بخدا اگه این آفسایدا نبودن الان نفر اول لیست بودیم
_
اگر قمبل طارمی اینقدر بزرگ نبود بخدا
چند سال پیشا که رامین رضاییان موهاش بلندتر بود داداشم هی میگفت میخوام موهامو رامینی کنم یادش بخیر:)))
_
رامینی😆
چندسال پیش یه ویدیو ازش وایرال شده بود داشت پیانو میزد پیانوشم سفید بود
بابام خیلی جدی روزی ۱۰ بار در روز میزد تو سرم که ببین رامین که بازیکن تیم ملیه پیانو بلده بعد تو همینطوری نشستی
https://eitaa.com/ananasmi/25668
هر چی لقب به رامین میدن حلالش اکه نبود که الان تا اینجا هم نیومده بودیم
_
راست میگی