افسردگی همیشه غم عمیق نیست، یهوقتایی اینجوریه که بیتفاوت میشی و حوصلهی هیچ تغییر و اتفاق جدیدی رو نداری؛ و این روند روزها تکرار میشه.
مرگ لزوما به این معنا نیست که جسمتم بی جون بشه .
مرگ یعنی شبایی که فقط خودت میدونی چند بار آرزوی مردنتو کردی .
وقتی براتون ازش حرف میزنم
نگید که رفته ؛ حقیقت و نکوبید تو صورتم
خودم اینو بهتر از همتون میدونم
خودم درکش کردم
خودم مزش کردم
خودم درد کشیدم
فقط میخوام با تصورش
با دوباره ازش حرف زدن اونو برای خودم زنده تر کنم؛همین و بس
میدونم بعضی روزا آدم جالبی برات نیستم و یکمم رو مخم بعضی وقتا هم حرفای چرت و پرت میزنم و عصبیت میکنم یه وقتایی هم ناخواسته از روی حسودی یا هرچیز دیگه اذیتت میکنم ولی خب هیچکس نمیتونه به اندازه من دوست داشته باشه!
آخرین چهارشنبه ی سال 1401 است
با غمگین بودن نه کاری درست میشود
نه کاری پیش میرود
و آخرین نصیحت ؛ آخرین چهارشنبه را خودتان باشید
خود واقعیتان.
نباید سعی کنی پارتنرت رو از دوستاش جدا کنی ، تو نبودی اونا بودن، تو نباشی اونا هستن .