eitaa logo
کانال عصر ظهور
907 دنبال‌کننده
31.4هزار عکس
14.4هزار ویدیو
286 فایل
💫 #مهدی_جانم https://eitaa.com/amtewi 🔹هرروز را از تو سرودن عشق است 🔸در هر غزلی تو را ستودن عشق است 🔹زنده ایم به عشق شهادت در رکابت 🔸در صبح ظهور باتو بودن عشق است ادمین کانال @Nava_70
مشاهده در ایتا
دانلود
💢حسن روح‌الامین «جوادالشهید» را رونمایی کرد حسن‌ روح‌الامین هنرمند نقاش کشورمان در آستانه سالروز شهادت امام جواد(علیه السلام) اثر «جوادالشهید» را برای اولین بار رونمایی کرد. 🏴شهادت حضرت جوادالائمه بر تمام مسلمانان علی الخصوص محبان و شیعیان آن حضرت تسلیت باد!
😏نجات زنان ایران پیشکشت... ✍ایلیا مدیا 📍پ.ن : ظاهرا علی کریمی از خواهر خود چندین چک سفید امضا گرفته و با استفاده از همین چک ها به کلاهبرداری مبادرت ورزیده ، که به خاطر این کلاهبرداری ها هم اکنون خواهر او در زندان حضور دارد!
شهادت امام محمدتقی (جوادالائمه) علیه‌السّلام تسلیت باد.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِیِّ النَّقِیِ‏ وَ حُجَّتِکَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّیقِ الشهید صَلاَةً کَثِیرَةً تَامَّةً زَاکِیَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً کَأَفْضَلِ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ‏.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پرسشی که باعث شهادت امام جواد (ع)شد! 👆                     گفتند جواد است، سر راه نشستیم در جمع گدایان خبری بهتر از این نیست...
⬆️۹ توصیه‌ی حدیثی از (علیه‌السلام) 🏴 تسلیت باد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚫این سالن زیبایی که چند روز قبل با حضور بازیگران معروف افتتاح شده بود ، به دلیل شرایط نامناسب برگزاری مراسم افتتاحیه پلمپ شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻مهمترین اخبار خوب و امیدوار کننده‌ی ۲۴ساعت گذشته=۱۴۰۲/۰۳/۲۸ 🖼تصویر : دریاچه ارومیه 📣انتشار به هر شکلی=جایز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️تراریخته نخورید... 🔺عوارض مصرف مواد ترایخته مانند ذرت مکزیکی ، مِلون و...
سلام نماز دهه ی اول ذی الحجه از امشب شروع میشه از فیض این نماز بی بهره نباشید ان شاءالله التماس دعا
🧠: ۱)تفکر دوقطبی یا تفکر همه یا هیچ 🔻تفکر دوقطبی که به عنوان تفکر همه یا هیچ نیز شناخته می‌شود و یکی از انواع خطاهای شناختی است، به تفکر درباره خود و جهان به روش «همه یا هیچ» اشاره دارد. 🔻در این خطای شناختی درگیر افکار سیاه یا سفید، بدون سایه‌ای خاکستری از آن‌ها می‌شویم. در این شرایط، تفکر همه یا هیچ است که افکارمان را هدایت می‌کند. در ادامه مثالی برای این مورد از خطاهای شناختی آورده‌ایم. 🔴مثال : یکی از همکاران خود را به‌عنوان یک الگو می‌دانیم به او باور داریم تا اینکه رفتار اشتباه بسیار ناچیزی از او سر می‌زند. حال دیگر همکارمان را قبول نداریم و حتی نمی‌توانیم او را تحمل کنیم. 🔴مثال : این روزها تصمیم گرفته‌ایم دیگر دروغ نگوییم؛ اما امروز در یک موقعیت دنیایی و نفسانی قرار گرفته ایم که نتوانسته ایم دروغ نگوییم و به همین دلیل یک دروغ میگوییم. این کار بلافاصله ما را به این نتیجه می‌رساند که زیر قولمان زده ایم و در نهایت تصمیم می‌گیریم که حتی دیگر برای راستگویی تلاش نکنیم. 🔻دو مثال بالا نمونه‌هایی واضح از خطای شناختی هستند. به‌طور معمول، تفکر همه یا هیچ منجر به تعیین استانداردهایی بسیار غیرواقعی برای خودمان و همچنین برای دیگران می‌شود که این استانداردها می‌توانند روی روابط و انگیزه‌های‌مان تأثیر منفی بگذارند. 🔻 افکار سیاه یا سفید نیز ممکن است ما را در معرض شکست قرار دهند. به همین دلیل تفکر دو قطبی جزو خطاهای شناختی است. 🔻به عبارتی، وقتی درگیر این مورد از خطاهای شناختی می‌شویم، همه چیز را در دسته بندی «یا این یا آن» قرار می‌دهیم و به حالت های دیگر توجه نمی‌کنیم ‌، ‌که این شرایط باعث می‌شوند پیچیدگی اکثر موقعیت‌ها را فراموش کنیم. 🔴 فضای مجازی ول یکی از مهمترین علت‌های بوجود آمدن این خطا در سطح جامعه است.