eitaa logo
شرایط انارستون
2 دنبال‌کننده
0 عکس
0 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم‌الله الرحمن الرحیم...
[خدا مرا برای تو انــــــار آفریده است🌱] کپی برای کانال‌ها ممنوع⛔ در استفاده‌ی پست‌ها در گروهها عنوان (عدم کپی⛔) ذکر شود و علامت ا⁦ختصاصی کانال ⁦ 💌⁦🖇️⁩حذف نشود🤚 استفاده از شعرها و تصاویر در پیج‌های ادبی و عمومی اینستاگرام ممنوع❌ دو نفره کانالو میگردونیم✌️👩‍❤️‍👨 من یکیشونم👈 @SeyedMR
[خدا مرا برای تو انــــــار آفریده است🌱] کپی فقط با ذکر منبع مجاز است⁦⁩⁦✅⁦✌️ eitaa.com/Anarestun دو نفره کانالو میگردونیم👩‍❤️‍👨 من یکیشونم👈 @SeyedMR
هدایت شده از تربیت فرزند نوردیده
اگر یک کودک ساعت ۸:۳۰ صبح از خواب بلند شده تا اذان ظهر یعنی یه چیزی حول و حوش چهار ساعت ۵ ساعت این بچه بازه و تو این چهار، پنج ساعت اگر پنج بار جیش کرد شش بار جیش کرد. از این پنج، شش بار اگر دو، سه بار موفقیت‌ آمیز بود ودو سه بارش خطا رفت یعنی پروسه‌ موفقیت آمیزه نگران نباشید یک هفته تو این مرحله میمونید. بعد از یک هفته شروع می‌کنید بچتون رو تا ساعت چهار ،پنج باز می ذارید. یعنی از صبح تا ساعت چهار، پنج باز هم روش همینجوره. اگر هفت بار ادرار کرد ببیند هنوز به مدفوع کاری نداریم. بهتون گفتم مسئله ادراره. یه نکته هم بگم گاهی بچه ای پی پی داره میگه من می خوام توی پوشکم پی پی کنم، من پوشک کن پی پی کنم. من اگر جای شما باشم بچه رو پوشک می کنم. میگم باشه پوشکت می‌کنم، در اوایل این کار رو بکنید بذارید امنیت رو از شما بگیره. بدونه شما نمی‌خواهید اذیتش کنید کارشو که کرد بشوریدش دوباره باز بذاریدش. چون هنوز مدفوع کنترلش با ادرار فرق میکنه ما فعلاً در قسمت مثانه و کنترل مثانه هستیم و اصلاً به کنترل مدفوع کاری نداریم بعد از این میگم که برای مدفوع چه کار کنیم. خوب اگر پس به این مرحله رسیدید و بچه ما از صبح تا ساعت ۴ و ۵ بعد از ظهر باز بود و از این ۶ بار هفت بار که باز بوده و ادرار کرده سه بار، چهار بار موفقیت‌ آمیز بود سه بار، دوبار موفقیت آمیز نبود این پروسه موفقیت‌آمیزه. شما این دوباره خطا را نبینید سه بار خطا را نبینید. بعد از یک هفته دو هفته که اینجوری بود حالا شما میتونید بهش محکمتر پیام بدید. دخترم پسرم وقتی جیش داری، ما برای جیش کردن میریم تو دستشویی. تو شلوار نه. جای جیش و خونه جیش توی دستشویی یا توی لگنه. اون اصلا دوست نداره که روی فرشها بیاد. اگه بچه روی فرش جیش کرد، ادای جیش رو دربیار، بگو آی من خیلی ناراحت شدم که زهرا جون جیش کرد روی فرش، من باید میبرد خونم. خونه من توی دستشوییه. باید بریم تو دستوشش جیش کنیم. اونموقع باید پیام محکمتری بهش بدیم که این بفهمه قضیه جدیه. (ادامه دارد...) {قسمت17} 👇 Join @nooredideh
هدایت شده از تربیت فرزند نوردیده
