🔴۳ دروغ در ۲ روز به مردم گفتید‼️
ما مردم ایران را بچه صغیر فرض کردید!
⚠️آقایان شعام و تیم مذاکرهکننده!
تمام این رفتارهای شما زیر نظر ما مردم است
بترسید از زمانی که یک #انفجار حاصل بشود
«لفظ را همه میگویند.
شاید شیطان را هم ازش بپرسند، میگوید من انقلابی هستم!
امروز همه انقلابی هستند!
این مردمی که شماها را روی کار آوردهاند، این مردم زاغهنشین که شماها را روی مسند نشاندهاند ملاحظه آنها را بکنید، و این جمهوری را تضعیفش نکنید.
بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست، و یک #انفجار حاصل بشود.»
امام خمینی
🔺دروغ سوم:
گفتید برای مطالبه اجرای تعهدات میرویم نه مذاکره
اما بر سر میز مذاکره درباره مسئله هستهای که خط قرمز رهبری بود نشستید
و دوباره راه را برای ورود بازرسان آژانس اتمی (بخوانید جاسوسان) به کشور باز کردید!
#نظر_دیگری_داشتم
#باید_برخاست
#اتمام_حجت
هدایت شده از محمود کریمی بیرانوند
یک سؤال شفاف از معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ جناب سردار جوانی عزیز
شما میفرمایید امام جامعه با مذاکره با آمریکا از موضع عزت مخالف نبودهاند.
طبعا شما معتقد هستید که تیم مذاکرهکننده به ریاست سردار قالیباف از موضع عزت مذاکره میکنند که اگر غیر ازین باشد نقض قرض میشود.
پس هم امام جامعه مخالف نبودهاند و هم تیم مذاکرهکننده از موضع عزت در حال مذاکره هستند.
🔰پس امام جامعه «علی الاصول» با چه چیزی مخالف بودهاند؟ چون با اصل مذاکره که میفرمایید مخالف نبودهاند،حالت دیگر میماند موضع غیر عزتمدانه تیم مذاکرهکننده که بعید است شما باین مورد معتقد باشید. پس دقیقا ایشان با چه چیزی مخالف بودهاند؟
✍️محمود کریمی بیرانوند
@Mkarimibeyranvand
هدایت شده از 🚩 امــــاج - اخبار مقاومت جهان اسلام
هیچ عقبنشینی تا این لحظه از سوی اسرائیل صورت نگرفته و تنها کاهش قابل توجهی در تعداد وسایل نقلیه آنها مشاهده شده.
نیروهای اسرائیلی اگرچه از منطقه الزفاته عقبنشینی کردهاند، اما همچنان در حومهی شهرکهای زوطر الشرقیه و زوطر الغربیه، مستقر هستند. حضور آنها در شهرک یحمر الشقیف و حومهی شهرک "ارنون" نیز ادامه دارد.
کاهش نیروها و جابجایی لجستیکی تجهیزات و خودروهای نظامی اسرائیلی، به معنای عقب نشینی آنها نیست
🇱🇧مقاومت به فارسی و عربی
🚩 اماج
🔰 @Amaj24
هدایت شده از آدم
بقایی:
برنامهای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هستهای ایران نداریم!
فاکس نیوز:
«ایران متعهد شده است که به آژانس بینالمللی انرژی اتمی و بازرسانش اجازه دهد تا به ایران بازگردند تا بر روی مکانیابی و برچیدن تاسیسات هستهای کلیدی کار کنند!!!
شما تا حالا دروغ از مسئولین مذاکرهکننده ما و وزارتخارجه و خبرگزاریهاشون شنیدید؟! 🥰
@Ebnehava
هدایت شده از نوسان تی وی
🔻همچنان تنها راه همین است،
قبل از آنکه باز بخواهیم مسیرهای اشتباه و خطرناک جنگ دوازده روزه تا جنگ رمضان را تکرار کنیم
#بازگشت_به_نظر_رهبری
@Navasantv
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
آقای جوانی ما از سپاه انتظار داریم که هم رای و هم نظر آقا باشد.
نه این که از رضایت به اذن تنزل کند و در مقابل انتقاد هم فرار به جلو کند.
☘️تحلیلهای اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی
هدایت شده از محمد جوانی
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️هشدار خوش چشم درباره بند شش تفاهمنامه
📌«غرامت و خسارت در کار نیست؛ اولا پول نمیدهند، بعدشم اگر بیاورند به قصد سرمایهگذاری است تا سودش را ببرند!»
✍️ظاهرا یک تفاهمنامه ساده نیست؛ میتونه بعنوان یک سند رسمی استعماری تفسیر بشه...
🖋 #محمد_جوانی
🔴 @CWarfare
هدایت شده از راه دیالمه
عملیات تخریب خانهها در مارون الراس در جنوب لبنان ادامه دارد
🌐 @Rahe_Dialameh
هدایت شده از حمزه شکریان
ببخشید که نمیتونم مبادی آداب نقد کنم!
فقط یک کلمه میگم:
«خاک بر سرتان»
«خاک بر سرتان»
«خاک بر سرتان»
«خاک بر سرتان»
«خاک بر سرتان»
«خاک بر سرتان»
«خاک بر سرتان»
«خاک بر سرتان»
خاک بر سرتان که خون امام شهید را ضایع کردید! خاک بر سرتان که دشمن را از مرگ نجات دادید! خاک بر سرتان که باعث سرخوردگی مردم میشوید! خاک بر سرتان!
مردم عزیز!
با حضور خود در خیابان، صبر و استقامت و پایداری خود در مسیر حق را به خداوند نشان دهید. این وادادگی و زبونی تیم مذاکرهکننده شما را مایوس نکند.
اینها همه مکر الهی است که این جماعت واداده و زبون رسوا شوند. به زودی دشمن جنگ را شروع کرده و این جماعت واداده به زیر پای ما ملت سرافراز در خواهند آمد.
دور نیست آن زمان و اندکی صبوری میخواهد.
🆔 گروه تحلیلی دادشهر
https://eitaa.com/joinchat/983565877Cc926d13c11