ی روز تمام راه هایی ک با قلبت رفتی رو با عقلت برمیگردی ، چون بهت ثابت شده روزی چرت ترین و گند ترین راه هارو انتخاب کردی و خودتو ب فنا دادی:)
یکی از غم انگیزه ترین جمله ها بی شک جمله ایه که هاروکی موراکامی تو رمانش کافکا درکرانه نوشته:
«باید بپذیری که برخی افراد برای همیشه در قلبت جا خواهند داشت بدون اینکه جایی در زندگیت داشته باشند.»
مغزم درد میکند از گوش دادن به کلمات تکراری و کلیشه اطرافیان؛ اگر مغزم توان داشت "حتما" قاتل همه آنها میشد.