بعضی از بچه ها عادت دارن به سینه مادر دست بزنن و شیر بخورن یا اینکه الان که ترک کرده و دارم از شیر می گیرمش هر از گاهی میاد یقه مادر رو میکشه پایین و سینه مادر رو نگاه میکنه و میخاد دست بزنه به سینه مادر. مادرها دو نوع رفتار با این بچه ها انجام میدن یک گروه اینکه تا بچه این کار رو انجام میده شروع به دعوا کردن و طردکردن بچه می‌کنن که این روش درست نیست. دومین اتفاقی که می‌افتد بعضی از مادرها اجازه می‌دهند که بچه این کار رو بکنه اما افراط می‌کنن. نیم ساعت مادر نشسته و بچه داره سینه مادر را نگاه می کنه و دست میزنه و خودش را از این طریق آروم میکنه. این روش هم درست نیست. اول اینکه باید بدونیم چرا بچه این کار رو میکنه. این بچه میاد این کارو میکنه که ببینه این منبع مهر و پر از عطوفت که من ازش سیر می شدم و باهاش کیف می کردم و شاد میشدم هنوز سر جاش هست. خیلی مواقع ما به بچه هامون میگیم شیر نیست خیلی مواقع میگیم دیگه مامان شیر نداره ، در صورتی که گفتیم باید بگید که الان نمیشه شیر بخوری نه این که شیر نیست کلا بچه ها بعد از شیر گرفتن این حرکت را انجام میدهند چون می خوان چک کنن آیا سینه مادر سر جاشه. اجازه بدید که ببینه و اگر خواست دست بزنه اجازه بدید که لمس کنه و دست بزنه. اما یادمون باشه که این نباید طولانی مدت باشه دو دقیقه ، سه دقیقه، دستش رو بیارید بیرون و یقه رو ببندید و بعد بلند شید و برای این که میخواد کاری انجام بدید مثلاً آب بخورید دستشویی برید لباس پهن کنید ، بلند شید و تو اون وضعیت نمونید و تو اون وضعیت نشسته یا دراز کشیده نمونید. تا دو سه ساعت بعد که نشستید و کودک دوباره این کار رو انجام بده دوباره بهش اجازه بدید دوباره دو سه دقیقه اجازه بدید و بعد بلند شید. ممکنه در طول روز این بچه بخواد پنج شش بار این کار را انجام بده اشکالی نداره در ماه اول طبیعیه بهش اجازه بدید ولی با همون زمان دو دقیقه سه دقیقه و بهش هم بگید، آره هست ، تو از اینجا شیر می‌خوردی، اره .می بینه، خوشحال میشه و میخنده و میبینه شما میرید اونم میره . خیلی مواقع بچه ها دست میکنن تو یقه مادر و سینه مادر را نگه میدارن. این برای بچه هاییه که میخوان بخوابن تا صبح. این هم به همان صورت . ماه اول اشکالی نداره دو دقیقه ، سه دقیقه اجازه بده، بعد از این دسته بچه رو آروم بگیرید، یقه رو ببندید سعی کنید که لباس یقه باز نپوشید و یقه بسته بپوشید. بعد دست بچه رو آروم با دو دستتون بگیرید و بعد نوازش کنید تا قسمت آرنج حتماً انگشت ها رو خیلی ماساژ بدهید و نوازش بدید بعد دست خودتون رو جایگزین سینه کنید. همین جوری بزارید دست شما را نگه داره و با دست دیگر شروع کنید به نوازش کردن گوشها و سر بچه و براش لالایی خوندن اجازه ندید دستش تو یقه شما باشه چون این همون عادته که داره جایگزین سینه مادر میشه از این طریق شما میتونید زمان این کار را کم کنید حالا تا کی باید ادامه بدید؟ تا یک ماه یک ماه و نیم نهایتاً تا دو ماه شما می تونید این اجازه رو بدید مطمئن باشید اگر شما از آن زمان ۲ دقیقه ۳ دقیقه بیشتر اجازه ندید و این نوازش هاتون و بازی ها را داشته باشید مخصوصاً دست ورزی مطمئن باشید خودش کم کم یادش میره و فراموش میکنه . پس حتماً نوازش دست ها را داشته باشید بعد لالایی و بعد بازی و دست ورزی ودر بازی هم شاد باشید و هیجان داشته باشید و حواستون همه به بازی ها باشه و حواستون به بچتون باشه که چطور داره کیف میکنه. حواستون جای دیگه نباشه مطمئن باشید بعد از یک ماه این هم تمام میشه.......پایان {قسمت 11} join @nooredideh