eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
چو گُل در دستِ بیدادِ تو پرپر شد نگاهِ من..!
وقتی میگم "اعصاب ندارم"ینی اینکه اعصاب هیچیو ندارم نه اینکه "اعصاب ندارم توروخدا هی ازم بپرس چیشده"
آندیا!
__________
______________________________
آندیا!
___
____________________________
من واقعا انتظار ندارم زندگیم بیفته رو غلتک؛ همین که غلتک نیفته روم و صافم نکنه کافیه .
دوره زمونه جوری شده که آدم منتظره از کسایی که بیشترین محبتو بهشون کرده و آشنان ضربه بخوره تا غریبه ها و دشمنا:/
و گریستم به یادِ تمامِ رویاهایی که تا می‌خواستم نوازششان کنم پژمردند...!
آمدم حجم غمم را حساب کنم؛اعداد ناتوان شدن.
آدم ها تنها در یک نقطه دلتنگ میشوند؛ جایی که دیگر هیچ راهی به غیر از جدا شدن باقی نیست..
حسی ندارم جز خنثی بودن. جز اینکه چیزی برام مهم نیست. حتی دیگه نمیخوام گریه کنم. و حتی دیگه نمیخوام به جایی تعلق داشته باشم. نمیدونم دقیقا چمه اما احساس میکنم که دیگر چیزی رو احساس نمیکنم، دیگه حسام ته کشیدن، دیگه قاتلِ احساساتم شدم.
و چون نهنگی خسته که ساحل را نمی‌یابد . . مُردنم تمام نمی‌شود .!
چه‌چیز نکبت زندگی را جبران می‌کند، جز رویا؟