من وقتی ۶یا ۵ سالم بود یه کارتون بود دهکده پر ماجرا یا همچنین چیزی اسمشو یادم نیست بعد یه کاراکتر نقش اصلی یه پسره بود جوجو بعد من روش خیلی خیلی کراش بودم هروقت با پسرداییم امیر میومد خونمون میرفتیم تو اتاق نقاشی بکشیم من واسه جوجو نامه مینوشتم از زیر در پرت میکردم بعد نامم اینجوری بود که از مهد کودک جوجو یاد گرفتم بنویسم و فقط یدونه جوجو بد خط و چند تا نقاشی کج و کوله رو نامه هام بود بعد همشونو بابام جمع میکرد و گمشون میکرد
_
وای دلم خواست بیام فشارت بودم ای کاش جوجو واقعی میشد برات:((
https://eitaa.com/ananasmi/25686 عزیزم تازه ما شنبه شیش تا امتحان داریم زنگ اول 🥰
_
زنگ اول؟؟ تو تیر؟
https://eitaa.com/ananasmi/25692
امروز رفتم فیلمشو دیدم جوجو انقد زشت بود شکست عشقی خوردم
_
وای خدا نخواد پس همین بهتر که کرکتره فقط
دوستان لطفا بهم از این toxic motivation ها بدین که درس بخونم جای هدر دادن وقتم چون واسه موفق شدن هیییییچ راهی جز درس خوندن ندارم
_
نمیخوای درس بخونی؟ باشه فقط تصور کن مجبور باشی تو رستوران به قیمت غذاها نگاه کنی فقط چون جای درس خوندن تصمیم گرفتی اسکرول کنی