اگر یه ویدیو دیگه از love island آمریکا ببینم تو فوریوم مغزمو با دریل سوراخ میکنم
یسنا ببخشید اینو میپرسم ولی کار با ایفون سخته؟ من خودم الان ۶ سال تمام وسایلایی که استفاده میکنم اندرویدی هستن و میخوام برای بار اول ایفون بخرم هیچکسم تو خانواده نداره برای همین میترسم کارباهاش برام سخت باشه و پشیمون بشم
_
اوایلش چون عادت نداری سخته برات یعنی واسه همه سخته ولی راه میفتی نگرانی ای نداره
ولی خب میدونی اندروید همیشه راحت تره بین خودمون
پیشاپیش مبارک باشه هر تصمیمی که میگیری:((
بهران دبیرستان فقط اینکه تو یه روز معلما سه تا امتحان تخصصی شیمی فیزیک و هندسه ازت میگیرن🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
_
بگو که شوخیه من واسه این روزا ساخته نشدم
من وقتی ۶یا ۵ سالم بود یه کارتون بود دهکده پر ماجرا یا همچنین چیزی اسمشو یادم نیست بعد یه کاراکتر نقش اصلی یه پسره بود جوجو بعد من روش خیلی خیلی کراش بودم هروقت با پسرداییم امیر میومد خونمون میرفتیم تو اتاق نقاشی بکشیم من واسه جوجو نامه مینوشتم از زیر در پرت میکردم بعد نامم اینجوری بود که از مهد کودک جوجو یاد گرفتم بنویسم و فقط یدونه جوجو بد خط و چند تا نقاشی کج و کوله رو نامه هام بود بعد همشونو بابام جمع میکرد و گمشون میکرد
_
وای دلم خواست بیام فشارت بودم ای کاش جوجو واقعی میشد برات:((
https://eitaa.com/ananasmi/25686 عزیزم تازه ما شنبه شیش تا امتحان داریم زنگ اول 🥰
_
زنگ اول؟؟ تو تیر؟