eitaa logo
دانلود
راست میگه ها چرا باید فکر کنیم بهش
https://eitaa.com/ananasmi/25624 موضوع جالبیه به نظرم اکثریت‌ نظرشون مخالف توعه _ خب هر کی نظرش متفاوته
https://eitaa.com/ananasmi/25608 من دنیا میاوردمش‌ چون اگه نیارمش عذاب وجدان میگیرم _ چیبگم بدن خودته و نظر خودت و زندگی خودت
آره بابا یه موضوع جدید بندازید وسط _ دوغ یا پاستیل
بچها الان درون حساس ترین و بدترین شرایطم نسبت به موهام تاحالا اینقدر بلند و باحال نبودن ولی بدجور دلم میخواد کوتاهشون کنم
https://eitaa.com/ananasmi/25627 دوغ آبِ علی _ من که میگم قیمه
https://eitaa.com/ananasmi/25628 خب به این فکر کن که اگه کوتاهشون کردی یکی ننه بابا تو با نوتلا میخوره _ چرا باید مامان بابام با نوتلا خورده شن
منو فقط با نون بربری بدین پایین لطفا
ساعت ۳:۴۴ دقیقه صبح امروز جدی میشه ۱ سال خیلی عجیبه همه چیز
انگار ۴ سال گذشته
https://eitaa.com/ananasmi/25632 سالگرد ازدواجت با من؟ _ آره زندگیم😘