایسه، برای ذهن راحت‌ترین و در دسترس‌ترین راه است و دشمن از این الگوی ذهنی افراد که در برخی مواقع به خطای محاسباتی ختم میشدد ، در تولید محتوا هایش بشدت استفاده میکند!
📲طبق نظریه ، اگر رسانه‌ها در کوتاه مدت هم نتوانند عقاید و افکار شما را به‌کلی تغییر دهند، اما قطعا می‌توانند اولویت‌های ذهنی شما را تعیین کنند. 🖇به بیان دیگر، رسانه‌ها گرچه نمی‌توانند تعیین کنند که مردم «چگونه» بیندیشند، اما می‌توانند تعیین کنند که «درباره‌ی چه» بیندیشند! 🖇این کار معمولا از طریق انتخاب و ضریب دادن بیش‌ازحد به بعضی از موضوعات و رویدادها در قالب گزارش‌های خبری زنجیره‌ای و راه‌اندازی کمپین‌های مجازی انجام می‌گیرد!
🚨حمله‌ی وحشیانه‌ی عده‌ای اراذل و اوباش به ▫️خبر خوب اینکه این جوانمرد زنده است و یک شهید الداغی دیگر خرج عفاف نشد و خبر بد اینکه وحوش شهوت‌پرست در کوچه و خیابان‌های شهر در حال پرسه زدن هستند و نیازمند شکستن گردن [برخورد قاطع] این ناجوانمردان توسط پلیس هستیم تا دیگر جرات نکنند پایشان را از گلیم‌شان درازتر کنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️یه روز کاملا عادی در محله لاکچری نیویورک ✅خوش به حال آمریکایی ها ، فیلم هالیوودی زنده میبینن وسط خیابوناشون...
❌روح‌الله زم فهمید ولی علیمی نفهمید! ⛔️روح الله زم یک بار در فعالیت خرابکارانه‌ی خود علیه جمهوری اسلامی حس نااُمیدی پیدا کرد ، آنجایی که با خودش گفت حالا جمهوری اسلامی برود ، چه کسانی جایگزین آنها شوند که بهتر باشند؟ ⛔️امثال علیمی هنوز نفهمیده‌اند این جمهوری اسلامی که به آن لگد میزنند اگر برود آنها بجای مجالس عزای چند هزار نفری محرم ‌‌‌، باید بروند و در پستوی منازلشان مجلس هیئت خصوصی و بی سر و صدا برگزار کنند! ⛔️امثال علیمی هنوز نفهمیده‌اند اگر جمهوری اسلامی برود در بهترین حالت ، ایران همانند آذربایجان میشود که با حدود ۸۰% جمعیت شیعه ، کسی حق زدن یک پرچم امام حسین بر سر در منزلش را ندارد! ⛔️امثال علیمی هنوز نفهمیده‌اند که همین حکومت اسلامی خون مسلمانان و شیعیان بسیاری را از ریخته شدن نجات داده است. همان خون ارزشمندی که در منابع دینی روی حفظ آن بسیار تاکید شده است! 😏نفهمیده‌اند و شاید سودشان در نفهمیدن است! ✍میلاد خورسندی