یسنا بازی امروزو دیدی؟
_
۵ دقیقه آخرشو
خواب بودم یهو یلدا شروع کرد فحش دادن پاشدم دیدم بهبه
بخدا اگه این آفسایدا نبودن الان نفر اول لیست بودیم
_
اگر قمبل طارمی اینقدر بزرگ نبود بخدا
چند سال پیشا که رامین رضاییان موهاش بلندتر بود داداشم هی میگفت میخوام موهامو رامینی کنم یادش بخیر:)))
_
رامینی😆