eitaa logo
دانلود
بچها این ویدیو تو رختکنو‌ دیدین طارمی میگه فقط بدویین؟
تاکتیکمون خیلی قویه!!!
بخدا اگه این آفسایدا‌ نبودن الان نفر اول لیست بودیم _ اگر قمبل‌ طارمی اینقدر بزرگ نبود بخدا
حالا پای این یارو امروزیه رو که نمیشه کوچیک کرد ولی قمبل طارمی میشه
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
چند سال پیشا که رامین رضاییان موهاش بلندتر بود داداشم هی میگفت میخوام موهامو رامینی کنم یادش بخیر:))) _ رامینی😆
حالا که بحث رامینه
چندسال پیش یه ویدیو ازش وایرال شده بود داشت پیانو می‌زد پیانوشم‌ سفید بود بابام خیلی جدی روزی ۱۰ بار در روز میزد تو سرم که ببین رامین که بازیکن تیم ملیه پیانو بلده بعد تو همینطوری نشستی
https://eitaa.com/ananasmi/25668 هر چی لقب به رامین میدن حلالش اکه نبود که الان تا اینجا هم نیومده بودیم _ راست میگی
نبابا از اینام داریم مگه