eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
از حسِ تنهایی متنفرم. ازینکه اونی که دوسش دارمو با بقیه ببینم متنفرم‌. ازینکه تهش میبینم حتی برا اونم مهم نیستم متنفرم.
دوست داشتن ینفر باید اینطوری باشه که: دستتو وارد روحش کنی و دنبال بزرگترین زخمش بگردی بعد تموم عشقو علاقت رو بریزی رو همون زخم
فکت: وقتی پیامتونو دیر سین میزنه یا حتی کوتاه و سرد جواب میده ممکنه درحال جنگیدن با اضطراب، افسردگی و صد تا مشکل دیگه باشه و انرژی ای تو وجودش نمونده باشه
بعضیام هستن بلد نیستن بگن حالشون خوب نیست، اینا همیشه منتظرن یکی باشه از روی حرفاشون بفهمه یه چیزی سر جاش نیست. از آدمایی که همیشه میگن خوبم ساده رد نشین
روث:《فراموش نکن جیم واقعیت ها رو فقط افکار خودت می‌سازن. اگه این واقعیت ها رو تو نسازی،دیگران برات میسازن.》
و خب اگه جاموندید شرمنده ؛
فقط وقتی بازنده ای؛ که خودتو بازنده بدونی! حتی وقتی که باختی اگه خودتو بازنده ندونی؛فرصت برات هست و میتونی جبرانش کنی! ولی وقتی که ناامید بشی و بگی که باید قید آرزوهاتو بزنی؛ قطعا اتفاق خوبی منتظرت نیست
حالِ من، حالِ اسیر‌ی‌ست که هنگام فرار ، یادش افتاد کسی منتظرش نیست ، نرفت . . .؛
من همیشه با فکر کردن به اتفاقات گذشته حالمو بد میکنم. من همیشه خیلی زیاد اهمیت میدم. من همیشه پس زده میشم. من همیشه پناه افراد غمگین میشم. من همیشه استرس دارم. من همیشه تحقیر میشم. من همیشه به بقیه عشق می‌ورزم. اما من کسی رو ندارم بغلم کنه. اما من کسی رو ندارم بهم عشق بورزه. اما من کسی رو ندارم وقتی حالم خوب نیست بهش پناه ببرم. هیچکس‌ از نیاز ها، خواسته ها، مقدسات، علایق، باور ها، سلیقه، ارزو، رویا و دلایل خوشحالی من مطلع نیست. شاید چون هیچ علاقه ای به بروز دادنشون‌ ندارم، هرچیزیم که ازم دیدن و شنیدن چیزهایی بوده که اصا مال من نیست و از من نیست همش چیزهای پیش پا افتاده این که من ناخواسته بروزشون میدم اما هیچوقت هم کسی کنجکاو نیست که درباره ی من بیشتر بدونه. اونا همیشه ازم دوری میکنن و من هیچ جایی تو جمعشون‌ ندارم. همیشه با ادمای‌ اشتباهی روبرو‌ و دوست میشم. برای همین تصمیم گرفتم دیگه دوست جدید پیدا نکنم و به دوستای قبلیم‌ متکی باشم‌. پس اگه رفتاری ازم سر زده که باعث ناراحتی شما شده باید بدونید‌ که هیچوقت خودم نخواستم اینطوری با شما رفتار کنم. ‌ امیدوارم متوجه منظورم شده باشید.
من آدمیم که کل روز و با یکی میگم ؛ میخندم ؛ حرف میزنم و در عین حال ازش متنفرم.
اگه کسی رو دارید که دوستتون داره ، به هیچ چیز دیگه‌ای فکر نکنید دنیا چیزی زیبا‌‌تر از این نداره که جلو راهتون بزاره